دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ز /

دیدن زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب زلزله 

شنبه، 28 مهر 1397
دیدن زلزله در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب زلزله را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

تعبیر خواب زلزله و حنف و فرو رفتن زمین، دچار شدن به رنج و سختی و گرفتاری و بلای خیلی بزرگ از طرف «پادشاه» و یا دچار شدن به قحط و بیماری می باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: فَخَسَفْنَا بِهِ وَبِدَارِهِ الْاَرْضَ… _ پس ما او و خانه اش را در زمین فرو بردیم… (قصص- ۸۱)، در هر صورت تعبیر زلزله برای مردم آن سرزمین بد بوده و نشانۀ عقوبت می باشد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سيرين

اگر بيند زلزله بود و زمين مي جنبيد، دليل كه مردم آن ديار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبيدن زمين و بعضي ازمعبران گويند: اگر بيند زمين مي جنبيد، دليل است كه آفت به مردم رسد و بيماري بود در آن ديار. اگر بيند كه زمين برگرديد و جانب زيرسوي بالا شد، دليل كه فتنه و بلاي عظيم به اهل آن ولايت رسد.

تعبیر خواب به روایت ابراهيم كرمانی

اگر بيند زمين آهسته بجنبيد و يك جانب فرو رفت و يك جانب به حال خود باقي بماند، دليل كه پادشاهي به آن زمين آيد و اهل آن ديار را عذاب كند و مال ايشان را به تاراج برد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطيعی تهرانی

زلزله در خواب تشنج و بي ثباتي است. اگر در خواب ديديد که زلزله اي واقع شد و شما به زمين افتاديد خوب نيست و نشان از اين است که در ماجرايي شکست مي خوريد و تنزل مي يابيد ولي اگر در خواب ديديد زلزله اي اتفاق افتاد و شما قائم باقي مانديد تشنج و تزلزل پيدا مي شود اما شما از پاي در نمي آييد و تغييري در وضعتان پيدا نمي شود. معبران نوشته اند اگر ديديد زلزله شد و زمين لرزيد دليلي آن است که به مردم آفت مي رسد و در آن ديار بيماري اتفاق مي افتد. چنانچه در خواب ديديد که زلزله شد و فقط خانه شما لرزيد خواب شما مي گويد که آن بي ثباتي خانوادگي است و در محيط خانواده شما اتفاقي مي افتد که سبب نگراني و تشويش مي شود. برعکس اگر ديديد که همه جا لرزيد مگر خانه شما خواب شما خبر مي دهد حادثه اي عمومي اتفاق مي افتد اما شما و اطرافيانتان از گزند مصون مي مانيد. اگر ديديد که زمين مي لرزد و ديوارها فرو مي ريزد به تعبير آوار نگاه کنيد. به هر حال زمين لرزه و زلزله نشان از حوادثي است که بيشتر جنبه عام دارد و بي ثباتي و تشنج عمومي تعبير شده است.

تعبیر خواب به روایت معبرین غربی

زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می دهد. البته بایستی به این نکته دقت کنید که زمین لرزه در خواب معانی و مفهوم ضعیف تری نسبت به واقعیت خواهد داشت. دیدن زمین لرزه و زلزله در مناطقی که به مراتب بیشتر زلزله خیز هستند تعبیری چندانی نخواهد داشت و دانستن اینکه شما در لحظه زلزله چه عملی انجام می دهید و با چه کسانی هستید در تعبیر و تفسیر خواب لازم و ضروری است.
زلزله در خواب بیشتر به معنای شوک و اتفاقی ناگهانی است این می تواند در بیداری به معنای از دست دادن شغل و یا تهدیداتی این چنینی باشد.

تعبیر خواب به روایت کارل گوستاو یونگ

خواب دیدن زمین لرزه بیانگر این است که یک تکان شدیدی را تجربه می کنید که ثبات و بنیان شما را تهدید می کند(متزلزل می کند). خواب، حس نا امنی، ترس ها و حس بی یاوری شما را تاکید می کند. چیزی در زندگی تان است که به خاطرش احساس تقصیر می کنید؟

اگر شما پناهی از زمین لرزه بیابید و به آن پناه ببرید، بر این چالش ها غلبه خواهید کرد. اگر شما در طول زمین لرزه گیر بیفتید یا صدمه ببینید، شما از یک سری فقدان و کمبود در زندگی تان رنج خواهید برد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

احساس زمین لرزه در خواب، نشانه آن است که میان ملت ها جنگ درخواهد گرفت و نشانه پریشانی و شکست در حرفه است.

تعبیر خواب به روایت کتاب فرهنگ تفسیر رویا به قلم تونی کریسپ

  • زمین لرزه یا زلزله: نا امنی، فروپاشی عقاید، نگرش ها و پیوندهایی که به نظر قابل اطمینان می آمدند، از میان رفتن یا آرام گرفتن تنش های کهنه یدن. این تصویر همچنین ممکن است نشان دهد تغییراتی چنان بزرگ و اساسی درون شما ایجاد شده که دیگر از زمین زیر پای خود مطمئن نیستید.
  • وارد شدن به مرحله بلوغ و همینطور پای گذاشتن از بزرگسالی به میان سالی نیز ممکن است به صورت زلزله تصویر شود.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

زلزله: تغییرات، بی ثباتی

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

ديدن زلزله در خواب، نشانه ى پيشامدهاى غير منتظره است. اگر خواب ببينيد كه زلزله خسارت وارد كرده، به اين معناست كه دچار زيان و ضرر مالى مى شويد.

تعبیر خواب به روایت هانس کورت

  • زلزله در خواب، بيانگر وقوع اتفاقات ناگوار است.
  • بی ثباتی علت اصلی انواع مشکلات در زندگی است. این مشکلات در نهایت منجر به عدم اطمینان و آسایش در زندگی می گردد. این موضوعاتی به حدی می تواند در زندگی فرد تاثیر گذارد که او را غرق در حالت افسردگی گرداند.
  • زلزله نمادی از ابهام و فقدان برنامه روشن برای آینده است. هنگامی که شخصی در مورد زلزله خواب می بیند، می تواند نمایی اجمالی از تجربه زندگی واقعی خود را ببیند. به عنوان مثال، فردی ممکن است در مورد شغل خود مطمئن نباشد، یا ممکن است به دلیل یک موقعیت ناپایدار نگران باشد. فکر از دست دادن شغل بسیار آزار دهنده بوده و این می تواند نه تنها برای فرد بلکه برای کل خانواده او ناراحتی ایجاد کند. از این رو، وقتی کسی در خواب زلزله ای را می بیند، علیرغم اینکه آن را در زندگی واقعی تجربه نکرده است، می تواند نشان دهنده این باشد که او باید وضعیت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کند و راهی برای مقابله با آن بیاندیشد. زلزله ها به یکباره اتفاق می افتند و مشکلات ناخوانده ای را وارد زندگی مردم می کنند. با این وجود، آمادگی فرد در لحظه مواجه مشکلات مهم است. از این رو شخص باید بتواند محکم بماند و بی ثباتی را برای آینده ای بهتر از بین ببرد.

تعبیر خواب موضوعی زلزله

  • دیدن خرابه های یک شهر پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که یک شهر یا یک خانه در اثر زلزله تخریب شده است، نشانه ی احساسات پنهان در درون شما است. احتمالا این احساسات با کسب و کار و حرفه ی شما در ارتباط است. برنامه ها و ایده های کاری شما شکسته خورده و اکنون احساس می کنید تمام تلاش تان بیهوده بوده است. قطعا شما باید روی آینده تمرکز کنید و از توجه بیش از حد به گذشته اجتناب کنید.هم چنین این خواب می تواند نشانه ی شکست در یک رابطه ی عاطفی باشد. احتمالا اخیرا به یک رابطه پایان داده اید و اکنون احساس می کنید زندگی تان چیزی کم دارد. اگر این احساس به خاطر فردی است که ارزش مبارزه کردن را دارد، باید سعی کنید اوضاع را بهتر کنید یا حداقل احساسات تان را پاک کنید.

  • دیدن سالم ماندن خانه تان پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که خانه تان در زلزله سالم مانده است، این خواب نشان دهنده ی خانواده تان است. اگر نگران اعضای خانواده تان هستید می توانید آرام باشید چون قرار نیست اتفاق بدی برای آن ها یا شما رخ بدهد. این خواب نشان دهنده ی آن است که هیچ یک از دشمنان نمی توانند بر آن ها یا شما غلبه کنند و آسیب بزنند. اگر در خواب دیدید که تمام شهر تبدیل به خرابه شده و خانه ی شما آسیبی ندیده، تعبیرش این است که شما می توانید دشمنان تان را شکست بدهید. آن ها نمی توانند نقشه هایشان را اجرا کنند و به شما آسیب بزنند. پس با آرامش بخوابید و بدانید که در امنیت هستید.

  • تعبیر خواب احساس امنیت در هنگام زلزله: اگر در خواب دیدید که هنگام زلزله احساس امنیت می کردید، تعبیرش این است که تمام برنامه هایتان با موفقیت پیش خواهدرفت و می توانید همه چیز را به موقع به سرانجام برسانید. در واقع این خواب یک نشانه ی مثبت و نشانه ی خوش شانسی است. اگر از نظر مالی در وضعیت دشواری هستید، این خواب خبر خوشی برایتان دارد. قرار است ثروتی به دست بیاورید یا با کمک فردی بدهی هایتان را بپردازید.

  • آسیب دیدن در اثر زلزله: اگر در خواب دیدید که قربانی زلزله شده اید، تعبیرش این است که قرار است فاجعه ای در زندگی تان رخ دهد. این خواب می تواند با زندگی شخصی یا کاری تان در ارتباط باشد، اما به هر حال وضعیت پیش رو آسیبی به شما نمی زند. برای هرچیزی که سر راه تان قرار می گیرد آماده باشید و از اتفاقاتی که در راه است شگفت زده نشوید.

  • دیدن لرزش در اثر زلزله: اگر خواب دیدید که زیر پایتان در اثر زلزله به شدت می لرزد، نشانه ی آن است که به زودی خبر بدی از یک فرد می شنوید. این خبر می تواند درباره ی فردی نزدیک به شما باشد یا ممکن است درباره پروژه های کاری تان باشد. این خبر خوب نخواهدبود، پس در دوره ی پیش رو مراقب باشید و از شنیدن آن خبر شگفت زده نشوید. خودتان را با اوضاع وفق دهید و هر اتفاقی افتاد واکنش هیجانی نشان ندهید.

  • دیدن شکاف در زمین پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که زمین پس از زلزله شکاف خورده است، تعبیرش این است که شاید درباره ی چیزی فکر می کنید اما نمی توانید تصمیم بگیرید. شما نمی توانید تصمیم بگیرید که چه بکنید و ظاهرا هیچ کس نمی تواند مشاوره ی درست به شما بدهد. این تصمیمی است که باید خودتان و بدون کمک دیگران بگیرید. اگر از دیگران کمک بخواهید شاید بعدا پشیمان شوید، چون ممکن است در نهایت همه چیز اشتباه از آب در بیاید.

  • تماشای زلزله در خواب: اگر در خواب دیدید که مشغول تماشای زلزله هستید اما جای شما امن است، معنی اش این است که به زودی خبر بدی از یک فرد می شنوید. این خواب هم مانند مورد قبلی که ذکر شد، نشانه ای منفی است و احتمالا درباره ی زندگی کاری یا شخصی تان خبر بدی به شما می رسد.

  • دیدن پناه گرفتن هنگام زلزله : اگر در خواب دیدید که از زلزله فرار می کنید و پناه می گیرید تعبیرش این است که تصمیمات آنی می گیرید و معمولا بعدا به ضررتان تمام می شود. باید تمرین کنید درباره ی کارهایی که می خواهید انجام دهید بیش تر فکر کنید. وقتی شتابزده تصمیم می گیریم معمولا درباره ی آینده فکر نمی کنیم و این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. گاهی ممکن است چیزی در نگاه اول درست به نظر برسد اما وقتی در دراز مدت آن را بررسی می کنیم کاملا اشتباه است. بنابراین هنگام تصمیم گیری خیلی دقت کنید.

  • شنیدن صدای زلزله در خواب : اگر خواب دیدید که صدای زلزله را می شنوید، معنی اش این است که شاید دوستان یا اقوام نزدیک تان به شما خیانت کرده اند. شما قربانی شرایطی خواهیدشد که آن ها ایجاد کرده اند و برای بهتر کردن اوضاع هیچ کاری از شما بر نمی آید. مراقب اطرافیان تان باشید و به آن ها اعتماد نکنید چون ممکن است در نهایت آسیب ببینید. مراقب باشید به دیگران چه چیزهایی می گویید و همه ی رازهایتان را برای همه افشا نکنید، مگر این که مطمئن باشید آن ها دوستان واقعی تان هستند.

  • شنیدن درباره ی زلزله: اگر در خواب دیدید که جایی زلزله آمده و دیگران درباره اش صحبت می کنند، معنی اش این است که به زودی به سفری مهیج خواهیدرفت. این سفر چشم هایتان را باز می کند و چیزهای زیادی از آن می آموزید. به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید و چمدان هایتان را برای یک ماجراجویی واقعی ببندید.

  • دیدن خاکستر و دود زلزله در خواب : اگر خاکستر و دود زلزله را در خواب دیدید، به معنی یک درگیری اجتماعی احتمالی است که در نزدیکی شما رخ می دهد. شاید این درگیری قبلا در اطراف تان رخ داده و اکنون شما آن را در خواب تان می بینید.

  • دیدن نجات دادن فردی در زلزله : اگر فردی را در زلزله نجات دادید، معنی اش این است که دوست یا یکی از اقوام نزدیک شما بدشانسی بزرگی را تجربه خواهدکرد. او به کمک شما نیاز خواهدداشت و باید برای نجات او از آن چه سر راه اش قرار می گیرد، آماده باشید. این فرد کسی است که برای شما بسیار عزیز است و همیشه یار و حامی شما بوده است، و اگر به او کمک نکنید، خیانت کرده اید.

  • دیدن دیگران در حال نجات خودشان از زلزله: اگر در خواب دیدید که دیگران از زلزله فرار می کنند و شما آن ها را تماشا می کنید، تعبیرش به اعضای خانواده تان مربوط می شود. آن ها به کمک شما احتیاج خواهندداشت و شما باید حمایت شان کنید. شاید یک نفر مریض شود و شما باید از او مراقبت کنید. خانواده مهم ترین چیز در دنیا است و حتی اگر نسبت به اقوام تان بی تفاوت باشید، خانواده تان نزدیک ترین دوستانی هستند که در زندگی خواهیدداشت.

  • دیدن گرفتار شدن هنگام زلزله : اگر در خواب دیدید که هنگام زلزله گیر افتاده اید تعبیرش این است که در زندگی واقعی احساس گرفتاری می کنید و راهی برای خارج شدن از این وضعیت پیدا نمی کنید. زندگی تان با چیزی که آرزویش را داشتید کاملا متفاوت است و نمی دانید چگونه دوباره اوضاع را درست کنید. وقتی این اتفاق می افتد بهترین کار این است که تصمیم هایتان را بازبینی کنید و به اشتباه هایی که احتمالا مرتکب شده اید، فکر کنید. گاهی راه حل در دسترس تان است و گاهی برای رسیدن به جایی که می خواستید، باید خیلی تلاش کنید.

  • دیدن از دست دادن فردی در زلزله: اگر در خواب دیدید که در زلزله یکی از نزدیکان تان را از دست داده اید، شاید بازنمای احساساتی باشد که نسبت به آن فرد دارید. احساس می کنید شما دو نفر از هم دور شده اید و اوضاع مثل همیشه نیست. شاید وقت آن است که صادقانه با این فرد صحبت کنید تا بتوانید احساس تان را توضیح دهید و برای وضعیت فعلی راه حلی دو جانبه پیدا کنید.


332 پسندیدم 191 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
پاسخ بدین
2 سال پیش

من خواب دیدم زلزله اومده دخترم کنارم خواب بود هرکاری میکردم نمیتونستم بلندبشم
پاسخ
حیدری
2 سال پیش

سلام خواب دیدم زلزله اومده من داخل خونه هستم فقط سگم رو بغل گرفتمو به بقیه میگم پلشید بریم بیرون زلزله اومده ولی همچنان دنبال گوشیمم میگشتم تعبیرش چیه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

کلاس چهارم و چهار صفحه قرآن و نجات ،
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام دیشب خواب دیدم رفتیم تفریح پیش ابشار بودم که داشتم پاهامو توی اب میشستم که یه دفعه صدای جیغ زنی از همون مردم اونجا بلند شد که داد میزنه زلزله منم از کنار رود خونه رفتم بالا پیش پسرم و دخترم داشتم دادمیزدم که پسرم پیدا کنم دستشو بگیرم یه دفعه زمین مثل گهواره تکون میخورد تا رسیدم به پسرم ولی از ترس داشتم سکته میکردم دیدم یه دفعه زمین لرزه وایساد واقعا ترسناک بود خداخودش کمکمون کنه در روز قیامت پناه به تو میبرم یاخدا 😭😭😭
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب ی جایی بودیم ک نمشناختم اولین بار بود اونجا بودیم با خانوادمو دوتا دختر خاله های مامانم یحو زلزله اومد و ی طرف دیوار ریخت دفعه اول ک زلزله اومد خانوادم پناه گرفتن با همون فامیلا ی جایی منو پسر خالم که نوزاده نتونسیم بریم پیششون بقلم بود خوابندمش زمین روش خوابیدم اوار نریزه روش رو خودم بریزه اون چیزیش نشه ولی رو هیچ کدوممون نریخت دفعه دوم پیش ی ستون با کل خوانوادم پناه گرفتیم و بعدش ک تموم شد فرار کردیم بیرون هیچ کدوممون چیزیمون نشد بعد بغیر از ما ی خانواده دیگم بودن اونام فرار کرده ب
پاسخ
فاطمه
2 سال پیش

من خواب دیده بودم تو مدرسمون زلزله ۶ یا ۷ ریشتری اومده بود سقف ریخت رو کلاس ششمی ها بهد پنجمی ها همه مردن ولی ما کلاس چهارم بودیم فرار کردیم سرایدار و معلم و مدیر و ... فرار کردن اما دانش آموز ها بعصی هاسون نتونستن مدرسه از هم پاشید شب قدر این خواب رو دیدم تو شب قدر هم ۴ صفحه قرآن خوندم ولی باز این خواب بد رو دیدم!
پاسخ
مرسل
2 سال پیش

سلام خواب دیدم در مدرسه هستم که زلزله میشه میاییم صحن حویلی مدرسه بیدار شدم بعدا نماز صبح را خواندم قرآن شریف تلاوت کردم دو باره خواب شدم دو باره خواب دیدم که در حیات خانه ما هستم با خانم برادرم حرف میزنم که باز هم زلزله میشه میخایم فرار کنیم که از آسمان سنگ میاید با دیدن سنگ من به خواندن کلیمه شروع میکنم بسیار بلند
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم همین خوابو دیدم فقط حرمو ندیدم ولی تو حرم بودیم پناه گرفتم بین دوتا دیوار و چیزیم نشد بقیه هم چیزیشون نشده بود همه سالم بودن فقط تعبیرش میخاسن بدونم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

مرد عنکبوتی نبین به سنت نمی‌خوره
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بزرگی زلزله حداکثر ۱۰ ریشتر هست
پاسخ
نرگس۲۳۲۰
2 سال پیش

با سلام و تشکر از اینکه مطالب بسیار عالی هستن. در صورت امکان تعبیر خواب منم لطف کنین انجام بدین. خواب دیدم که تو زندان هستم با زندانی های زیاد زن و مرد که محکوم به اعدام هستم و برای انجام حکم ما رو میارن و من تو خواب به لحظه جان دادن فکر میکنم و احساس میکنم که خوبه و ترسم از بین میره ولی ناگهان زلزله میشه و در زندان باز میکنن و همگی به حیاط زندان میریم ،یه جایی اونجا هست که میگن اگه ادنجا نماز بخونی خوبه و من تو صف وضو وایمیسام،ناگهان به این فکر میکنم مرگ با اعدام بده گریه میکنم و دعا میکنم.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم که زلزله را من سری پا شودم بعد سری ارم شود ارم که شود زلزله من نشستم تعبیر اش را میشه بیکی لطفا
پاسخ
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

خونه مادر بزرگم و اون موقع تارم تموم شد چون همه خونه خای شهر مادر بزرگم رو قوی و مهکم کردم اما خونه مادر بزرگم رو نتونستم مهکم و قوی کنم رفتم پیش مادر بزرگم باید داروهاش رو میخورد من بهش دادم و بالاسرش وایستادم که ساختمان ریزش کنه من بتونم مادر بزرگمو نجات بدم فهمیدم که از قبل یکم تار اضاف اوردم ورش داشتم و زلزله۱۱/۳ریشتری اومد و من دویدم سمت مادر بزرگم و مادر بزرگم رو با تارم سالم رسوندمش روی زمین و همون لحضه من موردم♥️♥️🌹 تعبیرشو لطفا بگید ممنون♥️ خسته نباشید🌹
پاسخ
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

خواب دیدم من مردانکبوتیم که زلزله اومد زلزله۳اتفاق افتاد بار اول من تو شهر داشتم میجرخیدم و خونه های درحال ریزش رو با تارم میگرفتم و فقط در کل شهر۲خانه ریخت که اونارو هم از خونه در اوردم فقط خونشون ریخت من فهمیدم که ۸/۵ریشتر اومد و با خودم فکر کردم که امکانش هست دوباری اتفاق بیوفته خدس زدم ۹/۴الی۱۱/۵ریشتر زلزله میاد و با خودم فکر کردم برم به شهر های دیگر اما همه اون شهری که نجات دادم رو به یک تاری‌چسبوندم که تکون نخورن چون امکان ریزش‌ خونه۱۰۰/۱۰۰بود خونه ها رو با تارم مهکم کردم و رفتم خونه مادر
پاسخ
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

من خواب دیدم زلزله اومد همون لحظه یک دزد هم وارد خونم شد و من به سمت پایین رفتم ودرد هم پشت من می اومد بعد من کلید ماشین باهام بود و اون دزد کلید ماشینمو گرفت و ماشینمو دزدید بعد از پشت خونه روم ریخت بعد زنم بیدارم کرد چون ویلا لواسونم رو دزد وسیله هاش رو دزدین وسایلی که دزدیدن:جواهر،ماشین،لوستر،گاوصندوق،دلار، تابلو های گرون،مجسمه های نیم میلیاردی و……… لطفا بگید تابیر خوابمو🌹 خسته نباشید♥️
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله اومده بود وهمه جا آتیش گرفته بود ومردم داشتن میسوختن وزمین دهن باز کرد از شدت زلزله وخونه ها رفتن داخش همه جا آتیش گرفته بود ومنم آتیش گرفتم ویهو از خواب پریدم تعبیرش چیه؟ یاخداا
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله اومد وشب بود وخونمونم تاریک بود وزلرله زیادی میومد ما تو خونه بودیم ومامانوبابام کنار هم وایسادن ولی من روزمین بودم واز بابام کمک میگرفتم که دستمو بگیره وبلند شم ودر بریم اما بابام کمکم نکرد و میگفتم در بریم اما بابام میگفت میترسم درو باز کنم ممکنه خونه بریزه.. وای چه خواب وحشتناکی بود
پاسخ
بی نام
2 سال پیش

خواب دیدم زلزله اومد ولی شدید بود طوری ک نتونی تکون بخوری انگار زمین لغ بود ؟؟؟
پاسخ
محمد
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم تو اپارتمان بودم یهو زلزله اومد فرار کردم اومدم بیرون اما پدرم جا موند اپارتمان خراب شد من از شدت ناراحتی رفتم سمت خرابها
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

نگران نباشید چیزی نیست
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ شهری در ایتالیا با مردمی سنگی/ نابودی پمپئی در سایۀ کوه آتشفشانی وزوو
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب