چگونه مخاطبین گوشی سامسونگ را به اکانت جیمیل در یک انتقال دهیم؟+ فیلم آموزشی

  شنبه، 07 مرداد 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
چگونه مخاطبین گوشی سامسونگ را به اکانت جیمیل در یک انتقال دهیم؟+ فیلم آموزشی
بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ نگران این هستند که در صورت خرید یک گوشی جدید، شماره تماس هایشان را از دست بدهند. اما می توانید با انتقال شماره تماس هایتان به Google Contacts خاطری آسوده داشته باشید. البته انجام این کار گاهی چندان ساده نیست شما باید از گوشی همراه خود برای جابجا کردن شماره تماس های سامسونگ به حساب کاربری گوگل خود استفاده کنید.

آیا قصد دارید مخاطبین خود را از جیمیل به گوشی انتقال دهید؟ در این مقاله با آموزش ساده انتقال مخاطبین از جیمیل به گوشی همراه شما هستیم. این موضوع در زمان خرید گوشی جدید بسیار مهم است و قطعا می‌خواهید که مخاطبین خود را همیشه به همراه داشته باشید.در صورتی که شبکه گسترده‌ای از مخاطبین را در جیمیل ایجاد کرده‌اید، امکان دارد بخواهید آن‌ها را به سرویس دیگری انتقال دهید. برای انتقال مخاطبین جیمیل باید از Google Contacts استفاده کنید و دستیابی به آن از طریق جیمیل (Gmail) امکان‌پذیر است. از آن جایی که مخاطبین جیمیل در حساب گوگل همگام‌سازی می‌شوند، امکان دارد مخاطبین ذخیره شده با اطلاعات بیشتری همانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات اضافی همراه باشند. فایل مخاطبین با فرمت VCF یا CSV انتقال پیدا می‌کند و به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را در سرویس‌های مختلف همانند Outlook وارد کنید.

البته فراموش نکنید که انجام این عملیات برای کاربران جیمیل در وب و مالکان گوشی‌های اندروید با استفاده از برنامه مخاطبین گوگل (Google Contacts) امکان‌پذیر است. کاربران آیفون و آیپد برای انتقال مخاطبین باید از رابط وب استفاده کنند و دلیل آن را می‌توان در دسترس قرار نداشتن برنامه Google Contacts برای دستگاه‌ها عنوان کرد.

انتقال مخاطبین سامسونگ اکانت به جیمیل در یک گوشی

در صورتی که تصمیم دارید مخاطبین ذخیره‌شده در Samsung Cloud را به حساب گوگل خود در گوشی همراه منتقل کنید، لازم است مراحل زیر را مدنظر قرار دهید. ابتدا باید یک فایل VCF ایجاد کرده و سپس آن را در گوشی موبایل منتقل کنید.

ساخت فایل VCF برای مخاطبین سامسونگ

  • گام اول: برنامه مخاطبین سامسونگ (Samsung Contacts) را در گوشی خود باز کرده و روی نماد سه خط موجود در قسمت بالا ضربه بزنید تا نوار مربوطه بازگشایی شود.

ساخت فایل VCF برای مخاطبین سامسونگ

  • گام دوم: در ادامه روی گزینه تعویض حساب ضربه بزنید که احتمالا کلیه مخاطبین، گوشی یا گوگل را نمایش خواهد داد. حساب سامسونگ را از منوی مربوطه انتخاب کنید؛ با انجام این کار، فقط مخاطبین موجود در حساب سامسونگ نمایش داده خواهند شد.

ساخت فایل VCF برای مخاطبین سامسونگ

  • گام سوم: در ادامه به صفحه اصلی برنامه مخاطبین منتقل خواهید شد. هم اکنون یکی از مخاطبین را لمس کرده و انگشت خود را در همان حالت حفظ کنید تا انتخاب شود. پس از انجام این کار، کافی است روی باکس مربوط به انتخاب کلیه مخاطبین، ضربه بزنید؛ با انجام این کار کلیه مخاطبین سامسونگ انتخاب خواهند شد. در ادامه گزینه اشتراک‌گذاری (Share) را انتخاب کنید.

ساخت فایل VCF برای مخاطبین سامسونگ

با انجام عملیات، یک فایل contacts.vcf ایجاد خواهد شد و شما باید آن را در دستگاه خود ذخیره‌سازی کنید. در صورتی که گزینه ذخیره‌سازی (Save) را مشاهده کردید، کافی است روی آن ضربه بزنید و در غیر این صورت، جیمیل را انتخاب کرده و فایل vcf را برای خود ارسال کنید. شما می‌توانید فایل موردنظر را در گوگل درایو و وان درایو هم ذخیره‌سازی کنید. در حالت کلی باید فایل vcf را در فضایی ذخیره کنید که امکان استفاده مجدد از آن فراهم باشد.

ساخت فایل VCF برای مخاطبین سامسونگ

  • گام پنجم: در صورتی که فایل را برای خود ایمیل کرده‌اید یا آن را در فضای ابری همانند گوگل درایو قرار داده‌اید، باید فایل contacts.vcf را در گوشی موبایل خود دانلود کنید.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از روش فوق به راحتی مخاطبین گوشی سامسونگ را به جیمیل انتقال دهید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (87 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (60 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (59 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (51 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (33 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (31 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه سه شنبه 2 مرداد 1403
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت