بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمد جمشیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمد جمشیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
محمد جمشیدی (زادهٔ 8 مرداد 1370 شهرکرد) بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران است که در پست‌های فوروارد و پست 3 بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : محمد

نام خانوادگی : جمشیدی

تاریخ تولد : 1370/05/08

شهر محل تولد : شهرکرد

رشته تخصصی : بسکتبال

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

زندگی شخصی و خانواده محمد جمشیدی


محمد جمشیدی متولد8 مرداد 1370 در شهرکرد است. محمد جمشیدی هم‌اکنون دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است.

او دو برادر بزرگتر به نام های مهدی و علی دارد که پیش از وی در تیم شهرکرد بازی می کردند.

ازدواج و خانواده


محمد جمشیدی چند سالیست ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد.

محمد جمشیدی و همسرش

محمد جمشیدی و خطاطی


من چشم باز کردم بسکتبال را دیدم اما آشنایی‌ ام با هنر به دوران راهنمایی بازمی‌گردد.

دوران راهنمایی بود که با دوستی به نام سید مهدی رضوی روی یک نیمکت بودیم که خط کار می‌کرد و خط بسیار خوبی داشت، معلم هنر تکلیف که می داد از نوشتن او لذت می بردم، بعد از روی دست او می نوشتم و کم کم به صورت تجربی خوش خطی را یاد گرفتم.

محمد جمشیدی

بعد از بسکتبال سراغ هنر میروم


اگر یک روز اجازه نداشته باشم که بسکتبال بازی کنم یک هفته‌ گریه می‌ کنم، بدون بسکتبال زندگی سخت است.من حتی حاضرم بدون درآمد هم بسکتبال را ادامه‌ می‌ دهم، مثل بیماری در وجود من است با این رشته بزرگ شدم و باید بگویم که برایم مقدس است.

بسکتبال زندگی من را عوض کرده و برای من احترام زیادی دارد اما اگر نتوانم اصلا بازی کنم به سمت هنر می‌ روم، من اهل سرمایه‌ گذاری نیستم و بیشتر ارزش پولم را حفظ می‌ کنم، برای همین هم درآمدم کلا از بسکتبال است.

محمد جمشیدی طرفدار کدام تیم فوتبالی هست؟


حقیقا من از اول فوتبالی نبودم ولی از وقتی که با مسعود شجاعی دوست شدم و چون مسعود هم تراکتور بازی میکرد ناخودگاه بازی های تراکتور را دنبال کردم.

وقتی تماشاچی های پرشور‌ این تیم و علاقه ای که به تیم شان داشتند را دیدم جذب این تیم شدم، چون واقعا همیشه هوای تیمشان را دارند و در بازی هایشان صندلی خالی هم پیدا نمیشود و همین واقعا دوست داشتنی و متمایزشان نسبت به سایر هواداران کرده است.

محمد جمشیدی و ولخرجی


ولخرج هستم و غذا و لباس بیشترین هزینه‌ های من است، خدا را شکر در خرید لباس مشکل ندارم و سایز من به سادگی پیدا می‌ شود.

البته اهل سفر هستم اما وقت ندارم، وقتی تعطیل هستم به شهرکرد سفر می‌کنم و کنار خانواده‌ ام.

زندگی ورزشی و اجتماعی محمد جمشیدی


از 6 سالگی شروع به بازی در بسکتبال کرد تا اینکه در دوران نوجوانی به عضویت تیم هیئت شهرکرد درآمد، سپس سال 1389 در 19 سالگی مورد توجه مربیان تیم توزین الکتریک کاشان قرار گرفت و به این تیم ملحق شد و تا سال 1390 در این تیم عضویت داشت.

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

سال 1390 در 20 سالگی به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست و پس از یکسال حضور در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم دانشگاه آزاد اسلامی منتقل شد و تا سال 1395 برای این تیم بازی کرد.

محمد جمشیدی و خوشحالی از برد تیم ملی

سال 1395 در 25 سالگی جهت کسب تجربه جدید به تیم مرالکو بولتر فیلپین پیوست و به مدت یک سال در این تیم مشغول به بازی بود.او پس از بازگشت از فیلپین از سال 1396 تا 1399 به ترتیب در تیم های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر قم بازی کرد.

سال 1399 در 29 سالگی جهت ادامه بسکتبال خود به تیم شهرداری گرگان ملحق شد و هم اکنون در این تیم مشغول به بازی است ،او با این تیم 2 قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورده است.

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

اولین بار سال 1387 در 17 سالگی به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و از سال 1389 هم عضو تیم ملی بزرگسالان ایران می باشد؛با تیم ملی ایران 1 طلا و 1 نقره قهرمانی آسیا، 2 نقره بازی های آسیایی و 2 طلا و 1 نقره مسابقات جام ملت های آسیا را تجربه کرده است.

محمد جمشیدی و برد تیم ملی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی و عدد 13


من خودم عدد 13 را دوست دارم و از طرفی هم چون برادر بزرگترم شماره 13 برتن میکرد منم ناخودآگاه این شماره رو انتخاب کردم.

محمد جمشیدی و وضع مالی


خدا را شکر وضعیت مالی خوبی دارم اما درآمد در یک رشته ورزشی‌ مقایسه‌ ای است، مثلا بسکتبال در مقایسه با کشتی ورزش ثروتمندی است اما با فوتبال نه.

در مقایسه با دیگر کشورها نیز فکر می‌کنم جز چین شرایط یکسانی با دیگر کشورهای آسیایی داریم. البته با وضعیت کنونی قیمت دلار فکر نمی‌کنم شرایط یکسان باقی مانده باشد اما خب این را هم بدانیم که بسکتبال ورزش بسیار سختی است.

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی و مقایسه خود با سایرین


زندگی بر پایه امید است، هر وقت به هدفی می‌ رسیم خیلی سریع هدف بزرگ‌تری برای خودمان ترسیم می‌کنیم، من هم قانع نیستم و هدف بزرگتری دارم.

تمام افراد کنار من می دانند که چقدر تمرین می‌ کنم، من هیچ وقت از تلاش کردن دست نکشیدم، خودم را با دیروز خودم مقایسه می‌کنم و زیاد به دیگران فکر نمی‌کنم.

محمد جمشیدی و هزینه برای رشد


من به دنبال رشد روزانه هستم، برای خودم و پیشرفتم هزینه می‌کنم، تمرین سخت روزانه دارم، روزانه هشت ساعت تمرین دارم؛ کاملا تمرین‌های پرفشار انجام می‌دهم و تمام تلاشم این است که کاملا حرفه‌ای تمرین کنم، تمرین حرفه‌ای نیاز به سبک زندگی حرفه‌ای دارد ؛از هر نظر به زندگی‌ ام توجه می‌ کنم تا هم سلامتی‌ ام حفظ شود و هم پیشرفت کنم.

محمد جمشیدی و مسئولیت اجتماعی


به عنوان یک ورزشکار و ملی‌ پوش مسئولیت اجتماعی برای خودم تعیین می‌ کنم، به هر حال شاید 100 نفر من را دوست داشته باشند و بتوانم تاثیر مثبت روی آنها بگذارم.

این مسئولیت اجتماعی هم قطعا برای بهتر شدن و کمک کردن است، تا جایی که اجازه دارم و به من مربوط است به مسائل ورود می‌کنم.

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی و اهداف و آرزو


لژیونر شدن را دوست دارم، از تیم باوئرمن در آلمان چند بار پیشنهاد داشتم اما درگیر قرارداد بودم و نشد که بروم ،خیلی دوست دارم تجربه بازی در خارج از ایران را دوباره به دست بیاورم، من به اغلب چیزهایی که خواستم رسیده‌ ام اما اهداف بزرگتری دارم.

آرزوهای بزرگ و هدف بزرگ دارم و برایشان تلاش می‌کنم، دوست دارم دوباره قهرمان آسیا بشویم، به المپیک برویم و بهترین بازیکن آسیا بشوم. دوست دارم در اروپا بازی کنم؛ اینها آرزوها و اهداف من هستند.

تیم رویایی محمد جمشیدی


تیم رویایی من «جیسون ویلیامز»، «بهنام یخچالی»، «خودم»، «ژیان لیان» یا «ارسلان کاظمی» و «حامد حدادی» است ؛بهنام یخچالی بازیکنی است که از بازی در کنارش بیشترین لذت را می‌برم، جدا از اخلاق درک بسیار خوبی از بسکتبال دارد ،من خیلی دوست دارم او پست یک باشد و من در کنارش بازی کنم، توانایی فوق‌العاده‌ای در این پست دارد.

محمد جمشیدی در کنار بهنام یخچالی و دو تن دیگر

افتخارات محمد جمشیدی


2012 : جام آسیا توکیو – مدال طلا

2013 : جام ملت های آسیا مانیل – مدال طلا

2014 : بازی های آسیایی اینچئون – مدال نقره تیمی

2015 : جام ملت های آسیا چانگشا – مدال برنز

2016 : جام آسیا تهران – مدال طلا

2017 : جام ملت های آسیا بیرون – مدال نقره

آلبوم تصاویر محمد جمشیدی


محمد جمشیدی در کنار دوستش

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی در کنار همایون شجریان

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

محمد جمشیدی

اینستاگرام محمد جمشیدی


محمد جمشیدی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری mj13official با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام محمد جمشیدی

ویدئویی از گفتگو با محمد جمشیدی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (280 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس