دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

دومین مسئول اهل سنت در راه کابینه دولت مسعود از سیستان و بلوچستان 

شنبه، 10 شهریور 1403
کد خبر: 406192
ساعدنیوز: پیش‌بینی می‌شود، یک چهره از استان سیستان و بلوچستان و از اهالی اهل تسنن به‌ عنوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از تابناک، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد دولت چهاردهم بار دیگر میزبان اهل تسنن در آرایش مدیران خود است. بر این اساس معین الدین سعیدی، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه چابهار، نیک شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآب بود.

معین الدین سعیدی با گرایش اصلاح طلبی، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی از دانشگاه پوترا مالزی است که پیش بینی می‌شود سکانداری دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، باشد.

پدربزرگ وی نیز سابقه نمایندگی حوزه انتخابی یاد شده در مجلس ملی را در کارنامه دارد. سعیدی خواهرزاده حمیدالله سردارزهی از معتمدان طایفه‌های جنوب بلوچستان و بلوچستان پاکستان و شهره به نیکوکاری است.

گفتنی است، پس از انتصاب عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، این دومین انتصاب از اهل سنت در میان مقامات ارشد دولت چهاردهم است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چیدمان مفصل میز صبحانه دلچسب دختر علی دایی با دیزاین اشتها برانگیز/ سالم خوری به سبک دنیز دایی +عکس
ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/نام گذاری میوه ها در ایران: چرا زرد قبل از آلو بیاد میشه زردآلو بعد از آلو بیاد میشه آلو زرد
تیپ و ژست مختلف و جور واجور بازیگران و ورزشکاران کنار برج زیبای خلیفه؛ از متانت همیشگی سوگل طهماسبی و سادگی هانیه غلامی تا قاب فرهاد مجیدی و سردار آزمون به همراه مادرانشان+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تست هوش تصویری/ فقط افرادی جواب صحیح را می‌دانند که هوش و استدلال منطقی بالایی دارند
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خلاقیت خیره‌کننده‌ی هنرمندی که با استفاده از خطای دید مردم به ثروت هنگفتی رسید+ تصاویر
دختر مهران مدیری: مامانم بهم زنگ زد گفت شهرزاد درسته اون عکسی که کنار باباته همسرش نیس ولی مردم حق دارن خانومه خیلی شبیه توئه+ویدئو