چگونه فونت و ایموجی های گوشی شیائومی را آیفون تغییر دهیم؟+ فیلم آموزشی

  پنجشنبه، 05 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه فونت و ایموجی های گوشی شیائومی را آیفون تغییر دهیم؟+ فیلم آموزشی
اگر از گوشی های شیائومی استفاده میکنید و میخواهید بدون نصب برنامه جانبی فونت نوشته های فارسی را تغییر دهید کافیست در ادامه با ما و آموزش تغییر فونت فارسی در گوشی های شیائومی + ایموجی آیفون همراه باشید.

در دنیای گوشی های هوشمند و رابط کاربری ها، شخصی سازی های زیادی از جمله تغییر فونت گوشی، تغییر ایموجی گوشی، تغییر تم گوشی و حتی تغییر منوی گوشی وجود دارد. البته در گوشی های آیفون همه چیز یونیک و مختص به گوشی های آیفون است و نمی توانید در خارج از چهارچوب ios گوشی خود را شخصی سازی کنید، به همین دلیل تغییرات محدود خستند اما در حقیقت انقدر سیستم عامل IOS ایفون زیبا و درست برنامه نویسی شده است که بسیاری از کاربران اندرویدی به دنبال شبیه ساز های ios روی گوشی های خود هستند.

یکی از جذابیت های گوشی های آیفون، فونت گوشی آیفون و ایموجی آیفون است که مشابه هیچ گوشی دیگر نیستند و فونت و ایموجی اختصاصی خود را دارند. یکی از گوشی هایی که قابلیت شخصی سازی گسترده دارند، گوشی های شیائومی هستند که این امکان را به شما می دهند که فونت آیفون و حتی ایموجی آیفون را روی گوشی خود داشته باشید. اگر شما هم قصد نصب فونت ایفون روی گوشی شیائومی و یا نصب ایموجی ایفون در گوشی شیائومی دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تغییر فونت گوشی شیائومی به آیفون

همانطور که گفتیم، فونت ایفون یکی از جذابیت های سیستم عامل ios است و بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی سعی می کنند اگر آیفون ندارند حداقل از ویژگی های شبیه ساز شده ایفون استفاده کنند. گوشی های شیائومی در نسخه های اخیر MiUi این قابلیت را دارند که می توانید به راحتی گوشی شیائومی خود را به ایفون تبدیل کنید. برای تغییر فونت شیائومی به ایفون طبق روش های زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد تنظیمات شوید و گزینه Additional Settings را انتخاب کنید.

  • برای تغییر فونت شیائومی به ایفون باید ریجن گوشی را تغییر دهید، پس گزینه Region را انتخاب کنید.

  • حالا ریجن گوشی خود را به India یا همان هند تغییر دهید.

تغییر فونت گوشی شیائومی به آیفون

  • حالا یک بار گوشی شما ریبوت می شود تا روی ریجن هند اجرا شود.

  • پس از روشن شدن گوشی، وارد تنظیمات شوید و گزینه Themes را انتخاب کنید.

  • سپس در نوار پایینی گزینه Fonts را انتخاب کنید.

تغییر فونت گوشی شیائومی به آیفون

  • حالا کافیست سرچ کنید تا فونت مورد نظر را ببینید. کلمه ios را سرچ کنید تا فونت های ios را ببینید.

  • انواع فونت های ios و آیفون را می توانید مشاهده کنید و هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب فونت ایفون برای گوشی شیائومی، حالا گزینه Apply را انتخاب کنید تا فونت اعتمال شود.

تغییر فونت گوشی شیائومی به آیفون

این هم از روش های تغییر فونت گوشی شیائومی به فونت ایفون به آسان ترین روش های ممکن، بعد از اعمال فونت می توانید گوشی را دوباره به ریجنی که بود برگردانید، هیچ مشکلی برای گوشی شما پیش نمی آید و می توانید تا همیشه از این فونت استفاده کنید.

تغییر ایموجی گوشی شیائومی به گوشی آیفون

گوشی شیائومی را می توان از هر نظر تغییر داد، حتی ایموجی های کیبورد گوشی شیائومی را می توانید درست مانند ایفون تنظیم کنید. اگر دقت کنید، ایموجی های گوشی آیفون ایموجی های رسمی هستند که در تمام برنامه ها هم پیش فرض نمایش ایموجی ها، ایموجی ایفون هستند. مثلا اگر در استوری و پست های اینستاگرام دقت کنید، ایموجی بکار رفته نسخه ایفون است و برای شما در این حالت به نمایش گذاشته می شود. برای نصب ایموجی ایفون روی گوشی شیائومی از راه زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد تنظیمات شوید و گزینه Additional Settings را انتخاب کنید.

  • برای تغییر ایموجی شیائومی به ایفون باید ریجن گوشی را تغییر دهید درست مانند تغییر فونت شیائومی به ایفون، پس گزینه Region را انتخاب کنید.

  • ریجن گوشی شیائومی را به India یا همان هند تغییر دهید.

  • گوشی شما ریبوت می شود تا روی ریجن هند اجرا شود.

  • پس از روشن شدن گوشی، وارد تنظیمات شوید و گزینه Themes را انتخاب کنید.

  • حالا در نوار پایینی صفحه گزینه Fonts را انتخاب کنید.

  • در قسمت جست و جوی بالای نمایشگر، عبارت ios emoji را بنویسید.

تغییر فونت گوشی شیائومی به آیفون

  • ایموجی را دانلود و نصب کنید.

  • برای برگرداندن ایموجی اصلی شیائومی، همین راه را طب کنید و به جای ios emoji عبارت Roboto را جست و جو و اعمال کنید تا به ایموجی اصلی برگردد.

سخن پایانی

بنابراین این هم از طریقه تغییر ایموجی گوشی شیائومی به گوشی ایفون، پس از انجام این مراحل می توانید باز هم ریجن گوشی خود را به حالت اول دربیاورید، این کار هیچ مشکلی برای گوشی شما ایجاد نمی کند و ایموجی ها باقی می مانند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (154 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (3 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (6 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود