دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

بیت کوین گلد Bitcoin gold چیست؟ 

پنجشنبه، 22 خرداد 1399
بسیاری از کدهایی که بیت کوین گلد استفاده می‌کند همان کدهای مشابه بیت کوین هستند. بیت کوین گلد با تبدیل الگوریتم SHA256 به Equihash باعث شد، تمامی کاربران بتوانند با استفاده از کارت گرافیک ها که در دسترس همه است به استخراج بپردازند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، یکی از مهم ترین عوامل برای تمام ارزهای دیجیتال که موفقیت کوتاه مدت و بلندمدت آنها را تعیین می کند، موجود بودن آنها در صرافی های ارز دیجیتال است. کاربران باید در صرافی ها به ارزهای دیجیتال مورد نظر دسترسی داشته باشند تا به تراکنش آنها بپردازند.

طبق مطالب منتشر شده در وبسایت بیت کوین گلد، تا ماه مارس ۲۰۱۸، این ارز دیجیتال در صرافی های بیت هامب، بیتفینکس، بایننس، بیترکس، HitBTC، آپهولد، یوبیت، Gate.io، چنجلی، شیپ شیفت، بیت بی، آبوکوینز، Change Now، اورکوین، تیداکس، بیت سِین، بیت استارکس، QuadrigaCX، Cex.io، OKEx، انیبیتز، بست ریت، بیت مارکت، اینداکوین، کوین سوییچ و اونوکوین در حال معامله بوده است.

در آینده نزدیک نیز صرافی های بیشتری بیت کوین گلد را ارائه خواهند داد. این ارز دیجیتال هم چنین از طریق چندین خدمات کیف پول نظیر کیف پول ترزور، کیف پول لجر، اکسدس، کوینومی، بیت پای، گواردا، فری والت، BTGWallet و Kasse در دسترس می باشد.

بیت کوین گلد به انگلیسی Bitcoin gold با نماد BTG یکی از فورک های بیت کوین است. بسیاری از کدهایی که بیت کوین گلد استفاده می کند همان کدهای مشابه بیت کوین هستند. بیت کوین گلد با تبدیل الگوریتم SHA256 به Equihash باعث شد، تمامی کاربران بتوانند با استفاده از کارت گرافیک ها که در دسترس همه است به استخراج بپردازند.

سایت رسمی: bitcoingold.org

بیت کوین گلد Bitcoin gold

یک ارز دیجیتال قابل استخراج است که فعالیت آن در تاریخ 2017/10/25 آغاز و تاکنون 17,008,311 سکه از 21,000,000 سکه این ارز استخراج و عرضه شده است.

اگر به استخراج Bitcoin gold علاقه دارید، خبرهای خوبی برایتان داریم. فرایند راه اندازی نسبتا ساده است و می توانید با کارت گرافیکتان استخراج کنید و نیازی به ASIC ندارید.

اول باید به یک استخر استخراج بپیوندید. حدود 10 گزینه پیش رو دارید که pool gold محبوب ترین گزینه است. سپس نرم افزار استخراج را از استخری که به آن پیوسته اید دانلود کنید. Pool gold نرم افزارهای استخراج برای NVIDIA و Radeon دارد. اگر کیف پول BTG ندارید، یکی بسازید. می توانید از BTGWallet online، کیف پول اصلی بیت کوین گلد یا هر صرافی ای که از BTG پشتیبانی کند استفاده کنید.

خطر حمله ۵۱ درصدی

ادوارد ایسکرا (Edward Iskra) مدیر انجمن های Bitcoin gold اعلام کرد این ارز دیجیتال با حمله ی دوباره خرج کردن مواجه شده است. گزارش ایسکرا حاکی از آن است که فردی کنترل بیش از نیمی از نرخ هش (hash rate) بیت کوین گلد را به دست آورده است و در حال دو بار خرج کردن سکه هایش است. از آن جا که یک مهاجم فقط می تواند سکه های خودش را خرج کند و نمی تواند سکه های جدید را جذب کند این حمله تا اندازه ای محدود خواهد بود.

کیف پول ها

Bitcoin Core – Electrum – Mycelium – hardware wallets – paper wallets

صرافی ها

YoBit – Trade Satoshi – TDAX – OKEx – Negocie Coins – Kucoin – Huobi – HitBTC – Gate.ioExrates – DSX – Coinone – CEX.IO – Braziliex -Bleutrade – Bittrex – Bitsane – Bithumb – Bitfinex – Bitcoin Indonesia – BitFlip – BitZ – Binance – Abucoins


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟