دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بهترین بروکر برای اسکالپینگ؛ 6 عامل حیاتی در انتخاب بروکر 

شنبه، 19 اسفند 1402
اسکالپینگ یک روش معاملاتی است که در آن معامله‌گران سود کوچکی را از تغییرات جزئی قیمت سهام کسب می‌کنند. این روش معمولاً در بازه‌های زمانی کوتاه انجام می‌شود و نیاز به تحلیل فنی و اجرای سریع دارد. اسکالپرها معتقدند که با استفاده از یک استراتژی خروج سریع، می‌توانند ضررهای خود را کنترل کرده و سودهای کوچک را به سودهای بزرگ تبدیل کنند.

اگر شما نیز به این سبک از معاملات علاقه‌مند هستید، باید بدانید که بهترین بروکر برای اسکالپینگ کدام است. قطعا نتیجه بررسی‌ها، اپوفایننس را به‌عنوان بهترین کارگزاری برای انجام معاملات اسکالپینگ معرفی می‌کند.

اسکالپینگ چیست؟

اسکالپینگ یک سبک معاملاتی پر خطر، اما پربازده است که نیاز به انضباط، صبر و دقت دارد. در این روش، معامله‌گران با کسب حداقل سود، فوراً از معامله خارج می‌شوند. اسکالپرها باید یک برنامه معاملاتی روشن، یک پلت‌فرم معاملاتی مطمئن و یک سیستم مدیریت ریسک مناسب داشته‌باشند. اسکالپینگ را نمی‌توان در هر بروکری انجام داد، زیرا عمل‌کرد معامله‌گر تا حدودی به سرعت و عمل‌کرد کارگزاری بستگی دارد. یک اسکالپر باید به روش‌های تحلیلی مانند پرایس اکشن و ... مسلط باشد تا بتواند بهترین موقعیت‌های ورود را در کمترین مزنا ممکن تشخیص دهد.

برای معاملات اسکالپینگ به کدام شاخص‌ها نیاز است؟

شما به‌عنوان یک معامله‌گر اسکالپر، باید بدانید که بهترین بروکر برای اسکالپینگ کدام است و آیا تمام شاخص‌ها و ابزارهای ضروری را برای انجام معاملات شما ارائه می‌دهد یا خیر. بهترین بروکر برای معاملات اسکالپینگ، همیشه ابزارهای زیر را در دسترس معامله‌گران خود قرار می‌دهد.

Parabolic SAR

این شاخص جهت و سرعت روند قیمت را نمایش می‌دهد و زمان مناسب برای ورود و خروج از معامله را بر اساس تغییر جهت شاخص مشخص می‌کند.

نوسانگر تصادفی

این شاخص، شرایط اشباع خرید و اشباع فروش بازار را بررسی می‌کند و می‌تواند به اسکالپرها کمک کند تا نقاط تغییر روند و فرصت‌های معاملاتی را پیدا کنند.

میانگین متحرک

میانگین متحرک، در واقع میانگین قیمت یک سهم را در یک دوره زمانی خاص نشان می‌دهد و می‌تواند به اسکالپرها کمک کند تا روند بازار را تشخیص دهند و نویزهای موجود در آن‌را حذف کنند.

باندهای بولینگر

این شاخص، نوسانات و محدوده حرکت قیمت را نشان می‌دهد و این توانایی را دارد تا به اسکالپرها کمک کند تا نواحی شکست و فشار را تعیین کرده و ریسک خود را بر اساس آن مدیریت کنند.

ویژگی‌های بهترین بروکر برای اسکالپینگ چیست؟

برای برخی معامله‌گران، اسکالپینگ بهترین استراتژی فارکس است که شامل باز و بسته کردن سریع پوزیشن‌های معاملاتی با هدف کسب سود از حرکت‌های کوچک قیمت است. شما به‌عنوان یک اسکالپر، اگر می‌خواهید بهترین بروکر برای اسکالپینگ را انتخاب کنید، باید به‌دنبال ویژگی‌های زیر در بروکر خود باشید.

کارمزد کم

اسکالپینگ، معاملات مکرری است که انجام می‌دهید. در این نوع معاملات، قطعاً می‌خواهید هزینه هر تراکنش را به حداقل برسانید. برای معاملات اسکالپینگ، به‌دنبال کارگزاری‌هایی باشید که کارمزد کم دریافت می‌کنند یا بدون کارمزد هستند.

اجرای سریع

اسکالپینگ نیاز به سرعت و دقت دارد، بنابراین شما به کارگزاری نیاز دارید که بتواند سفارشاتتان را بدون تاخیر و لغزش اجرا کند. به‌دنبال بروکرهایی باشید که پلت‌فرم‌های معاملاتی با عمل‌کرد بالا، تاخیر کم و سرورهای قابل اعتماد دارند.

سیاست‌های سازگار با اسکالپینگ

برخی از کارگزاری‌ها اجازه اسکالپینگ را نمی‌دهند یا محدودیت‌هایی در حداقل زمان یا سود در هر معامله دارند. به‌دنبال بروکرهایی باشید که مشخصاً از اسکالپینگ پشتیبانی می‌کنند و هیچ محدودیتی در سبک معاملاتی شما ندارند.

تنوع بازار

اسکالپینگ را می‌توان در هر بازاری که نقدینگی و نوسان کافی داشته‌باشد، اعمال کرد. به‌دنبال بروکرهایی باشید که طیف وسیعی از ابزارها را در طبقات مختلف دارایی، مانند فارکس، سهام، شاخص‌ها، کالاها و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند.

ابزارهای معاملاتی

اسکالپینگ نیازمند تجزیه‌و‌تحلیل حرکات قیمت و شناسایی نقاط ورود و خروج است. حتماً بروکری را برای معاملات اسکالپینگ خود انتخاب کنید که ابزارهای پیشرفته معاملاتی مانند شاخص‌های فنی، نمودارها، سیگنال‌ها و سیستم‌های معاملاتی خودکار را ارائه می‌دهد.

اسپرد

در اسکالپینگ باید به عواملی مانند مقدار اسپرد توجه کنید. اسپرد می‌تواند بر میزان سودآوری شما اثر مستقیم داشته‌باشد. بنابراین، باید از کارگزاری استفاده کنید که شرایط مناسبی را برای اسکالپینگ فراهم کند. این شرایط می‌تواند شامل معاملات بدون کمیسیون، حساب‌های اسپرد خام یا تخفیف‌های حجمی باشد.

پلت‌فرم‌های مورد نیاز برای معاملات اسکالپینگ

استراتژی اسکالپینگ به پلت‌فرم‌های معاملاتی مناسب و سریع نیاز دارد که با خصوصیات این استراتژی سازگار باشند. بنابراین، برای انتخاب کارگزاری مناسب، باید به پلت‌فرم‌هایی توجه کنید که امکانات چندمنظوره و کاربرپسندی داشته‌باشند. مثلا پلت‌فرم‌هایی مانند MT4، MT5، cTrader یا پلت‌فرم‌های وب یا موبایل اختصاصی کارگزاری، می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

تاثیر نوع حساب معاملاتی در معاملات اسکالپینگ چیست؟

اسکالپینگ یک روش معاملاتی است که در آن، معامله‌گران سعی می‌کنند با خریدوفروش سریع در بازه‌های زمانی کوتاه، از تغییرات جزئی قیمت سود کسب کنند. برای موفقیت در این روش، اسکالپرها نیاز دارند تا به حساب‌هایی دسترسی داشته‌باشند که اجازه انجام معاملات اسکالپینگ را به آن‌ها می‌دهند. به‌عنوان یک معامله‌گر، اگر به‌دنبال بهترین بروکر برای اسکالپینگ هستید، بدون‌شک کارگزاری اپوفایننس با ارائه بهترین حساب‌های معاملاتی، امکان انجام اسکالپینگ را به شما می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌ حساب‌های این بروکر آشنا می‌شوید.

حساب استاندارد

شما می‌توانید با سپرده 100 دلار از این حساب استفاده کنید. هیچ کمیسیونی پرداخت نمی‌کنید و اسپرد متوسطی دارید. می‌توانید از اهرم تا 1:2000 نیز استفاده کنید. اگر اسکالپینگ را دوست دارید، این حساب مناسب شماست، اما باید از استراتژی مناسبی استفاده کنید تا تاثیر حداقلی اسپردها را کلاً حذف کند.

ECN

شما می‌توانید با سپرده 100 دلار از این حساب استفاده کنید. کمیسیون این حساب کم است و اسپرد پایینی دارد. اهرم حساب ECN تا 1:2000 می‌تواند برسد. اگر می‌خواهید به‌صورت اسکالپینگ معامله کنید، این حساب برای شما عالی است، چون اسپردهای حساب ECN برای این روش بسیار مناسب هستند. فقط باید به این نکته توجه کنید که کمیسیون ممکن است سود شما را کم کند.

ECN Pro

این امکان برای شما وجود دارد تا با سپرده حداقل 5000 دلار از این حساب استفاده کنید. کمیسیون این حساب کم است و اسپردش نیز پایین است. اهرم آن تا 1:2000 نیز می‌تواند برسد. اگر به معاملات اسکالپینگ علاقه دارید، این حساب برای شما عالی است، چون اسپردها مثل حساب ECN هستند. فقط باید به این نکته توجه کنید که استفاده از این حساب، نیازمند استراتژی دقیق و حساب شده است؛ زیرا احتمال دارد کمیسیون از مقدار سود شما کم کند.

سوشیال ترید

شما می‌توانید با سپرده کمتر از 200 دلار از این حساب استفاده کنید. هیچ کمیسیونی پرداخت نمی‌کنید و اسپرد متوسطی دارید. اهرم حساب سوشیال ترید، 1:2000 است. اگر می‌خواهید با استراتژی اسکالپینگ معامله کنید، این حساب برای شما مناسب است، اما چیزی که این حساب را خاص می‌کند این است که شما می‌توانید معاملات معامله‌گران حرفه‌ای را از طریق همین پلت‌فرم دنبال و کپی کنید. این حساب برای شما که می‌خواهید از تجربه دیگران یاد بگیرید یا سبد دارایی‌های خود را تنوع بخشید، بسیار مناسب است و شاید بتوان گفت اپوفایننس بهترین بروکر برای کپی تریدینگ است.

اسکالپینگ به‌عنوان یک روش معاملاتی شناخته می‌شود که در آن معامله‌گر، پوزیشن‌های معاملاتی را سریع باز یا بسته می‌کند. هدف چنین معامله‌گرانی این است که از بازار سودهای کوچک و دوام‌دار کسب کنند. هر معامله‌گری برای موفقیت در اسکالپینگ، به کارگزاری به‌روز و مورد اعتمادی نیاز دارد. اگر شما نیز به‌دنبال بهترین بروکر برای اسکالپینگ هستید، قطعاً بروکر اپوفایننس به‌عنوان یک بروکر معتبر و قابل اعتماد، برای پیاده‌سازی استراتژی اسکالپینگ شما بسیار مناسب است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
ویدیو/ کنایۀ کشندۀ استاد محسن قرائتی به برخی دانشجویان/ بعضی از جوونا فقط عمه‌شون بمیره میان مسجد!
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی