بیدار کردن میل جنسی در زنان

  سه شنبه، 03 دی 1398   زمان مطالعه 10 دقیقه
بیدار کردن میل جنسی در زنان
بسیاری از زنان مایل هستند تا از لحاظ جنسیتی و احساسی به شریک زندگی خود وابسته باشند. گاهی اوقات داشتن گفتگوی خوب با شریک زندگی قبل از رابطه و بیان خواسته ها می تواند در ایجاد رابطه ای صمیمی کمک بسیاری باشد. ایجاد رابطه و صمیمیت عاطفی یک شرط لازم برای تجربه میل جنسی خوب برای زنان است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نیک همراه، “سکس برای من بسیار مشکل است.” ، “چرا گاهی اوقات که شوهرم شروع به لمس کردن من می کند، وحشت می کنم؟” ، “من شکسته ام؟” این ها برخی از اظهارات مراجعه کنندگانی است که نیاز به مشاوره و درمان را در خود احساس کرده اند. معمولا در پشت این حرفها، احساس گناه، شرم، غم و اندوه و ترس وجود دارد. اما این مشکل اگر زوجین بخواهند، قابل درمان است. در این مقاله مراحل احیای میل جنسی زنان را بیان کرده ایم.

مراحل احیای میل جنسی زنان

بسیاری از زنان با کم شدن میل جنسی شان احساس شکسته شدن می کنند، اما به هیچ وجه سعی نمی کنند که راهی پیدا می کنند تا این مشکل را از بین ببرند. این مشکل برای مدتی قابل تحمل است، اما با گذشت زمان به آرامی به یک نگرانی تبدیل می شود و هر دو طرف احساس ناراحتی، قطع و ناامید شده اند.

گام اول: شناسایی مشکلات و توانایی درک آنها

قبل از اینکه ما بتوانیم چیزی را تغییر دهیم، باید بتوانیم در مورد آن صحبت کنیم، آن را درک کنیم و برخی از عوامل که به آن کمک کند را کشف کنیم.

این یعنی چی؟

این بدان معنی است که شما چه چیزی در مورد صمیمیت جنسی خود با شریکتان احساس می کنید، در مورد بدن خود چه احساسی دارید، تجربیات گذشته چه بوده است، چه چیزهایی روند رشد جنسیت شما را تحت تاثیر قرار داده است. باید بدانید که رابطه صمیمی و سالم چه نوع رابطه ای است. در این موارد بهتر است با یک مشاور و درمانگر نیز صحبت کنید تا در شناسایی مشکلات و ناامیدی ها شما را کمک کرده و راه شما را تا داشتن رضایت جنسی هموار کند.

گام دوم: متوقف کردن ترمزهای جنسی

مغز زن قدرتمند ترین اندام جنسی است. درعلم روانشناسی مغز یک “شتاب دهنده” توصیف شده است، که به “تحریک” و “ترمز” جنسی واکنش نشان می دهد. اکثر ترمزهای زن حساس هستند. ترمز ها میل جنسی را کاهش و یا متوقف می کنند. این ترمزها معمولا مسئولیت های بیشمار و استرس بیش از حد هستند. با توجه به وجود آسیب های جنسی، مسائل مربوط به رابطه، مسائل عاطفی و درد جنسی، به شدت به کاهش حساسیت ترمزها کمک می کند.

ترومای جنسی

در طی مرحله اول ممکن است ترومای جنسی را کشف کنید که نیاز به بهبودی دارد. این می تواند از سوء استفاده جنسی در دوران کودکی تا تجاوز جنسی محدود شود. یکی دیگر از انواع آسیب های جنسی، ناراحتی یا سوء استفاده مداوم در روابط است؛ زیرا زن بله می گوید، اما او واقعا نمی خواهد رابطه جنسی داشته باشد، اما از ترس بله می گوید. در مواردی مانند اینها، او احساس درگیر شدن در رابطه دارد و تحت فشار است.

درمان زخمهای گذشته یک گام مهمی برای بسیاری از زنان در ایجاد یک رابطه جنسی کامل تر است. اعتقادات مربوط به خود و نگرش جنسی در مورد صمیمیت جنسی به طور کلی ناخودآگاه شکل می گیرد و اغلب سال ها ادامه دارد. راههای درمان زخمهای جنسی شما وجود دارد. شما مجبور نیستید در سکوت رنج بکشید. متخصصان تروما می توانند در مسیر بهبود آسیب های گذشته به شما کمک کنند.

مسائل مربوط به رابطه

علاوه بر ضعف جنسی، ممکن است مسائلی مربوط به رابطه وجود داشته باشد که مانع از این باشد که بدن شما بتواند از نظر جنسی آماده باشد. اگر در رابطه، سوءاستفاده یا بدرفتاری شریک جنسی وجود داشته باشد، درمان آن ضروری است. اگر در رابطه تان احساس می کنید از شما سواستفاده می شود، زوجین هر دو باید تحت مشاوره قرار بگیرند تا برای رابطه شان مرزهای مناسب تعیین شود. شریک جنسی شما باید برای اقدامات خود پاسخگو باشد و بتواند با آموزش رضایت کامل جنسی شما را به دست بیاورد.

بسیاری از زنان مایل هستند تا از لحاظ جنسیتی و احساسی به شریک زندگی خود وابسته باشند. گاهی اوقات داشتن گفتگوی خوب با شریک زندگی قبل از رابطه و بیان خواسته ها می تواند در ایجاد رابطه ای صمیمی کمک بسیاری باشد. ایجاد رابطه و صمیمیت عاطفی یک شرط لازم برای تجربه میل جنسی خوب برای زنان است.

مسائل احساسی

استرس، اضطراب و افسردگی باعث می شود بیش از نیمی از زنان علاقه خود را به رابطه جنسی از دست دهند. هنگامی که شما در معرض استرس هستید، چالش مبارزه با بدن شما با روابط جنسی فعال شده است.

کلید مدیریت استرس و اضطراب این است که بتوان چرخه پاسخ استرس را تکمیل کرد. احساسات مانند تونل هستند؛ شما باید تمام راه را در تاریکی بگذرانید تا در نهایت به نور برسید. استرس مزمنی که چرخه را کامل نکرده است، فقط باعث ایجاد بیماری، خستگی مزمن و عدم لذت جنسی میشود.

قسمت عملیاتی چرخه استرس نمیتواند کم اهمیت باشد. هنگامی که احساسات خود را با مواد مخدر، خرید، رسانه های اجتماعی، غذا و … خنثی می کنیم، بخش مهمی از چرخه استرس را که مانع افزایش سطح استرس می شود را مهار می کنیم. علم به ما می گوید که خواب، تمرین، محبت، مراقبه، یوگا، تای چی، روزنامه نگاری، مراقبت از بدن و آفتاب گرفتن، به تسهیل تکمیل چرخه پاسخ استرس کمک می کند.

درد جنسی

اگر در طول رابطه جنس مقدار قابل توجهی از درد را تحمل می کنید، باید برای ارزیابی و بررسی مشکلات داخلی که ممکن است باعث دردناک شدن رابطه جنسی شده است، به پزشک متخصص مراجعه کنید. شروع رابطه جنسی با درد یک ترمز برای لذت جنسی است که ناخوشایند است و زنان را از انجام آن بیزار می کند و نارضایتی را در پی خواهد داشت.

سکس طبیعی دردناک نیست! تعدادی از متخصصان، از جمله متخصصان زنان می توانندریشه درد را پیدا کنند و راه حل های واقعی برای رفع آنها ارائه دهند. راه های زیادی وجود دارد که با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید و درد نداشته باشید.

مراحل احیای میل جنسی زنان

گام سوم: میل جنسی خود را پرورش دهید

در رابطه زناشیی حدود 55٪ از زنان و 20٪ از مردان تمایل به وابستگی متقابل دارند. آنها می خواهند علاوه بر اینکه همسرشان از رابطه لذت می برد، خودشان نیز بی بهره نمانند. ما در مورد ترمزها و شتاب دهنده های جنسی صحبت کردیم، اما رابطه جنسی نیاز به پرورش دارد. خانم هایی که را رابطه ضعیف هستند اگر ترمزهای جنسی را برطرف کردند، باید میل جنسی خود را تقویت کنند. در ادامه روش هایی برای تقیت میل جنسی زنان ذکر کرده ایم .

از خود مراقبت کنید و لذت های زندگیتان را افزایش دهید

به خودتان زمان بدهید و سعی کنید عواطف و احساسات تان را دوباره لمس کنید. پس از اینکه احساسات خود را تنظیم کردید از خودتان بپرسید «اکنون چه چیزی نیاز دارم؟»، حتی اگر این گام کوچکی باشد اما روشی برای کمک به خودتان است.

میل جنسی نمی تواند مجبور باشد. این چیزی نیست که ما در برنامه ریزیمان قرار دهیم تا خودمان را به خواسته خویش دعوت کنیم. با مدیریت استرس و آرامش داشتن می توان میل جنسی را پرورش دهیم.

لیستی از خواسته های لذت بخش خود را (به عنوان مثال حمام های لوکس، شمع روشن کردن، گوش دادن به موسیقی سکسی، پوشیدن لباس های جدید، خوردن غذای مورد علاقه تان، پیاده روی طبیعت، خرید در فروشگاه، ملاقات با برخی از دوستان، یک تعطیلات عجیب و غریب، یک ماساژ، رقص) آماده کنید و آنها را انجام دهید تا استرس و فشار زندگی تان کمتر شود.

احساس لذت جنسی حق شماست

اغلب زنان از طریق پیامهایی که از سن نوجوانی درونی می شوند، احساس جنسی خود را سرکوب می کنند. پیام های مربوط به اینکه چگونه باید به نظر بیایند تا مورد دلخواه قرار بگیرند، چه چیزهایی لازم است که دیگران برای شایستگی انجام دهند، چه کاری باید انجام دهند تا یک “همسر خوب” باشند.

زنان اغلب احساسات خود را در رابطه جنسی نادیده می گیرند و تنها به لذت شریک جنسی شان توجه دارند و این باعث می شود که رضایت خودشان از رابطه کمتر و کمتر شود. زنان باید داشتن لذت جنسی را حق خود بدانند. باید بدانید که در رابطه جنسی چه چیزی دوست دارید انجام دهید و چه چیزی دوست ندارید انجام دهید. در مورد احیای میل جنسی شما خیلی اهمیت دارد تا استقلال خود را به دست آورید.

کشف کنید که چه چیزی محرک جنسی شماست

چه زمانی در زندگی خود و یا در رابطه تان احساس لذت جنسی را بیشتر تجربه کرده اید؟ این مهمترین چیزی است که حس جنسی خود را پرورش دهید. حالا چه چیزی برای شما خوب است؟ چه چیز برای شما خوب نیست؟ کشفیات خود را با شریک زندگیتان به اشتراک بگذارید.

کمتر از یک سوم زنان، در رابطه با همسرانشان به ارگاسم می رسند. دوسوم زنان گاهی اوقات، به ندرت، و یا هرگز ارگاسم را تجربه نکرده اند. برخی از زنان نیز از خودارضایی برای به ارگاسم رسیدن استفاده می کنند با اینکه شریک جنسی دارند.

اگر با بدن خود بیگانه هستید، درباره آن بیشتر بیاموزید. بدن شما و پاسخ آن، خواندن کتابها و یا مشاوره رفتن همه انتخاب های خوبی برای شروع هستند.

بدن خود را دوست داشته باشید

شما زیبا هستی. بدن شما زیباست. جنسیت شما زیباست. چه چیزی باعث می شود شما منحصر به فرد و زیبا باشید؟ آنچه که احساس زیبایی را به شما می دهد را لیست کنید. از جمله های مثبت مانند “من زیبا هستم” استفاده کنید. من سکسی هستم، من خیره کننده هستم و … . چه چیزهایی انجام می دهید که احساس سکسی بودن را به شما می دهد؟ (ناخن، کفش، لباس، مو، ورزش، بهداشت خوب، و غیره) آنچه این احساس را به شما می دهد را انجام دهید.

شرایط خود را تغییر دهید

اگر شما یکی از اکثریت زنانی هستید که در موقعیت های نادر احساس میل جنسی دارند و می خواهید میل جنسی را در زندگی زناشویی تجربه کنید، ممکن است وقت آن باشد که ترمز ها و شتابدهنده های خاص خود را با جزئیات دقیق تر ببینید. دو نفر یکسان نیستند. هر زن منحصر به فرد است. این موضوع برای شما بسیار مهم است که چه چیزی باعث ترس از شما می شود و چه چیزی به تحریک میل جنسی شما کمک می کند. به عنوان مثال، اگر ترمزهای جنسی شما مسافرت و یا صرف وقت و انرژی گذاشتن برای بچه هاست، با همسرتان صحبت کنید و ببینید آیا ممکن است تغییراتی انجام دهید؟ تغییرات مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیز در میل جنسی شما تاثیر دارد.

به پزشک مراجعه کنید

براساس تحقیقات، هورمون ها احتمالا عامل اصلی فقدان میل جنسی هستند (استرس، افسردگی، اضطراب، تروما و مسائل مربوط به دلبستگی بزرگترین مجرمان هستند) اما ممکن است شرایط فیزیکی واقعی برای کم کردن میل جنسی وجود داشته باشد. داروهای ضد افسردگی از مواردی است که باعث میل کمتر می شود. تغییرات یائسگی، تولد فرزند، و سایر مسائل نیز می تواند به طور قابل توجهی به داشتن میل کمتر منجر شود. مراجعه به پزشک می تواند شرایط جسمی، عدم تعادل هورمونی یا سایر علل فیزیکی که باعث کاهش میل جنسی شده اند را تشخیص داده و درمان کند.

تصمیم گیری برای سکسی بودن

اغلب خانم ها خود به خود نمی خواهند تغییر کنند. قبول کردن اینکه مشکل دارید و باید تغییر کنید (چیزی در مورد شما شکسته نشده است) می تواند به شما کمک کند تا از صمیمیت و رابطه سالم با شریک زندگی خود لذت ببرید. تحقیقات نشان می دهد که زنان پس از سالمندی که از نظر جنسی فعال هستند، میزان بالای تستوسترون را حفظ می کنند. سطح بالاتر تستوسترون باعث ایجاد میل جنسی شدید می شود. هرچه بیشتر آن را انجام دهید، بیشتر آن را می خواهید. البته، آنچه شما با بدن خود انجام می دهید همیشه انتخاب شماست، چه در رابطه با ازدواج و چه نه. شما باید تصمیم بگیرید که سکسی باشید و از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

حرف پایانی

میل جنسی پایین یک مسئله مشترک بین زن و شوهر است. هر دوی زوجین باید تصمیم بگیرند تا رابطه ای سالم و کامل داشته باشند. به تنهایی نمی توانید کاری از پیش ببرید. صحبت و مشورت با یک متخصص و مشاوره ازدواج می تواند به سلامت کلی و رابطه صمیمی شما و شریک زندگیتان کمک کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان
دیگران می‌خوانند   
(فیلم) دوربین مخفی عجیب مربوط به دو سال قبل با موضوع سقوط بالگرد رئیس جمهور / واکنش متاثر کننده مردم ... (تصاویر) شهرت «سارا و نیکا» سریال پایتخت به روزنامه مشهور سوئدی رسید! (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها!
تیتر امروز   
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم