دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دکوراسیون خانه کریم انصاری فرد و همسرش در یونان/ منزل یک فوتبالیست معروف با مدیرعامل پولدار یک شرکت ببینید چه شکلیه! +عکس 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: در این عکس منزل ساده کریم انصاری فرد فوتبالیست ایرانی و همسر یونانی آمریکایی اش الکساندارا را در یونان مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، کریم انصاری‌ فرد متولد 14 فروردین 1369 در اردبیل، بازیکن فوتبال ملی پوش است فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد می باشد که از 8 سالگی فوتبال را شروع کرد سپس وارد تیم ملی نونهالان شد و در ادامه با یک دختر یونانی ازدواج کرد.

کریم انصاری فرد به عنوان یک تورک زبان در شهر اردبیل به عنوان فرزند آخر خانواده به دنیا آمده است و سه خواهر و سه برادر دارد.

کریم انصاری فرد در مرداد 1397 با خانم الکساندرا صوفیا دختر یک خانواده ثروتمند یونانی آمریکایی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام سرینا میباشد.

خانم صوفیا تحصیلکرده رشته روانشناسی در دانشگاه کولوناکی می باشد و مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل دریایی به نام «IMEQ – CENTE» است.

در ادامه تصویری از خانه کریم انصاری فرد را در یونان مشاهده میکنید که از پیج شخصی آقای فوتبالیست برداشته شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
امین حیایی : رضا گلزار می گفت جون مادرتون اینقدر من رو نخندونید
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(تصاویر) دکوری‌های سنگی و شیک خانه‌ی مینا مختاری و بهرام رادان/ از شومینه پر از سنگ تا جا شمعی و میوه‌‌خوری سنگی/ حتی دکوری‌های اتاق پسرشونم مینیمال و باکلاسه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی