ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه در سرمایه گذاری روی بیت کوین موفق باشیم؟

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
چگونه در سرمایه گذاری روی بیت کوین موفق باشیم؟
اگر بیت کوین می‌خرید و به این فکر می‌کنید که طی یک سال آینده، بتوانید از آن سود قابل‌ملاحظه‌ای به دست آورید، در اشتباه هستید و به‌زودی با ناامیدی شدیدی روبه‌رو خواهید شد. بیت کوین چیزی بیش از یک نقشه یک‌شبه پولدارشدن است. بیت کوین شما را از دور باطل فقری که سیستم مالی فعلی شما را در آن غرق کرده است، نجات می‌دهد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، برای موفقیت و کسب لذت کامل در دنیای بیت کوین، باید ۵ ویژگی اساسی داشته باشید. اگر این خصوصیات را ندارید، از همین حالا می توانم به شما بگویم که خرید بیت کوین برای شما مناسب نیست.

۱. انگیزه داشتن برای یادگیریِ بیشتر

سیستم آموزشی سنتی احتمالاً ذهن شما را اسیر یک شیوه خاص تفکر کرده است. شما در این سیستم هرگز نکته خاصی در مورد پول یا اقتصاد نیاموختید. همه چیز در سیستم آموزشی به گونه ای پیش می رود که در مورد این قبیل مسائل، به طور کامل ناآگاه بمانید.

پیش از خرید بیت کوین، باید خودتان به این نکته پی ببرید که چرا سیستم فعلی پر از عیب و نقص است. باید به اندازه کافی تحقیق کنید تا درنهایت، چشم تان به این حقیقت زشت باز شود: سیستم فعلی قابل اصلاح نیست.

تنها درصورتی می توانید به این سطح از درک برسید که همواره مشتاقانه طالب یادگیری نکات بیشتری باشید.

این مسئله از طریق مطالعه بیشتر امکان پذیر است. باید بتوانید زیاد بخوانید. بیت کوین شما را تشویق می کند که در مورد مسائل مختلف بیندیشید و تصمیم گیری کنید. موفقیت بیت کوین در این حقیقت نهفته است که به وسیله بیت کوین، هرکس مختار است هر نظری در مورد حقیقت داشته باشد.

اگر این ویژگی اساسی را ندارید، بهتر است اصلاً بیت کوین نخرید؛ زیرا، دیر یا زود، پشیمان خواهید شد.

۲. اطمینان واقعی به بیت کوین

افرادی که تمایل کافی برای یادگیری ندارند و از انتخاب بیت کوین پشیمان می شوند، اطمینان واقعی به انقلاب بیت کوین ندارند.

در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، هنگامی که قیمت بیت کوین به ۳,۸۰۰ دلار رسید و ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، باید اعتماد کامل به انقلاب این ارز دیجیتال می داشتید.

افرادی که به بیت کوین اعتماد ندارند، به هنگام افت قیمت، هر چه بیت کوین دارند، می فروشند و ضرر می کنند.

باید پذیرای این حقیقت باشید که بیت کوین یک انقلاب واقعی مالی است. بیت کوین، بیش از آنکه یک فناوری باشد، یک پول است. از اینکه ارز دیجیتال دیگری با فناوریِ ظاهراً بهتری عرضه شود و جای بیت کوین را بگیرد، نترسید.

رقابت اصلی نه در مورد فناوری، بلکه در مورد ویژگی های پولی و مالی است و در این حوزه، انقلاب واقعی پیش از این با بیت کوین محقق شده است.

بیت کوین یک نوآوری منحصربه فرد در تاریخ بشر محسوب می شود. از این پس، بیت کوین به تدریج بهبود پیدا می کند تا هربار به نسخه بهتر و کامل تری تبدیل شود.

این اعتماد و اطمینان کامل به بیت کوین به شما کمک می کند تا بهترین استراتژی ممکن را اتخاذ کنید. بهترین استراتژی ممکن البته ساده ترین است: یک هودلر (HODLer) بیت کوین شوید و برای بلندمدت این ارز دیجیتال را نگهداری کنید.

۳. صبور بودن

برای اینکه یک هودلر بیت کوین باشید، باید بتوانید صبر پیشه کنید. بسیاری هودل کردن بیت کوین را یک استراتژی خسته کننده می دانند. حق با آنها است! و دقیقاً به همین دلیل است هودل کردن بیت کوین تا این حد خوب جواب می دهد.

بیت کوین بازی نیست، بلکه بیت کوین یک مسئله بسیار جدی است؛ انقلابی واقعی که در مقابل چشمان شما در حال وقوع است. با خرید بیت کوین، آگاهانه از انقلابی حمایت می کنید که قصد دارد در آینده، جهان بهتری برای همه بسازد.

برای رسیدن انقلاب بیت کوین به تمام پتانسیل خود، زمان لازم است. اگر نمی توانید به اندازه کافی صبور باشید، بیت کوین نخرید؛ چون ممکن است به خاطر بی صبری خود، تصمیم های بدی بگیرید.

برخی از این تصمیم های نادرست که ممکن است شما را وسوسه کنند، عبارت اند از:

  • خرید ارز دیجیتال بی ارزشی که ادعا می کند بیت کوین بعدی است. بهتر است در خاطر داشته باشید که خود بیت کوین درواقع، بیت کوین بعدی است.
  • معامله گریِ بیت کوین (خریدوفروش مداوم) بدون داشتن مهارت های لازم برای معامله گری
  • فروش بیت کوین ها به هنگام افت قیمت، با ترس از اینکه قیمت بیت کوین به صفر برسد.

بنابراین، پیش از خرید بیت کوین بهتر است بیشتر تأمل کنید. اگر نمی توانید به اندازه کافی صبور باشید، شاید در مورد بیت کوین و به طور کلی پول، دانش کافی ندارید. در این صورت، نکته اول این مقاله را مجدداً مطالعه کنید.

روزی که آماده ورود به انقلاب بیت کوین باشید، از اینکه هودل کردن بیت کوین، استراتژی خسته کننده ای است، خشنود خواهید بود. این مسئله به شما فرصت بیشتری می دهد تا دانش خود را در مورد بیت کوین افزایش دهید.

۴. کنترل احساسات

در نقل قول قبلی از جورس سورس، او به خوبی توضیح داد که چرا سرمایه گذاری نباید تفریح باشد. یک سرمایه گذاری موفق، یک سرمایه گذاری خسته کننده است. بخش سرگرم کننده جریان، جستجو برای مورد سرمایه گذاری است. این جستجو تنها ۱ درصد از زمان لازم برای یک سرمایه گذاری موفق را تشکیل می دهد.

بقیه ۹۹ درصد زمان سرمایه گذاری، باید صبور باشید و منتظر تصمیم گیری درست بمانید.

با بیت کوین، شما سرمایه گذاری موفق خود را پیدا کرده اید. اگر به انقلاب بیت کوین، اعتماد کامل داشته باشید، می توانید از موفقیت سرمایه گذاری خود نیز مطمئن باشید. بقیه فقط به صبر و حوصله شما بستگی دارد. اگر صبور باشید، می توانید احساسات خود را کنترل کنید.

مثالی جالب از اشتباهاتی که افراد به خاطر کنترل نداشتن بر احساسات خود، انجام می دهند:

کمی پیش، دیوید پورتنوی (David Portnoy)، شخصیت مشهور اینترنتی، یک ویدیوی بسیار مشهور منتشر کرد و اظهار داشت که بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دلار بیت کوین خریده است. او که به هیجانی بودن مشهور است، توضیح داد که قصد دارد با این سرمایه گذاری، میلیون ها دلار سود به دست آورد.

دیوید پورتنوی در میان برادران وینکلواس، میلیونرهای بیت کوین

پس از آن، در کمتر از ۱۵ روز، هنگامی که قیمت از ۱۲,۴۰۰ دلار به ۱۱,۲۰۰ دلار رسید، دیوید پورتنوی از ترس باختن سرمایه، موجودی بیت کوین خود را فروخت. این میزان نوسان بیت کوین طی چند ساعت، مسئله چندان عجیبی نیست.

افرادی که وقت خود را برای مطالعه بیت کوین و نحوه کارکرد آن صرف می کنند، به خوبی می دانند که نوسانات بیت کوین صرفاً یک ویژگی این ارز دیجیتال است و نه یک عیب.

شما می توانید نوسانات را تبدیل به بهترین مسیر برای کسب سود کنید، اما فقط درصورتی که اعتماد واقعی به بیت کوین داشته باشید. متأسفانه، نوسانات قیمت بیت کوین تبدیل به بدترین دشمن دیوید پورتنوی شد و او بیت کوین های خود را با ضرر فروخت. در این جریان، پورتنوی بیش از ۲۵,۰۰۰ دلار ضرر کرد.

نکته جالب اینجا است که پورتنوی دوباره به واسطه هیجانات خود، به سراغ بازار سهام رفت و اعلام کرد که بازار سهام بسیار بهتر از بیت کوین است.

اگر نمی توانید احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید و صرفاً بر اساس حس درونی خود تصمیم می گیرید، بیت کوین مناسب شما نیست.

۵. داشتن چشم انداز بلندمدت

چهار ویژگی اساسی که آنها را مرور کردیم، داشتن ویژگی پنجم را نیز برای شما مهیا می کنند: داشتن چشم اندازی بلندمدت.

در بازار بیت کوین، باید چشم اندازی بلندمدت داشته باشید.

اگر بیت کوین می خرید و به این فکر می کنید که طی یک سال آینده، بتوانید از آن سود قابل ملاحظه ای به دست آورید، در اشتباه هستید و به زودی با ناامیدی شدیدی روبه رو خواهید شد. بیت کوین چیزی بیش از یک نقشه یک شبه پولدارشدن است. بیت کوین شما را از دور باطل فقری که سیستم مالی فعلی شما را در آن غرق کرده است، نجات می دهد.

ثانیاً، بیت کوین قصد دارد جهانی بهتر برای همه بسازد، جهانی عادلانه تر که در آن همه افراد از فرصت های یکسانی برخوردار خواهند بود.

این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد. به هنگام خرید بیت کوین، باید بتوانید دیدگاهی بلندمدت داشته باشید. به این ترتیب، می توانید بهترین استراتژی موجود در جهان بیت کوین را اتخاذ کنید:

  • خرید بیت کوین
  • هودل کردن بیت کوین
  • تکرار دو مرحله قبل

این استراتژی ساده به نظر می رسد، اما، از ابتدای پیدایش بیت کوین، کارکرد خود را اثبات کرده است. معمولاً، ساده ترین استراتژی ها، بهترین استراتژی ها هستند. این مسئله در مورد بیت کوین نیز صادق است.

اگر این استراتژی را با تمام جزئیات اِعمال کنید، در طولانی مدت مسیر خود را خواهید یافت.

هرچه زمان بیشتری می گذرد، بیشتر درک می کنید که بیت کوین چگونه در این جهان بی سامان، به زندگی شما کیفیتی خارق العاده بخشیده است: امکان آینده نگری به جای اینکه فقط محدود به زمانی کوتاه مدت باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (76 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (76 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (28 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (27 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (15 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ...
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...