ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه آب کرفس سالم در منزل تهیه کنیم ؟

  جمعه، 28 مرداد 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
چگونه آب کرفس سالم در منزل تهیه کنیم ؟
بسیاری از افراد آب کرفس را به علت خواص فراوانش برای سلامت بدن مصرف می کنند، برای تهیه آب کرفس روش های مختلفی وجود دارد که با آن ها آشنا خواهید شد. همراه ساعد نیوز باشید.

مواد لازم برای تهیه آب کرفس عبارتند از:

آب کرفس دارای مقدار اندکی کالری و مقادیر بالای فیبر، ویتامین K، فولات، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها است. اگر علاقه مند به نوشیدن آب میوه و سبزیجات هستید ، در صورت تمایل روزانه یک لیوان آب کرفس میل کنید و فواید بی شمار آن برای سلامتی خود را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که مصرف هر ماده ای در رژیم غذایی باید در حد تعادل باشد. در این قسمت از نکات خانه داری ساعد نیوز به ارائه راهکارهای مناسب برای تهیه آب کرفس خواهیم پرداخت. مواد لازم برای تهیه آب کرفس عبارتند از:

  • 1-2 دسته کرفس
  • ½ فنجان (110 گرم ) آناناس خرد شده ( اختیاری )
  • ¼ فنجان (5 گرم) برگ نعناع تازه (اختیاری )
  • 2 قاشق غذاخوری (9/9 میلی لیتر) آب لیمو (اختیاری)
  • 1 عدد سیب خرد شده (اختیاری)

با مواد فوق می توانید برای 1 الی 2 وعده آب کرفس تهیه کنید.

روش اول:استفاده از آبمیوه گیری برای تهیه آب کرفس

دسته ی کرفس را بر روی تخته خرد کن قرار داده و با استفاده از چاقوی تیز، پایین ساقه و برگ های بالای آن را جدا کنید. طرفداران آب کرفس بر این عقیده اند که نوشیدن آب کرفس در اول صبح و به صورت ناشتا، بسیار مفید است؛ البته هیچ تحقیقی در رابطه با درستی این اعتقاد وجود ندارد و همچنین بهتر است برای انجام این کار از کرفس ارگانیک استفاده کنید چرا که مواد ارگانیک عاری از هرگونه سموم دفع آفات یا سایر مواد شیمیایی هستند. بعد از انجام برش ، ساقه های کرفس را با آب شستشو دهید تا هرگونه گرد و غبار و نا خالصی موجود در آن از بین برود. ساقه های کرفس را درون لوله آبمیوه گیری قرار داده و به آن اندکی فشار بیاورید تا آب آن به خوبی گرفته شود. بعد از اتمام کار، آب کرفس را فورا میل کنید و البته از آن جایی که آب کرفس به خودی خود خوشمزه نیست ، و معمولا با آب میوه هایی چون لیمو ترش و هویج و سیب و خیار و کدو و جعفری و زنجبیل مصرف می شود.می توانید آن را درون ظرفی داخل یخچال نگه داری کنید و تا 24 ساعت بعد میل کنید.

پوستر آب کرفس و کرفس

روش دوم:استفاده از مخلوط کن برای تهیه آب کرفس

دو دسته ساقه کرفس را در قطعاتی به اندازه 2.5 سانتی متر برش دهید. تکه های کرفس را درون ظرفی ریخته و زیر شیر آب نگه دارید و با دست قطعات را به جا کنید تا همه قطعات کرفس از هرگونه گردو غبار و ناخالصی، پاک شوند که این امر به ویژه در صورت استفاده از کرفس غیر ارگانیک، از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعات کرفس را پس از شستشو در مقدار اندک درون دستگاه مخلوط کن ریخته و آن را با سرعت متوسط روشن کنید و از ریختن تمام قطعات کرفس درون دستگاه به صورت یکباره خودداری کنید زیرا در این صورت خمیر یکدستی حاصل نخواهد شد. در حین خرد شدن کرفس ها قطعات دیگر را کم کم به داخل مخلوط کن منتقل کنید تا همراه با سایر قطعات خرد شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل در خرد کردن قطعات کرفس می توانید مقداری آب به درون مخلوط کن بریزید تا به خرد شدن قطعات کرفس کمک کند. ظرفی تهیه کرده و روی آن را با پارچه به صورت شل بپوشانید و مخلوط خمیری مانند کرفس را درون پارچه بریزید تا آب از آن جدا شده و به درون ظرف منتقل شود. آب کرفس تهیه شده را فورا میل کنید و همچنین می توانید مقداری از آن را درون ظرفی در بسته درون یخچال نگه داری کرده و ظرف 24 ساعت آن را میل کنید.

روش سوم:اضافه کردن سایر مواد به آب کرفس

½ فنجان (110 گرم) آناناس خرد شده را به قطعات کرفس اضافه کنید که آناناس باعث شیرین تر شدن آب کرفس و همچنین افزایش خواص معدنی و ویتامین های آن نیز خواهد شد. به جای آناناس تازه همچنین می توانید از قطعات خرد شده منجمد آناناس و یا آناناس کنسروی نیز استفاده کنید که در صورت استفاده از آناناس کنسروی، مقداری از آب موجود درون قوطی را به آب کرفس اضافه کنید تا طعم خوشایندی به آن ببخشد. اضافه کردن ¼ فنجان (5 گرم) نعناع تازه به آب کرفس به هضم سالم و راحت تر کمک می کند . برگ های نعناع همچنین حس طراوت و تازگی خوبی به آب کرفس می بخشند. همچنین در صورت تمایل می توانید مقداری آب لیمو به آب کرفس خود اضافه کنید و از خواص فراوان آن مانند ویتامین C بهره مند شوید که مقدار استفاده از لیمو ترش در آب کرفس بستگی به ضاعقه شما دارد. اضافه کردن 1 عدد سیب خرده شده به قطعات کرفس در حین مخلوط شدن ، آب میوه ای خوشمزه و خوشبو برای شما به ارمغان خواهد آورد که طعم سیب، باعث بهبود طعم کرفس نیز خواهد شد.

خواص آب کرفس

کرفس سرشار از آنتی اکسیدان های فلاونوئید و پلی فنول و ویتامین هایی از جمله ویتامین سی، ویتامین ب6 و ویتامین کا و مواد معدنی همچون، پتاسیم، کلسیم، سدیم، مس، منیزیم، آهن، روی و فولات است. در این قسمت قصد داریم درباره ی خواص آب کرفس به طور مفصل صحبت کنیم. همراه ما باشید.

  • خواص اب کرفس در شب: خوردن آب کرفس قبل از خواب باعث از بین رفتن و آب شدن چربی های شکمی می شود. برای درمان بی خوابی قبل از خواب حتما آب کرفس بخورید.
  • خواص آب کرفس برای عمل بینی: در علم روز جراحی پلاستیک استفاده از آب کرفس برای کاهش ورم و یا رفع کبودی رد شده است ولی استفاده از آن منعی ندارد.
  • خواص آب کرفس برای ریه: یکی از بهترین درمان در طب سنتی برای پاکسازی ریه استفاده از کرفس و آب کرفس در رژیم غذایی است.
  • خواص آب کرفس و گریپ فروت: باعث کاهش قند خون شده و برای مبتلایان به بیماری دیابت مفید هستند.دارای خاصیت چربی سوزی است و برای لاغری به شدت توصیه می شود.
  • خواص آب کرفس و خیار: یکی از بهترین درمان ها در طب سنتی استفاده از مخلوط آب کرفس و خیار است. چرا که متابولیسم بدن شما را بالا می برد و بسیار کم کالری است و تا مدت زیادی به دلیل داشتن فیبر شما را سیر نگه می دارد. برای سلامتی کلی بدن و دفع سموم نیز مفید است و تاثیر زیادی روی پوست شما می گذارد.
  • خواص آب کرفس و زنجبیل: مصرف همزمان آب کرفس و زنجبیل برای لاغری بسیار مفید است. چرا که آب کرفس بسیار کم کالری است و شما را سیر نگه می دارد و زنجبیل با خاصیت چربی سوزی خود چربی های شما را آب می کند.
  • آب کرفس در دوران قاعدگی: خوشبختانه تحقیقات علمی نشان می دهد که ترکیبات موجود در آب کرفس می توانند با نشانه های قاعدگی مانند نفخ، سردرد، و درد در ناحیه شکم مقابله کنند. ماده شیمیایی گیاهی آنتول موجود در آب کرفس به مقابله با گرگرفتگی که می تواند در دوران قاعدگی رخ دهد، کمک می کند.
  • بهبود آکنه و رفع جوش صورت با آب کرفس: ویتامین های موجود در کرفس یک روش طبیعی برای رفع جوش های صورت و بهبود آکنه است.
  • آب کرفس برای جوان سازی پوست صورت: آب کرفس سرشار از ویتامین های آ، ب، سی، نیاسین و فولات است. این ویتامین ها در تولید کلاژن و تغذیه پوست نقش مهمی را ایفا می کنند. همچنین آب کرفس چین و چروک های پوست صورت را رفع می کند و به جوانسازی پوست کمک می کند. افرادی که تمایل دارند، پوست صورتشان چند درجه روشن شود، می توانند آب کرفس بخورند. آب کرفس، منبع کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم است که در روشن شدن پوست تاثیر می گذارد. از دیگر خواص کرفس این است که آنتی اکسیدان های موجود در آن، همانند لایه بردار طبیعی عمل می کنند و سلول های مرده ی پوست را پاکسازی می کنند. معمولا خانم ها به زیبایی پوست بسیار اهمیت می دهند و ترجیح می دهند که برای زیبایی پوست از روش های طبیعی استفاده کنند.
  • خواص آب کرفس برای تقویت مو: آب کرفس منبع ویتامین آ است، به همین دلیل موها را هیدراته می کند و سبب تقویت مو و رفع ریز مو می شود. همچنین افرادی که تمایل دارند موهایشان سریع رشد کند، می توانند به سراغ نوشیدنی آب کرفس بروند و هر روز یک لیوان از آن بنوشند.
  • خواص آب کرفس برای کاهش وزن: کرفس کم کالری است و از آن می توان به عنوان یک چربی سوز قوی استفاده کرد. آب کرفس، اشتها را کم می کند و باعث لاغری می شود. بهترین زمان برای خوردن آب کرفس برای لاغری، صبح ناشتا است. امروزه همه به دنبال لاغری و چربی سوزی هستند.
  • آب کرفس برای خانم های باردار: فیبر موجود در آب کرفس برای پیشگیری از ابتلا به بیماری هموروئید یا بهبود بیماری هموروئید و رفع یبوست در دوران بارداری مفید است. همچنین ویتامین سی، پتاسیم و اسید فولیک به تقویت سیستم ایمنی خانم های باردار کمک می کنند و جنین بهتر رشد می کند. البته این نکته را در نظر بگیرید که مصرف بیش از اندازه از آب کرفس، مشکلاتی از جمله، سقط جنین ایجاد می کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید و طبق دستور او آب کرفس بخورید.

  • خواص آب کرفس برای کودکان: کرفس سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که در رشد کودکان و نوزادان تاثیر بسیاری می گذارند. از کرفس به عنوان یک میان وعده ی عالی 10 ماهه می توان استفاده کرد. فیبر زیاد موجود در کرفس مشکلات گوارش کودکان را رفع می کند و یبوست نوزادان را بهبود می بخشد. توجه داشته باشید که اگر یبوست در کودکان، بیش از 10 ماه ادامه پیدا کند، واکنش های آلرژیک در بدن ظاهر می شوند.
  • رفع سنگ کلیه با آب کرفس: کرفس، اسید اوریک را کاهش می دهد و ادرار بسیاری تولید می کند. در واقع اگر عفونت ادراری دارید، با خوردن آب کرفس می توانید عفونت های ادراری را از بدن خود دفع کنید. همچنین به کمک آب کرفس می توان، سنگ های موجود در کلیه ها و مثانه را دفع کرد.
  • آب کرفس برای کبد و کبد چرب: یکی دیگر از خواص آب کرفس، بهبود عملکرد آنزیم های کبدی و رفع کبد چرب است.
  • آب کرفس برای کلسترول و سلامت قلب: فتالیدها یکی از انواع آنتی اکسیدان های موجود در کرفس هستند که کلسترول بالای خون را کاهش می دهند. به علاوه ساقه و برگ کرفس سرشار از انواع ویتامین سی و فیبر است که برای افرادی که فشار خون دارند، مفید است و به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کند.
  • آب کرفس برای گوارش: هضم بهتر غذا، رفع مشکلات معده و بهبود زخم معده از جمله فواید آب کرفس برای گوارش است. خوردن آب کرفس، تحرک روده را افزایش می دهد و یبوست را رفع می کند.
  • خواص آب کرفس سرماخوردگی: در زمان های گذشته از دانه های کرفس به عنوان داروی گیاهی استفاده می کردند. ویتامین سی موجود در آب کرفس، خاصیت ضد میکروبی دارد و در بهبود سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است.
  • پیشگیری از سرطان با آب کرفس: ترکیبات شیمیایی موجود در کرفس، همانند پلی آستیلن، در کنار آن که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند، از ابتلا به انواع سرطان های پستان، روده و لوسمی پیشگیری می کنند. از دیگر خواص این ترکیب شیمیایی این است که به رفع پوکی استخوان، بهبود بیماری نقرس و آسم کمک می کند.
  • آب کرفس برای کاهش فشار خون: پتاسیم موجود در ساقه و برگ های کرفس برای افرادی که فشار خون بالایی دارند، خواص بسیاری دارد. در کرفس ماده ی شیمیایی به نام فتالئین وجود دارد که جریان خون را بهبود می بخشد و فشار خون را کاهش می دهد.
  • سلامت چشم با ساقه کرفس: از دیگر فواید ساقه کرفس، حفظ سلامت چشم و بینایی است. ویتامین آ موجود در ساقه ی کرفس، از چشم در برابر ابتلا به بیماری های چشمی مثل آب مروارید و دژنراسیون ماکولا محافظت می کند.
  • آب کرفس برای بهبود روماتیسم: کرفس خاصیت ضد التهابی دارد و منبع انواع آنتی اکسیدان ها است. به همین دلیل، در بهبود روماتیسم آرتروز تاثیر می گذارد.
  • آب کرفس برای رفع میگرن: یکی از مشکلات رایج امروزی، سردردهای میگرنی است. منیزم موجود در آب کرفس در رفع این سردردهای میگرنی نقش بسیاری دارد.
  • خواص کرفس برای تقویت حافظه: کرفس یک ماده ی گیاهی به نام اپی ژنین دارد که این ماده سلول های عصبی را تحریک می کنند و باعث رشد بهتر سلول های عصبی می شود. همچنین میزان یادگیری توسعه می یابد و حافظه ی بهتری خواهید داشت.
  • رفع بی خوابی با کرفس: منیزیم و کلسیم موجود در کرفس خاصیت آرام بخشی دارند و استرس را به حداقل می رسانند. رفع استرس به بهبود بی خوابی کمک می کند و به مرور زمان این مشکل به طور کامل برطرف می شود.
  • کرفس برای بهبود ورم بدن: همانطور که خواندید کرفس منبع پتاسیم است که آب اضافی بدن را دفع می کند. زمانی که آب اضافی از بدن دفع شود، ورم پا هم بهبود پیدا می کند.

پوستر آب کرفس

امیدوارم از محتوای خانه داری نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به خانه داری علاقمند هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سبک زندگی ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (217 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (13 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (13 نظر) تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... (6 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (5 نظر) (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد... (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آواز خوانی علی صالحی فریبرز سریال نون خ برای شیرین جلو چشمان شوهر شیرین/ سلمان چه غیرتی شده +فیلم فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» +عکس روایت جالبِ اجاره نشینی و رفت و آمد فرزندان رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان از زبان استادشان نگاهی به ماشین جذاب و خوشرنگ رحمان و رحیم پایتخت برای شمال‌گردی+عکس حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهتاب اکبری، سوگند سریال لحظه گرگ و میش+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ سینا شعبانخانی +فیلم/ دنیا مال همه بیخیال همه... نگاه های عاشقانه و زیبای محسن کیایی، مجری صداتو به دختر خوشگلِ موحنایی‌اش+عکس حماسه آفرینی راننده پژو با پلاک عجیب و غریب و نوشته قابل تامل پشت ماشین اش+عکس/ اگه میشه با ما راه بیا😂 عکسی جالب از اولین تجربه تیراندازی آیت الله هاشمی رفسنجانی با تیر و کمان فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403+فیلم هدیه ارزشمند رهبر انقلاب به سرمربی تیم فوتسال +عکس اتفاق تلخ برای روزبه حصاری، جواد سریال بچه مهندس/ خدا بد نده آقای بازیگر بلا به دور+عکس ماجرای خارج کردن میله آهنی از مغز پسر 24 ساله ویدیویی عجیب و باورنکردنی از فلاسک پرانی فروشندگان یک فروشگاه در تبریز طراحی منحصربفرد کارت عروسی حسین سلیمانی بازیگر فیلم های طنز/ عکس عروس داماد روی کارت در لوکیشینی خاص قریحه خشن و ترسناک هم وطن ایرانی در انتخاب اسم برای جگرکی اش/ دل و جرات میخواد تو رفتن +عکس فال روزانه امروز دوسه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 ویدئو خنده دار از عروس کِشون خانواده تبریزی با بیل مکانیکی و ماشین خاک برداری/ بدبخت عروسه چی فکر میکرد چی شد!😂 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 نمایی از زندگی لاکچری رضا گلزار +عکس شباهت باورنکردنی محمدرضا گلزار به شخصیت سریال فرندز در برنامه پانتولیگ+ عکس اشک و غم فرح پهلوی به بخاطر سگ سالومه! +ویدئو/خدایا به اینا عقل بده... اخطار!! با تماشای این ویدئو حتما از خنده غَش خواهید کرد/ کوسه بالاتنه عمو قیمت رو خورده الان فقط 2 تا پاس! اطلاعیه ثبت‌نام کارت جدید بانکی ویژه کارمندان تدریس خصوصی تهران محله منیریه رونمایی از چهره جدید سام گوشه بازیگر خردسال فیلم « پسر آدم دختر حوا » بعد از 20 سال +ویدئو/ مدل معروف ایرانی ونکوور کانادا نیلوفر پارسا بیتای سریال آوای باران، مادر دوقلو ها از عکس های جدید بارداری اش رونمایی کرد/ چقدر کیوت شده تصویری فراموش شده از چهره قبلی سعید معروف بدون ریش ؛ 10 سال کوچکتر شد چند نکته مهم که پیش از دیدن مست عشق باید بدانید اقدام شنیع یک مرد برای گول زدن شاطر مشهدی در صف نان تاریخی شد/ آفرین به هوش بالای مردم👏 ورزش سنگین هادی چوپان با پسر کوچولوی فسقلیش همراه کلی ماچ و قربون صدقه/ خدا حفظش کنه😍👌+ویدئو (عکس) استایل مدلینگ پویا حاجی رضا، احتشام گیلدخت با پیرهن جین و شلوار زاپ دار (عکس) بازدید رهبر انقلاب از بناهای تاریخی هخامنشیان در تخت جمشید در حاشیه سفر به شیراز (عکس) حضور علی دایی و احمدرضا عابدزاده در بیت رهبری و عکس یادگاری با رهبر انقلاب / تنها احمدرضا عابدزاده موفق شده کنار آقا بایستد سورپرایز جذاب بازیکنان تراکتور برای تولد شجاع خلیل زاده در تبریز/ چه ذوقی کرد+ویدیو این پسر اشتباهی به عقد پدر زنش دراومد/ ازدواج به سبک فیلم ترکیه ای/ وقتی نه عقل داری نه سواد😂+فیلم (فیلم) نظر پژمان بازغی در مورد فرمایشات رهبر معظم انقلاب
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403+فیلم
ماجرای خارج کردن میله آهنی از مغز پسر 24 ساله
طراحی منحصربفرد کارت عروسی حسین سلیمانی بازیگر فیلم های طنز/ عکس عروس داماد روی کارت در لوکیشینی خاص
فال روزانه امروز دوسه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
روایت جالبِ اجاره نشینی و رفت و آمد فرزندان رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان از زبان استادشان
چند نکته مهم که پیش از دیدن مست عشق باید بدانید
اقدام شنیع یک مرد برای گول زدن شاطر مشهدی در صف نان تاریخی شد/ آفرین به هوش بالای مردم👏
صدور حکم جدید یاسین رامین؛ شوهر سابق مهناز افشار به حبس و جریمه نقدی محکوم شد+جزئیات
تینا ترکمان دختر نابغه ریاضی که در هاروارد جا پای مریم میرزا خانی گذاشت
کاش به جای قتل طلاقش می دادم ؛ پشیمانی مردی که همسرش را خفه کرد
ماجرای ازدواج یوسف تیموری در تایلند و شغل دوم پردرآمد او
رونمایی از کیک روز دختر آزاده نامداری +عکس/چه جشن ساده ای گرفتن...