دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / پ /

دیدن پرتاب کردن در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پرتاب کردن 

سه شنبه، 14 اسفند 1397
دیدن پرتاب کردن در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب پرتاب کردن را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

خواب دیدن اینکه چیزی را پرتاب می کنید ( پرت می کنید) بیانگر این است که کسی یا چیزی هست که نیاز دارید خودتان را از شرش خلاص کنید ( از زندگی تان بیرونش کنید). اما باید توجه داشت که چه چیزی را پرت می کنید چون شی پرت شده تاثیر مهمی در تعبیر خواب دارد.

تعبیر خواب پرتاب کردن به روایت اسماعیل بن اشعث

  • اگر بیند به طرفش سنگ پرت کرد بیم آن می رود بیم آن می رود به زنا و گناه متهم کنند
  • اگر بیند کسی شکر یا بادام یا قند به طرفش پرت کرد چنانچه آن شخص سرشناس باشد به خواب بین چیزی عطا می کند
  • واگربیند ناشناس شکر یا بادام یا قند پرت کرد جایزه و عطائی نصیب او می شود
  • اگر بیند خوردنی به سوی چهار پایان پرت کرد تعبیر آنست که مال خود را خرج جاهلان می کند.

تعبیر خواب پرتاب کردن به روایت خالد بن علی بن محد العنبری

  • پرتاب هرچیز در خواب، ممکن است بر دشنام دادن به علما و دانشمندان یا تهمت زنا زدن به دیگران تعبیر شود.
  • اگر کسی در خواب ببیند که هدف و نشانهای را معین نموده و به طرف آن پرتاب میکند و پرتابش به هدف میخورد، به مراد خود میرسد
  • اگر در خواب چیزی را به طرف کسی پرتاب کند،اما به هدف اصابت نکند، به آن فرد به ناحق تهمت میزند.

تعبیر خواب موضوعی پرتاب کردن

  • اگر یک دختر مجرد در خواب ببیند شخصی وجود دارد که با خصومت زیاد به او نگاه می کند و سپس به سمت او سنگ پرتاب می کند و قصد دارد فرار کند تا این سنگها به هیچ وجه به او آسیب نرساند ، این نشان دهنده وجود برخی از آنها است افرادی که برای او نقشه می کشند و برای او نقشه می کشند ، اما او سعی می کند از آنها دور شود و آنها را کوتاه کند تا شما را از آنها یا از مشکلات آنها آسیب نبیند ، و خدا بهتر می داند.
  • اما اگر دختر مجرد ببیند که در جاده ای قدم می زند و می بیند که مردم به سمت او سنگ پرتاب می کنند ، اما او هرگز اهمیتی نمی دهد و مسیر خود را به طور کامل کامل نمی کند ، پس این رویا نشان می دهد که مردم کلمات مضر را به سمت او پرتاب می کنند و او هرگز به او توجه نمی کند و تحت تأثیر چنین چیزهایی قرار نمی گیرد و زندگی او را کامل می کند و حتی در آن بیشتر برتری می یابد و خداوند متعال بالاتر است من می دانم.
  • اما اگر یک دختر مجرد در خواب شخصی را ببیند که دوستش دارد می بیند که بین آنها اختلافی رخ داده است و این شخص به سمت او سنگ پرتاب کرده است ، این خواب نشان می دهد که این شخص ممکن است به او آسیب برساند ، بنابراین باید مراقب باشد و توجه کافی داشته باشد و بماند در اسرع وقت از او دور شوید ، و اینكه خدا او را دوست دارد و از طریق این چشم اندازها او را گوشزد می كند ، و خداوند متعال بالاتر است و بهترین را می داند.
  • اگر یک زن متاهل ببیند که افراد نزدیک به او در حالی که در برابر این سنگها مقاومت می کند به او سنگ پرتاب می کنند تا به او آسیب نرساند ، این خواب نشان می دهد که او با مشکلاتی روبرو خواهد شد که ممکن است مشکلات خانوادگی باشد و با این مشکلات روبرو می شود در آخر مشکلات و پیروزی بر آنها ، و خدا بهتر می داند.
  • اما اگر یک زن متاهل ببیند که شوهرش می خواهد به او سنگ پرتاب کند و بدون اینکه دست بزند از این پرتاب جلوگیری می کند ، این نشان می دهد که برخی اختلافات زناشویی بین آنها به وجود می آید و این زن با هوش خود از چنین مشکلاتی جلوگیری می کند و آنها را دور می زند. و از شر آنها خلاص می شود و او و شوهرش در بهترین شرایط بازگشتند و خدا بهتر می داند.
  • اما اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که غریبه ها هنگام فرار از او سنگ پرتاب می کنند تا چنین سنگهایی به او آسیب نرساند ، این خواب نشان می دهد که او در معرض کلمات مردم قرار خواهد گرفت که به او آسیب می رساند ، اما او به آنها فرصتی نمی دهد تا بر او پیروز شوند.
  • اما اگر مردی ببیند شخصی که می شناسد به او سنگ پرتاب می کند و این سنگ به او برخورد نمی کند ، این نشان می دهد که او یا در محیط کار یا در خانواده با مشکلاتی روبرو است ، اما خدا از او محافظت می کند و هرگز او از چنین مشکلاتی آسیب دیده است.
  • اما اگر مردی ببیند که در جاده ای در حال عبور است و از جایی که نمی داند سنگ روی او می افتد و او آنها را مسدود می کند تا روی سرش نیفتند ، این خواب نشان می دهد که او در بعضی غرق شده است نگرانی ها و مشکلات ، اما او به سرعت از شر آنها خلاص می شود ، و خدا نگرانی او را با تسکین جایگزین می کند و او را در مدت کوتاهی از شر همه این مشکلات نجات می دهد.
  • اما اگر مردی ببیند همسرش در حال سنگ اندازی به او است و اگر سنگ به قلب او اصابت کند ، این نشان می دهد که او پسری را برای او به دنیا آورده که او را خیلی دوست دارد. پشت ، پس از آن نوزاد تازه متولد شده ماده است ، و خداوند متعال بالاتر است و بهترین چیزها را می داند.
  • اما اگر یک زن باردار در خواب ببیند شخصی که در گذشته دوستش داشته است سنگی به سمت او پرتاب کرده است و بدون آسیب رساندن به او تحت تأثیر این سنگها قرار نگرفته است ، این نشان می دهد که او در معرض سخنان این شخص قرار می گیرد ، اما هیچ فایده ای نخواهد داشت و این هرگز بر او تأثیر نخواهد گذاشت و اینكه خدا او را حفظ می كند و از او محافظت می كند.
  • اما اگر یک زن باردار ببیند که مردم به سمت او سنگ پرتاب می کنند ، و او در خواب بسیار می ترسد که بارداری اش توسط سنگ صدمه ببیند ، پس این خواب نشان می دهد که او نسبت به بارداری و نوزاد خود بسیار مضطرب است و بسیار از حسادت یا چشم به او ترسیدن ، و خدا بهتر می داند.
  • اما اگر یک زن باردار ببیند شوهرش در خواب در قلبش سنگی به سمت او پرتاب می کند ، این نشان می دهد که او یک پسر نر به دنیا می آورد. اما اگر او سنگی به چشم او بیندازد ، به دنیا آوردن یک کودک ماده ، و خدا بالاتر است و بهترین می داند.
  • اما اگر مرد جوان ببیند که دختری زیبا به سمت او سنگ پرتاب می کند گویی که او را نوازش می کند یا او را مشغول خود می کند ، به این معنی که پرتاب سنگ هیچ دشمنی را نشان نمی دهد ، این نشان دهنده عشق یک دختر زیبا است و او او را می پذیرد ازدواج به زودی به امر خدا.
  • اما اگر مرد جوان ببیند افرادی هستند که قصد پرتاب سنگ به او را دارند ، اما آنها قادر به انجام این کار نیستند ، این رویا نشان می دهد که او با مشکلاتی روبرو خواهد شد ، چه در محیط کار و چه در محیط خانواده ، اما خداوند آن را با او می پوشاند ، از او محافظت می کند و از او محافظت می کند ، و خداوند متعال بالاتر است و بهترین چیزها را می داند.

48 پسندیدم 69 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
وحید فلاح کارنامی
2 سال پیش

خواب دیدم پدر و مادرم از فاصله ۱۰ متری به سمتم تکه های آجر پرتاب میکنن ولی مال مادر میخورد به من اما مال پدر آنچنان سرعت داره نمیخوره خودم پرتاب میکنم اما دل ندارم بزنم دیگه خسته که شدم گفتم بیاین من دیگه شما را پدر و مادر صدا نمیکنم من میخوام برم دلم دیگه پاره شده تعبیرش چیه
پاسخ
محمد
2 سال پیش

مادرم خواب دیده که چندتا غربتی سیاه پوست داشتن از پشت بهم ینگ پرتاب میکردن من هم دست از کمر گرفتم و با درد راه ادامه میدادم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا من هم خواب مشابه دیدم و تعدادی از مردم از پشت به من جسمی پرتاب میکردن این نشان اون شخص داره به شما دشنام میگه و یا تهمت میزنه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شنا کردن در آب تمیز و رودخانه جاری تعبیر خوبی داره و نشان دهنده سلامتی روحی و حالت معنوی هستش وقتی کسی شما رو از آب زلال و تمیز پرت کرد بیرون یعنی این شخص باعث میشه از روحانیت و پاکی روح دور بشین
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

با سلام من امشب خواب دیدم که در روستا در مراسمی هستیم کلی زن و مرد خست بعد دعوا میوفته هرچی مرد هست همه بطرف زنا سنگ پرتاب میکنن دعوا افتاده حتی چند تا از سنگ ها هم سمت پسر من پرتاب کردن اما بش نخورده میخواستم ببینم تعبیرش چیع
پاسخ
علی
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم یه شخصی را بغل کردم و بعد پرستش کردم تعبیرش چیه؟
پاسخ
مصطفی
2 سال پیش

هروقت خواب دیدیدبه کسی سنگ پرت میکنیدیابرعکس یعنی فحش وناسزابهمدیگه میگید
پاسخ
سعید
2 سال پیش

من خواب دیدم کع رفیقم داره از پشت بهم سنگ میزنه
پاسخ
رضا
2 سال پیش

خواب دیدم یه گربه تو فقس خیلی قیافش وحشتناک شده بود ومیخواست بهم حمله کنه
پاسخ
رضاواحدی
2 سال پیش

سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از دوستای صمیمیم گذاشته دنبالم وپشت سرهم برام سنگ میندازه لطفا جوابم بدید ممنون
پاسخ
رامین.م
2 سال پیش

من خواب دیدم در یک جایی در حال راه رفتن هستم و یک نفر از روبرو در حال آمدن است.به محض دیدن او من چون هوا هم نیمه تاریک بود در حال فرار شدم او هم از روی زمین سنگ بر میدارد و به طرف من پرتاب میکند.
پاسخ
ستاره
2 سال پیش

با سلام من خواب دیدم من وفرزندانم درخانه هستیم وجن وپری ازسقف خانه به ما سقف پرتاب میکرد تعبیرش چیه؟
پاسخ
داود
2 سال پیش

سلام من و معشوقەام در داخل رودخانە شنا میکردیم چ چون من شنا بلد نبودم او مرا بالگد از آب بیرون انداخت.لطفا تعبیر انرا بفرمایید
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم دارم را میرم بعد یه نفر که فکر میکنم قبلا دیدم رو میبینم یهو بهم سنگ پرت میکنه بعد منم میرم که بهش سنگ پرت کنم من هرچی میزنم بهش نمیخوره ولی اون یدونش میخوره و بعد من فرار میکنم او هم به دنبالم می آید و هی سنگ پرت میکند
پاسخ
گلی
2 سال پیش

من خواب دیدم سنگ به کسی پرتاب کردم بهش نمیخورد بعدش اون سنگ خیلی بزرگی داشت پرت کرد طرفم من پناه آوردم بهم نخوره
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خخخخ دوست داره
پاسخ
مریمm
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم یه شال آبی داشتم و ی نفر که می‌شناسمش اون شالم رو بدون اجازه پرت زد و بهش گفتم که چرا پرت زدی گفت اون شال اونقد صنع نداشته تو خواب منظورش از آبرو بود ممنون میشم من رو راهنمایی کنید
پاسخ
eli
2 سال پیش

سلام من با پدرمو برادرم مدتی حرف نمیزنم و ندیدمشوندانا امروز خواب دیدم تو خیابون برادرمو رفتم بغل کردم پدر منو مادرمو باهم دیر ما خواستیم فرار کنیم بهمون سنگ پرتاب کرد یکیش خورد به کلیم یکیشم خورد سر مادرم منم سنگو برداشتم خواستم بزنم سر پدرم اما اون قبل من به سر خودشم سنگ زد دیگه بیدار شدم تعبیرش چیه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خواب دیدم به گربه مهر پرت کردم که فرار کنه ولی اون نترسید بیشتر خودم وحشت کردم تعبیرش چیه
پاسخ
مرضیه
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم 3نفر به سمت درمون سنگ پرتاب میکنن تعبیرش چیه؟
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی