چگونه می توانیم بفهمیم چه کسانی در واتس آپ پروفایل ما را ببیند؟

  یکشنبه، 05 مرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه می توانیم بفهمیم چه کسانی در واتس آپ پروفایل ما را ببیند؟
دانستن راهی برای فهمیدن اینکه چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند یقیننا برای شما هم جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.به احتمال زیاد شما هم در دسته همان افرادی قرار دارید که علاقمند به کشف رمز و رازهای چیز های مختلف مخصوصا اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی که به تازگی بر سر زبان ها افتاده اند، هستید.مانند واتساپ

WhatsApp به یکی از محبوب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی در بین کاربران در سراسر جهان تبدیل شده است و دلیل آن طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردی است که در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای اینکه مرتباً WhatsApp در حال افزایش باشد ، توسعه دهندگان به سختی تلاش می کنند تا همیشه ویژگی های جدید را به آن اضافه نمایند و به همین دلیل به سرعت بروزرسانی های جدید را ارائه می دهند. به راحتی می توانید وضعیت پیام ها و اطلاعات مربوط به کاربران آنلاین را در واتس اپ بررسی کنید ، اما چیزی وجود دارد که ممکن است بسیاری از کاربران مشتاقانه از آن در واتساپ استفاده کنند و این امکان مشاهده افرادی که از پروفایل بازدید کرده اند وجود دارد.

این قابلیت تاکنون توسط خودتوسعه دهندگان واتساپ در دسترس نیست اما هنوز هم کاربران آن را درخواست می کنند تا دریافت کنند ، برای کمک به این کاربران مشتاق می توانید از عملکرد شگفت انگیز بررسی افرادی که در دستگاه خود بازدید کرده اند ، استفاده کنید ، روشی عالی وجود دارد که می تواند این کار را انجام دهد! ما در این مقاله در مورد این روش نوشتیم که در زیر آورده شده است ، فقط کافی است مقاله ما را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید!

چگونه بفهمیم چه کسانی از عکس پروفایل واتساپ ما بازدید کرده اند ؟

این روش بسیار ساده و آسان است و شما فقط با استفاده از یک برنامه اندرویدی ساده می توانید بررسی کنید چه کسی از پروفایل واتساپ شما بازدید کرده است. برای ادامه مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحلی برای بررسی اینکه چه کسی از پروفایل WhatsApp شما بازدید کرده است:

مرحله ۱. اول از همه برنامه ای به نام WhatsApp- Who Viewed Me را دانلود و نصب کنید. پس از دانلود فایل نصب برنامه ، باید این برنامه را برای نصب در برنامه اجرا کنید و توجه داشته باشید که در حین مراحل نصب از شما خواسته می شود که به زور ۱mobile market را بر روی دستگاه خود نصب کنید. فقط کافی است به برنامه ۱mobile market اجازه نصب بدهید ، زیرا بدون آن نمی توانید حرکت کنید.

مرحله ۲. پس از نصب برنامه ، آن را از نماد موجود در صفحه اصلی خود اجرا کنید. باید چند ثانیه منتظر بمانید تا این برنامه تمام مخاطبین شما را اسکن کند تا بداند که چه کسی از پروفایل WhatsApp شما بازدید کرده است.

تصویر

مرحله ۳. پس از اسکن سریع ، این برنامه با لیست تمام مخاطبینی که از پروفایل WhatsApp شما در ۲۴ ساعت بازدید کرده اند پاسخ می دهد. این روشی ساده است که شما فقط باید برنامه را نصب کنید و همه کارهایی که به خودی خود انجام می شود. شما می توانید نتایج دقیق را دریافت کنید یا ممکن است برخی از مشکلات نیز وجود داشته باشد زیرا هنوز صحت برنامه تایید نشده است.

تصویر

توجه : این روش فقط برای سیستم عامل آندروید نسخه ۲.۳ و بالاتر کار می کند و برای رسیدن به نتایج حاصل از این روش شما نیاز به اتصال به اینترنت .دارید.

ممکن است برخی از ابزارهای آنلاین وجود داشته باشد که می تواند به شما در یافتن بازدید کنندگان از پروفایل واتس اپ کمک کند و می توانید از این موارد نیز استفاده کنید. برای یافتن اطلاعات در مورد این ابزارها می توانید در اینترنت آنها را جستجو کنید و نتایج بسیار زیادی به دست می آید.

با استفاده از برنامه WhatsApp Viewer

برنامه WhatsApp Viewer یکی دیگر از بهترین برنامه های Android است که می توانید برای پیدا کردن افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته از پروفایل WhatsApp شما بازدید کرده اند ، استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از برنامه WhatsApp Viewer در Android آورده شده است.

مرحله ۱. اول از همه ، برنامه WhatsApp Viewer را در تلفن هوشمند Android خود دانلود کنید.

مرحله ۲. پس از بارگیری ، برنامه را باز کنید و سپس به طور عادی آن را نصب کنید . حال ، باید مجوزهایی را که برنامه درخواست می کند ، اعطا کنید .

تصویر

مرحله ۳. بعد از اجازه دسترسی به مخاطب ، برنامه لیستی از افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته از پروفایل واتس اپ شما بازدید کرده اند را به شما نشان می دهد .

مرحله ۴. با این حال ، برای باز کردن قفل شخصیت اول ، باید به برنامه امتیاز بدهید.

تصویر

بنابراین ، اینگونه است که می توانید از برنامه WhatsApp Viewer روی Android استفاده کنید تا بررسی کنید چه کسی در ۲۴ ساعت گذشته از پروفایل واتس اپ شما بازدید کرده است.

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (179 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (17 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!