دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بررسی برندهای مختلف فیلتر روغن برای پراید 

سه شنبه، 28 آذر 1402
فیلتر روغن پراید از عبور گردوغبار، ذرات فلزی و حتی روغن فاسد به موتور و اجرای داخلی آن جلوگیری می‌کنند. ما در ادامه این مطلب از ساعد نیوز مارک های مختلف فیلتر روغن پراید را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

فیلتر روغن یکی از قطعاتی است که باید برای حفظ سلامت موتور استفاده شود. کار این فیلتر تصفیه‌ی روغن موتور و جلوگیری از ورود ذرات آلاینده‌ی ریز سطح داخلی موتور به داخل بلبرینگ‌هاست. اگر جلوی حرکت چنین ذراتی در سیستم ماشین گرفته نشود، می‌توانند در بلندمدت آسیب‌های جدی به بخش‌های مختلف ماشین وارد کنند. انتخاب بهترین مارک فیلتر روغن، به عملکرد بهتر موتور خودروی شما و حفظ سلامت آن، کمک شایانی می‌کند.

برندهای مختلف برای فیلتر روغن پراید

برندهای مختلف فیلتر روغن موتور مناسب برای پراید، توسط شرکت‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شود‌. از آنجایی که خودرو پراید جزو تولیدات داخلی است، تقریبا در لیست تولیدات همه شرکت‌های فعال در این زمینه روغن موتوری مناسب با کیفیت و طول عمر بالا برای آن وجود دارد.

فیلتر روغن پراید سی پارت

فیلتر روغن موتور خودرو سی پارت مدل 500302-C که یکی از محصولات شرکت سی‌پارت به‌شمار می‌رود، یکی از گزینه‌های مناسب برای خود پراید است. این نوع فیلتر استوانه‌ای شکل بوده و مجهز به صافی سلولزی است. بنابراین روی موتور پراید سطح کیفیت و عملکرد کاملا ایده‌ال و رضایت‌بخشی دارد.

فیلتر روغن پراید سایپا یدک

فیلتر روغن موتور خودرو سایپا یدک با تمامی مدل‌های پراید سازگاری دارد. این برند فیلتر روغن از توانایی بالایی جهت جذب ذرات آلوده موجود در روغن موتور برخودار بوده و می‌تواند کوچکترین آلودگی‌ها را از روغن موتور جدا کند.فیلتر روغن سایپا یدک مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. نوع کاغذ به کار رفته در این فیلتر بسیار مرغوب بوده و می‌تواند در طولانی مدت خاصیت و کیفیت خود را حفظ کند.

فیلتر روغن پراید بهران

شرکت بهران یکی دیگر از بهترین تولیدکنندکان انواع انواع فیلتر در کشور است. برند بهران تحت گواهینامه ایزو 9001 آلمان فعالیت می‌کند و تمام مجوزهای استاندارد ملی را دریافت کرده است.فیلتر روغن بهران مدل GS 1121 یکی از محصولات مناسب برای خودرو پراید است. سطح کارایی و دوام این فیلتر بسیار خوب بوده و با موتور خودرو پراید در شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های جغرافیای مختلف سازگاری بالایی دارد.

روغن فیلتر رانی

برند رانی نیز یکی دیگر از شرکت فعال در زمینه تولید فیلتر است که برای خودرو پراید فیلتر روغن مناسب تولید می‌کند. کیفیت و قیمت خرید فیلتر روغن پراید رانی در سطح مناسب و رضایت‌بخشی قرار دارد.

لیست قیمت محصولات فیلتر سرکان

ناگفته نماند که قیمت فروش فیلتر روغن پراید برندهای داخلی نسبت نسبت به مواد مشابه وارداتی به‌صرفه‌تر است. برندهای مختلف فیلتر روغن پراید به شرح زیر است.

فیلتر روغن پراید سرکان

شرکت سرکان یکی از تولیدکنندکان معتبر داخلی است که در زمینه تولید انواع و اقسام فیلتر نیز فعالیت دارد. این شرکت برای انواع خودرو، مخصوصا خودروهای تولید داخل فیلتر روغن مناسب تولید می‌کند.فیلتر روغن موتور خودرو سرکان مدل SF 7735 استوانه‌ای جزو آن دسته از محصولاتی است که با موتور خودرو پراید انژکتوری و معمولی کاملا سازگار بوده و تناسب لازم با قطعات موتور این مدل خودرو را دارد.

سخن پایانی

استفاده از فیلتر مرغوب تاثیر بسزایی در عملکرد درست، کاهش مصرف سوخت و طولانی شدن عمر روغن موتور دارد.از آنجایی که امروزه کالاهای تقلبی و غیر اصل زیادی در بازارموجود است و تشخیص و تفکیک آن ها امر سختی است، برای خرید باید از فروشگاه های مطمئن و با سابقه اقدام به تهیه محصولات نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی