بهترین هتل های مشهد برای تاسوعا و عاشورا 1403

  دوشنبه، 11 تیر 1403   زمان مطالعه 10 دقیقه
بهترین هتل های مشهد برای تاسوعا و عاشورا 1403
بهترین هتل مشهد کدام است؟ در ایام محرم مسافران زیادی به مشهد سفر می‌کنند. در اینجا بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از مردم داخل و خارج از کشور در ایام سوگواری سیدالشهدا عازم مشهد می‌شوند تا در حرم مطهر امام رضا (ع) عزاداری کنند. اقامت در بهترین هتل های مشهد به‌ویژه در این روزهای شلوغ خاطراتی خوش را در این شهر مذهبی به شما هدیه خواهد داد.

با آغاز محرم و فرارسیدن تعطیلات تاسوعا و عاشورا بسیاری از مردم هوای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به سرشان می‌زند. اگرچه در این ایام به دلیل ازدحام، چالش‌هایی در سفر به مشهد وجود دارد؛ اما اگر زودتر نسبت به رزرو بلیط و هتل اقدام کنید، سفری به یاد ماندنی پیش رو خواهید داشت. در این شهر توریستی هتل‌های متعددی وجود دارد که برای اقامت می‌توان رویشان حساب باز کرد. با رزرو بهترین هتل های مشهد برای سفر در تاسوعا و عاشورا می‌توانید در کمال آرامش و راحتی به زیارت بروید و سپس در مکانی ایدئال استراحت کنید.

از آنجا که هدف اصلی مسافران در این ایام، زیارت و عزاداری در آستان قدس رضوی است، پیشنهاد می‌شود هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را رزرو کنید. با این کار شما می‌توانید هرگاه اراده کردید، به راحتی خود را به حرم برسانید و هیچ نگرانی و اضطرابی نیز بابت وعده‌های غذایی نداشته باشید. برخی از هتل‌های مشهد که با اقامت در آن‌ها راحتی و آرامشتان تضمین می‌شود را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد در خیابان اصلی شهر یعنی همان خیابان امام رضا (ع) است. ساختمان باشکوه این هتل 5 ستاره بین امام رضا 24 و 26 واقع شده و همچون نگینی در شهر می‌درخشد. هتل درویشی مشهد فعالیت خود را در سال 1390 در این شهر آغاز کرده که از همان ابتدا به دلیل معماری جذاب، دکوراسیون لوکس و مدرن و امکانات کاملش موردتوجه مهمانان قرار گرفته است.

این هتل لاکچری گزینه‌ای عالی برای اقامتی راحت در واحدهایی مجهز است و در آن به شایستگی و مطابق با بالاترین استانداردهای هتلداری در جهان از شما پذیرایی می‌شود. یکی از نکات مثبت درباره هتل درویشی، تنوع واحدهای آن است که بر اساس تمدن چینی، عربی، ایران باستان، رمی و هندی طراحی و چیدمان شده‌اند.

از مزایای دیگر اقامت در هتل درویشی مشهد، نزدیکی آن تا حرم مطهر است. این هتل پنج ستاره تنها یک کیلومتر و 400 متر تا حرم فاصله دارد که آن را می‌توانید پیاده یا با ماشین طی کنید. هتل مجلل درویشی دارای 25 طبقه و 223 واحد اقامتی است و ساختمان آن جزو مرتفع‌ترین مراکز اقامتی مشهد به شمار می‌رود. این هتل اولین آتریوم شرق کشور است که بیش از 800 متر مربع فضای سبز سرپوشیده و روباز دارد.

هتل 5 ستاره درویشی از نظر امکانات نیز در بالاترین سطح قرار دارد و در آن هر چه بخواهید پیدا می‌شود. چندین رستوران با فضای شیک و طراحی مدرن و سنتی، چایخانه، آرایشگاه آقایان و بانوان، مجموعه آبی بی‌نظیر با امکانات فوق‌العاده، سالن ورزشی، اتاق بازی و سالن‌های کنفرانس و همایش تنها برخی از امکانات این هتل لوکس است.

هتل درویشی مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

وقتی صحبت از رزرو هتل مشهد به میان می‌آید، هتل 5 ستاره قصرالضیافه از دیگر اقامتگاه‌هایی است که باید به آن پرداخت. مزیت اصلی اقامت در این هتل مجلل، همسایگی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است که امکانی به شما می‌دهد تا وقت و بی‌وقت به زیارت بروید. هتل قصرالضیافه در خیابان نواب صفوی 2 و صحن هدایت قرار دارد و شما می‌توانید با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی خود را از آنجا به حرم برسانید.

این هتل لوکس در سال 1385 در ساختمانی سه طبقه ساخته شده و تنها مجموعه اقامتی واقع در حرم مطهر رضوی است. در هتل قصرالضیافه مشهد تمام امکانات رفاهی برای اقامتی خاطره‌انگیز و راحت برای مهمانان فراهم شده تا در فضایی آرامش‌بخش استراحتی جانانه را تجربه کنند. این هتل دارای 57 واحد اقامتی است که چشم‌اندازی رو به حرم، محوطه هتل و خیابان‌های اطراف دارند.

هتل بین‌المللی قصرالضیافه میزبانی شایسته برای لحظات ارزنده مهمانان است و ضمن نزدیکی به حرم، به مراکز خرید مشهد نیز دسترسی آسانی دارد؛ از واحدهای اقامتی هتل مجلل قصرالضیافه می‌توان به سوئیت نور با امکانات عالی و چشم‌اندازی تماشایی رو به گنبد طلایی حرم اشاره کرد. این سوئیت گزینه‌ای عالی برای اقامت زوج‌های جوان است که قصد دارند زندگی مشترک خود را زیر سایه امام رضا (ع) آغاز کنند. از دیگر واحدهای این مجموعه نیز می‌توان به سوئیت یک خوابه قدس و فدک، سوئیت دو تخته نور، سوئیت چهار نفره بقیع و سوئیت VIP دو خوابه شمس اشاره کرد. هر کدام از این واحدها چیدمان و دکوراسیونی مناسب دارند که متناسب با فضای معنوی اطراف هتل و حرم هستند.

هتل پنج ستاره قصرالضیافه از بهترین هتل های مشهد با امکاناتی تمام‌عیار است که سالنی باشکوه با نمایی رو به حرم دارد. این سالن آینه‌خانه قصرالضیافه نام دارد که در آن می‌توانید مراسم مذهبی و ضیافت‌های خود را در فضایی معنوی برگزار کنید. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به فروشگاه و غرفه با انواع سوغات مشهد، محوطه‌ای باصفا با فواره آب و آلاچیق‌های چوبی، ترانسفر استقبال، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل اصفهانی مشهد

اگر می‌خواهید با هزینه مناسب در یکی از بهترین هتل های مشهد اقامت داشته باشید، هتل اصفهانی یکی از گزینه‌های در دسترس برایتان است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 1، کوچه نخود بریزها قرار دارد و دارای 5 طبقه و 18 واحد اقامتی با امکانات قابل‌قبول است.

واحدهای هتل آپارتمان اصفهانی مشهد شامل آپارتمان‌های دو تخته، چهار تخته و شش تخته می‌شود که برای خانواده‌های پرجمعیت نیز مناسب است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به لابی مجهز، آسانسور، رستوران با غذاهای متنوع و خوشمزه، اینترنت وایرلس، سیستم سرمایش و گرمایش و کافی‌شاپ اشاره کرد.

با رزرو هتل اصفهانی مشهد شما می‌توانید با صرف بودجه مناسب در یکی از بهترین نقاط شهر ساکن شوید و اقامتی راحت را تجربه کنید. این هتل آپارتمان موقعیت مکانی ویژه‌ای دارد که از آنجا با تنها 5 دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهید رسید. دسترسی به مراکز خرید مشهد و واحدهایی مجهز با چیدمانی مناسب از نکات مثبت دیگر درباره هتل آپارتمان اصفهانی است که اقامتی دلچسب را به شما هدیه می‌دهد.

هتل سارینا مشهد

سارینا از بهترین هتل های مشهد است که در سال 1398 در چهارراه بی‌سیم، نرسیده به بیمارستان جهاد فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل نوساز 6 طبقه دارد که با ورود به خیابان جهاد 5، ساختمان بلند قامت آن با سنگ‌های خاکستری روشن به چشم می‌خورد.

برای ورود به هتل سارینا شما باید از چند پله سنگی بالا بروید؛ پس از آن به یک لابی باشکوه با نورپردازی‌های خاص و لوسترهای کریستالی می‌رسید که با پرده‌های روشن و مبلمانی ساده چیدمان شده است. البته در این هتل برای سالمندان یا افراد کم‌توان ویلچر و رمپ نیز فراهم شده تا این عزیزان هم بدون مشکل و دغدغه بتوانند خود را به اتاق‌های هتل برسانند.

هتل سارینا دارای 210 اتاق با متراژ مختلف است که واحدهای آن شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت یک خوابه می‌شود. خوشبختانه اتاق‌های این مجموعه پنجره‌های قدی بزرگی رو به خیابان دارند که همین امر سبب ورود نور به اتاق‌ها می‌شود و فضای اتاق را دلبازتر می‌کند.

واحدهای هتل 4 ستاره سارینا به سبک مینیمال چیدمان شده‌اند و تجهیزات مدرن آن‌ها طوری به کار رفته‌اند که در عین کارایی، فضای کمی را اشغال کنند. بوفه رایگان صبحانه، رستوران و کافی‌شاپ، دو آسانسور فعال و ترانسفر حرم تعدادی از امکانات هتل سارینا مشهد هستند. فاصله این هتل تا باب‌الرضا حدود 2 کیلومتر است.

هتل سارینا مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 از بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا 20 است. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده و دارای 216 واحد اقامتی با امکانات کامل است. واحدهای هتل مجلل الماس 2 شامل 6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 4 سوئیت ماه‌عسل، 15 سوئیت یک خوابه، 137 اتاق دبل و 15 اتاق کانکت می‌شود.

جالب است بدانید که اتاق‌های این مجموعه به سبک‌های مختلف جهان مانند تمدن آفریقا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، تایلند، صفویه، ایران باستان و عرب طراحی و چیدمان شده‌اند. اقامت در هر کدام از واحدهای این مجموعه اقامتی تجربه‌ای متفاوت است که شما را به گوشه‌های متفاوت دنیا خواهد برد و با تمدن‌های جدید آشنا خواهد کرد.

هتل 5 ستاره الماس 2 از بهترین هتل های مشهد با امکاناتی عالی است که اقامت در آن مانند زندگی در شهری کوچک است؛ زیرا تقریباً هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید از بازارچه اختصاصی گرفته تا استخر و سونا و جکوزی در آن پیدا می‌شود. سالن‌های کنفرانس و همایش، 5 سالن پذیرایی و غذاخوری، خدمات ترانسفر، سالن بدنسازی و اتاق بازی از دیگر امکانات این هتل مجلل است. لازم به ذکر است که هتل الماس 2 تا باب‌الرضا حدود 2 کیلومتر فاصله دارد که بسته به توان و انرژی خود می‌توانید این فاصله را پیاده یا با ماشین طی کنید.

هتل مدینه الرضا مشهد

مدینه‌الرضا از بهترین هتل های مشهد در خیابان شیرازی بین خیابان چهارباغ و نوبهار است که در سال 1392 افتتاح شده است. این هتل فضایی لاکچری با محیطی زیبا دارد و در طراحی بخش‌هایی از ساختمان آن از معماری ایرانی اسلامی استفاده شده است.

هتل مدینه‌الرضا 18 طبقه و 325 واحد اقامتی دارد که هر کدام از واحدهای آن با امکانات رفاهی ویژه تجهیز شده‌اند. مهم‌ترین مزیت اقامت در این هتل، موقعیت مکانی عالی و نزدیکی آن به حرم است که تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن رسید. اتاق‌های لوکس با چیدمان مدرن، امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و باکیفیت، دسترسی به جاهای دیدنی مشهد و پرسنل مجرب از دیگر نکات مثبت درباره هتل لاکچری و 5 ستاره مدینه‌الرضا است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی

اگر می‌خواهید اقامتی شاهانه را در یکی از بهترین هتل های مشهد که تنها 800 متر تا حرم فاصله دارد، تجربه کنید، هتل بین‌المللی قصر طلایی بهترین انتخاب برایتان است. این هتل دارای 219 واحد اقامتی مجهز در اندازه‌های مختلف است.

اتاق‌های کانکت برای چهار نفر، اتاق‌های دو تخته دبل استاندارد، بیزینس، پانوراما، قاجار، ویژه، هخامنش و کلاسیک، اتاق‌های دو تخته پرنسس و پرزیدنت، کیدز روم و سوئیت‌های مخصوص هانی‌مون، سوئیت پرزیدنت و امپریال تنها تعدادی از واحدهای متنوع این هتل 5 ستاره است. اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر مشهد همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل مطابق با آخرین استانداردهای جهانی هستند که در آن‌ها هیچ کم و کسری احساس نخواهید کرد.

هتل بشری مشهد

هتل آپارتمان 2 ستاره بشری از بهترین هتل های مشهد در مقابل ورودی باب‌الجواد و ابتدای بازار سرشور است که با هزینه مناسب می‌توانید آن را رزرو کنید. این هتل آپارتمان در سال 1388 افتتاح شده که در سال 1395 تغییراتی در آن ایجاد شده و تعدادی اتاق به ساختمان اصلی هتل اضافه شده است.

هتل آپارتمان بشری مشهد دارای 10 طبقه و 300 واحد اقامتی است و امکانات مناسبی برای پذیرایی از مهمانان دارد. فاصله این هتل تا ورودی باب‌الجواد تنها 300 متر است که با کمی پیاده‌روی می‌توان آن را طی کرد. موقعیت جغرافیایی خوب، نزدیکی به حرم و مراکز مهم شهری، قیمت مناسب و امکانات رفاهی قابل‌قبول هتل بشری مشهد، اقامتی راحت را در قلب مشهد برایتان به ارمغان می‌آورد.

هتل ارغوان مشهد

تا بحث بهترین هتل های مشهد داغ است، بهتر است یادی کنیم از هتل ارغوان مشهد در خیابان وحدت. این هتل نوساز در بهار 1401 به بهره‌برداری رسیده و دارای تجهیزاتی مدرن و نو است. موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به حرم، اتاق‌های دلباز با چیدمانی مدرن و تجهیزاتی لوکس، معماری جذاب و پرسنل مجرب و خونگرم از ویژگی‌ها مهم این هتل مشهد است.

هتل ارغوان مشهد دارای 13 طبقه و 107 واحد اقامتی است و با این که زمان کوتاهی از آغاز فعالیتش گذشته توانسته نظر مهمانان را جلب کند. از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به اتاق‌های سینگل، دبل، استاندارد و لوکس و چندین سوئیت در اندازه‌های مختلف، بوفه صبحانه رایگان، سرویس روزانه به حرم، پارکینگ و اینترنت، سالن همایش و اتاق جلسات اشاره کرد.

هتل ارغوان مشهد

هتل قصر طلایی (گلدن پالاس)

مگر می‌شود حرف از بهترین هتل های مشهد باشد و نامی از هتل قصر طلایی مشهد به میان نیاید؟ هتل قصر طلایی که امروزه با نام گلدن پالاس شناخته می‌شود از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که اقامت در آن همچون زندگی در قصری باشکوه است. این هتل دارای امکاناتی بی‌نظیر و تمام و کمال و واحدهایی مجهز و لاکچری است که از اقامت در آن خسته نمی‌شوید. هتل 5 ستاره گلدن پلاس، هتلی معروف در مشهد است که در سال 1389 بین خیابان امام رضا 34 و 36 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل لوکس 16 طبقه و 360 واحد اقامتی با دکوراسیونی زیبا دارد که اقامت در آن جزو بهترین تجربه‌های زندگی‌تان خواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (555 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان