دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه پشت خطی آیفون را غیر فعال کنیم؟ 

یکشنبه، 08 مرداد 1402
همه ما با پشت خطی آشنایی داریم و این عبارت را حتی قبل از اختراع گوشی های هوشمند نیز شنیده ایم. پیش از این هنگامی که می خواستید با فردی تماس بگیرید بوق اشغال را می شنیدید و می بایست مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا فرد مورد نظر به تماس شما پاسخ دهد. اگر شما مخالف این قابلیت هستید تا آخر مقاله همراه ما باشید تا نحوه غیر فعال کردن پشت خطی آشنا شوید.

غیر فعال کردن پشت خطی iOS

اگر ترجیح می دهید که در حین صحبت کردن، تماس تان قطع نشود و همچنان به مکالمه خود ادامه دهید می توانید برای غیرفعال کردن ویژگی Call Waiting اقدام کنید. برای غیر فعال کردن پشت خطی آیفون به این صورت عمل می کنیم که:

  • وارد تنظیمات یا Settings گوشی خود شوید.

  • به پایین اسکرول کنید و روی Phone ضربه بزنید تا به تنظیمات شکبه آیفون خود دسترسی پیدا کنید.

  • گزینه Call Waiting را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

  • سوئیچ روبروی Call Waiting را غیرفعال کنید.

فراموش نکنید که فعال سازی پشت خطی همراه اول ایفون (یا ایرانسل) تحت تاثیر پشتیبانی شرکت مخابراتی شما قرار می گیرد و برخی از ویژگی ها مانند انتقال تماس یا قابلیت های دو سیم کارت نیز ممکن است روی عملکر Call Waiting تاثیر بگذارند. همچنین به خاطر داشته باشید که برای بهترین تجربه کاری با آیفون، بروزرسانی نرم افزاری را در نظر داشته باشید.

توجه داشته باشید که تنظیمات پشت خطی ایفون بالا برای iOS 14, iOS 15 و iOS 16 یکسان است. همچنین افرادی که از 2 سیم کارت استفاده می کنند توجه داشته باشند که بعد از فعالسازی پشت خطی ، این ویژگی تنها برای سیم کارتی که انتخاب کرده اید فعال می شود.

مدیریت تماس ها بعد از فعال سازی پشت خطی ایرانسل آیفون یا همراه اول

با فعال سازی پشت خطی آیفون، مدیریت تماس های متعدد به یک کار ساده تبدیل می شود. هنگامی که تماس دوم را دریافت می کنید آیفون شما یک آلارم ملایم را به صدا در می آورد و نام مخاطب یا شماره تلفن روی صفحه نمایش داده می شود. در این حالت شما برای رسیدگی به تماس تلفنی چند گزینه پیش رو دارید:

  • پاسخ به تماس دوم: برای پذیرش تماس جدید به سادگی روی دکمه پاسخ ضربه بزنید. در این حالت تماس اول شما در حالت انتظار قرار داده می شود.

  • رد کردن تماس دوم: اگر می خواهید همچنان به مکالمه خود پاسخ دهید می توانید روی دکمه رد تماس ضربه بزنید با این کار تماس دوم به پست صوتی شما هدایت می شود.

  • ارسال تماس دوم به پست صوتی: اگر ترجیح می دهید تماس دوم را پاسخ ندهید می توانید روی Send to Voicemail ضربه بزنید. با این کار می توانید بدون وقفه به مکالمه خود ادامه دهید.

جابجایی بین تماس ها بعد از فعالسازی پشت خطی آیفون

هنگامی که به تماس دوم پاسخ دادید می توانید به راحتی بین دو خط سوئیچ کنید. برای انجام این کار روی دکمه Swap روی صفحه تماس آیفون خود ضربه بزنید. این کار تماس فعلی را در حالت انتظار قرار می دهد و شما به خط دیگر متصل می شوید. می توانید در صورت لزوم بین خط ها جابجا شوید و اطمینان حاصل کنید که می توانید هر دو مکالمه را به طور موثر مدیریت کنید.

پایان دادن به تماس بعد از فعالسازی پشت خطی آیفون

هنگامی که برای پایان دادن به یکی از تماس ها آماده شدید به سادگی روی دکمه پایان تماس یا End Call ضربه بزنید. با این کار تماس فعلی قطع می شود و به طور خودکار به مخاطب پشت خطی وصل می شوید.

کد پشت خطی همراه اول دائمی آیفون و سایر اپراتورها

کد دستوری ستاره ستاره 43 مربع (**43#) کد پشت خطی ایرانسل دائمی آیفون، همراه اول، رایتل و غیره در نظر گرفته می شود. این کد دستوری برای همه اپراتورها کار می کند. پس وارد صفحه شماره یری خود شوید و این کد را شماره گیری کنید. بعد از این کار شما با پیغام Call waiting service has been disabled را خواهید شنید که به شما اعلام می کند غیر فعال کردن پشت خطی در ایفون با موفقیت انجام شده است.

سخن پایانی

در مطلب آموزش غیر فعال کردن پشت خطی آیفون امروز ساعدنیوز ما به سوال نحوه برداشتن پشت خطی ایفون را توضیح دادیم. اگر نکته ای وجود دارد که از قلم افتاده است یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
میز عزای شیک و خوش دیزاین ماهچهره خلیلی، جاریه مختارنامه در خانه رفیق صمیمی‌اش نعیمه نظام دوست +ویدیو/ روحش شاد
تصویری از بک گراند گوشی سردار آزمون/ عکسی عاشقانه با همسرش آناهیتا
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ دنیا رو آب ببره مسئول این کتابخونه رو خواب میبره/ "مردعنکبوتی" هم باشی لازمه گاهی مطالعه داشته باشی!
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) حاشیه نگاری حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق انتخابات / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...