چگونه از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون جلوگیری کنیم؟+ فیلم آموزشی

  شنبه، 28 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون جلوگیری کنیم؟+ فیلم آموزشی
ممکن است حین خواندن مطلبی باشید یا محو تماشای عکسی هستید که ناگهان نور صفحه گوشی کم شده و سپس خاموش می‌شود. در همین لحظه به این فکر می‌کنید که خاموش نشدن صفحه ایفون چگونه است و چگونه زمان خاموش شدن صفحه ایفون را تنظیم کنم؟ با “ساعدنیوز” همراه باشید تا روش روشن نگه داشتن صفحه گوشی آیفون را توضیح دهیم.

مشغول خواندن یک مطلب هستید یا اینکه لیست کارهای روزانه‌تان را بررسی می‌کنید که یکدفعه نور نمایشگر آیفون شما کم و در ادامه خاموش می‌شود؟ مسلما هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم چنین اتفاقی برای‌مان رخ دهد، اما چگونه می‌توانیم مانع از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون شویم؟ آیفون هم مانند گوشی‌های اندرویدی اگر مدتی با نمایشگرش کاری نداشته باشید، به صورت خودکار خاموش و دستگاه قفل می‌شود. البته مدت زمانی که طول می‌کشد تا نمایشگر گوشی‌تان خاموش شود، می‌تواند متفاوت باشد. در حقیقت می‌توانید هم مانع از خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون شوید و هم مدت زمانی که طول می‌کشد تا نمایشگر بطور خودکار خاموش شود را افزایش دهید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون

در ادامه همراه سااعدنیوز باشید تا نحوه جلوگیری از خاموش شدن خودکار نمایشگر و همچنین افزایش مدت زمانی که طول می‌کشد تا نمایشگر بطور خودکار خاموش شود را به شما آموزش دهیم.

چگونه صفحه نمایش آیفون را روشن نگه داریم؟

زمانی که یک آیفون جدید می‌خرید، در تنظیمات آن قابلیت قفل خودکار یا Auto-Lock به صورت پیش فرض فعال است. در حقیقت با این ویژگی پس از گذشت مدت زمان مشخصی، نمایشگر خاموش و آیفون قفل می‌شود تا از گوشی‌تان و اطلاعات شخصی‌تان محافظت شود. در حالت پیش فرض پس از گذشت 30 ثانیه، نمایشگر آیفون شما خاموش می‌شود.

همانطور که گفتیم اگر در حال خواندن مطلبی باشید یا مشغول کاری باشید که باید نمایشگر روشن بماند، قابلیت قفل خودکار می‌تواند برایتان دردسرساز شود. بنابراین حداقل تا زمانی که به نمایشگر نیاز دارید، باید این حالت را غیرفعال کنید. برای اینکه نمایشگر آیفون را روشن نگه دارید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • به تنظیمات آیفون بروید.

  • به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Display & Brightness را ببینید، البته می‌توانید از طریق نوار جستجوی بالای تنظیمات هم آن را پیدا کنید. روی این گزینه ضربه بزنید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون

  • گزینه Auto-Lock را انتخاب کنید.

  • گزینه Never را لمس کنید.

  • حالا روبه‌روی گزینه Never یا هرگز یک تیک آبی ظاهر می‌شود. حالا می‌توانید با خیال راحت به صفحه اصلی گوشی‌تان برگردید و بدون اینکه نگرانی بابت خاموش شدن نمایشگر داشته باشید، به کارتان ادامه دهید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون

چگونه مدت زمان خاموش شدن نمایشگر را افزایش دهیم؟

همیشه لزومی ندارد که نمایشگر گوشی‌مان برای همیشه روشن باشد یا اینکه بعد از 30 ثانیه به صورت خودکار خاموش شود. در حقیقت به دنبال گزینه‌ای میان آن‌ها هستیم تا هم به کارمان برسیم و هم از خالی شدن سریع باتری جلوگیری کنیم. یعنی می‌خواهیم نمایشگر گوشی بیشتر از 30 ثانیه روشن باشد اما پس از مدتی هم به صورت خودکار خاموش شود. برای چنین کاری مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مانند بخش قبلی دوباره به تنظیمات آیفون خود بروید.

  • روی گزینه Display & Brightness ضربه بزنید.

  • گزینه Auto-Lock را انتخاب کنید.

  • حالا در لیستی که پیش روی شما قرار می‌گیرد بجای انتخاب گزینه Never، یکی از زمان‌ها را انتخاب کنید. این زمان‌ها از 30 ثانیه تا 5 دقیقه هستند.

  • هر کدام از گزینه‌ها را که انتخاب کنید، جلوی آن یک تیک آبی قرار می‌گیرد. پس از قرارگیری این تیک آبی، می‌توانید به صفحه اصلی برگردید و منتظر شوید تا پس از زمان مشخص شده، نمایشگر گوشی‌تان بطور خودکار خاموش شود.

افزاش  مدت زمان خاموش شدن نمایشگر

در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش آیفون را ببینید:

سخن پایانی

بنابراین بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که اگر از حالت صرفه‌جویی انرژی (Low Power Mode) روی آیفون استفاده کنید، نمایشگر به صورت خودکار پس از 30 ثانیه خاموش و گوشی‌تان قفل می‌شود. زمانی که این حالت فعال باشد، آیکون باتری به رنگ زرد درمی‌آید. بنابراین اگر نمی‌خواهید گوشی‌تان پس از 30 ثانیه قفل شود، این حالت را خاموش کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (471 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (300 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (210 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (11 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (4 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (3 نظر) تصویری از خانه ابدی مادر الناز حبیبی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(16+) حیرت دنیا از تولد نوزاد عجیب‌الخلقه‌ای که به جای پا دُم دارد! + عکس / اگه دلشو نداری نبین!
9 عضو بی استفاده بدن انسان کدامند؟/ اعضایی که بود و نبودشان فرقی در حال ما ندارد
کمربندها را ببندید! ترامپ در حال پیشروی است!
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه: هزینه‌فرصت عدم‌الحاق به اف ای تی اف، عظیم است!
پزشکیان باید استعفا دهد!
عادل فردوسی‌پور: به زودی برمی‌گردم و گزارش می‌کنم!
پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
استفاده از کیسه برنج؛ شگردی جدید برای سرقت گوشی
دانلود آهنگ جدید "دلبر شیرین" آرون افشار +فیلم/ جان ای جان ای جان دیوانه شدم من ...
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
کدام استان‌ها در انتخابات بیشتر مشارکت داشته‌اند؟
رفع یک بلای آسمانی از سر پرسپولیس با صادر شدن ویزای مرد اسپانیایی / گاریدو مسافر تهران شد
پزشکیان را بیشتر بشناسید
دانشگاه جندی شاپور ایران، اولین دانشگاه ثبت شده در تاریخ جهان
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!