دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دام ۱۰۰میلیونی رمال برای زن ساده لوح 

یکشنبه، 08 تیر 1399
کد خبر: 87160
ساعد نیوز: مرد رمال که با فریب زنی در اینستاگرام به بهانه حل مشکلات او، صد میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود در دام پلیس فتا گرفتار شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از روزنامه جام جم، مرد رمال که با فریب زنی در اینستاگرام به بهانه حل مشکلات او، صد میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود در دام پلیس فتا گرفتار شد.

چندی قبل زنی با مراجعه به پلیس فتای استان فارس از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.زن جوان به ماموران گفت: در زندگی شخصی ام دچار مشکل و ناراحتی زیادی بودم و به همین علت دنبال راهی برای از بین بردن اتفاقات شوم زندگی ام شدم تا این که در اینستاگرام به یک صفحه دعانویسی و فالگیری برخورد کردم.

ارتباط من با مدیر صفحه فالگیری آغاز و در دایرکت مشکلات زندگی شخصی خود را برای وی بازگو كردم که در طول دو ماه و طی چند مرحله اقدام به واریز صد میلیون تومان به حساب او كردم . بعد از گذشت چند وقت دیگر جواب پیام هایم را نداد و بعد متوجه شدم با این ترفند از من کلاهبرداری کرده است.

پس از این شکایت، رسیدگی به پرونده آغاز و ماموران در تحقیقات و تجسس های خود توانستند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، او را در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كنند.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتای استان فارس در این باره گفت متهم در بازجویی اولیه با اقرار به كلاهبرداری صد میلیونی از شاكی، انگیزه خود را کسب درآمد از افراد دارای مشکل خانوادگی اعلام کرد. تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟