ساعدنیوز
ساعدنیوز

بورس های تحصیلی سوئیس و شرایط اخذ آنها

  چهارشنبه، 20 تیر 1397 ID  کد خبر 9699
بورس های تحصیلی سوئیس و شرایط اخذ آنها
ساعدنیوز: به دلیل اهمیت موضوع بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی برای علاقه مندان به تحصیل در کشور های مختلف، در این قسمت اطلاعات مربوط به بورس تحصیلی کشور سوئیس و نحوه درخواست این بورس ها،قرار دا

تحصیل در سوئیس میتواند امکان تحصیل در دانشگاه های برتر دنیا، زندگی در یکی از امن ترین و مرفه ترین کشورهای جهان و محیط آموزشی و

تحصیلی بسیار مناسبی را برای دانشجو فراهم کند. دانشگاه های سوئیس هر ساله برخی از دانشجویان خود را از بین متقاضیان خارجی برمیگزینند. تحصیل در سوئیس به طور کلی هزینه کمی دارد و البته امکان اخذ بورس نیز برای دانشجویان خارجی در صورت داشتن روزمه تحصیلی خوب وجود دارد.

شهریه دانشگاه های سوئیس نسبت به سایر کشورهای اروپایی نسبتا کم می باشد. شما می توانید در یک دانشگاه سوئیس تنها با پرداخت 1500 $ در سال ثبت نام کنید. این باعث می شود سوئیس گزینه ای مناسب برای دانشجویان بین المللی جهت ادامه تحصیل در اروپا باشد. علاوه بر این، کمک هزینه تحصیلی سوئیس برای دانشجویان بین المللی برای کمک به شهریه و هزینه های زندگی وجود دارد. این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با بورسیه تحصیلی سوئیس در اختیار خواننده قرار می دهد.

مهاجرت تحصیلی به سوئیس ممکن است به علت هزینه های بالای شهریه برایبرخی از افراد مشکل باشد. لذا مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی سوئیس امکان تحصیل رایگان یا نسبتا رایگان را برای شخص فراهم می کند.
میتوان گفت که، دانشجویان در مقاطع ارشد و دکترا میتواند به اخذ بورس سوئیس امیدوار باشند و امکان بورس در مقاطع پایین تر خیلی کم میباشد. 
هر ساله دولت سوئیس به ترویج تبادل و پژوهش همکاری های بین المللی به دانشجویان بیش از 180 کشور کمک هزینه تحصیلی اعطا میکند. بورس تحصیلی تحقیقاتی در اختیار پژوهشگران فارغ التحصیل در هر رشته قرار میگیرد. بورس تحصیلی پرداخت ماهانه، معافیت از شهریه تحصیلی، بیمه درمانی، کرایه بلیط هواپیما، کمک هزینه مسکن و...ر ا تخت پوشش قرار میدهد.
بورس تحصیل سوئیس توسط دولت سوئیس برای جذب دانشجویان ممتاز جهان برای تحصیل در دانشگاه های سوئیس در مقاطع دکترا و فوق دکترا و دکتری پژوهشی بورس های متنوعی ارائه میکند.

این بورس شامل این موارد است:

حقوق ماهیانه 1920 فرانک برای مقطع دکترا و دکترای پژوهشی و 3500 فرانک برای مقاطع فوق دکتری
معافیت از پراخت شهریه تحصیلی
بیمه درمانی برای دانشجویان غیر اروپایی
کمک هزینه استقرار 300 فرانک سوئیس( در ابتدای دوره قابل پرداخت است)
بلیط هواپیما ( درانتهای دوره قابل پرداخت است)
امکان استفاده از تخفیف 50 درصد برای وسائل حمل و نقل عمومی
خدمات توریستی و اردوهای تفریحی و...

شرایط لازم در دریافت این بورس عمدتاً این سه فاکتور میباشند:

سوابق تحصیلی درخشان و توانایی لازم برای انجام تحقیقات
ارائه موضوع پروپوزال 
امکان همکاری با متقاضی با توجه به موضوع تحقیق متقاضی

دیگر شرایط:

مدارک تحصیلی دانشگاه های برتر در مقاطع قبلی
سن کم تر از 35 سال
موافقت استاد راهنمای دانشجو در دانشگاه های سوئیس مبنی بر قبول پروژه متقاضی

انواع بورس تحصیلی دانشگاه های سوئیس

بورس زوریخ که به دانشجویان ممتاز از دانشگاه ETH و یا دانشگاه های دیگر که میخواهند در دوره ارشد در این دانشگاه تحصیل کنند، دو نوع کمک هزینه تحصیلی ارائه میدهد: بورس و فرصت مطالعاتی(ESOP) که شامل هزینه زندگی دانشجویان نیز میشود  و دانشجویان حتی حقوق نیز دریافت میکنند.

قوانین و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی سوئیس

بسیاری از دانشگاه ها سوئیس با بودجه دولتی اداره می شوند، و تحصیل بین المللی نسبتا مقرون به صرفه می باشد. دولت سوئیس، و برخی از دانشگاه ها، همچنین کمک هزینه تحصیلی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که منابع مالی کافی برای حمایت از خودت در طول دوران تحصیل دارا هستید.

اخذ بورسیه تحصیل رایگان سوئیس معمولا کاری مشکل است و تنها به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد، معمولا بورسیه تحصیلی مقطع دکترا یا Phd و اخذ بورسیه مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد سوئیس بیشتر از دیگر بورسیه های تحصیلی دوران کارشناسی در دسترس هستند.

هنگامی که شما برای تحصیل به عنوان یک دانشجوی بین المللی، به سوئیس می آیید، شما می توانید تا 15 ساعت در هفته کار کنید.

بورسیه تحصیلی دولتی برای دانشجویان بین المللی سوئیس

بورسیه تحصیلی سوئیس برای دانشجویان خارجی

هر سال کنفدراسیون دولتی سوئیس به ترویج تبادل و پژوهش همکاری های بین المللی بین سوئیس کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان از بیش از 180 کشور دیگر اعطا می کند. بورس تحصیلی تحقیقاتی در دسترس پژوهشگران فارغ التحصیل هر رشته قرار میگیرد (برای درجه کارشناسی ارشد و دکتری) برای افرادی که در حال برنامه ریزی برای آمدن به کشور سوئیس جهت تحقیقات و مطالعات بیشتر در سطح دکترا یا کارشناسی ارشد هستند می باشد. بورس تحصیلی پرداخت ماهانه، معافیت از شهریه، بیمه درمانی، کرایه بلیط هواپیما، کمک هزینه مسکن، و غیره را پوشش می دهد.

افراد با رزومه تحصیلی عالی و علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی می توانند بورسیه تحصیلی پزشکی سوئیس را دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر بایستی به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید زیرا شرایط اخذ بورسیه پذیرش از دانشکاه های سوئیس متفاوت می باشد.

کمک هزینه تحصیلی دانشگاه سوئیس برای دانشجویان بین المللی

بورسیه تحصیلی سوئیس ETH

بورسیه زوریخ ETH  برای دانشجویان ممتاز هر از دانشگاه ETH و از دانشگاه های دیگر (ملی و بین المللی) که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ETH با شند دو نوع کمک هزینه تحصیلی را ارائه می دهند: بورس و فرصت مطالعاتی(ESOP)  که شامل هزینه های کامل زندگی دانش آموزان و بورس تحصیلی (MSP)  می باشد در این بورسیه دانش آموزان حقوق جزئی نیز دریافت خواهد کرد.

کمک های مالی دانشگاه لوزان برای کارشناسی ارشد برای دانشجویان خارجی

دانشگاه لوزان در سوئیس کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی که قصد دارند مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه از طریق کمک های مالی UNIL بگذرانند ارائه می دهد. مقدار این کمک هزینه CHF 1،600 در هر ماه برای مثال از 15 سپتامبر تا 15 جولای می باشد، مدت ای بورسیه برای حداقل مدت زمان بیش از مدت تنظیم برنامه است.

فرصت های مطالعاتی EPFL  سوئیس

دانشگاه اکول پلی تکنیک فدرال لوزان (EPFL) تعداد محدودی کمک هزینه های تحصیلی در سطح کارشناسی ارشد برای دانش آموزان با سوابق علمی برجسته ارائه می دهد. استفاده از برنامه بورسیه کارشناسی ارشد EPFL برای افراد واجد شرایط است. برای متقاضیان خارجی، کمک هزینه تحصیلی شامل یک بسته مالی CHF 16000 در هر سال تحصیلی به همراه رزرو یک اتاق یا محل اقامت برای دانشجو است.

کمک هزینه های دانشجویی بورسیه تحصیلی سوئیس

موسسه تحصیلات تکمیلی با هدف حمایت از دانش جویان با نیاز مالی تعدادی کمک های مالی ارائه می دهد، که ممکن است این کمک مالی به شکل یک بورسیه تحصیلی کامل همراه با هزینه های زندگی باشد، یا به صورت یک بورس تحصیلی جزئی همراه با کاهش شهریه باشد. دانشجویان دکترا ممکن است به عنوان یک دستیار آموزشی در خود دانشگاه شروع به کار و تحقیق کنند، به طور کلی در از سال دوم تحصیل بورسیه آغاز میشود. برای مشاهده لیست بورسیه این دسته بایستی به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید.

بسته به نوع بورسیه ای که شما موفق به اخذ آن می شوید مبلغ بورسیه و فاند تحصیلی سوئیس متفاوت می باشد و شهریه دانشجویان بورسیه سوئیس بسته به نوع بورسیه یا به طور کامل چشم پوشی میگردد یا مقداری از آن کسر میگردد.

فرصت های مطالعاتی دانشگاه ژنو برای دوره دکتری

دانشکده علوم دانشگاه ژنو، با همکاری حامیان مالی، یک برنامه کمک هزینه تحصیلی برای حمایت از نامزدهای برجسته با انگیزه عالی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در هر یک از رشته های مختلف ایجاد کرده است. این بورسیه شامل یک کمک مالی بالغ بر CHF 10000 تا CHF 15،000 در سال است.

بورسیه مدارس

در بسیاری از کشورها برای دانش آموزانی که برای تحصیل حتی در مقاطع پیش از دانشگاه دارای مشکلات مالی هستند بورسیه تحصیل در مدارس شبانه روزی سوئیس وجود دارد.

بورسیه تحصیلی سوئیس IMD MBA

IMD تعدادی برنامه های کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف با پس زمینه علمی بالا را ارائه می دهد. میزان کمک هر برنامه بورس تحصیلی بین CHF 25،000-50،000 می باشد.

بورس تحصیلی Jim Ellert MBA  سوئیس

توضیح مختصر:

بورسیه Jim Ellert MBA  برای جذب دانش آموزان آفریقا در نظر گرفته شده است، این بورسیه برای دانشجویان مرکز و شرق اروپا و جنوب شرقی شبه جزیره آسیای که مایل به تحصیلات  Jim Ellert MBA می باشد.

موسسه (ها) میزبانی در سوئیس:

IMD  سوئیس

رشته تحصیلی:

کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

گروه هدف:

اتباع از مناطق زیر: آفریقا، مرکز و شرق اروپا و جنوب شرقی شبه جزیره آسیا.

ارزش بورس تحصیلی:

CHF 20000

الزامات:

داوطلبانی که در حال حاضر به صورت تمام وقت در برنامه IMD MBA ثبت نام کردند و دارای نیاز مالی قوی هستند

دستورالعمل ارسال درخواست بورسیه تحصیلی سوئیس 

شما می توانید برای کمک هزینه تحصیلی اقدام کنید، اگر در یک برنامه MBA IMD پذیرفته شده باشید. شما همچنین باید فرم اهداف تحصیلی خود را تکمیل کنید، فرم درخواست کمک های مالی بایستی تکمیل و قبل از 30سپتامبر 2017 ارسال شود.

زبان تحصیل در سوئیس آلمانی ، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی می باشد. و تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی نیز مقدور می باشد. در این کشور اخذ بورسیه تحصیلی سوئیس بدون مدرک زبان ممکن است در برخی دانشگاه ها امکان پذیر باشد. اما معمولا داشتن مدرک زبان آلمانی ضروری است.

شما باید یک فرم کمک های مالی MBA  را تکمیل و ارائه کنید و این فرم را قبل از 30 سپتامبر 2017 ارسال کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (110 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (82 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی!
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...