بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی سارا قمی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 29 مرداد 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی سارا قمی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
سارا قمی مرزدشتی (زاده 7 اسفند 1366) بازیکن فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است.فوتبال پایه را از رده‌های نوجوانان و جوانان ملوان بندرانزلی آغاز کرد و به تیم بزرگسالان ملوان بندرانزلی راه یافت.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : سارا

نام خانوادگی : قمی مرزدشتی

تاریخ تولد : 1366/12/07

شهر محل تولد : خمام ، گیلان

رشته تخصصی : فوتبال

سارا قمی

سارا قمی

زندگی شخصی و خانواده سارا قمی


سارا قمی مرزدشتی در شهر خمام گیلان به عنوان فرزند آخر در روز 7 اسفند 1366 به دنیا آمده اما تاریخ تولدش در شناسنامه 29 مرداد 1366 ثبت گردیده است.

یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد که برادرش فوتبالیست آماتوری بود و پدرش نیز در گذشته فوتبال بازی میکرد و مادرش خانم «همت طلب» می باشد.

سارا قمی دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی می باشد.

ازدواج و خانواده


سارا قمی ازدواج کرده و متاهل می باشد و ثمره زندگی اش یک پسر به نام امیرعلی میباشد که او هم به ورزش فوتبال می پردازد.

سارا قمی

سارا قمی طرفدار کدام تیم است؟


هر تیمی که خوب بازی کند من طرفدارش هستم، پرسپولیس چند سال است که خوب بازی می‌ کند و شاید الان طرفدارش باشم، ولی در اصل طرفدار سپید رود و ملوان هستم.

در اروپا هم طرفدار سرسخت بارسلونا هستم و تلاش میکنم بازی های لالیگا را ببینم.

سارا قمی و علایق غیر فوتبالی


علاوه بر فوتبال علاقه زیادی به ماهیگیری دارد و دوست دارد اوقات فراغتش را با سفر کردن کنار خانواده اش و آموزش فوتبال به بچه ها بگذراند.

زندگی ورزشی و اجتماعی سارا قمی


سارا قمی علاقه شدیدی به فوتبال داشت اما سال 1379 هنوز فوتبال به شکل فعلی نبود و او به ناچار ابتدا به بازی فوتسال پرداخت تا سال 1383 که فوتبال وارد ایران شد.

بعد تیم بانوان ملوان تشکیل شد و استارت فوتبال را از تیم انزلی زد، حدود 4 سال فوتسال بازی کرد، 3 سال در داخل استان در بخش خمام و یک سال هم با تیم ملوان جوان رشت در لیگ برتر حضور داشت.

سال 1385 از 19 سالگی به تیم ملوان بندر انزلی پیوست و تا سال 1394 در این تیم مشغول به بازی بود.

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

در تعطیلات لیگ ایران (پس از اتمام لیگ 94–95) و در اولین دوره از لیگ فوتبال بانوان عراق که در کردستان عراق برگزار شد، سارا قمی به همراه چندی دیگر از بانوان فوتبالیست ایران توسط تیم‌های عراقی به خدمت گرفته شدند.در این مسابقات سارا قمی برای تیم «زیرفانی» عراق در 4 بازی به میدان رفت و با زدن 9 گل به عنوان خانم گلی این مسابقات رسید. تیم زیر فانی در این دوره به نایب قهرمانی رسید.

سارا قمی

پس از مذاکرات انجام شده، نهایتاً سارا قمی به تیم پر افتخار شهرداری بم پیوست تا اولین فصل خود پس از جدایی از ملوان را در این تیم سپری کند. سارا قمی در این دوره نیز موفق ظاهر شد ولی برای اولین بار در پنج سال گذشته از کورس خانم گلی کنار گذاشته شد و به یازده گل بسنده کرد. قمی در مصاحبه‌ای اعلام کرد جدا شدن از ملوان و پیوستن به تیم جدیدش، شهرداری بم در جا ماندن او از خانم گلی تأثیرگذار بوده‌است.

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی نخستین بار در سال 86 به تیم ملی دعوت شد. او تا اردیبهشت ماه سال 1396 35 بار یا بیشتر برای تیم ملی در میادین مختلف بازی کرده و موفق به 23 بار (یا بیشتر) گلزنی برای تیم ملی ایران شده‌است.

در آخرین حضور تیم ملی بانوان در میادین بین‌المللی (فروردین 96)، در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی که ایران همگروه با ویتنام، مینمار سوریه و سنگاپور بود، قمی موفق شد 3 بار برای ایران در این مسابقات گل بزند. (2 گل به سنگاپور و 1 گل به سوریه) هر چند ایران نتوانست از گروه خود صعود کند و حذف شد. همچنین او در بازی با سنگاپور از سوی AFC به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سارا قمی

سارا قمی و بهترین گلزن لیگ بانوان


سارا قمی رکورد دار بیشترین گل زده در لیگ بانوان ایران است. او نخستین بار در سال 88 به عنوان خانم گلی دست یافت؛ و پس از آن در سال‌های 90 تا 94، چهار بار متوالی این عنوان را بدست آورد. او در سال‌های حضورش در ملوان در 133 بازی 256 گل به ثمر رسانده و از این حیث رکورد دار است.

در تاریخ 3 مرداد 1394 مراسم انتخاب بهترین‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد در این مراسم سارا قمی عنوان بهترین گلزن لیگ بانوان را با 37 گل زده به دست آورد. سارا قمی در پایان فصل 95–1394 لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، درحالی که به مقام خانم گلی این رقابت‌ها رسیده بود و موفق شده بود به همراه تیم ملوان، به عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر دست یابد، با انتقادهای فراوان از مسئولین امر، از ملوان جدا شد و به تیم شهرداری بم پیوست.

سارا قمی و بهترین گل سال 95


در تاریخ 16 اسفند ماه 1395 در برنامه 90 که از شبکه سه سیما پخش می‌شد در بخش انتخاب بهترین گل سال 1395، گل سارا قمی بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران 96–1395 در مقابل تیم آینده سازان میهن نجف آباد در بین گل‌های برتر سال قرار گرفت و به عنوان سئوال پیام کوتاهی برنامه 90 مطرح شد و در انتهای برنامه از میان یک میلیون و 603 هزار نفر شرکت‌کننده در نظرسنجی گل ساراقمی به عنوان سومین گل برتر سال 1395 انتخاب شد.

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی و مدرسه فوتبال


خانم فوتبالیست یک مدرسه فوتبال خصوصی به نام مدرسه فوتبال سارا قمی را برای دختران سنین بالای 5 سال در دو استان البرز و گیلان راه اندازی کرده است.

سارا قمی و امور خیریه


در زلزله کرمانشاه همچون برخی از ورزشکاران ایرانی از جمله علی دایی با حضور در محل حادثه به همراه پدرش کمک های زیادی برای حادثه دیدگان این زلزله انجام داد.

سارا قمی و خداحافظی از تیم ملی


قمی یکبار سال 1399 و بار دیگر بهمن 1400 از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرد اما بار دیگر بنا به نیاز تیم ملی به این بازیکن به شرکت در میادین بین المللی بازگشت.

او می گوید: چند سال است که دیگر نمی‌ خواهم بازی کنم اما مربیان می‌ گویند هنوز زود است و باید بازی کنی، اگر به خودم باشد امسال خداحافظی می‌ کنم اما خیلی از مربیان چون صلاح فوتبال من را می‌ خواهند معتقدند هنوز جا برای بازی دارم.

سارا قمی

سارا قمی و رد پیشنهادات خارجی


سال 1388 که برای مسابقات فوتبال دانشجویان جهان در اسپانیا حضور پیدا کرده بودم مربی تیم ایتالیا به من پیشنهاد داد که به کشورش بروم، من در آنجا با سیزده گل خانم گل مسابقات دانشجویان جهان شده بودم اما حضور دایمی برای من در ایتالیا امکانپذیر نبود.

سارا قمی و تمرین با پدر


در فصل مسابقات فقط با تیم تمرین می کنم و در فصل غیر آماده سازی با پدرم در حیاط منزل، سالن و یا زمین چمن ویشگاهی فوتبال بازی می کنم.

سارا قمی و خوشحالی از پخش گلش در برنامه 90


وقتی گلم در برنامه نود عادل فردوسی پور پخش شد، خیلی خوشحال شدم چون چندین سالی که در فوتبال حضور داشتم صحنه‌ های گل‌ هایم پخش نمی‌ شد.

از این جهت هم خوب شد تا آقایان فوتبال ما را ببینند و نگویند خانم‌ ها هم مگر فوتبال بازی می‌کنند! آن‌ ها حرف‌های بدی درباره ما می‌ زنند، واقعا شاید ما از نظر بدنی در سطح فوتبال آقایان نباشیم، ولی از نظر فنی و شرایط فوتبالی چیزی کم نداریم.

سارا قمی

سارا قمی

گل خداداد و علاقه ی قمی به فوتبال


من پنجم دبستان بودم و گل خداداد عزیزی باعث شد سمت فوتبال بروم، در واقع استارت را از آن‌جا زدم و آن روز گفتم ‌ای کاش من هم می‌توانستم یک روز مثل خداداد بازی کنم و این شد که سمت فوتبال رفتم.

الگوی سارا قمی


بعد از آقای عزیزی بازی های آقای علی کریمی را دنبال می کردم و در حال حاضر هم بازی های مهدی طارمی را با دقت بیشتری نگاه می کنم، در سطح بین المللی هم عاشق بازی لیونل مسی هستم.

سارا قمی و لقب سارادونا


خیلی سال پیش مربی‌ ام بهم گفت تو مثل مارادونا هستی و اسمم را سارادونا گذاشت؛ دیگر این لقب روی من ماند، گل زیاد می‌ زدم و فرشته نجاتی ، مسئول باشگاه‌ مان آن زمان لقب سارادونا را روی من گذاشت.

سارا قمی

فوتبال تمام زندگی سارا قمی


خودم هم دقیقا نمیدانم فوتبال چه چیزی دارد اما واقعا دوستش دارم، فوتبال برای من تمام زندگی است. خیلی ها به من می گویند مگر دخترها هم فوتبال بازی می کنند یا چه کاری است که 11 نفر دنبال یک توپ بدوند و همدیگر را بزنند، اما این عشق را تنها کسانی درک میکنند که خودشان عاشق فوتبال باشند.

آرزوی سارا قمی


سارا فردی سخت کوش و کله شق است و یکی از بزرگترین آرزوهایش بازی کردن در استادیوم آزادی است.

افتخارات سارا قمی


در بخش تیمی

  • ملوان

نایب قهرمانی 2012–2013، 2013–2014، 2014–2015 و 2015–2016

  • زیر فانی عراق

نایب قهرمانی مسابقات دوره 2016

  • شهرداری بم

نایب قهرمانی 2016-2017

در بخش انفرادی

  • خانم گلی (برترین گلزن) لیگ ایران: 2009–2010، 2012–2013، 2013–2014، 2014–2015 و 2015–2016

  • خانم گلی لیگ عراق در 2016

آلبوم تصاویر سارا قمی


سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

سارا قمی

اینستاگرام سارا قمی


سارا قمی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری sara.ghomi_official با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام سارا قمی

ویدئویی از گل بی نظیر سارا قمی به تیم سنگاپور



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (339 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (202 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می کنم، ده و ربع دیگه دلم میخواد بخوابم+ویدیو (176 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (138 نظر) نگاهی به ماشین BMW لوکس و هوش پران رهبر معظم انقلاب+ویدئو (108 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (54 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (46 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (14 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 27 تیر ماه 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 27 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 27 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 27 تیر 1403
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 27 تیر 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 27تیر 1403
عمارت باشکوه خوش آب و هوایی که برای رهبر معظم انقلاب ساخته شد/ حضرت آقا: من یازده سال است اصلاً احساس هوای بد نکردم، من با بقیه مردم هیچ تفاوتی ندارم
بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید!
صبحانه ساده رهبر معظم انقلاب در حیاط امام زاده همراه نوه هایشان/ تصویری از خانواده دوستی حضرت آقا
نگاهی به گنجینه حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام/ از قطعه های طلا تا ستاره بلورین
ماجرای تکیه 200 ساله تجریش از زبان پیرغلام 90 ساله
از نوحه خوانی دکتر پزشکیان در شب عاشورا تا جزئیات زلزله کرمان در حواشی داغ امروز سه شنبه 26 تیر 1403
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در محضر رهبر انقلاب برگزار شد
تأثیر سوابق تحصیلی/ جزئیات نحوۀ محاسبۀ نمره کل و ضرایب کنکوری‌های 1403
اولین تصاویر از حادثه شاهچراغ و زنده شدن دوباره صحنه های ترس و وحشت+فیلم
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟