ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه از راه دور با گوشی به کامپیوتر دسترسی داشته باشیم

  پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه از راه دور با گوشی به کامپیوتر دسترسی داشته باشیم
ساعد نیوز: در این مقاله با دو اپلیکیشن Chrome Remote Desktop و TeamViewer جهت برقراری ارتباط با کامپیوتر خود از راه دور و به‌وسیله‌ی گوشی هوشمند آشنا می‌شوید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در مواقعی نیاز به فایلی پیدا کرده‌اید که روی کامپیوترتان ذخیره شده است، اما به دلیل دسترسی نداشتن به سیستم، مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. خوشبختانه، در حال حاضر راهی برای دسترسی به کامپیوتر از راه دور و با استفاده ازگوشی یا تبلت وجود دارد و می‌توانید از این طریق فایل‌های مورد نیاز خود را به‌سادگی در اختیار داشته باشید.

در حالی که روش‌های متعددی برای این کار وجود دارد، قصد داریم در این مقاله تمرکز خود را به معرفی روش‌هایی معطوف کنیم که جزو ساده‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها هستند؛ زیرا معتقدیم با وجود روش‌های ساده و راحت، نیازی به استفاده از روش‌های پیچیده نیست.

روش اول: استفاده از Chrome Remote Desktop

قابل استفاده در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، آیفون‌

استفاده از Chrome Remote Desktop یکی از روش‌هایی است که می‌توان از آن برای دسترسی به کامپیوتر، آن‌ هم از راه دور استفاده کرد. کروم ریموت دسکتاپ حدود یک سال پیش منتشر شد و از آن به بعد به‌عنوان یکی از روش‌های دسترسی از راه دور مورد استفاده قرار گرفت. استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده و راحت است و به‌راحتی می‌توان آن را در بسیاری از دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها مانند ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و ios نصب و اجرا کرد.

البته در این بین مشکلاتی هم وجود دارد، مثلا شما باید حتما از مرورگر کروم استفاده کنید. کاربران زیادی هستند که از این مرورگر استفاده می‌کنند و طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، افراد کمی وجود دارند که از سایر مرورگرها استفاده می‌کنند و این خود نکته‌ی مثبتی است؛ چرا که می‌خواهیم روش‌هایی را بررسی کنیم که برای بسیاری از افراد قابل استفاده و کاربردی باشد. پس اگر از جمله افرادی هستید که از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، این روش مناسب خواهد بود.

راه‌اندازی Chrome Remote Desktop

ابتدا، باید افزونه‌ی Chrome Remote Desktop را در مرورگر خود و از طریق Chrome Web Store نصب کنید. نصب این افزونه بسیار سریع و ظرف مدت چند ثانیه انجام می‌شود.

پس از نصب، می‌توانید آن را از منوی مربوط به اپلیکیشن‌های کروم اجرا کنید. لینک مربوط به اپلیکیشن‌های کروم به احتمال زیاد، اولین لینک موجود در Bookmarks bar خواهد بود. تنها کافی است لینک مربوطه را پیدا و آن را انتخاب کنید.

 
تصویر
 

اولین باری که Chrome Remote Desktop را اجرا می‌کنید، قادرید با نصب یک ابزار کوچک به‌وسیله‌ی انجام یک فرآیند بسیار ساده، با کامپیوتر خود از راه دور ارتباط برقرار کنید. مراحل آسان و واضح است و در هر مرحله کروم شما را به بهترین نحو هدایت خواهد کرد.

 
تصویر
 

بعد از این‌که ابزار مورد نظر دانلود و نصب شد، Chrome Remote Desktop از شما می‌خواهد یک PIN وارد کنید. بهتر است از یک پین کد ساده برای این منظور استفاده کنید تا به خاطر سپردن آن مشکل نباشد. البته کد را به نحوی انتخاب کنید که حدس زدن آن برای سایرین آسان نباشد. (مثلا بهتر است از عبارات یا حروفی مشابه ۱۲۳۴۵۶ استفاده نکنید. اما در نهایت تشخیص با خود شما است!)

 
تصویر
 

بعد از این‌که پین کد مورد نظر خود را وارد کردید، چند ثانیه بعد می‌توانید اتصال از راه دور را فعال کنید. پس از فعال‌سازی، کامپیوتر شما با هر نامی که برای آن انتخاب کرده‌اید، در لیست نمایش داده خواهد شد.

 
تصویر
 

شما می‌توانید به‌راحتی به هر تعداد از کامپیوتر‌هایی که با استفاده از این روش ریموت شده‌اند، با استفاده از سایر کامپیوتر‌ها یا موبایل‌ها، دسترسی داشته باشید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که Chrome Remote Desktop را باید قبل از این‌که به آن نیاز داشته باشید، راه‌اندازی کنید؛ چرا که برای راه‌اندازی آن نمی‌توانید از راه دور اقدام کنید.

چگونه کامپیوتر PC خود را به Chrome Remote Desktop متصل کنیم؟

اکنون که همه‌ی قسمت‌های مورد نیاز راه‌اندازی شده‌ است، باید اپلیکیشن Chrome Remote Desktop (‌نسخه‌ی اندروید یا ios) را برای گوشی خود دانلود و آن را اجرا کنید. گوشی‌ هوشمندی که ما در این مقاله با آن کار می‌کنیم، Google Pixel XL است؛ اما مراحل انجام کار در بیشتر دستگاه‌ها، شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

به‌محض اینکه اپلیکیشن را اجرا کنید، لیستی از کامپیوتر‌های شما نمایش می‌یابد و شما می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را برای برقراری ارتباط انتخاب کنید.

 
تصویر
 

در این مرحله از شما درخواست خواهد شد پین کد خود را وارد کنید. به‌علاوه گزینه‌ای به شما ارائه می‌شود که در صورت انتخاب آن می‌توانید در دفعات بعدی بدون نیاز به وارد کردن PIN، به دستگاه مورد نظر خود متصل شوید که البته ما انتخاب این گزینه را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا اگر برای گوشی شما اتفاقی بیفتد، مسلما دوست ندارید فرد دیگری علاوه بر اطلاعات گوشی شما به اطلاعات کامپیوترتان نیز دسترسی داشته باشد.

 
تصویر
 

بعد از این‌که رمز خود را وارد کردید، «Connect» را انتخاب کنید.

اتصال به‌سرعت برقرار خواهد شد. در این مرحله، می‌توانید به‌راحتی هر کاری که دوست دارید انجام بدهید. می‌توانید از انگشت خود به‌جای ماوس استفاده کنید و روی قسمت‌های مورد نظر، کلیک کنید.

 
تصویر
 

بعد از این‌که کارهای خود را انجام دادید، کافی است دکمه‌ی «Stop Sharing» را از قسمت پایین صفحه انتخاب کنید تا ارتباط شما با کامپیوتر قطع شود.

 
تصویر
 

روش دوم: استفاده از TeamViewer

قابل استفاده در  ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، آیفون‌

همان‌طور که قبلا عنوان شد، از میان کاربران، افرادی هستند که از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند از اپلیکیشن Chrome Remote Desktop استفاده کنند. حال این سؤال مطرح می‌شود که این افراد برای این‌که بتوانند از راه دور به کامپیوتر خود متصل شوند، چه کاری باید انجام دهند؟

برای این افراد استفاده از TeamViewer را پیشنهاد می‌کنیم. مشابه Chrome Remote Desktop، می‌توان از این نرم‌افزار در  ویندوز، مک، اندروید، ios و سایر سیستم‌عامل‌های موجود استفاده کرد. راه‌اندازی و استفاده از این اپلیکیشن چندان سخت نیست؛ اما لازم است بدانید که استفاده از Chrome Remote Desktop بسیار ساده‌تر از TeamViewer است. پیچیدگی TeamViewer بدین معنا است که برای استفاده از این ابزار و دسترسی به اطلاعات و منابع مورد نیاز خود باید اقدامات بسیاری انجام داد و مراحل زیادی طی کنید تا امنیت ارتباط شما تضمین شود. اگر این کارها را انجام ندهید، امنیت سیستم شما مورد تهدید قرار خواهد گرفت. درست مثل زمانی که از خانه خارج می‌شوید و در را باز می‌گذارید!

چگونه TeamViewer را راه‌اندازی کنیم؟

مراجعه به سایت TeamViewer و دانلود آخرین نسخه‌ی این برنامه اولین اقدامی است که باید انجام دهید. لینک دانلود این برنامه در کادر سبزرنگ موجود در صفحه‌ی اصلی سایت قرار گرفته و در نتیجه به‌راحتی قابل مشاهده است.

 
تصویر
 

طی مراحل نصب، باید نحوه‌ و موارد استفاده از آن را مشخص کنید. این نرم‌افزار برای استفاده‌ی شخصی رایگان است، بنابراین اگر می‌خواهید از آن روی کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید، این گزینه برگزینید و اگر می‌خواهید از آن در یک شرکت یا سازمان‌های بزرگ استفاده کنید، صادقانه اعلام کنید.

 
تصویر
 

برای نصب این برنامه تنها چند دقیقه زمان لازم است و پس از آن می‌توانید از TeamViewer استفاده کنید.

به‌صورت پیش‌فرض، TeamViewer یک ID و یک PIN در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن به سیستم خود متصل شوید؛ اما تنها زمانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید که به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت باید از فرد دیگری بخواهید که ID و PIN کد را در اختیار شما قرار دهد که البته این ایده‌ی خوبی نیست؛ به‌خصوص زمانی که شما خارج از منزل هستید و می‌خواهید به اطلاعات سیستمتان دسترسی داشته باشید.

 
تصویر
 

برای این منظور باید حساب کاربری مربوط به TeamViewer را اجرا کنید و به سیستم خود متصل شوید. برای اجرای حساب کاربری، در پنجره‌ی کوچک سمت راست صفحه، روی دکمه‌ی «Sign Up» کلیک کنید. البته، اگر قبلا حساب کاربری TeamViewer را ایجاد کرده باشید، کافی است لاگین شوید.

 
تصویر
 

هنگامی که به حساب کاربری خود وارد شدید، باید برای کامپیوتر خود یک پسورد اختصاص دهید. پسوردی انتخاب کنید که بتوانید آن را به‌راحتی به خاطر بسپارید اما حدس آن برای سایرین سخت باشد.

 
تصویر
 

چگونه با استفاده از TeamViewer از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشیم؟

جهت ارتباط با کامپیوتر خود، نسخه‌ی موبایلی اپلیکیشن TeamViewer را روی سیستم‌عامل Android یا iOS خود نصب‌ و اجرا کنید. در پایین صفحه روی دکمه‌ی «Computers» کلیک کنید و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید.

 
تصویر
 

«My Computers» را انتخاب کنید تا لیست کلیه‌ی کامپیوترهایی که در حال حاضر به حساب کاربری TeamViewer شما متصل هستند، نمایش داده شود.

 
تصویر
 

سیستمی را که می‌خواهید به آن متصل شوید، انتخاب کنید. ارتباط پس از چند دقیقه برقرار می‌شود و شما می‌توانید فعالیت‌های مورد نظرتان را انجام دهید.

در قسمت پایین صفحه نمایش (‌موبایل) لیستی برای دسترسی سریع شما به کلیه‌ی کارهایی که قادر به انجامشان هستید وجود دارد مانند: Close، Keyboard، Actions (مانند کلید‌های میانبر صفحه کلید)، Windows، TeamViewer settings و Hide. همه‌ی این‌ها تنظیمات بسیار کاربردی و مهمی هستند که تنها با یک انتخاب و کلیک قابل استفاده‌اند و این خود یکی از نقاط برتری برنامه‌ی TeamViewer نسبت به Chrome Remote Desktop محسوب می‌شود.

پس از اتمام کارهای خود نیز می‌توانید به‌راحتی و با انتخاب دکمه‌ی X (یا Back) ارتباط را قطع کنید.

چگونه فایل‌ها را با استفاده از TeamViewer ارسال و دریافت کنیم؟

اگر فقط می‌خواهید به مجموعه‌ای از فایل‌ها دسترسی داشته باشید، گزینه‌ی دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از سیستم انتقال فایل TeamViewer است.

با این اپلیکیشن که پس از ورود به حساب کاربری TeamViewer خود به آن دسترسی داریدT می‌توانید پس از انتخاب گزینه‌ی «Files» در قسمت پایین صفحه و پس از آن «Remote Files» به فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

 
تصویر
 

بعد از این‌که لاگین شدید، دکمه‌ی «My Computers» انتخاب کنید و کامپیوتری را که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، مشخص کنید.

 
تصویر
 

از اینجا به بعد روند کار بسیار ساده است؛ فایل‌های موجود را بررسی کنید و چک باکس کناری هر یک از فایل‌هایی را که می‌خواهید منتقل کنید، علامت زده و دکمه‌ی «My Files» موجود در زیر صفحه را انتخاب کنید. با این عمل، آیکون کوچکی که به شکل یک تکه کاغذ است، در بالای صفحه‌ی مربوط به محل انتقال فایل‌ها ظاهر می‌شود.

 
تصویر
 

اکنون کار شما به اتمام رسیده است و می‌توانید با انتخاب دکمه‌ی Back، ارتباط را قطع کنید.

روش‌های بسیار دیگری برای دسترسی به اطلاعات از راه دور وجود دارد؛ اما دو روشی که ما در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، بهترین روش‌هایی هستند که در بسیاری از پلتفرم‌ها و بدون در نظر گرفتن نوع کامپیوتر یا مدل گوشی، قابل استفاده‌اند.

اگر Chrome Remote Desktop و TeamViewer را از نظر کارایی با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه قدرت و کارایی بالای TeamViewer نسبت به Chrome Remote Desktop خواهیم شد. نحوه‌ی استفاده از ویژگی انتقال فایل بسیار واضح و ساده است. اگر می‌خواهید از تمامی مزایا و امکانات TeamViewer استفاده کنید باید کلیه اقدامات امنیتی لازم را انجام دهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (66 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (30 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق؛ این بار در قامت همکار و نه زن و شوهر! +عکس/ جوری نشستن که همدیگرو نبینن
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...