دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / غ /

دیدن غسل در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب غسل 

دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398
دیدن غسل در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب غسل را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • غسل به معني شستن است که در فارسي با دو فعل معين به کار مي رود. غسل کردن به معني خود شويي است و غسل دادن به معني شستن ديگري. اين هر دو در تعبير فرق مي کند. روي هم رفته شستن اگر به منظور پاک کردن و پاک شدن و تطهير باشد در خواب هاي ما خوب است و تعبير بد ندارد چه خودمان را بشوييم و چه ديگران را. اگر در خواب ببينيم که درون آب بسيار غسل مي کنيم از غم و اندوه مي رهيم و از گرفتاري هاي دست و پاگير نجات مي يابيم. مثلا در آب رودخانه، استخر، يا دريا و درياچه که درون آنها بتوانيم غوطه بخوريم و غوص کنيم. اين خواب را اگر متهمي ببيند از او رفع اتهام مي شود و اگر محکومي ببيند اززندان خلاص مي گردد و اگر بيماري ببيند از بيماري شفا مي يابد ولي در اين ميان سه شرط وجود دارد. نيت، حرارت آب و مقدار آن. چنانچه در آب دريا غوطه بخوريد که مثلا ساعت مچي خويش را که گم شده پيدا کنيد شامل غسل کردن نمي شود. غسل در صورتي است که نيت خود شويي باشد براي نظافت. همين طور آب بايد سرد باشد چون تعبير آب گرم فرق مي کند که در زير مي نويسيم. سوم مقدار آب است که اگر اندک باشد و نتوانيم در آن غوطه بخوريم باز هم تعبيري ديگر پيدا مي کند. اگر در خواب ببينيد که ديگري را مي شوييد خدمتي در جهت او انجام مي دهيد که موجب سکون و آرامش آن شخص مي شود. اگر آب اندک و قليل يا تيره و کدر باشد غم و گرفتاري است همين طور اگر آب گرم باشد، غسل به ترتيبي که گفتيم داراي تعبير فوق نمي شود.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • دیدن شستن سر و تن در خواب به آب جوی یا به آب حوض یا به آب دریا، دلیل است بر نجات از غم و خلاص از اندوه. اگر این خواب محبوس بیند، دلیل که خلاص گردد. اگر وام دار بیند، وامش گذارده گردد، اگر بیمار بیند، شفا یابد.
  • اگر بیند که در آب رود یا در آب دریا غسل کرد، دلیل بر درستکاری و دیانت او باشد و غمش زایل شود. اگر این خواب را بیمار بیند، دلیل است شفا یابد. اگر وام دار بود بگذارد، اگر بنده ای بیند خلاصی یابد. اگر بیند که به آب گرم غسل کرد و بعد از آن دست و رو را شست، دلیل که دو نیکی بکند.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  • شستشوی خود: فردی نا لایق را ترک کردن
  • خود را در آبی تمیز شستن: خوش یمن
  • خود را در آب کثیف شستن: بیماری

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • دیدن شستن بدن در آب سرد بر چهار وجه بود.
  • توبه، عافیت، خلاص شدن از زندان، ایمنی از ترس،
  • شستن خود را با آب گرم دلیل است بر اندوه و بیماری
  • دیدن غسل کردن، دلیل بر پاکی دین بود و هر زیاده و نقصان که در شستن جنابت بیند، دلیل بر پاکی دین او است.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • اگر در خواب بیند که خود را از جنابت بشست، دلیل است که کارش تمام شود.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  • اگر فردی در خواب ببیند غسل کند تعبیر آن است که از زحمات رهایی می یابد.

28 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
Golsa
2 سال پیش

چند وقت پیش خواب دیدم عموی فوت شده ام رو تو حیاطی بزرگ دنبال میکنن برای این که بگیرنش و غسل بدنش داد میزد و میگفت بگو من نمردم بگو من زندم بخدا من زندم بگو ولم کنن من نمردم ،در اخر گرفتنش و با ارد غسل دادنش میخواستم بدونم تعبیر خواب غسل کردن با ارد چی میتونه باشه
پاسخ
علی
2 سال پیش

خواب دیدم پدر بزرگم که چند سالی است فوت کرده جلو درب مسجد از خرسیاهی پیاده شد وابسارخررا به من داد کمی طول کشید ونیامد قنت روستا همان روبه روست رفتم جلو که دیدم کامل درآب فرو رفته فکر کنم غسل ارتماسی کرده بود خواستم بدونم تعبیرش چی می شه
پاسخ
کابنگرو
2 سال پیش

سلام خواب دیدم تعدادی ازجوانان روستا وچندنفری ازبزرگان که ازدنیارفته اند دراب رودخانه برای قیامت غسل میکنیم لطفابفرمایید چه تعبیری دارد
پاسخ
حمید
3 سال پیش

سلام همسرم در خواب دیده ک یکی از دوستانش را غسل میدهد در کنار جوی آب زیر یک درخت ادم بی بضاعتی بود چون کسی نمیومد غسلش بده و من اونو غسل دادم یهوی انگار صحنه عوض شد و دفنش کردن و همه ادم ها روی اون خاک می‌ریختند و گریه میکردن وبعد یک آقای گفت بزارید اون آقای ک اینو شسته راه و باز کنین بیاد روش خاک بریزه تعبیرش چیه ممنون میشم.
پاسخ
خانم هجری
3 سال پیش

مادرشوهرم زنده است درخواب دیدم اوراباگلاب غسل میکنم وچهره نورانی داشت ولباس سفیدی پوشید گویی انگارمریم مقدس بود وبعدازچنددقیقه اززنی شکل خودش فرارمیکردوبعدمادرشوهرم باآن زن @یب شدن
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواب دیدم بالباس زیر دوش حمام غسل می کردم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

ان شاالله خیره .هر خوابی میبینید هیچ وقت تعبیر بد نکنید .
پاسخ
احسان
4 سال پیش

خواب دیم در یک جای سرسبز دارم کفش های مادرم که گلی شده بود را با آب تمیز میکردم که ناگهان یک فرد قد بلند و قوی هیکل از پشت پاهای مرا گرفت و با سر داخل آب چاه تمیز کرد و وردی به صورت آیات قرآنی میخواند و چندین بار این کار را انجام داد و من از خواب بیدار شدم. تعبیر این خواب چیست ؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی