دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بهترین روغن موتور 10w40 برای پژو 

چهارشنبه، 20 دی 1402
یکی از مهم ترین مسائلی که باید مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد، استفاده از بهترین روغن موتور 10w40 در زمان تعویض روانکار موتور خودرو است. ما در این مطلب از ساعد نیوز درباره روغن موتور 10w40 برای پژو بحث می کنیم. با ما همراه باشید.

پژو 405، پارس و 206 هر سه مجهز به موتور های فرانسوی با دمای بالا هستند. موتور های ایکس یو 7، نسبت به موتور دیگر خودرو ها دارای دمای بسیار بالایی هستند و اگر روغن نامرغوب درون آن ها باشد، ممکن است میل سوپاپ در کمترین زمان جام کند.

استفاده از روغن موتور 10w40 در پژو


بسیاری از تعمیرکاران پیشنهاد می کنند که برای بهبود عملکرد موتور پژو از روغن موتور دیزل بسیار غلیظ استفاده نمایید. اما این عقیده می تواند در فصل زمستان سلامت میل لنگ و یاتاقان موتور پژو شما را به خطر بیاندازد.

ممکن است روغن موتور بسیار سفت و غلیظ بتواند سبب کاهش صدای اضافه و دمای موتور شود. اما در فصول سرد به ویژه زمستان، در اول صبح هنگام استارت زدن، اویل پمپ توانایی ساکشن روغن از کف کارتر روغن را ندارد و در نتیجه ممکن است خودرو شما تا 20 ثانیه بدون روغن کار کند.

اما اگر از بهترین روغن موتور 10w40 استفاده کنید، در فصل تابستان و زمستان به مشکل برخورد نمی کنید. علاوه بر آن، استفاده از این روغن می تواند سبب افزایش چندین برابری طول عمر موتور خودرو شما گردد. به همین دلیل پیشنهاد می شود در هنگام تعویض روغن موتور خودرو پژو، حتما روغن های 10 وی 40 مرغوب را درون موتور آن بریزید.

سخن پایانی


انتخاب بهترین روغن موتور برای پژو به مدل خودرو و شرایط آب و هوایی بستگی دارد. اگر به هر دلیل روغن مناسبی برای خودروتان استفاده نکنید، موتور ماشین یا سایر قطعات آن دچار مشکل خواهند داشت و هزینه ای چند برابری روی دست شما می گذارند. پس برای خرید روغن موتور باکیفیت، وقت و هزینه صرف کرده و به موقع اقدام به تعویض آن نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه