ساعدنیوز
ساعدنیوز

چرا هیچ کس و هیچ چیز مرا خوشحال نمی کند ؟

  چهارشنبه، 29 دی 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
چرا هیچ کس و هیچ چیز مرا خوشحال نمی کند ؟
امروزه، با سخت شدن زندگی، احساس خوشبختی کم رنگ شده است، اما غیر ممکن نیست. اگر می خواهید فردی موفق باشید که از زندگی لذت می برد، باید شادی را در درون خود ایجاد کرده و آن را گسترش دهید. ما در این مطلب علل خوشحال نبودن را بررسی میکنیم.

خوشحال بودن و زندگی شاد داشتن هدف همه ی انسان هاست، هرچند گاهی آن قدر درگیر مشکلات و سختی های زندگی روزمره می شویم که فراموش می کنیم کمی هم شاد باشیم! اغلب ما در مورد خوشحالی و احساس خوشبختی اشتباه فکر می کنیم زیرا ما به گونه ای تربیت شده ایم که فکر می کنیم زندگی قرار است حس خوبی در ما ایجاد کند و به ما آموزش داده شده است که از انواع درد ها دوری کنیم، چون حوادث منفی باعث ایجاد احساسات منفی می شوند و احساسات منفی نباید هیچوقت تجربه شوند.نتیجه این موضوع، ممکن است این باشد که ما از احساس درد، رنج ببریم و با بروز اولین نشانه های استرس خرد شویم، زیرا ما نمی توانیم احساسات خود را به درستی کنترل کنیم.

شادی چیست؟

تحقیقات نشان می دهد، شادی در واقع مجموع کیفیت دو احساس درونی ماست، یکی حس رضایت ما (مثلا وقتی معنای واقعی کار یا عملکردمان را درک می کنیم) و دیگری کیفیت احساسات خوبی است که در طول زندگی دریافت می کنیم، که هردوی اینها منجر به شادی می شوند و هردو پدیده های نسبتا پایداری در زندگی هر فرد هستند. زندگی ما ممکن است تغییر کند و خلق و خوی ما شاید مدام در نوسان باشد، اما احساس شادی به صورت ژنتیکی پایدارتر از هر حس دیگری عمل می کند. پس خبر خوب این است که با تلاش مداوم و پیدا کردن علل شادی می توان در این مورد تعادل برقرار کرد.

دو مولفه اصلی شادی

  • تعادل احساسات یعنی اینکه هر کس احساسات و خلق و خوی مثبت و منفی را تجربه می کند. خوشبختی و شادی به طور کلی با تجربه احساسات مثبت بیشتر از منفی مرتبط است.
  • رضایت از زندگی داشتن و این به میزان رضایت شما از زمینه های مختلف زندگی تان از جمله روابط ، کار ، موفقیت ها و سایر مواردی که مهم می دانید مربوط می شود.

چرا خوشحالی برایتان سخت شده است ؟

بهتر است گام به گام با علت هایی که خوشحالی را از شما گرفته است پیش برویم و در هر مورد، راهکاری برای آن ارائه دهیم تا با توجه به آن ها بتوانید شرایط را کنترل کرده و احساس غم را از خودتان دور کنید.

ارتباط با افراد منفی

افراد منفی نگر چون در مشکلات خود غوطه ور می شوند، در تمرکز بر راه حل شکست می خورند. آن ها می خواهند با مردم بصورت گروهی صحبت کنند تا در مورد خودشان احساس بهتری داشته باشند. اما چون احساس خوبی ندارند بر اثر گوش دادن به نظرات منفی دیگران تحت فشار قرار می گیرند.بنابراین سعی کنید با افرادی در ارتباط باشید که به شما آرامش و روحیه می دهند.

مقایسه زندگی خود با زندگی دیگران در رسانه های اجتماعی

تحقیقات چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی برشادی را نشان می دهد. 55 درصد بسیاری از افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند استرس بیشتری دارند. زیرا به طور کلی در این رسانه ها به ندرت واقعیت را بیان می کنند و همیشه زندگی های پرزرق و برق را نشان می دهند.

منزوی شدن

یکی از واکنش های معمول برای ابراز ناراحتی منزوی شدن و فاصله گرفتن از اجتماع است. اما تحقیقات نشان می دهد این بدترین کاری است که می توانید انجام دهید اگرچه همه افراد دوست دارند برخی روزها تنها باشند اما نه برای همیشه، زیرا اجتماعی بودن بسیار برای تقویت روحیه توصیه می شود.

ناراحتی

حس کنترل در زندگی

شاید زندگی کردن بدون احساس کنترل سخت باشد اما می توانید این را درجهت دیگر هدایت کنید و خود را برای کنترل بیش از حد ناراحت نکنید. تنها کسی که می توانید در زندگی تان تحت کنترل بگیرید خودتان هستید.زمانی که احساس تمایل شدید به دیکته کردن رفتار دیگران دارید به طور اجتناب ناپذیری خود را ناراحت می کنید. حتی اگر بتوانید فردی را در کوتاه مدت تحت کنترل بگیرید، معمولا نیاز به فشار به شکل زور یا ترس دارد و با افرادی که این گونه رفتار می کنید احساس خوبی نسبت به شما ندارند.

تحت تاثیر قرار دادن

برخی افراد لباس ها، ماشین و شغل شما را دوست خواهند داشت، اما این به این معنا نیست که آن ها شما را دوست دارند. تلاش برای جلب رضایت دیگران کار بسیار دشواری است و باعث ناخشنودی شما می شود.برخی افراد به امکاناتی که شما دارید توجه دارند و نه خودتان.

عیب جویی کردن

یکی از راه های شاد زیستن خود کنترلی است به همین دلیل عیب جویی با شادی رابطه عکس دارد. بنابراین وقتی دیگران از شما عیب جویی می کنند روحیه و خلق و خوی شما تحت تاثیر قرار می گیرد و ابراز ناراحتی می کنید.

شکایت کردن

ناله کردن آزاردهنده است. ناله یک رفتار خود تقویتی از جهت منفی است و با صحبت کردن مداوم و فکر زیاد در مورد این که چقدر همه چیز بد است بر باورهای منفی خود تاکید می کنید.در حالیکه صحبت کردن در مورد اینکه چه چیزی شما را ناراحت می کند، می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید، مرز باریکی بین ناله کردن و نارضایتی وجود دارد. علاوه بر این که شکایت کردن شما را ناراحت می کند، دیگران را نیز از شما دور می کند.

منفی نگری

زندگی همیشه آن طور نیست که شما می خواهید، شما هم همانند افراد دیگر روزانه 24 ساعت دارید. افراد شاد زمان خود را با ارزش می دانند به جای اینکه از همه چیز و همه کس شکایت کنند، شاکر نعمت های خدا هستند و بهترین راه حل موجود برای مشکل را پیدا کرده، آن را رفع می کنند و به راه خود ادامه می دهند.هیچ چیز مانند بدبینی نیست. نگرش بدبینانه، صرف نظر از آسیب هایی که به شما وارد می کند، اگر انتظار چیزهای بد را داشته باشید، منجر به رخ دادن اتفاقات بد برای شما می شود.

غفلت در تنظیم اهداف

داشتن هدف به شما امید و توانایی می دهد تا به آینده ای بهتر امیدوار باشید، همچنین تلاش برای رسیدن به آن اهداف باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود و توانایی های خود داشته باشید.مهم است که اهداف چالش برانگیز، خاص، قابل اندازه گیری و با ارزش های شخصی خود تنظیم کنید. بدون هدف و یادگیری و ارتقای خود، در فکر این هستید که چرا اوضاع هرگز تغییر نمی کند؟

تسلیم ترس شدن

ترس یک احساس ماندگار است که به قدرت تخیل شما دامن می زند اما می توانید انتخاب کنید که فردی ترسو باشید یا نه؟ افراد شاد این را بهتر از هر چیز دیگری می دانند.

رها کردن زمان حال

مانند ترس، گذشته و آینده، حاصل ذهن ما هستند. هیچ احساس گناهی نمی تواند گذشته را تغییر دهد، و هیچ نگرانی دیگری نمی تواند آینده را بسازد. افراد خوشحال این را می دانند، بنابراین آن ها در زمان حال متمرکز هستند.گذشته خود را بپذیرید. اگر با گذشته خود آشتی نکنید، هرگز شما را ترک نخواهد کرد و آینده شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. افراد خوشحال می دانند که تنها دلیل خوب برای نگاه کردن به گذشته این است که ببینیم تا چه حد پیشرفت کرده ایم. عدم اطمینان از آینده را قبول کنید و انتظارات غیر ضروری را در ذهن خود قرار ندهید.

داشتن احساس ضعف و خستگی

بسیاری از افراد احساس ناراحتی می کنند، زیرا آن ها از خودشان مراقبت نمی کنند. آن ها از یک کار به کار دیگر می روند، جای تعجب نیست که سرانجام خسته می شوند و از هر کاری که انجام می دهند لذت نمی برند.

چگونه خودمان را خوشحال کنیم؟

دشوار شدن زندگی، شرایطی ناخوشایند است که در کشور ما، برای بیشتر افراد پیش آمده است و سختی های اقتصادی، توانسته درصد شادی زندگی را پایین بیاورد. این یک اتفاق بد و وحشتناک است که افراد زیادی از جامعه، احساس شادی عمیق نمی کنند. البته نمی توان گفت تمامی افراد دچار این مشکل شده اند بلکه حرف ما در مورد اکثریت افراد جامعه است. پایین آمدن کیفیت زندگی ها و از بین رفتن شادی ها، می تواند از همه ما افرادی خموده و غمگین بسازد.

ما در این مقاله می خواهیم راهکارهایی را پیشنهاد دهیم که با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط سختی که پیش رو داریم، بازهم بتوانیم فرد غمگینی نباشیم و شادی را در بین عزیزان خود انتشار دهیم. پس اگر دوست دارید احساسات منفی را از خود دور کنید، تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید. این باور باید وجود داشته باشد که علی رغم مشکلات، ما می توانیم تا حدودی شادی را وارد زندگی خود کنیم.

۱. مثبت فکر کنید

همه ی ما می دانیم که تفکر مثبت می تواند تا ۱۰ درصد عوامل استرس زا، نگرانی ها، شرایط اقتصادی و روابط را بهبود بخشد، ۹۰ ٪ باقی مانده به این بستگی دارد که شما چگونه جهان اطراف خود را پردازش می کنید. تفکر مثبت سطح انرژی، خلاقیت و بهره وری را تا ۳۰ ٪ افزایش می دهد، محققین همچنین تفکر مثبت را عامل طول عمر، درمان بیماری ها، سلامت جسمانی و تحمل شرایط دشوار می دانند.

۲. مهربان باشید

شما هیچ وقت نمی دانید آدم های دوروبرتان در حال گذراندن چه شرایطی اند. حتی اگر آن ها با شما بی ادب بودند، سعی کنید با مهربانی با آن ها رفتار کنید. عصبانی شدن در نهایت به خود شما آسیب می زند. بعد از چند بار مهار خشم تان، مغز شما به طور خودکار روند انجام این کار را یاد می گیرد و به شما در شرایط عصبانیت کمک می کند. البته انجام این کار اصلاً آسان نیست، اما کم کم آن را یاد می گیرید و در زندگی رضایت بیشتری به دست می آورید.

۳. از مقایسه خودتان با دیگران اجتناب کنید

هر کسی زندگی متفاوتی دارد بنابراین مقایسه خودتان با بقیه، بی فایده است. موفقیت ها، استعداد ها و فرصت های خود را به خودتان یادآوری کنید. شادی هایتان را بر اساس دستاوردهایتان پایه گذاری کنید، نه بر اساس کاری که دیگران انجام داده اند. از مقایسه خودتان با دیگران اجتناب کنید. هر کسی زندگی متفاوتی دارد بنابراین مقایسه خودتان با بقیه، بی فایده است. موفقیت ها، استعداد ها و فرصت های خود را به خودتان یادآوری کنید. شادی هایتان را بر اساس دستاوردهایتان پایه گذاری کنید، نه بر اساس کاری که دیگران انجام داده اند.

۴. حرف های منفی دیگران را نادیده بگیرید

اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی بافی خواهید شد. نظرات بی فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. شما هیچ کنترلی روی حرف های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آن ها اجازه بدهید این حرف ها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می توانید حرف های مسموم آن ها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.

۵. ورزش کنید

مطالعات نشان داده که تمرینات ورزشی نه تنها برای تناسب اندام مفید هستند بلکه باعث آزاد شدن اندورفین در بدن می شوند که می تواند باعث تغییر خلق و خوی شما شده و شما را شادتر و سرحال تر می کند.

۶. پول تان را مدیریت کنید

یاد بگیرید چطور پول تان را مدیریت کنید. مشکلات مالی باعث ایجاد استرس در زندگی می شود. بر اساس مطالعات انجام شده، افراد زمانی که اوضاع مالی شان خوب است، زندگی شادتری دارند و مسائل مالی یکی از فاکتور های ایجاد شادی در زندگی آن هاست. اگر می خواهید امسال شاد بودن را تجربه کنید و موفقیت های بیشتری به دست بیاورید، باید یاد بگیرید چطور پول تان را مدیریت کنید، نه اینکه پول تان شما را مدیریت کند.

۷. چیز هایی که بابت آن ها سپاسگزارید را بر روی کاغذ بنویسید

احساس و فکر کردن در مورد چیز هایی که انگیزه ی شما برای بیدار شدن هستند راهی عالی برای شادی بیشتر در زندگی بوده و از افسردگی و ترس جلوگیری می کند. مهم نیست که کجا هستند و یا چه کاری انجام می دهند، افراد خوشبخت که زندگی شادی دارند همیشه چیزی برای سپاسگزاری پیدا می کنند، سعی کنید که هر شب سه چیز را برای سپاسگزاری پیدا کنید و آن ها را یادداشت کنید.

۸. گوش بدهید

سعی کنید بیشتر از صحبت کردن، گوش بدهید. به آن هایی که واقعاً دوست شان دارید محبت نشان بدهید و توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید. در زمان صحبت با هم، تلفن تان را زمین بگذارید و به چشم هایشان نگاه کنید. از آن ها بپرسید در چه حالی هستند و چه اتفاقاتی در زندگی شان در حال رخ دادن است. به سؤال هایشان پاسخ بدهید. این حس را در آن ها به وجود بیاورید که برایشان ارزش قائل هستید، به جای اینکه در تمام مدت فقط درباره ی خودتان حرف بزنید.

۹. خودتان را ببخشید

وقتی اشتباه می کنید، خودتان را ببخشید و طوری با خودتان رفتار کنید که در چنین شرایطی با دوستتان رفتار می کنید. روی اشتباه توقف نکنید، اما متعهد باشید که در آینده، بهتر عمل کنید.

۱۰. به ندای درونیتان گوش دهید

زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی توانیم با ادامه کار هایی که همیشه می کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند، اما هیچکس نمی تواند این راه را بجای شما بپیماید؛ و یادتان نرود که قدردان همه روز های زندگیتان باشید.روز های خوب شما را غرق در خوشبختی می کنند و روز های بد تجربه تان را بالا می برند و بدترین روز ها بهترین درس ها را به شما می دهند.

۱۱. مدیتیشن انجام دهید

تمرینات مدیتیشن به یکی از روش های محبوب در بین روان شناسان برای درمان افسردگی و شاد زندگی کردن تبدیل شده است، هنگامی که به طور مرتب مراقبه ی ذهنی انجام می دهید خوش اخلاق تر می شوید، استرس شما کاهش می یابد و در نتیجه زندگی شادتری خواهید داشت.

۱۲. به دیگران کمک کنید

یکی از این راه ها این است زمانی که دیگران انتظار آن را ندارند به آن ها کمک کنید. این درست است که هر انسانی مشکلات خودش را دارد و باید آن ها را در اولویت قرار بدهد، اما کمک کردن به افرادی که انتظارش را ندارند، می توانند انرژی و حال خوب شما را چند برابر کنند.

۱۳. در زندگی خود تعادل ایجاد کنید

در کار، ارتباطات و عادت هایتان تعادل برقرار کنید. تعادل در همه جنبه های زندگی اهمیت دارد. به خودتان زمان کافی برای کار، زندگی اجتماعی، فعالیت های خانوادگی، علایق شخصی، ورزش و استراحت بدهید.

۱۴. خواب کافی داشته باشید

وقتی خواب کافی نداشته باشید، بیشتر سراغ افکار منفی می روید، محققان پس از چندین آزمایش به این نتیجه رسیدند که نداشتن خواب کافی باعث اختلال در بخشی از مغز که افکار مثبت را پردازش می کند، شده و در نتیجه فرد بیشتر دچار افکار منفی می شود. خواب ناکافی فرآیند شناختی ما را کاهش داده و خطر افسردگی را افزایش می دهد، سعی کنید هر شب ۳۰ دقیقه زودتر بخوابید تا صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید.

۱۵. خودتان را تحسین کنید

خودتان را به خاطر تلاش ها و دستاوردهایتان و حتی برای موفقیت های کوچک ستایش کنید. به خودتان یادآوری کنید که چقدر قوی، با استعداد و سخت کوش هستید.مثلا می توانید به خودتان بگویید: «کار های امروزت عالی بود یا کارت عالیه». نوشتن این موارد در یک دفتر یا کامپیوتر، به شما کمک بزرگی می کند. وقتی کار بزرگی می کنید، به خودتان جایزه دهید. پخت غذای مورد علاقه، برای خودتان هدیه بخرید و یا اوقاتتان را با کسانی که دوستشان دارید، بگذرانید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
زهرا
2 سال پیش

ممنون ،مفید‌ بود ...
سحر 😊
2 سال پیش

من رو رعایت عدالت حققققققیقی خوشحال تر می کنه .
افسانه
2 سال پیش

خوب بود.ممنون
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (284 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (81 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (35 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟ سوتی های عاشقانه سلمان نون خ تمامی ندارد +ویدیو/ بیچاره میخواست ثواب کنه کباب شد😂 مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله ماجرای شوخی مستهجن محمدرضا شاه با مادرش / خاندانی که بویی از شرافت و انسانیت نبرده بودند عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا....
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده