چگونه با in shot کلیپ درست کنیم؟

  پنجشنبه، 11 دی 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
چگونه با in shot کلیپ درست کنیم؟
اپلیکیشن اینشات Inshot یکی از معروف ترین و برترین برنامه های ویرایشگر ویدئو با ویژگی ها و قابلیت های کم نظیر می باشد که توسط کمپانی InShot Inc برای سیستم عامل اندروید و ios منتشر شده است. اپلیکیشن اینشات Inshot از برترین و پرطرفدارترین برنامه ها در این زمینه به شمار می رود.

اپ های زیادی برای ویرایش ویدیو روی گوشی های هوشمند توسعه پیدا کرده اند. با ویرایش ویدیو روی گوشی خود، دیگر نیازی به کامپیوترهای قدرتمند و گران قیمت نخواهید داشت. برای استفاده از این اپ ها به گوشی، ذهن خلاق و کمی مهارت نیاز دارید. تمام این برنامه ها رابط کاربری مناسبی دارند و برای استفاده از آن ها نیازی به خواندن دستورالعمل ها ندارید. با وجود چنین اپ هایی، ما به دنبال آموزش برنامه اینشات هستیم.

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین اپ های ویرایش ویدیو را معرفی کنیم. در ادامه با آموزش برنامه اینشات همراه ساعد نیوز باشید.

اینشات چیست؟

پیش از آموزش برنامه اینشات باید شما را با آن آشنا کنیم. اینشات یک ابزار ویرایش و ساخت ویدیو بوده که کار با آن راحت است. این برنامه امکان کراپ، برش، افزایش سرعت یا افزودن فیلترها به ویدیوهای شما را فراهم می کند. این اپ به گونه ای طراحی شده تا آخرین جلوه های ویدیوهای شما را پیش از آپلود، بهبود دهد. InShot یکی از بهترین اپ ها برای طرفداران سادگی محسوب می شود. این برنامه رابط کاربری خلاقانه ای دارد و از ابزارهای ویرایش قدرتمندی بهره می برد. با توجه به تمام این موارد، اینشات یک محل مناسب برای شروع یادگیری ویرایش ویدیو محسوب می شود.

قابلیت های برنامه

  • ساخت فیلم و کلیپ های موزیکال
  • ساخت کلیپ و اضافه کردن موزیک به آن
  • تار و محو کردن حاشیه ها به کمک افکت Blur
  • افزودن متن به تصاویر و فیلم ها
  • پشتیبانی از هشتگ در اینستاگرام
  • ساخت دابسمش و لب خوانی روی صدا و موزیک ها

مراحل ویرایش فیلم و عکس در برنامه اینشات:

۱. پس از نصب و اجرا برنامه بخش Video را بزنید.

۲. سپس عکس های مورد نظر را از بخش Photo انتخاب کنید.

تصویر

پس از ورود به بخش ویرایشگر با گزینه های زیر رو برو خواهید شد :

  • Trim : با این گزینه میتوانید زمان عکس ها را که پیش فرض روی ۵ ثانیه قرار دارد تغییر بدید
  • Canvas : این گزینه برای تغییر نسبت تصویر میباشد که میتوانید روی حالت ۱ به ۱ قرار دهید
  • Filter : با این گزینه میتوانید روی تصاویر افکت یا فیلتر قرار دهید
  • Music : برای اضافه کردن موزیک به کلیپ
  • Sticker : اضافه کردن استیکر یا عکس روی عکس
  • Text : اضافه کردن متن به صورت ساده یا متحرک به تصویر

۳. با انتخاب هر عکس نیز میتوانید تغییرات لازم را به صورت جدا روی آن اعمال کنید.

تصویر

۴. در بخش استیکر میتوانید با استفاده از آیکون افزودن عکس، یک تصویر یا واترمارک به کلیپ اضافه کنید.

۵. با انتخاب گزینه Text میتوانید متن های ساده یا متحرک اضافه کنید.

تصویر

کاربرد سایر گزینه ها :

Speed : افزایش سرعت پخش ویدیو و اضافه کردن زمان پخش تصاویر

Background : اضافه کردن پس زمینه به تصاویر با نسبت تصویر نامشخص

Crop : برش تصویر در اندازه های استاندارد

Rotate : چرخش تصویر

Flip : حالت آینه

تصویر

آموزش برنامه اینشات

برای شروع ویرایش ویدیو با برنامه اینشات، روی گزینه «Video» برای باز کردن فولدر گالری گوشی خود ضربه بزنید. ویدیوی موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از ورود ویدیو به این اپ، بوم خود را تنظیم کنید.

تصویر

در برنامه اینشات چندین نسبت تصویر و سایز برای کاربران درنظر گرفته شده تا بهترین آن ها را برای شبکه اجتماعی موردنظرشان انتخاب کنند. ویدیوهای شما می توانند به صورت افقی یا عمودی ضبط شده باشند.

برش ویدیو با اینشات

اگر ویدیوهای طولانی را وارد این برنامه کنید، احتمالا به بخش های کوچکتری تقسیم می شود. برخی افراد می خواهند تنها بخشی از ویدیو را به نمایش بگذارند یا بخش خاصی از آن را وارد یک ویدیوی طولانی تر کنند.

تصویر

اگر چندین ویدیو وجود دارد و می خواهید آغاز و پایان آن با یکدیگر مطابقت داشته باشند، برش بهترین راه محسوب می شود. علاوه بر کاهش مدت زمان ویدیو، می توانید با این کار به بهترین بخش های آن دست پیدا کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. گزینه «Trim» یا آیکون قیچی را انتخاب کنید.
  2. اسلایدرها را به گونه ای تنظیم کنید تا محلی که خواستار تمرکز روی آن هستید، انتخاب شود.
  3. روی علامت تیک قرار گرفته در سمت راست صفحه برای پایان کار خود ضربه بزنید.

تقسیم ویدیو با اینشات

در این بخش از آموزش برنامه اینشات به سراغ تقسیم ویدیو می رویم. علاوه بر برش ویدیوها، تقسیم نیز یکی از راه های ویرایش مدت زمان ویدیو محسوب می شود. این عملکرد به کاربران اجازه می دهد که یک ویدیوی بلند را به چندین کلیپ کوتاه تبدیل کنند. نوار سفید رنگ به همراه نقاط قرمز رنگ نشانگر قسمتی از ویدیو است که می خواهید تقسیم کنید.

تصویر

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ویدیویی که می خواهید تقسیم شود را انتخاب کنید. روی گزینه Trim ضربه زده و سپس «Split» را انتخاب کنید.
  2. نوار سفید رنگ دارای نقاط قرمز رنگ را به بخش جلویی و پشتی محلی که می خواهید کلیپ شما تقسیم شود، حرکت دهید.
  3. پس از پایان کار خود، روی علامت تیک ضربه بزنید.

ادغام ویدیوها با اینشات

در این بخش از آموزش برنامه اینشات ادغام ویدیوها را یاد می دهیم. شما با این ویژگی می توانید چندین کلیپ را به یک ویدیو اضافه کنید.

تصویر

برای این کار، ابتدا ویدیوهای موردنظر خود را انتخاب کنید. امکان افزودن ویدیوهای اضافه با ضربه روی دکمه «+» وجود دارد. ویدیوهای انتخاب شده به پروژه شما اضافه خواهند شد.

افزودن فیلتر به ویدیو با اینشات

در این اپ فیلترهای زیادی برای انتخاب وجود دارند و می توانید توسط آن ها، ویدیوی خود را زیباتر کنید. در بخش فیلتر سه دسته بندی برای ویرایش ویدیو شامل افکت، فیلتر و تنظیم وجود دارد. انواع مختلف افکت برای کاربران درنظر گرفته شده که برای مثال می توان به استایل ویدیو اشاره کرد که آن نیز گزینه های مختلفی دارد. یکی از این گزینه ها، تحریف ویدیو است که توسط آن می توانید افکت های مختلفی مانند موج را به ویدیوی خود اضافه کنید. از سایر افکت ها می توان به برق، آتش بازی، حباب ها و ستاره اشاره کرد.

تصویر

مورد دوم، فیلتر است که به شما اجازه می دهد نورپردازی موردنظر خود را به ویدیو اضافه کنید. گزینه های مختلفی برای رنگ از روشن و طبیعی تا سایه های تیره برای کاربران درنظر گرفته شده است. برای مشاهده گزینه های دیگر نوار را به جلو و عقب حرکت دهید. برخی از فیلترهای اینشات رایگان هستند، اما چندین فیلتر پولی نیز برای خرید به چشم می خورند.

در نهایت گزینه تنظیم، ابزارهای عمومی ویرایش ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد. شما در این بخش می توانید روشنایی، کنتراست، اشباع و میزان گرمی ویدیوی خود را متعادل کنید. در این بخش گزینه های مختلفی مانند سایه ها و منحنی ها وجود دارد که توسط آن ها می توانید ویدیوی خود را تغییر دهید.

افزودن متن و استیکر به ویدیو با اینشات

تصویر

تصویر

متن و استیکرها موارد دیگری هستند که می توانند تاثیرگذاری ویدیوی شما را افزایش دهند. افکت متن فونت استایل های زیادی دارد که می توانید از میان آن ها نوع موردنظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید رنگ و محل فونت را نیز تغییر دهید. دیگر گزینه های متن را افزودن حاشیه، قرار دادن سایه یا تغییر شفافیت متن تشکیل می دهند.

تصویر

در این برنامه استیکرهای متحرک، ایموجی ها و فایل های گیف زیادی در تم های مختلف وجود دارند که می توانید با توجه به ویدیوی خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید. برخی از استیکرهای این برنامه نقل قول های الهام بخش،برچسب ها و حباب های گفتگو هستند. شما می توانید به ویدیوی خود با توجه به شبکه اجتماعی که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، آیکون اضافه کنید. برخی از این استیکرها رایگان هستند و برخی از آن ها با پرداخت هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. برای خرید استیکرهای بیشتر، روی آیکون کیف خرید ضربه بزنید.

افزودن آهنگ به ویدیو با اینشات

یکی دیگر از موارد مهم در آموزش برنامه اینشات مربوط به افزودن موسیقی به ویدیو می شود. روی تب موسیقی ضربه بزنید تا به ویدیوهای خود آهنگ پس زمینه اضافه کنید. اپ اینشات دارای کتابخانه آهنگ است که در آن آلبوم ها و آهنگ های مختلفی به چشم می خورند، البته می توانید از میان آهنگ های آیتونز یا موجود در فولدر موسیقی خود نیز استفاده کنید.

تصویر

افکت های صوتی با تم های مختلف نیز برای کاربران درنظر گرفته شده که برخی از آن ها موسیقی بی کلام مانند صدای زنگ، اسلحه یا حیوانات هستند. پس از انتخاب آهنگ موردنظر خود برای افزودن به ویدیو، می توانید آن را تقسیم کرده یا حجم صدای آن را تنظیم کنید.

نحوه ذخیره ویدیوی اینشات

تصویر

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. روی آیکون در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس گزینه «Save» را انتخاب کنید.
  2. علاوه بر امکان ذخیره این ویدیو روی دستگاه خود، می توانید آن را توسط حساب های شبکه های اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (261 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (245 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (119 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (91 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (62 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (48 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (41 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
لیست کامل بازیگرانی که به شبکه جم پیوستند/ از رابعه اسکویی تا رامسین کبریتی صابر سریال ستایش+عکس
5 آیتم ضروری که یک دختر خانم شیک‌پوش برای تابستان به آن نیاز دارد
راهنمای خرید عطر تابستانی برای مرداد 1403
نگاهی به زندگی سعید راد با 3 همسر مشهورش/ طلاق نوش آفرین از سعید راد و فرار به هندوستان
از ساندویچی باز کردن سعید راد بعد از ممنوع الفعالیت شدن تا کارگری در آمریکا! / روحش شاد ...
عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس
نوزادان بی‌قرار؛ کودکانی که با اعتیاد متولد می‌شوند
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت