چگونه با برنامه IG Downloader از پیج عمومی اینستاگرام عکس و فیلم دانلود کنیم؟+ آموزش تصویری

  یکشنبه، 07 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه با برنامه IG Downloader از پیج عمومی اینستاگرام عکس و فیلم دانلود کنیم؟+ آموزش تصویری
دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره پست های اینستاگرام در گالری دغدغه کاربران بسیار زیادی بوده است. افراد زیادی به دنبال روشی برای دانلود از اینستاگرام هستند و ساعت ها مشغول جستجوی راهکاری در این زمینه هستند. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند. در محتوا امروز روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم. در صورتی که شما هم تمایل دارید نحوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید و محتواهای مورد علاقه خود را خیلی راحت دانلود کنید، کافی است تا پایان این محتوا به ما همراه شوید.

دانلود فیلم از اینستاگرام

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تاکنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. به صورت دو روش زیر برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارد:

  • سایت های دانلود ویدیو از اینستاگرام (در راهنمای سایت دانلود از اینستا به معرفی چند وبسایت کاربری پرداختیم که در تمامی سیستم عامل ها مورد استفاد قرار می گیرند.)

  • برنامه دانلود کلیپ و عکس از اینستاگرام (این روش برای کاربران اندرویدی ساده تر است.)

بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد. با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید می توانید بهترین روش دانلود را برگزینید و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت. میزبان فا مگ از طریق تست و بررسی برنامه های موجود به معرفی کاربردی ترین آنها می پردازد. در انتهای این مقاله شما قادر خواهید بود به کمک یکی از روش های بیان شده زیر تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود و در گالری گوشی اندروید خود ذخیره کنید.

برنامه دانلود از اینستا

همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزار ساده ترین روش دانلود پست از اینستاگرام در تلفن های اندرویدی می باشد. برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در گوشی Android نرم افزاهای متعددی وجود دارد و کار با آنها بسیار ساده است. اغلب نرم افزارهای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام قابلیت ذخیره پست از حساب های Public یا اصطلاحا عمومی را دارند. اما برخی از نرم افزارها که البته تعداد آنها بسیار اندک است قابلیت دانلود پست از پیج های خصوصی اینستاگرام را نیز ارائه نموده اند که البته حتما می بایست با نام کاربری و رمز اینستاگرام خود در برنامه لاگین کنید و این مورد با توجه به سختگیری های ایسنتاگرام کاملا شخصی و به تصمیم شما بستگی دارد. از مطرح ترین برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام و ذخیره در گالری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در ادامه با نحوه کارکرد اپلیکیشن IG Downloader مهم و کاربردی و چگونگی دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری آشنا خواهید شد.

پوستر برنامه IG Downloader

IG Downloader

IG Downloader یکی دیگر از انواع برنامه دانلود فیلم از اینستا و البته بهترین آنهاست. این برنامه قابلیت های جالبی همچون کپی هشتک های پست، استخراج آهنگ بک گراند از ویدیو، کپی کردن کپشن و پست مجدد رسانه دانلود شده را به شما ارائه می کند. این قابلیت های جذاب برای آنالیز و بررسی لیست رقبا بسیار کاربردی هستند.شرایط دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام با IG Downloader:

  • شرایط دانلود فیلم از اینستاگرام در حساب های عمومی و خصوصی فراهم است.

  • به منظور دانلود از حساب عمومی نیاز به فالو کردن پیج مربوطه نیست.

  • به منظور دانلود از پیج های پابلیک نیاز به لاگین در برنامه نیست.

  • جهت دانلود پست از حساب های خصوصی حتما باید آن را فالو کرده باشید.

  • در راستای دانلود عکس یا فیلم از حساب private باید در برنامه لاگین کنید.

این برنامه با نام های IG Downloader و Video Downloader for Instagram شناخته می شود. تنها برای دانلود از حساب های خصوصی باید در برنامه لاگین کرد.

نحوه کار با برنامه IG Downloader و دانلود از پیج های عمومی

  • در ابتدا برنامه IG Downloader را از پلی استور دانلود و نصب نمایید سپس به پست مورد نظر خود رفته و پس از لمس آیکن سه نقطه گزینه copy link را انتخاب کنید.

پوستر دانلود کردن از پیج عمومی

  • در گام بعدی از دانلود پست از پیج خصوصی اینستاگرام اندروید می بایست به برنامه IG Downloader مراجعه نمایید. سپس دکمه paste و در نهایت دکمه download را لمس کنید.

پوستر دانلود کردن از پیج عمومی

  • در نهایت آدرس پست مورد نظر شما بررسی شده و ویدیو از اینستاگرام دانلود شده و در گاهی گوشی اندرویدی شما ذخیره خواهد شد.

  • جالب است بدانید با لمس گزینه سه نقطه کنار پست دانلود شده قابلیت های جالبی به شما ارائه خواهد شد از جمله:

  1. Extreact Audio from Video: امکان جداسازی آهنگ پس زمینه از ویدیو

  2. Repost: امکان پست کردن مجدد این رسانه تصویری

  3. Share: امکان اشتراک گذاری تصاویر یا ویدیوهای دانلود شده با دیگران

  4. Copy text: امکان کپی کپشن پست دانلود شده

  5. Copy hashtag: امکان کپی کردن هشتک هایی که زیر این پست درج شده. (این قابلیت برای آنلیز پیج رقبا کاربردی است.)

  6. Delete: امکان حذف ویدیو یا تصاویر دانلود شده از ایسنتاگرام (با این کار پست دانلود شده از اینستاگرام از گالری اندروید شما نیز حذف خواهد شد.)

پوستر دانلود کردن از پیج عمومی

در نهایت به راحتی می توان در خصوص ذخیره پست های اینستاگرام در گالری اقدام کرد.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از برنامه فوق میتوانید به راحتی عکس و فیلم های دلخواهتان را دانلود کرده و در گالری خود همواره داشته باشید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (173 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود