برای خونه ویلایی چجور کابینتی مناسبه؟ ( معرفی بهترین طرح ها)

  شنبه، 19 خرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
برای خونه ویلایی چجور کابینتی مناسبه؟ ( معرفی بهترین طرح ها)
انتخاب کابینت مناسب برای خانه و ویلا همیشه نیازمند تحقیق و بررسی تخصصی ایی می باشد و دلیل آن به اهمیت بالای وجود کابینت در خانه و نقش آن در دکوراسیون داخلی خانه برمی گردد. در حال حاضر کابینت های مختلفی در طرح ها و متریال های مختلفی توسط شرکت های بزرگی مانند آرشام دکور، ساخته می شود.

هرکدام از این کابینت های ساخته شده زیبایی منحصر بفرد خود را دارند، اما با توجه به دکوراسیون داخلی موجود در خانه هر کابینتی نمی تواند منجر به زیبایی آشپزخانه شود و در اینجا به طور دقیق کابینت های مناسب خانه ویلایی را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های کابینت آشپزخانه یک خانه ویلایی

به طور کلی نمی توان تعیین کرد که کدام متریال کابینت برای خانه بهترین هست. چرا که سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت هست. اما اگر بخواهیم براساس نظر اکثریت کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنیم در نگاه اول باید به سبک خود خانه توجه کنیم. به طور مثال برای یک ویلای کوچک که به سبک مینیمال و ساده ساخته شده، استفاده از کابینت های گلاس گزینه مناسبی می تواند باشد.

یا برای خانه ایی که در سبک کلاسیک ساخته شده و از نقش و نگار های متعدد در آن استفاده شده استفاده از کابینت نئوکلاسیک یا کابینت کلاسیک انتخاب خوبی میتواند باشد.

انتخاب بهترین رنگ کابینت برای خانه ویلایی خود

با توجه به دکوراسیون موجود در خانه های ویلایی می توانید با دست باز تری اقدام به انتخاب رنگ کابینت خود نمایید. استفاده از کابینت های رنگ طوسی و آبی برای سبک نئو کلاسیک و کابینت های سفید مشکی یا سبز برای کابینت های هایگلاس از مناسب ترین انتخاب ها می توانند باشند.همچنین برای ویلا های با آشپزخانه کوچک توصیه می شود که از رنگ های روشن استفاده شود تا فضای آشپزخانه بزرگ تر دیده شود.

انتخاب مناسب ترین مدل کابینت برای ویلا

طرح های متفاوتی برای انتخاب کابینت مناسب ویلا وجود دارد و شما می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید. توجه داشته باشید که در خانه های ویلایی آشپزخانه یکی از مهم ترین مکان ها در جهت زیبا تر نشان دادن خانه می باشد و از یک طرف کابینت نیز مهم ترین عنصر در زیبا نشان دادن آشپزخانه هست. در زیر به معرفی چند مورد از مناسب ترین طرح های کابینت برای خانه های ویلایی می پردازیم و آن ها بررسی می کنیم.

1. کابینت های گلاس

کابینت های گلاس با ظاهر شیک و مدرن خود، می توانند به ویلای شما جلوه ای دلفریب و امروزی ببخشند. این نوع کابینت ها به دلیل انعکاس نور، فضا را روشن تر و بزرگتر نشان می دهند و برای ویلاهایی که اغلب دارای فضای باز هستند، بسیار مناسب هستند.

کابینت هایگلاس یکی از پر استفاده ترین کابینت ها در آشپزخانه ویلا ها می باشد و علاقه مندان زیادی دارد. از مهم ترین ویژگی های این کابینت ها می توان به تنوع رنگ و طرح، ایجاد فضایی لوکس و مدرن و همچنین مقاومت بالای آن ها اشاره کرد. جدا از کابینت می توان از این طرح برای کمد دیواری های ویلا یا خانه خود نیز استفاده کنید.

کابینت مدرن های گلاس

2. کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از کابینت کلاسیک و مدرن می باشد و می تواند به ویلای شما جلوه ای مجلل و منحصر به فرد ببخشد. این سبک از کابینت ها با جزئیات دقیق، تقارن و استفاده از رنگ های خنثی، فضایی گرم و صمیمی در خانه شما ایجاد می کنند و میزان سفارش این کابینت ها هر روز بیش تر و بیش تر می شود.

رنگ های خنثی و خطوط صاف و منظم در کابینت های نئوکلاسیک، فضایی گرم و دلنشین در آشپزخانه شما ایجاد می کنند و این کابینت ها با طراحی های ظریف و استفاده از متریال های باکیفیت، به ویلای شما ظاهری لوکس و چشم نواز می بخشند.

کابینت های نئوکلاسیک هم برای آشپرخانه های کوچک ویلایی مناسب هست و هم برای آشپزخانه های بزرگ. به طور کلی این کابینت سبکی مابین سبک کلاسیک و مدرن می باشد و همین عامل باعث محبوب تر شدن آن می شود.

3.کابینت ممبران

کابینت ممبران که با نام های کابینت وکیوم و هایگلاس ترک نیز شناخته می شوند، نوعی کابینت مدرن هستند که با روکش ممبران پوشیده می شوند. این روکش نوعی روکش پلاستیکی است که از جنس PVC بوده و با استفاده از دستگاه های وکیوم پرس روی سطح ام دی اف یا MDF خام کشیده می شود. کابینت های ممبران به دلیل زیبایی ظاهری، تنوع طرح و رنگ، مقاومت بالا و قیمت مناسب، به یکی از محبوب ترین کابینت های موجود در بازار تبدیل شده اند.

کابینت های ممبران درمقایسه با کابینت های چوبی قیمت مناسب تری دارند و همین عامل باعث حجوم افراد به سمت خرید این کابینت ها شده است.

4. کابینت کلاسیک

از دیگر کابینت های مناسب آشپزخانه خانه ویلایی کابینت کلاسیک هست که طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که دکوراسیون خانه شان به شکل سلطنتی و کلاسیک هست به سمت این کابینت ها می روند. نقش ونگارها و تاج های استفاده شده در این کابینت ها از مدل های دیگر بیشتر می باشد. کابینت کلاسیک با طراحی های ظریف و منظم، حکاکی های زیبا و استفاده از رنگ های گرم، می توانند به ویلای شما ظاهری مجلل و سلطنتی ببخشند. این سبک از کابینت ها با ایجاد فضایی گرم و صمیمی، حس آرامش و آسایش را به ساکنین خانه القا می کنند.

استفاده از این کابینت ها اکثرا برای خانه های با آشپزخانه بزرگ توصیه می شود. هرچند برای آشپزخانه های کوچک نیز می توان استفاده کرد.

کابینت سفید کلاسیک

نکات مهم در انتخاب کابینت برای آشپزخانه خانه ویلایی خود

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب کابینت مناسب توجه به متراژ آشپزخانه می باشد. شما با در دست داشتن این معیار تصمیم گیری بهتری برای نوع کابینت آشپزخانه خود می توانید داشته باشید. مورد دیگر نور پردازی خانه می باشد. حتما باید توجه شود که نورپردازی در خانه به چه شکل هست و براساس آن تصمیم گیری شود که چه کابینتی و عای الخصوص چه رنگ کابینتی برای آشپزخانه مناسب هست. همچنین عواملی دیگری مانند دکوراسیون خانه و ... نیز می تواند در تصمیم گیری های ما موثر باشند.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده باید توجه داشت که با توجه به هزینه های بالای کابینت ها باید در انتخاب های خود هوشمندانه عمل کنیم تا دچار خسارت نشویم. همچنین توصیه می شود قبلا از اقدام به سفارش حتما با یک فرد صاحب نظر در این حوزه مشورت کنید تا تصمیم خود را با اطمینان بیشتری عملی کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (85 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (48 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (43 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان