دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

چرا قیمت پودر سنگ ارزان است؟ 

پنجشنبه، 26 بهمن 1402
این مقاله در زمینه مصالح ساختمانی الخصوص پودر سنگ می باشد و دلایل ارزان بودن آن را عنوان کرده ایم.

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا مصالح فروشی دارید و یا تولید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی انجام می دهید و یا زمین کشاورزی دارید بهترین و ارزان ترین گزینه برای شما پودر سنگ می باشد. شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما با نام تجاری پودر سازان پودر سازان مفتخر است با حذف واسطه ها پایین ترین قیمت را به بازار عرضه می نماید . حتی می توانید جهت مشاوره و خرید با مجموعه ما در تماس باشید که مشاورین فروش شما را راهنمایی کنند که بتوانید خریدی آگاهانه انجام دهید . لینک سایت مارا در پایین این پاراگراف خواهید دید . توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ را بگوییم و همچنین مزیت ها و کاربرد های این محصول را بازگو کنیم و از همه مهم تر تشخیص پودر سنگ اصل از تقلبی را تشخیص می دهید و آموزش می بینید.

https://poodrsazan.ir

پودر سنگ چیست ؟

قبل از هر چیزی باید متوجه بشیم اصلا پودر سنگ چیست ، توجه داشته باشید همانطور که در فوق گفته شد به دلیل حذف واسطه ها پودر سنگ با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد . بیش از 90 درصد معادن این متریال پر کاربرد در قم می باشد . اگر یک کلوخه این متریال را در دست بگیرید خرد می شود . این متریال ها بارگیری می شوند و به کارخانه برده می شود.در کارخانه توسط یک آسیاب بسیار بزرگ و حرفه ای و صنعتی این متریال را کرفته و به صورت پودر تحویل می دهد و هرچه میزان پودرشوندگی بیشتر یا کمتر باشد به آن مش می گویند. در بازار ایران دو نوع پودر سنگ موجود است که باید بسیار به این موضوع توجه داشته باشید

پودر سنگ لاشه

این نوع از پودر سنگ ارزان تر از معدنی می باشد . پودر لاشه سفید تر می باشد . این نوع از متریال مصرفی تمامی مصالح فروشان با کوبیدن سنگ به دست آماده که کیفیت پایینی دارند . این موضوع را یک موزاییک کار به خوبی درک می کند . هنگامی که برای مصرف کمتر سیمان از پودر سنگ استفاده می شود . اما این سیمان دچار ترک خوردگی می شود و از چسبندگی پایینی دارا می باشد متوجه می شود که پودر سنگ لاشه می باشد .

پودر سنگ معدنی

پودر سنگ معدنی بسیار با کیفیت می باشد و قدرت چسبندگی بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل قیمت پودر سنگ فله یا کیسه ای در سال 1403 از لاشه بالاتر است . این محصول کاربرد های بسیار بالایی دارد و مزیت های فراوانی دارا می باشد . پودر سنگی که مجموعه ما به بازار ارائه می کند یکی از باکیفیت ترین محصولات می باشد و مجموعه مفتخر است که پودر سنگ خود را به آزمایشگاه برده و و درصد خلوص محصول ما 96 درصد می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما به این نکته توجه نمایید که پودر سنگ لاشه به شما به عنوان پودر سنگ معدنی نفروشند .

کاربرد ها و مزیت های این محصول

  • اضافه کردن به سیمان جهت پایین آوردن مصرف سیمان که در آخر هزینه خود را پایین اورده اید.

  • این محصول بسیار ارزان می باشد که این ارزانی موجب افت کیفیت آن نمی شود.

  • پودر جوشقان نسبت به پودر سنگ معمولی سفید تر می باشد و نرم تر از آن می باشد . با توجه به مش یا همان نرمی و قیمت پودر جوشقان ارزان در بسیار از صنایع کشور عزیزمان ایران استفاده می شود .

  • در صنعت شیشه سازی تقریبا با مش 500 کاربرد دارد و یا در صنعت ساختمان و صنعت درب و پنجره دوجداره و پروفیل یو پی وی سی 2500 کاربرد دارد . این پودر به ترکیبات دیگر اضافه می شود و از آن می توان پروفیل تولید کرد . پروفیل یکی از اجزا مهم پنجره می باشد که عایق حرارت و آلودگی صوتی به همراه شیشه و یراق آلات و مونتاژ خوب جلوگیری می کند.

  • این محصول حتی در صنعت پزشکی هم کاربرد دارد .

  • سنگ کربنات کلسیم یا همان پودر سنگ پس از پخته شدن به آهک تبدیل می شود . همانطور که میدانید آهک انواع مختلقی دارد نظیره هیدراته ، کلوخه ، زنده ، آهک میکرونیزه می باشد .

  • این محصول حتی در صنف مو بر آسان از آن استفاده می شود.

  • خیلی هم از هم وطن های عزیزمان که در شمال کشور زندگی شمی کنند به جای گچ از پودر سنگ جوشقان استفاده می نمایند. مجموعه ما مفتخر است که کیفیت بسیار بالایی داشته و خوب بودن را به بهترین بودن مبدل ساخته است.

  • ترکیب سیمان سفید با پودر سنگ جوشقان طول عمر بیشتری نسبت به سیمان سفید دارا می باشد .

  • این متریال به تنهایی کاربردی ندارد و حتما باید با یه چیزی ترکیب شود . به عنوان مثال وقتی به عنوان مکمل سیمان سفید ترکیب می شود تا جهت بند کشی یا سیمان کاری از آن استفاده شود . توجه داشته باشید بازهم تاکید میکنیم که از پودر سنگ لاشه استفاده نکنید و از معدنی استفاده کنید که چسبندگی بالایی دارد و مانند پودر سنگ لاشه دچار ترک خوردگی نخواهد شد. این محصول در بازار جهت ساخت ساز استفاده می شود و بسیار سفید و کرم هم می باشد ولی این متریال کیفیت لازم را ندارد و چسبندگی ندارد با کمی تامل می توان تشخیص داد که سنگ لاشه را از معدنی تشخیص داد .

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد دو نوع پودر سنگ در بازار ایران موجود می باشد . نوع اول که از ضایعات سنگ بری ها از جمله مرمریت و تراورتن استفاده می شود که بسیار رنگ سفیدی دارد ولی چسبندگی پایینی دارد و خیلی زود دچار ترک خوردگی می شود و ریزش می شود . کارخانه ما یعنی شرکت سپهر پودر اطلس نما با نام تجاری پودر سازان دارا معدن واقع در 24 جاده کوه سفید و با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه معدن داری و سنگ کوبی توانسته رضایت مندی مشتریان خود را از خوب بودن به عالی بودن مبدل سازد . قیمت پودر سنگ مجموعه ما به دلیل حذف واسطه ها بسیار پایین قرار می گیرد . امیدواریم این مقاله برای کاربران عزیز مفید باشد .


1 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
علی
5 ماه پیش

موافقم گیفییتش عالی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ترجمه تخصصی متن
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟