چگونه در موسسه اعتباری نور حساب وکالتی باز کنیم؟+ افتتاح حساب برای خودرو های وارداتی

  یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه در موسسه اعتباری نور حساب وکالتی باز کنیم؟+ افتتاح حساب برای خودرو های وارداتی
شرکت ایران خودرو در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت در اقدامی جدید یکی از شرایط ثبت نام را علاوه بر شرایط عمومی مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه به چگونگی افتتاح حساب وکالتی در موسسه اعتباری نور برای ثبت نام خودرو ارائه خواهیم داد.

برای خرید خودرو و کالای ارائه شده در بورس کالا همه افراد به افتتاح یک حساب وکالتی در بانک احتیاج دارند و در صورتی که فرایند وکالتی کردن حساب خود را انجام نداده باشند، امکان خرید خودرو یا کالا از بازار بورس را نخواهند داشت. موسسه اعتباری نور از موسسه هایی می باشد که متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایند و سپس اقدامات لازم برای ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا را انجام دهند. با استفاده حساب وکالتی موسسه اعتباری نور خیلی راحت و سریع انجام معاملات در بازار بورس کالا فراهم می شود. با توجه به اینکه وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با این حال بسیاری از متقاضیان اطلاعی از افتتاح حساب وکالتی در موسسه اعتباری نور ندارند و نمی دانند چه اقدامات برای وکالتی کردن حساب موسسه اعتباری نور باید انجام دهند. به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در خصوص حساب وکالتی موسسه اعتباری نور، نحوه افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور و فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور ارائه شده است تا متقاضیان با جزئیات این حساب آشنا شوند.

حساب وکالتی موسسه اعتباری نور چیست؟

  • حساب وکالتی از خدمات جدید بانکی است که برای افراد امکان خرید و فروش خودرو از برخی از شرکت های خودرو سازی و انجام معامله در بورس کالا را فراهم می نماید. موسسه اعتباری نور نیز از جمله بانک هایی است که می توان در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمود و فرایند انجام معاملات در بورس کالا را از طریق حساب وکالتی موسسه اعتباری نور انجام داد.

  • ممکن است برای برخی از متقاضیان این سوال پیش آید که حساب وکالتی موسسه اعتباری نور چیست و نحوه وکالتی کردن حساب در این موسسه به چه صورتی انجام می شود؟ در پاسخ به سوال این دسته از متقاضیان می توان گفت که حساب وکالتی موسسه اعتباری نور حسابی است که به کارگزاری بورس متصل می باشد و خرید خودرو از بورس کالا تنها از این طریق امکان پذیر می باشد. پس از وکالتی کردن حساب و تکمیل فرایند ثبت نام خودرو، مبلغ پیش فروش خودرو در این حساب بلوکه می شود و پس از اینکه معامله قطعی شود این مبلغ به صورت خودکار به حساب شرکت کارگزاری واریز می شود.

  • اما در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط خرید خودرو نباشد، وجه مسدود شده آزاد و به حساب برمی گردد و متقاضیان می توانند برداشت از حساب و انتقال وجه را انجام دهند. لازم به ذکر است متقاضیان برای افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور می بایست به صورت حضوری به شعبه های این بانک مراجعه نمایند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور

همان طور که گفته شد متقاضیان برای افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور می بایست به صورت حضوری به یکی از شعبه های موسسه اعتباری نور مراجعه نمایند. برای این منظور لازم است متقاضیان ابتدا کد بورسی کالا و معرفی نامه خود را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت کنند و پس از تکمیل این فرم افتتاح حساب به یکی از شعبه های موسسه اعتباری نور مراجعه نمایند و اقدامات مورد نیاز برای وکالتی کردن حساب خود را انجام دهند.

در حال حاضر موسسه اعتباری نور اقدامی برای افتتاح حساب وکالتی آنلاین ارائه نداده است که افراد نمی توانند از طریق سایت موسسه اعتباری نور حساب خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری وکالتی نمایند، اما به محض اینکه این فرایند بتواند به صورت آنلاین انجام شود اطلاع رسانی ها لازم در این محتوا ارائه می شوند. لازم به ذکر است برای افرادی که دارای چک برگشتی می باشند، امکان افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور فراهم نمی باشد.

فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور

یکی از مدارک لازم و ضروری برای افتتاح حساب وکالتی، فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور یا همان فرم معرفی نامه می باشد. تمامی افراد برای ایجاد حساب وکالتی باید ابتدا این فرم را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت کرده و پس از تکمیل اطلاعات فرم به شعبه مورد نظر مراجعه نمایند و حساب خود را وکالتی کنند.

فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور شامل اطلاعاتی در خصوص اطلاعات شخصی و شناسنامه ای، اطلاعات شغلی و محل کار و همچنین اطلاعات مالی (متوسط درآمد متقاضی، املاک و دارایی ها) می شود که این فرم می بایست به صورت دقیق و با دقت تکمیل شود. پس از افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری نور لازم است شماره حساب وکالتی متقاضی در سایت ایبیگو ثبت گردد تا از این حساب بتوان برای انجام معاملات بورسی استفاده کرد.

افتتاح حساب موسسه اعتباری نور برای خودروهای وارداتی

متقاضیانی که قصد دارند برای ثبت نام خودروهای وارداتی اقدام نمایند، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های عامل نمایند. موسسه اعتباری نور یکی از این مراکز می باشد که متقاضیانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند و در این موسسه دارای حساب هستند، می توانند حساب خود را وکالتی نمایند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

پس از افتتاح حساب موسسه اعتباری نور برای خودروهای وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ذکر شده، متقاضیان می بایست از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir سایر مراحل ثبت نام خود را طی کنند، زیرا تنها راه انتقال وجه پس از برنده شدن در قرعه کشی خودروهای وارداتی از طریق حساب وکالتی می باشد و همچنین شماره شبای آن یکی از موارد مورد نیاز فرم ثبت نام می باشد.

سخن پایانی

بنابراین حساب وکالتی موسسه ملل نور، حسابی است که افراد برای فعالیت در بورس کالا به آن نیاز خواهند داشت. برای افتتاح این حساب، لازم است شخص، به صورت حضوری به موسسه ملل نور مراجعه کرده و با ارائه معرفی نامه حساب وکالتی بانک موسسه ملل نور، نسبت به افتتاح حساب وکالتی موسسه ملل نور اقدام نماید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
داریوش ارجمند: خانومه میره وزنه بردار میشه 2 سال دیگه نه رحم داره نه تخمدان همشو عمل میکنه میریزه دور! من پدر سنتی رو دوست دارم تا پدری که سفره عرق پهن میکنه+فیلم (559 نظر) عکسی از اولین روز مادر شدن فرح پهلوی/ قرق بیمارستان و نمایش زندگی سلطنتی... (250 نظر) ساده زیستی رهبر انقلاب به روایت تصویر / از عینک شکسته و کفش ساده تا سفره غذای ساده در کنار سیاستمداران (232 نظر) مادر علی دایی: پسرم به بیمارستانها گفته اگه کسی توان مالی نداشت به من خبر بدین؛ به هر نیازمندی که من بگم به حسابش پول واریز می‌کنه +ویدیو (226 نظر) مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی: 20 سال با مهدی هاشمی رابطه داشتم و گلاب آدینه خبر داشت (212 نظر) سفره غذای ساده و دورهمی صمیمی رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد سپاه+عکس/ آقا هم مثل همه روی زمین غذا می خورد (185 نظر) محمدرضا گلزار: تا میتونین دعا کنین تا میتونین نماز بخونید؛ آدم بی‌اعتقاد هیچ چیز در زندگیش نداره+ویدیو (180 نظر) نگاهی به لباس عروس های زنان شاه پهلوی؛ از لباس عروس 30 کیلویی ثریا اسفندیاری تا پیراهنی مزین به پرهای لک‌لک آفریقایی! / به نام مردم به کام خاندان منحوس پهلوی+عکس (174 نظر) داریوش ارجمند: من مختار رو خوب میشناسم! مختار خیلی علیه السلام نیست/ اصلا از مختار و فریبرز عرب نیا خوشم نمیاد! (171 نظر) نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند! (156 نظر) خنده رهبر انقلاب از پیشنهاد عجیب احمدی‌نژاد: ساخت اتوبان از فرودگاه امام به مسجد جمکران تا امام زمان در ترافیک و شلوغی اتوبان قم گیر نکنند! (146 نظر) تصویری از اعلامیه ترحیم همسر تایلندی یوسف تیموری/ روحش شاد و یادش گرامی (118 نظر) علی دایی: همسرم بهترین مشاورم هست؛ ویلای به شکل توپ در کلاردشت ندارم؛ میلیون‌ها علی دایی هم برای مردم کم است+عکس (117 نظر) آلبوم تصاویر آذری جهرمی به مناسبت سالروز تولدش ؛ از استایل دامادی در شب عقد و سفر به حافظیه و تخت جمشید با اهل و عیال تا موتورسواری کنار دریا و دوشیدن شیر گوسفند (95 نظر) فوتبالیست ملی‌پوشی که صاحب 7 هزار راس گوسفند است؛ استخدام 10 چوپان برای نگهداری از گوسفندان (77 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ایرانی های محبوب و افتخارآفرینی که اسمشان در گینس ثبت شده است/ از علی دایی تا رضازاده، هرکول‌ترین مرد تاریخ ورزش+عکس
فال شمع روزانه امروز جمعه 30 شهریور 1403
سوژه مشترک عجیب تتوهای اراذل و اوباش تهران + تصاویر
پشت پرده نفوذ در مرکز ارسال پیام پیجرها/در ایران از پیجر استفاده نمی‌شود
خبر مهم برای متقاضیان وام ازدواج و فرندآوری | کدام بانک ها برای پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری شارژ شدند؟
پایان شرارت‌های 11 مرد خشن در پایتخت
فیلم سینمایی کارآموز، جنجال رسانه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
فرانسه رکورددار خشونت جنسی علیه زنان
(عکس) رونمایی مینا مختاری، همسر خاص‌پسند بهرام رادان، از چیدمان بخصوص قفسه‌ی ظروف شیک و مدرن خانه‌اش/ آخه اینهمه زیبایی یه جا!😍
(عکس) استایل مجلسی و پوشیده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ چه لباس شیک و خوشرنگی!👌
حکم پرونده افسانه بایگان اعلام شد / تولید و توزیع داده مبتذل رخ نداده
(ویدیو) بمب خنده سکانس رفیق خوری سام درخشانی در سریال خوب بد جلف / سس زده رو پژمان جمشیدی میخاد بخوره میگه ععع هنوز نمردی😂
(ویدئو) شیطنت دیدنیه رضا ناجی در برنامه شب آهنگی 😂
(ویدئو) تا حالا دریف گربه هارو دیده بودین؟! یعنی دریفت کشی های قبل اینا سوءتفاهم بود🤣
(ویدئو) شکست عضله داران و بدنسازان حرفه ای خارجی در برابر این پهلوان ایرانی!
منتخب روز   
توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW جمله امروز پزشکیان که گفت «خیلی خراب نکردم که؟» در فرهنگ آذری زبان ها یعنی چه؟ +عکس کیک تولد خاص و شکلاتی شهاب حسینی برای تولد 13 سالگی پسرش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : یه آقایی با کیف سامسونِت و کت و شلوار آبی استخری اومد صداشو کلفت کرد مغرورانه گفت آقای مدیری من برای اینکه وارد سینما شم باید چیکار کنم گفتم باید بلیط بخری+ویدئو کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید