ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه برای کارگزاری آگاه کد بورسی دریافت کنیم؟+ آموزش تصویری

  سه شنبه، 02 خرداد 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه برای کارگزاری آگاه کد بورسی دریافت کنیم؟+ آموزش تصویری
با توجه به رونق بازار سرمایه سبب گشته تا بسیاری از افراد ترغیب به ورود به این بازار و انجام فعالیت های سرمایه گذاری در آن شوند. این افراد برای اینکه قادر به فعالیت در بازار سرمایه باشند لازم است تا قبل از هرچیزی اقدام به دریافت کد بورسی که در واقع به عنوان شناسه کاربری افراد در این بازار عمل کرده و برای هر شخص منحصربه فرد میباشد کنند.

یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین کارگزاری های فعال در بازار سرمایه متشکل از بورس و فرابورس در بین سرمایه گذاران این بازار ، کارگزاری آگاه بوده که به دلیل خدمات دهی مناسب به کاربران خود همواره مورد تایید فعالین بازار بوده است . از ویژگی های بارز این کارگزاری ارائه خدمات متنوع بورسی بوده که از جمله مهمترین آن ها امکان دریافت کد بورسی بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان می باشد. با وجود امکان دریافت کد بورسی بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد در دفاتر پیشخوان و یا دفاتر کارگزاری مربوطه از میزان ازدحام در این دفاتر به شدت کاسته شده که در نتیجه آن از اتلاف وقت و هزینه متقاضیان نیز جلوگیری می شود، همچنین روند رسیدگی به تقاضا و ارسال کد بورسی افراد نیز سریع تر می شود. با توجه به اهمیت ارائه کد بورسی به صورت رایگان و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد لذا ارائه این خدمات توسط کارگزاری اگاه سبب استقبال چشمگیر سرمایه گذاران در رابطه با دریافت کد بورسی از طریق این کارگزاری شده است، لذا در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه پرداخته شده است.

نحوه ثبت نام برای دریافت کد بورسی آگاه

برای دریافت کد بورسی از طریق حساب کاربری خود در کارگزاری آگاه لازم است تا با وارد شدن به سایت آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com که متعلق به کارگزاری اگاه می باشد و طی کردن مراحل تعریف شده اقدام به دریافت کد بورسی از این کارگزاری کنید . این مراحل عبارتند از :

  • ابتدا وارد سایت اگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com شده و بر روی گزینه " ثبت نام دریافت کد بورسی رایگان " از قسمت کد بورسی رایگان که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است کلیک کنید ، مانند تصویر:

ثبت نام برای دریافت کد بورسی آگاه

  • چنانچه قبلا عضو باشگاه مشتریان اگاه شده اید گزینه ادامه را انتخاب کنید اما در صورتی که تاکنون عضو این سامانه نشده اید باید گزینه ثبت نام جدید را که با فلش قرمز رنگ مشخص شده انتخاب کنید. مانند تصویر :

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • در صفحه باز شده باید کد ملی خود را در کادر مشخص شده وارد کنید . مطابق با تصویر زیر :

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • پس از وارد کردن کد ملی وارد صفحه ثبت نام باشگاه مشتریان آگاه می شوید که برای انجام آن لازم است تا تمامی مراحل مشخص شده را طی کنید. در مرحله اول اطلاعات فردی خود را باید ارائه دهید، مطابق با تصویر زیر :

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • پس از وارد کردن اطلاعات فردی و انتخاب گزینه بعدی که با کادر آبی رنگ در تصویر بالا مشخص شده است از سوی سامانه پیامکی حاوی یک کد فعالسازی برای شماره تلفن ثبت شده در سایت توسط شما ارسال می گردد که باید در کادر مربوط به آن وارد کنید. مانند تصویر :

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

در ادامه صفحه ای باز می شود که در آن اطلاعات هویتی شما خواسته شده و باید به طور دقیق آن ها را وارد کنید. همانند تصویر :

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • پس وارد کردن اطلاعات هویتی و در مرحله بعد اطلاعات شغلی شما خواسته شده است. به ترتیبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • در این مرحله لازم است تا اطلاعات بانکی و تحصیلی خود را به دقت وارد کنید . مانند تصویر زیر :

    ثبت نام برای دریافت کد بورسی مفید

  • در نهایت برگه ای شامل تمامی اطلاعات وارد شده برای شما نمایش داده می شود، در صورتی که اطلاعات نمایش داده شده مورد تایید می باشد بر روی گزینه مرحله بعد را انتخاب کرده و به این صورت فرایند ثبت نام شما کامل می شود.

روش های احراز هویت برای دریافت کد بورسی آگاه

پس از طی کردن مراحل ثبت نام در باشگاه مشتریان نوبت به احراز هویت و انتخاب روش انجام آن می رسد که در ادامه به توضیح نحوه انجام آن پرداخته شده است . در ابتدا و پس از انتخاب گزینه ادامه در مرحله پایانی ثبت نام در باشگاه مشتریان اگاه صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که در آن روش انجام احراز هویت پرسیده شده است.

دقت شود که انجام احراز هویت از طریق دفاتر پیشخوان شامل هزینه دستمزد این دفتر می باشد ، این در حالی است که انجام این کار در دفاتر اصلی کارگزاری آگاه رایگان می باشد.

سه روش برای انجام احراز هویت کارگزاری آگاه وجود دارد که عبارتند از مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا شعبه های اصلی کارگزاری اگاه و یا به صورت غیر حضوری که در این حالت از طرف کارگزاری آگاه مامورانی جهت انجام فرایند احراز هویت به درب منزل متقاضیان ارسال می گردد. افراد مجاز هستند که با توجه به شرایط و سلیقه خود هر یک از این سه روش را برای انجام احراز هویت آگاه خود را انتخاب کنند. مطابق با تصویر :

 احراز هویت برای دریافت کد بورسی آگاه

 احراز هویت برای دریافت کد بورسی آگاه

پس از انتخاب روش احراز هویت باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای این کار که شامل اصل کارت ملی و شناسنامه می باشد به محل مورد نظر مراجعه کرده و فرایند احراز هویت خود را کامل کنند. لازم به ذکر است که فعالیت در بازار سرمایه تنها با ثبت نام در کارگزاری و بدون ثبت نام سجام و داشتن کد بورسی ممکن نمی باشد لذا تمامی کاربران ملزم هستند تا پس از ثبت نام و انجام احراز هویت در کارگزاری اقدام به ثبت نام در سامانه سجام ، انجام احراز هویت سجام که در دو حالت احراز هویت غیر حضوری سجام و احراز هویت سجام به صورت حضوری صورت می گیرد و دریافت کد بورسی از این سامانه به جهت شروع فعالیت سرمایه گذاری خود در بازار بورس و فرابورس کنند .

نحوه استفاده از امکانات سایت آگاه بعد از دریافت کد بورسی

پس از ثبت نام در کارگزاری اگاه و همچنین دریافت کد بورسی کاربران مجاز به فعالیت در بازار سرمایه و همچنین استفاده از خدمات ارائه شده توسط کارگزاری آگاه می باشند . خدماتی که توسط این کارگزاری به کاربران ارائه می شود شامل مواردی همچون امکان ثبت انواع سفارش های خرید و فروش ، مشاهده کدال شرکت ها ، ارزش سهام شرکت ها ،مشاهده نمای کلی بازار و پیش بینی روند آینده آن ، مشاهده لیست دارایی سهام کاربر ، ارائه چندین نوع نمودار جهت تحلیل روند بازار و ... می باشد .

سخن پایانی

بنابراین در نتیجه این امکانات سهامداران تنها با مراجعه به حساب کاربری خود در این کارگزاری و استفاده از خدمات ارائه شده توسط آن می توانند به پیش بینی روند آتی بازار بورس ، محاسبه ارزش ذاتی سهام شرکت ها با استفاده از مشاهده کدال آن ها و سایر موارد از این دست بپردازند و همچنین پس از تصمیم گیری در رابطه با نحوه سرمایه گذاری خود به ثبت انواع سفارش خرید فروش سهام شرکت های مختلف با استفاده از حساب کاربری خود در کارگزاری آگاه بپردازند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (44 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (22 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (23 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده