بلک سوان آینده بیت کوین را چگونه پیش بینی کرده است؟

  جمعه، 21 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
بلک سوان آینده بیت کوین را چگونه پیش بینی کرده است؟
رمزارزها در سال ۲۰۲۲ با پذیرش گسترده از سوی جوامع روبرو خواهند شد و این امر نابودی نظام‌های اقتصادی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بیت کوین (Bitcoin) نوعی واحد پول دیجیتال و در واقع واحد پول رایج در شبکه است. این پدیده اولین باراوایل فوریه سال ۲۰۰۹، در پی مقاله ای که توسط برنامه نویس ژاپنی به نام ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) منتشر، و به دنیا معرفی شد.

بیت کوین یک شبکه ی پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است که تاکنون به عنوان یک سیستم گردش پول غیر دولتی، همواره عده ای موافق و مخالف خواهد داشت.

برخلاف شعار حمایت از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، اخیرا بسیاری از دولت ها ممنوعیت و محدودیت هایی را برای استفاده از بیت کوین در کشورهای خود وضع کرده اند.

پیشگوی معروف، ملقب به بلک سوان (Black Swan) یا قوی سیاه، پیش بینی کرده است که بیت کوین مرحله بعدی از تکامل پول خواهد بود.

وی پیش بینی کرده است که رمزارزها در سال ۲۰۲۲ با پذیرش گسترده از سوی جوامع روبرو خواهند شد و این امر نابودی نظام های اقتصادی زیادی را به دنبال خواهد داشت. وی همچنین افزود که ارزش رمزارز بیت کوین در نهایت به ۱ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

پذیرش بیت کوین ، مرگ نظام های اقتصادی ضعیف

متیو سوان (Matthew Swann)، ملقب به قوی سیاه پیشگو، پس از یافتن یک نمودار نجومی که سرنوشت پول در سال های آینده را پیشگویی می کند، نتیجه گرفت که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، ایستگاه بعدی در سیر تکاملی پول خواهند بود. وی اظهار داشت که رمزارزها، در حال رسیدن به پذیرش گسترده از سوی جوامع هستند و بزودی خواهند توانست ساختارهای اقتصادهای ضعیف، از جمله ارز فیات، را مختل کنند.

بلک سوان و پیش بینی پذیرش گسترده بیت کوین در سال ۲۰۲۲ !

قبل از همه گیری ویروس کرونا در اکتبر ۲۰۱۹، سوان پیش بینی کرده بود که در ابتدای سال جدید، رویدادی غیر منتظره روی خواهد داد که بر چندین قدرت اقتصادی در جهان اثرگذار خواهد بود. گزارش روز سه شنبه (۸ دسامبر) ما را در خصوص پیش بینی جنجالی دیگری از سوی بلک سوان آگاه ساخت. بر اساس این گزارش با ورود پول دیجیتال یا رمزارز، خساراتی سهمگین بر پیکره اقتصاد جهانی وارد خواهد آمد. سوان گفت:

“بیت کوین مرحله بعدی تکامل پول است که ثابت می کند پول یک فناوری است و فناوری همیشه اخلال ایجاد ایجاد خواهد کرد.”

همچنانکه بیت کوین در تلاش است از مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری عبور کرده و حرکت خود به سطوح بسیار بالاتر را آغاز نماید، بلک سوان گفت که بیت کوین در نهایت به قیمت ۱۵۳۲۲۳۸ دلاری خواهد رسید. او افزود که این رمزارز در سال ۲۰۲۲ به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت، او در این خصوص گفته است:

“انقلاب دوم آمریکا، رسماً از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.”

رمز ارزها در مقابل اقتصاد جهانی!

به گفته بلک سوان، در دو سال آینده رشد بیشتری را در سیستم های مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال شاهد خواهیم بود. این رشد مواردی همچون یوان دیجیتال چین، که مدت زمانی طولانی در حال توسعه بوده است، را نیز شامل می شود. به گفته سوان یوان دیجیتال در سال ۲۰۲۲، همزمان با بازی های المپیک زمستانی پکن و سال جدید چینی در ۲۰۲۲/۲/۲۲ راه اندازی خواهد شد. بلک سوان اظهار داشت:

“همانطور که حافظان سیستم های اقتصادی قدیمی در حال دست و پنجه نرم کردن با جنبش های اقتصادی بوجود آمده توسط رمزارزها هستند، اعتراضات و ناآرامی های اجتماعی احتمالاً در میان اقتصادهای شکننده افزایش یافته و به شدت زیاد خواهند شد.”


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند