دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی امامی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی 

شنبه، 08 بهمن 1401
ساعدنیوز: مصطفی امامی متولد 28 اردیبهشت 1366 در تهران، مجری تلویزیون است.

بیوگرافی مصطفی امامی

مصطفی امامی متولد 28 اردیبهشت 1366 در تهران، مجری تلویزیون است، مصطفی امامی بعنوان فرزند دوم در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام «زهرا» دارد و پدرش حجره خشکبار (آجیلی) دارد.

تحصیلات مصطفی امامی

مصطفی امامی تحصیلکرده رشته ارتباطات می باشد.

ازدواج مصطفی امامی جلوی دوربین

مصطفی امامی روز 12 اردیبهشت 1400 در ویژه برنامه «هیوا» در حرم امام حسین (ع) مراسم ازدواج خود با خانم ریحانه افشار را برگزار کرد.

آغاز فعالیت مصطفی امامی

مصطفی امامی کار خود را از سال ۱۳۶۶ با فعالیت در حوزه خبرنگاری آغاز کرد، او بیشتر در حوزه موسیقی و سینما فعالیت می کرد و با روزنامه هایی همچون تماشا، دیده بان و تماشاگران همکاری داشته است، مصطفی امامی در بخش گفتگو با برخی چهره های حوزه موسیقی و سینما بود در زمان دوران سربازی خود بااین روزنامه ها کار می کرد. او در کلاس های بازیگری در شهرستان حضور پیدا کرده و در حوزه اجرا و فن بیان آموزش های لازم را کسب کرده است.

مجری گری مصطفی امامی

مصطفی امامی که رفته در حوزه اجرا وارد می شد .او در چندین کار با علی ضیا همکاری داشته است که گزارشگر پشت صحنه فعالیت می کرد، همچنین در سال ۱۳۹۵ در برنامه ویژه نوروز احسان علیخانی در پشت صحنه حضور داشته است، اما به طور رسمی در سال ۱۳۹۳ به کار اجرا و گویندگی در شبکه اینترنتی تی وی پلاس پرداخت، او در کنار حمید فراهانی در گفتگو با هنرمندان می پرداختند که باعث به شهرت رسیدن مصطفی امامی شد.

کارگردانی مصطفی امامی

مصطفی امامی پس از اختلافی که با عوامل شبکه تی وی پلاس پیدا کرد از این شبکه جدا شد و برنامه گفتگو محور کاکتوس را به اجرا در آپارات رساند. او مسابقه آقای آتش نشان را برای شبکه پنج سیما کارگردانی کرد که برای این مسابقه نامزد بهترین کارگردانی مسابقه میدانی جشنواره جام جم شد، همچنین مسابقه پنج ستاره را با اجرای حمید گودرزی برای شبکه تهران ساخته و همچنین برنامه اختیاریه نیز جزئی از کارهای مصطفی امامی باشد.

اجرا در شبکه آی فیلم

مصطفی امامی در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری برنامه شما و آی فیلم به قاب تلویزیون آمده و این برنامه را به تهیه کنندگی مصطفی هیودی به اجرا درآورد، او همچنین برنامه نمودار را از شبکه چهار سیما یک برنامه علمی سیاسی و اجتماعی بود را اجرا نمود که بسیار هم موفق بود، از دیگر کارهای مصطفی ماه می توان به اجرای برنامه شهر زیبا در رمضان 1400 اشاره کرد که از شبکه پنج سیما منتشر شد.

کلاس های بازیگری

من دوره های کلاس بازیگری را گذرانده ام و در زمینه فن بیان در کلاس های آقای میکاییل شهرستانی حضور یافته ام. در کلاس های اجرا شرکت نکرده ام، اما اجرای مجریان دیگر را بسیار دیده ام.

حمله تند بازیکن پرسپولیس به آقای امامی

داستان پرسپولیسی ها با یکی از مجریان تلویزیون که به زعم سرخ پوشان به سرمربی این تیم توهین کرده همچنان ادامه دارد و آن ها اعلام کرده اند قصد شکایت از او را دارند. ماجرا از این قرار است که در یکی از این برنامه ها که چهره ای جوان آن را اجرا می کرد، در بخشی بازی اسم و فامیل برگزار شد و هنگام بازی او در قسمت نوشتن اشیاء به طرز ناباورانه ای ناگهان گفت: «یحیی پلاستیکی». هرچند مجری برنامه سعی کرد منظور خود را از «یحیی پلاستیکی» توضیح دهد و بگوید که منظورش عروسک های پلاستیکی از چهره های فوتبالی بوده است، اما به نظر می رسد این توجیه ها هم فایده ای نداشت.

آثار مصطفی امامی

  • نمودار (برنامه تلویزیونی)(۱۳۹۷)
  • سینماگرام (برنامه تلویزیونی)(۱۳۹۷)
  • مجری تی وی پلاس
  • کاکتوس
  • اجرای شما و آی فیلم


2 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

سال ۶۹ بدنیا آمده، بعد از سال ۶۶ خبرنگار بوده🤔🤔
پاسخ
حسن
1 سال پیش

متولد 69 چطور اولین کارش سال 66 آغاز کرده
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

سه سال قبل از تولدش خبرنگار شده ، چه جالب مگه میشه مگه داریم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟