چگونه از سطل زباله گوشی های سامسونگ استفاده کنیم؟+ فیلم آموزشی

  جمعه، 13 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه از سطل زباله گوشی های سامسونگ استفاده کنیم؟+ فیلم آموزشی
ممکن است برخی مواقع، تعدادی از ویدیوها یا عکس های موجود در گوشی های سامسونگ را حذف کنید. اما سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که سطل آشغال گوشی سامسونگ کجاست و چگونه میتوانیم از آن استفاده کنیم. در ادامه ساعدنیوز به این موضوع خواهد پرداخت.

سطل زباله گوشی سامسونگ در بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض مثل گالری، مخاطبین، یادداشت‌ها و پیامک ها قابل دسترسی است. در این مطلب از ساعدنیوز می‌خواهیم به نحوه دسترسی به سطل آشغال و خالی کردن آن بپردازیم. در تمامی گوشی‌های سامسونگ و در برخی از برنامه‌های پیش‌فرض این گوشی‌ها بخشی به‌نام Trash وجود دارد که تا 30 روز از فایل‌های حذف شده در آن برنامه نگه‌داری می‌کند. به این ترتیب تا 30 روز پس از حذف فایل شما همچنان فرصت بازیابی آن را خواهید داشت و دیگر نیازی به دانلود برنامه‌های ریکاوری اندروید ندارید. پس از گذشت 30 روز اما فایل‌ها به‌صورت خودکار و برای همیشه حذف می‌شوند. با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت سطل زباله گوشی سامسونگ آشنا شویم.

سطل زباله گوشی سامسونگ

این ویژگی یک ویژگی بسیار کاربردی است که می‌تواند در بسیاری از مواقع نجات‌دهنده باشد. با این حال اگر مدام فایل‌ها را دانلود و حذف می‌کنید، ممکن است بخش زیادی از حافظه گوشی شما توسط سطل آشغال گوشی های سامسونگ اشغال شود. در این صورت اگر نمی‌توانید تا 30 روز منتظر بمانید، می‌توانید خودتان به‌صورت دستی این فایل‌ها را از سطل زباله حذف کنید.

پاک کردن سطل زباله پیامک گوشی سامسونگ

در صورتی که به‌جای Google Messages از Samsung Messages به‌عنوان برنامه پیش‌فرض پیامک خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به سطل زباله این برنامه دسترسی پیدا و پیامک‌های حذف شده را بازیابی کنید. برای انجام این کار باید به این برنامه رفته و روی سه‌نقطه بالای پیامک‌ها بزنید.

سطل زباله گوشی سامسونگ

  • سپس از منو باز شده گزینه Trash را انتخاب کنید. در صفحه بعدی می‌توانید به پیامک‌هایی که حذف کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

سطل زباله گوشی سامسونگ

  • با انتخاب پیامک‌ها می‌توانید از پایین صفحه روی Delete all بزنید و آن‌ها را حذف کنید یا این که Restore all را انتخاب و آن‌ها را ریکاوری کنید.

در گالری چگونه سطل زباله گوشی را خالی کنیم؟

  • در گالری نیز می‌توانید به سطل زباله دسترسی پیدا کنید. ابتدا وارد گالری شوید و روی سه‌خط پایین صفحه بزنید.

سطل زباله گوشی سامسونگ

  • از منو باز شده در پایین صفحه گزینه Trash را انتخاب کنید.

سطل زباله گوشی سامسونگ

  • حالا می‌توانید به تصاویر و ویدیوهایی که در 30 روز گذشته پاک کرده‌اید دسترسی پیدا کنید. برای این که کل آن‌ها را پاک کنید روی سه‌نقطه بالای سمت راست زده و Empty را انتخاب کنید.

سطل زباله گوشی سامسونگ

  • همچنین می‌توانید تصاویر مدنظرتان را انتخاب کرده و از پایین صفحه با انتخاب Delete فقط همان‌ها را پاک کنید. با انتخاب Restore نیز می‌توانید فایل را بازیابی کنید.

در فایل ها چگونه سطل زباله گوشی را پیدا کنیم؟

سطل آشغال برنامه My Files گوشی های سامسونگ نیز همان کاربرد گالری و پیامک را دارد. در این برنامه نیز می‌توانید از سطل زباله به فایل‌های حذف شده دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار ابتدا به برنامه My Files بروید و از پایین صفحه Trash را انتخاب کنید.

پیدا کردن فایل ها در سطل زباله گوشی

  • مثل قبل به فایل‌های حذف شده دسترسی پیدا خواهید کرد. می‌توانید همه آن‌ها را حذف کنید یا تنها مواردی که می‌خواهید را انتخاب و حذف کنید. امکان بازیابی نیز با گزینه Restore وجود دارد.

سطل آشغال برنامه مخاطبین گوشی های سامسونگ

برنامه مخاطبین و همچنین Samsung Notes نیز هرکدام دارای سطل زباله مخصوص خود هستند. نحوه دسترسی و پاک کردن سطل اشغال سامسونگ در هردو برنامه نیز یکسان است. ابتدا روی سه‌خط در بالای سمت چپ صفحه بزنید.

سطل آشغال برنامه مخاطبین گوشی های سامسونگ

  • در منو باز شده گزینه Trash را انتخاب کنید.

سطل آشغال برنامه مخاطبین گوشی های سامسونگ

  • حالا مثل قبل به سطل زباله دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید موارد حذف شده را بازیابی یا برای همیشه پاک کنید.

سخن پایانی

سطل زباله گوشی سامسونگ یک ویژگی کلیدی است که می‌تواند در بسیاری از مواقع به‌خصوص وقت‌هایی که اشتباهی یک فایل را حذف کرده‌اید، نجات دهنده باشد. در بیشتر برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ این قابلیت وجود دارد و شما می‌توانید به‌راحتی فایل‌ها را تا 30 روز بازیابی کنید یا این که برای آزاد کردن حافظه، خیلی زودتر آن‌ها را به‌صورت دستی حذف کنید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورتی که شما نیز از سطل آشغال گوشی های سامسونگ استفاده می‌کنید، دیدگاه‌های خود را در مورد این قابلیت با ما و سایر کاربران ساعدنیوز به‌اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (164 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود
رونمایی از خونه زندگی شاه نشین و مجلل عادل فردوسی پور با 15 میلیارد قیمت/ خونه نگو کاخ بگو😍
امیر تتلو در انتخابات شرکت کرد!
درچه شرایطی انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود؟