دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

داستان تکان دهنده زندگی بازیگر کارتن خوابی که همبازی نوید محمدزاده شد/ بعد از 4روز جنازه‌‌ ام‌ را از سردخانه بیرون آوردند...+عکس 

پنجشنبه، 26 مهر 1403
کد خبر: 413558
ساعدنیوز: لادن ژاوه‌وند، زنی با گذشته‌ای پر فراز و نشیب، داستان زندگی‌اش را به یکی از معجزه‌آساترین روایت‌های تاریخ تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از آخرین خبر، لادن ژافه وند بازیگر ایرانی 69 ساله که از اعتیاد و 25 سال کارتن خوابی به بازیگری در کنار بزرگان سینمای ایران رسیده است. در ادامه داستان کامل زندگی دردناک این بازیگر را بخوانید.

او که در اعتیاد و فلاکت غرق شده بود، پس از یک تصادف مرگبار و سه روز ماندن در سردخانه، به طرز معجزه‌آسایی به زندگی بازگشت. این اتفاق شگفت‌انگیز، آغازگر تحولی عظیم در زندگی او بود.

لادن که پس از این ماجرا تصمیم به ترک اعتیاد گرفت، به موسسه‌ای برای بهبودی معتادان مراجعه کرد و پس از مدتی، به عنوان مشاور در همان موسسه مشغول به کار شد. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی، داستان زندگی پر فراز و نشیب خود را روایت کرد و با این کار، دل بسیاری از مردم را به درد آورد.

پس از این اتفاق، لادن به دعوت هومن سیدی به دنیای بازیگری قدم گذاشت و با بازی در فیلم‌های مطرحی همچون «مغزهای کوچک زنگ زده»، «شنای پروانه» و «یاغی»، به شهرتی دست یافت که هرگز انتظارش را نداشت. او با بازی در نقش‌های متفاوت، توانایی‌های بازیگری خود را به اثبات رساند و به یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون تبدیل شد.

لادن ژاوه‌وند که سال‌ها در فقر و فلاکت زندگی کرده بود، با درآمد حاصل از بازیگری، توانست خانه‌ای اجاره کند و زندگی مستقلی را برای خود رقم بزند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 27 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گشتی در مراسم عروسی دختر امیر قلعه نویی و دیدار با هنرمندان و ورزشکاران همراه با رونمایی از آقای داماد +عکس / از آرش برهانی فوتبالیست تا امیر جعفری و داریوش ارجمند هنرمند
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی پی ساختمان/به این باید دکتری افتخاری بدن! +عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نگاهی به کارت عروسی جالبِ آزیتا حاجیان، مهریِ سریال کیمیا +ویدیو/ ببینید نزدیک عیدی چه کار خلاقانه‌ و بینظیری کردند👏
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت تحسین برانگیز پسر عاشق ایرانی در ابراز عشق اش به بانو با نصب یک بنر در خیابان حماسه ساز شد +عکس/ آقا این خیلی سمی بود مواظب غلظت خونتون باشید
حسن ریوندی : تو کافه نشسته بودیم 2 تا مرد باهم حرف میزدن یکی پرسید لندکروزت رو چند خریدی گفت نمیدونم 5.2 یا 6 میلیارد، رفیقم گفت با این اختلاف من 3 تا زن می گیرم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری