دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

دانلود معرفی و آموزش استفاه از نرم افزار InsTube 

سه شنبه، 24 تیر 1399
یوتیوب بزرگترین سرویس اشتراک گذاری و تماشای فیلم در جهان است که روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان از امکانات مختلف آن استفاده میکنند. شما میتوانید به راحتی به تماشای ویدئوهای موجود در این سرویس بپردازید اما درصورتی که قصد دانلود یکی از آنها را داشته باشید به مشکل برخواهید خورد زیرا این امکان برای یک کاربر عادی وجود ندارد؛

معرفی نرم افزار

YouTube معروف ترین و بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان و پس از گوگل دومین سایت پرطرفدار میباشد. یوتیوب به کاربران امکان آپلود ویدیو، تماشای ویدیو و اشتراک گذاری را میدهد و کاربران می توانند انواع کلیپ ها و ویدیو ها را در سایت یوتیوب مشاهده کنند و یا بارگذاری کنند. اپلیکیشن یوتیوب به صورت پیش فرض در سیستم عامل های اندروید نصب است و در سیستم عامل های ios باید از اپ استور دانلود کنید یوتیوب اجازه دانلود ویدیوها و کلیپ ها را کاربران نمیدهد و دانلود از یوتیوب به یکی از دغدغه های مهم کاربران تبدیل شده است، در این خصوص ما روش های مختلفی را برای دانلود از یوتیوب همراه با چند نمونه از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی را برای دانلود از یوتیوب به همراه لینک دانلود برای شما قرار داده ایم که در ادامه میتوانید از آنها استفاده کنید.

اسامی بهترین برنامه ها برای دانلود از یوتیوب

  • YouTube Go
  • Videoder
  • TubeMate
  • KeepVid
  • Snaptube
  • InsTube
  • VidMate
  • YT3 YouTube Downloader
  • NewPipe
  • YMusic

نقاط قوت:

  • امکان دانلود ویدیو از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی
  • قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب در قالب فایل صوتی
  • امکان مخفی سازی فایل ها
  • رایگان بودن

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

آموزش استفاده از نرم افزار

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه InsTube به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قابلیت دانلود ویدیو از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور دانلود ویدیو از یوتیوب برنامه InsTube را اجرا کرده سپس در صفحه اصلی گزینه Youtube را لمس نمایید.

سپس ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می شود تا فرمت و کیفیت دلخواه خود را انتخاب نمایید. پس از آن فایل مورد نظر دانلود خواهد شد. کاربران می توانند با لمس اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه به لیست فایل های دانلود شده خود دسترسی داشته باشند.

از دیگر قابلیت های برنامه InsTube می توان به امکان دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیس بوک اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا URL ویدیو مورد نظر خود را کپی کرده و در کادر جستجو برنامه InsTube پیست کنید. پس از آن با لمس آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه قادر به دانلود ویدیو مورد نظر خود خواهید بود.

امکان مخفی سازی ویدیو و فایل های صوتی موجود بر روی گوشی جزو دیگر قابلیت های برنامه InsTube به حساب می آید. به منظور استفاده از این قابلیت ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نموده و از منوی نمایان شده گزینه Private را انتخاب نمایید. سپس یک رمز عبور 4 رقمی به منظور دسترسی به فایل های مخفی شده تعیین کنید.

به منظور مخفی سازی فایل، آیکون به شکل سه نقطه موجود در کنار نام فایل مورد نظر خود را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه Hide را انتخاب کنید. بدین ترتیب فایل مورد نظر مخفی خواهد شد.

در نهایت به منظور دسترسی به لیست فایل های مخفی شده آیکون به شکل قفل موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و رمز عبور تعیین شده را وارد نمایید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟