دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بنیاد مسکن پیشگام خدمت به مردم 

پنجشنبه، 18 دی 1399
کد خبر: 127983
ساعد نیوز: قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بنیاد مسکن پیشگام خدمت رسانی به مردم است و حجت‌الاسلام محلاتی نیز با تأسیس حساب ۱۰۰ به این خدمت رسانی سرعت داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حجت الاسلام رمضانعلی رمضانی در سالروز وفات حجت الاسلام رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت اثرگذار و انقلابی وی اظهار کرد: حجت الاسلام رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) بود که حضرت امام ایشان را به نمایندگی خود در بنیاد مسکن انتخاب کردند.

وی ادامه داد: ایشان نزد اساتیدی نظیر شهید مطهری، امام راحل (ره) و علامه طباطبایی کسب علم کردند که بر برجستگی علمی ایشان نیز افزوده بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بنیاد مسکن اولین نهاد انقلابی تثبیت شده پس از رسمیت جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین است و در ۲۱ فروردین ۵۸ تأسیس شده است، از سوی دیگر حجت الاسلام رسولی محلاتی از همان زمان نماینده امام خمینی (ره) در این نهاد بودند و با دستور رهبر معظم انقلاب تا سال ۹۸ که دعوت حق را لبیک گفتند در خدمت این نهاد ارائه خدمت کردند.

رمضانی عنوان کرد: ایشان در تقویت حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) پیشقدم بودند و خیلی از هموطنانمان به واسطه کمک های مالی همین حساب مسکن دار شدند و خیلی از مسکن های فرسوده روستایی به این واسطه بهسازی و مقاوم سازی شدند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای رفع محرومیت در زمینه مسکن تبیین کرد: از زمان تأسیس بیشترین فعالیت بنیاد مسکن در روستاها بوده است و با وام های ارزان ارائه شده تلاش شده است که محرومان هم از نعمت مسکن که جز اولیه ترین نیازها هم هست بهره مند شوند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در زمان وقوع بلایای طبیعی در کشور بنیاد مسکن جزو اولین نهادها و دستگاه هایی است که در منطقه حضور میابد و آخرین دستگاهی است که منطقه را با کامل شدن پروژه ها ترک می کند.

رمضانی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر به مردم کمک کرده تا بتوانند آورده اولیه مسکن مهر خود را تأمین کنند و امروز نیز از پیشگامان کمک به مردم در شرکت در طرح اقدام ملی مسکن است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
ترجمه تخصصی کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
ترجمه تخصصی متن
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی