ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه میتوانیم با پیام تبلیغاتی مشتری جذب کنیم؟+ نمونه متن جذاب

  چهارشنبه، 10 خرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه میتوانیم با پیام تبلیغاتی مشتری جذب کنیم؟+ نمونه متن جذاب
پیامک‌های تبلیغاتی هر روز همچنان به صندوق ورودی گوشی‌های ما سرازیر می‌شوند و از این کثرت پیام‌ها، گاهی حتی آن‌ها را باز نمی‌کنیم و نمی‌بینیم؛ اما پیام‌های متفاوتی هم هستند که با دیدن اولین کلمات سریعاً جذبشان می‌شویم و حتی اقدامی در جهت آن انجام می‌دهیم. در ادامه ساعدنیوز چگونگی گردآوری پیام های تبلیغاتی خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

کسب و کارها به دلایل مختلف از متن پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنند، مانند اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد پیشنهادات فروش، پاداش دادن به آن‌ها با امتیازات، یا اطلاع رسانی در مورد به‌روزرسانی کالا و محصولات. ارسال پیامک تبلیغاتی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. وقتی از یک سرویس پیام متنی تبلیغاتی استفاده می‌کنید، از پتانسیل بسیار زیاد بازاریابی پیامکی بهره می‌برید. اگر پیام تبلیغاتی برای بازار هدف خود دارید، باید یک کمپین پیامکی راه‌اندازی کنید. تبلیغات پیامکی می‌تواند به بهبود تعامل مشتری و افزایش فروش کمک کند. علی‌رغم علاقه قابل توجه به این کانال بازاریابی، بسیاری از صاحبان مشاغل در استفاده از بازاریابی پیامکی ناکام هستند. اگر صاحب کسب و کاری هستید که در مورد جذب و دستیابی به مشتریان بالقوه تا حد زیادی جدی هستید، باید از متن پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. از اجرای فروش محصولات و لوازم گرفته تا ایجاد یک برنامه وفاداری برای مشتریان جدید، کمپین‌های پیامکی راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و جلب توجه سریع آن‌ها محسوب می‌شوند. نوع پیامک‌هایی که کسب و کارها برای مشتریان خود ارسال می‌کنند را می‌توان در دو دسته پیامک‌های تبلیغاتی و پیامک‌های معاملاتی قرار داد. هر نوع هدف و الزامات قانونی خاص خود را دارد.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

پیامک‌های تبلیغاتی توسط کسب و کارها به عنوان راهی برای ارسال پیام‌های سفارشی به مشتریان برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. هدف هر پیام این است که مشتری را تشویق کند تا روی پیوند یا دکمه‌ای در پیام متنی کلیک کند، آن‌ها را به یک وب‌سایت هدایت و سپس محصول تبلیغ شده را خریداری کند. کسب‌وکارها از پیام‌های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و رویدادهای خود استفاده می‌کنند، معمولاً معاملات و تخفیف‌های انحصاری را برای جلب علاقه بیشتر مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند و در نهایت منجر به تبدیل بیشتر می‌شوند. پیامک تبلیغاتی نوعی بازاریابی پیامکی است. بازاریابی پیامکی به طور کلی یکی از بهترین راه‌ها برای تماس مستقیم با مشتریان است. آمارهای به دست آمده حاکی از آن است که 98 درصد متون پیامکی خوانده می‌شوند و 75 درصد از مصرف‌کنندگان می‌خواهند متن‌هایی را با پیشنهادات ویژه دریافت کنند. اگر می‌خواهید متن پیامک تبلیغاتی را به طور مؤثر ارسال کنید، باید به الگوهای پیامک مناسب دسترسی داشته باشید. چه بخواهید فروش را از طریق رویدادها افزایش دهید یا اخبار فروش را برای مشتریان فعلی ارسال کنید، پلتفرم بازاریابی پیامکی مناسب (برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی) اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان پیام‌ها را در لحظه مناسب دریافت می‌کنند. پیامک تبلیغاتی یک راه اثبات‌شده برای ارتقای استراتژی بازاریابی هر کسب و کار و افزایش تعامل مشتری است.

تفاوت پیامک های تبلیغاتی و تراکنشی چیست؟

پیام‌های تراکنشی برای اهداف بازاریابی نیستند. درعوض، پیامک‌های تراکنشی برای ارسال هشدارهای قرار و رزرو ، تایید سفارش و پیام های اطلاعاتی به مشتریان ثبت نام شده استفاده می‌شود. پیام‌های تراکنشی را می‌توان با شناسه فرستنده‌ای که کسب و کار انتخاب می‌کند شناسایی کرد، این شناسه فرستنده 6 نویسه است و باید نشان‌دهنده نام کسب و کار یا محصول باشد. متن پیامک تبلیغاتی با هدف اصلی تبلیغ یک پیشنهاد، فروش یا معامله به تلفن مشتری تحویل داده می‌شود. پیام‌های تبلیغاتی باید در زمان معقولی مانند بین ساعت 8 صبح تا 9 شب ارسال شوند تا اطمینان حاصل شود که مشتری را آزار نمی‌دهید. اما، پیام تراکنش را می‌توان 24/7 بدون هیچ محدودیت زمانی ارسال کرد.

نکاتی که باید هنگام نوشتن پیامک تبلیغاتی در نظر بگیرید؟

  • شخصی سازی شده: موثرترین متن پیامک تبلیغاتی پیامک‌های شخصی‌سازی‌شده هستند. شخصی‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی در مورد مخاطبان هدف، یک راه مطمئن برای موثر کردن کمپین بازاریابی پیامکی شماست. کسب و کارها باید سن، جنسیت، موقعیت مکانی و موارد دیگر مشتری خود را در نظر بگیرند تا تعامل مشتری را در هر پیام تبلیغاتی به حداکثر برسانند.

  • حرفه‌ای بودن: پیامک‌های تبلیغاتی باید تا حدی رسمی نگه داشته شوند. این بدان معنا نیست که کمپین پیامکی تبلیغاتی شما باید خسته‌کننده باشد. اگرچه توصیه می‌کنیم از به کار بردن کلمات عامیانه، اختصارات و شکلک‌ها دوری کنید، اما در صورت مناسب بودن می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید متن پیامک تبلیغاتی خود را با استفاده از ایموجی‌ها در متون پیام کوتاه برای مخاطبان هدف جوان‌تر تنظیم کنید. در اینجا چند نکته دیگر برای حرفه‌ای‌تر کردن بازاریابی پیامک تبلیغاتی آورده شده است:

از استفاده بیش از حد علامت تعجب و علامت سوال خودداری کنید. وقتی از علامت سوال و علامت تعجب بیش از حد استفاده می‌شود، پیام‌های متنی تبلیغاتی می‌توانند غیرحرفه‌ای به نظر برسند. به این مثال از کارهایی که نباید انجام دهید نگاه کنید: “سلام جان!؟ تولدت مبارک! اینجا 40% تخفیف برای خرید بعدی شما وجود دارد!!!. ” در صورت لزوم از علامت سوال و تعجب استفاده کنید. متن پیامک تبلیغاتی باید مشتریان را جذب کند، یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، شخصی نگه داشتن آن است.

  • دقیق بودن: پیامک‌های تبلیغاتی باید اطلاعات را به روشی قابل هضم منتقل کنند. اگر کسب و کاری در حال تبلیغ فروش است، تاریخ شروع و پایان فروش باید مشخص باشد. نوع محصول در فروش نیز باید در پیام بازاریابی قید شود. در این‌جا یک مثال آورده شده است: “سلام جان، 50٪ تخفیف دانه‌های قهوه، پیشنهاد این جمعه در نیمه شب به پایان می‌رسد”. هرچه اطلاعات دقیق‌تر باشد، بهتر است.

  • ساده و کوتاه باشد: ساده و کوتاه نگه داشتن متون در مورد پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شده در هر کمپین پیامکی نیز صدق می‌کند. آن‌ها باید مختصر باشند و فوراً به اصل مطلب برسند. محدودیت 160 کاراکتری برای پیام‌های متنی وجود دارد، به این معنی که کل یک پیام باید تمام اطلاعات مربوطه را در یک متن کوتاه منتقل کند. دستیابی به این امر ممکن است دشوار باشد، در این‌جا چند نکته وجود دارد: اطلاعات اصلی را که می‌خواهید به مشتریان منتقل کنید، بشناسید. آیا این یک پیشنهاد یا ارتقاء است یا یک یادآوری قرار ملاقات؟ پیام اصلی را در ابتدای متن پیامک تبلیغاتی خود بیاورید، با این کار اطمینان حاصل می‌کنید که مشتری ابتدا بخش‌های مهم را دریافت می‌کند. هر نکته مرتبط دیگری را مشخص کنید. اگر محدودیتی از لحاظ تعداد کاراکتر ندارید، ارزش آن را دارد که به جزئیات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات بپردازید و حتی یک پیوند را نیز ذکر کنید.

  • فراخوانی برای اقدام: Call to Action یا CTA یک عنصر تعاملی است که مشتری را تشویق می‌کند تا یک اقدام خاص را انجام دهد تا از فرصت ارائه شده توسط کسب و کار شما استفاده کند. CTA ها در متن پیامک تبلیغاتی می‌توانند دکمه‌های خرید، ثبت نام اشتراک، دکمه‌های اشتراک گذاری رسانه‌های اجتماعی یا پیوندهایی باشند که شامل کلمه خاصی مانند “اکنون آن را امتحان کنید” باشد. درج نکردن CTA در پیامک تبلیغاتی شما می‌تواند کمپین بازاریابی پیام متنی شما را با شکست مواجه کند. هیچ CTA منجر به نرخ کلیک و تبدیل پایین نخواهد شد. همچنین مطمئن شوید که CTA چشم نواز و واضح باشد.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

در ادامه برای اینکه مشاغل مختلف بتوانند نمونه متن پیامک اطلاع رسانی خود را به راحتی بنویسند و تمام نکات آن را رعایت کنند، چند نمونه برای ایده گرفتن در نظر گرفته‌ایم. این نمونه‌ها را به تفکیک هر صنفی که تبلیغات پیامکی می‌تواند برایشان کارآمد و مؤثر باشد، آورده‌ایم.

  • رستوران‌ها: برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ویژه رستوران‌ها، فست‌فودها و بیرون‌برها زمان عاملی است که در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد. بهتر است در ساعاتی قبل از نهار و شام پیامک را ارسال کنید؛ مثلا برای نهار ساعات 11 تا 12 و برای شام 7 تا 8 زمان مناسبی است.

پوستر تبلیغاتی برای رستوران

  • خدمات مسافرتی: متن تبلیغاتی شما برای پیامک ارسالی بهتر است شخصی‌سازی‌شده باشد. با این کار مخاطب شما اطمینان حاصل می‌کند که برای شما اهمیت دارد و رابطه نزدیکی با آژانس شما پیدا می‌کند. مخاطب اگر قبلا از خدمات شما استفاده کرده است به او یادآوری کنید و او را به سایتی هدایت کنید که از خدمات جدید شما دیدن کند. در صورت امکان برای مخاطبان باسابقه خود تخفیف ارائه دهید. رعایت این نکات و نوشتن متنی متمایز به شما کمک می‌کند بیشترین مشتریان را به سمت خود بکشانید.

    پوستر تبلیغاتی برای رستوران

  • فروشگاه پوشاک: روزهای مهم مثل بلک‌فرایدی، یلدا، نوروز و حتی حراج‌های لحظه آخری و پایان فصل، فرصت‌های خوبی هستند تا با یک متن اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار مشتریان خود را جذب کنید. البته اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر باشید مخاطبان هدف خود را به‌درستی بر اساس سن و جنسیت انتخاب کنید.

    پوستر تبلیغاتی برای خدمات رستورانی

  • سالن های آرایشی و زیبایی: با توجه به اینکه تعداد آرایشگاه و سالن‌های زیبایی در سطح شهر روزبه‌روز در حال افزایش است، شما باید متن پیامک تبلیغاتی متمایزی ارسال کنید که خدمات و پیام آرایشگاه شما را در ذهن مشتری ماندگار کند. انتخاب شعار تبلیغاتی ویژه خود و ذکر آن در متن sms باعث می‌شود بیشتر در خاطر مشتری بمانید. همچنین بهتر است پیامک‌های خود را با تفکیک جنسیت ارسال کنید.

    پوستر تبلیغاتی برای سالن‌های آرایشی و زیبایی

  • بیمه: شعب بیمه‌ها با نمایندگی در مناطق مختلف، برای بازاریابی دفتر خود به صورت مجزا می‌توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند. برای شناساندن خدمات بیمه و آگاهی دادن به مشتری، همچنین شناساندن دفتر بیمه و ترغیب مشتری برای مراجعه به آن، متن اس ام اس می‌تواند بسیار موثر باشد. این نکته را در نظر بگیرید که از آنجایی‌ که افراد نزدیک‌ترین بیمه به محل کار یا محل زندگی را انتخاب می‌کنند پس با هدف قرار دادن افراد منطقه‌ای خاص، بهتر می‌توانید جذب مشتری داشته باشید.

    پوستر تبلیغاتی برای بیمه

  • دندان پزشکی: متن پیامک تبلیغاتی ارسالی شما می‌تواند شامل تخفیف‌ها و استفاده از خدمات ویژه شما باشد. همچنین با ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی به بیمار جهت ویزیت، می‌توانید علاوه بر یادآوری به او، حس اعتماد ایجاد کنید.

    پوستر تبلیغاتی برای دندان پزشکی

  • بانک: چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامک‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از سمت بانک‌ها ببینند، پیشنهاد‌ها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام‌ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.

پوستر تبلیغاتی برای بانک

سایر نمونه متن پیامک تبلیغاتی

منحصر به فرد باش، سلامت باش و خوشحال باش!

ما اینجا هستیم تا از تو همان چیزی را بسازیم که آرزویش را داشته‌ای

سالن بدنسازی … .

کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید را با ما تجربه کنید

فروشگاه لوازم خانگی… .

ناخن‌های زیبا، جواهرات دست شما هستند

ما برای درخشیدن این جواهرت ارزشمند کلی ایده داریم

سالن کاشت ناخن… .

ماه دیگه کنکور داری و استرس و دلهره بیچارت کرده؟

چرا؟!

تو که برای کتاب‌های کمک آموزشی و معلم خصوصی کلی هزینه کردی!

همش هیچی به هیچی شد!

ما یه راه حل ویژه برات داریم…

با این تکنیک میتونی همه نکات مهم درسی را یاد بگیری و شاخ کنکور را بشکنی

با ما در تماس باش

موسسه کنکور…. .

دیگر نگران برگزاری مجالس خودتان نباشید…

کار را به کاردانش بسپارید و خودتان در کمال آرامش به کار‌های دیگرتان برسید.

شرکت تشریفات مجالس … .

دنبال یک شغل خاص و پر درآمد هستی؟

خرید و فروش املاک و مستغلات، یک شغل شگفت انگیز و خاصه که خیلیا آرزوی اون رو دارند.

در ادامه متن های نگارشی شده زیبایی را آماده کرده ایم که برای صاحبان و مشاغل کسب و کارهای مختلف مناسب هستند و شما می توانید با خرید یک پنل ارساس اس ام اس تبلیغاتی، مخاطب هدف را پیدا کنید و او را جذب کنید.

ما می‌دانیم چه لباسی برازنده شماست

برای مشاهده لباس‌های مردانه و زنانه مد روز

وارد وب سایت … شوید.

سرتان خلوت شده؟

ما آن را شلوغش می‌کنیم

برای دریافت خدمات کاشت مو

عدد 1 را به این شماره … ارسال کنید.

سخن پایانی

بنابراین در صورتی‌که فهرست مشترکین پیامک را خودتان تهیه کرده باشید و افراد به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را داده باشند، غیرقانونی نیست. در غیر این‌صورت غیرقانونی است، برای مثال در صورت خرید فهرست مشترکین افراد موجود در فهرست به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را نداده‌اند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (71 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (50 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده