دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / TOLIMO /

چگونه از آزمون TOLIMO انصراف دهیم؟ 

جمعه، 17 مرداد 1399
یکی از شرایط پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا و برخی از دانشگاه های اروپا، شرکت و قبولی در آزمون GRE است.

توليمو چيست؟

تولیمو يا TOLIMO، مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization مي باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحي و اجرا مي شود که در واقع آزموني استاندارد براي تعيين سطح دانش زبان انگليسي مي باشد.

تذکر مهم:
– در جلسه آزمون متحصرا سوالات بخش شنيداري از بلندگو پخش مي شود و داوطلبان بايد با توجه به متن سوال که از بلندگو پخش مي شود، نسبت به انتخاب يکي از 4 گزينه اي که در رابطه با سوال مربوط به اين بخش درج گرديده، اقدام و با توجه به شماره سوال مربوط در پاسخنامه، علامتگذاري نمايند
– متن سوالات شنيداري فقط يک بار از بلندگو پخش مي شود و قابل تکرار نيست.

براي لغو/انصراف آزمون چه كار كنم؟

امکان انصراف یا استرداد وجه هزینه آزمون وجود ندارد؛ لذا از ارسال درخواست انصراف از شرکت در آزمون و استرداد هزینه خودداری کنید.

چنانچه قادر به شرکت در آزمونی نیستید می توانید حداکثر تا 5 روز قبل از روز برگزاری آزمون، با مراجعه به صفحه «آزمون های من» درپروفایل خود نسبت به تغییر آزمون اقدام کنید.

انصراف از آزمون تولیمو

در صورتی که بخواهید از آزمون TOLIMO انصراف دهید باید حداکثر تا ۱۵ روز قبل از برگزاری آزمون به صورت کتبی درخواست خود را به سازمان سنجش ارائه کنید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون:

فرآيند برگزاري آزمون در ساعت 8:00 صبح آغاز خواهد شد، و داوطلبان مي­بايست قبل از شروع فرآيند در محل برگزاري حضور داشته باشند. از آنجائيكه آزمون به صورت الكترونيكي و از طريق رايانه برگزار مي­گردد، براي داوطلبان كارت ورود به جلسه پيش ­بيني نشده ­است و نيازي به ارائه كارت شركت در جلسه آزمون نمي باشد. اما داوطلبان می­بایست با دو کارت شناسایی معتبر شامل: (کارت ملی هوشمند، شناسنامه جدید عکس­دار، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت (برای آقایان))، به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه نمایند.

آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستي و تشريحي است، كه داوطلبان بايد توسط رايانه (كامپيوتر)، پاسخ سؤالات تستي و همچنين متن مربوط به پاسخ سؤال تشريحي را، تایپ و ثبت نمايند.

نمره آزمون تولیمو چطور محاسبه می شود؟

در آزمون تولیمو یک محدوده نمره از ۳۱۰ تا ۶۷۷ تعریف شده است و برای محاسبه آن پس از حساب کردن نمره حاصل شده در هر بخش، ده برابر میانگین نمره ها به عنوان نمره کل در نظر گرفته می شود.

در صورتی که نمره بالاتر از ۶۰۰ بگیرید نتیجه آزمون شما عالی محسوب می شود.

اگر نمره ای بین ۵۲۰ تا ۵۹۹ بگیرید یعنی خوب و اگر نمره ای بین ۴۸۰ تا ۵۱۹ دریافت کنید یعنی نتیجه آزمون شما متوسط بوده است. نمره کمتر از ۴۷۹ به معنی نتیجه ضعیف است.

همچنین نمره ای که از بخش تشریحی دریافت می کنید بین ۱ تا ۶ است و در کارنامه شما کنار نمره کل دریافت شده ذکر می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه