ساعدنیوز
ساعدنیوز

دیدن زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب زلزله

  شنبه، 28 مهر 1397   زمان مطالعه 13 دقیقه
دیدن زلزله در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب زلزله
دیدن زلزله در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب زلزله را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

تعبیر خواب زلزله و حنف و فرو رفتن زمین، دچار شدن به رنج و سختی و گرفتاری و بلای خیلی بزرگ از طرف «پادشاه» و یا دچار شدن به قحط و بیماری می باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: فَخَسَفْنَا بِهِ وَبِدَارِهِ الْاَرْضَ… _ پس ما او و خانه اش را در زمین فرو بردیم… (قصص- ۸۱)، در هر صورت تعبیر زلزله برای مردم آن سرزمین بد بوده و نشانۀ عقوبت می باشد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سيرين

اگر بيند زلزله بود و زمين مي جنبيد، دليل كه مردم آن ديار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبيدن زمين و بعضي ازمعبران گويند: اگر بيند زمين مي جنبيد، دليل است كه آفت به مردم رسد و بيماري بود در آن ديار. اگر بيند كه زمين برگرديد و جانب زيرسوي بالا شد، دليل كه فتنه و بلاي عظيم به اهل آن ولايت رسد.

تعبیر خواب به روایت ابراهيم كرمانی

اگر بيند زمين آهسته بجنبيد و يك جانب فرو رفت و يك جانب به حال خود باقي بماند، دليل كه پادشاهي به آن زمين آيد و اهل آن ديار را عذاب كند و مال ايشان را به تاراج برد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطيعی تهرانی

زلزله در خواب تشنج و بي ثباتي است. اگر در خواب ديديد که زلزله اي واقع شد و شما به زمين افتاديد خوب نيست و نشان از اين است که در ماجرايي شکست مي خوريد و تنزل مي يابيد ولي اگر در خواب ديديد زلزله اي اتفاق افتاد و شما قائم باقي مانديد تشنج و تزلزل پيدا مي شود اما شما از پاي در نمي آييد و تغييري در وضعتان پيدا نمي شود. معبران نوشته اند اگر ديديد زلزله شد و زمين لرزيد دليلي آن است که به مردم آفت مي رسد و در آن ديار بيماري اتفاق مي افتد. چنانچه در خواب ديديد که زلزله شد و فقط خانه شما لرزيد خواب شما مي گويد که آن بي ثباتي خانوادگي است و در محيط خانواده شما اتفاقي مي افتد که سبب نگراني و تشويش مي شود. برعکس اگر ديديد که همه جا لرزيد مگر خانه شما خواب شما خبر مي دهد حادثه اي عمومي اتفاق مي افتد اما شما و اطرافيانتان از گزند مصون مي مانيد. اگر ديديد که زمين مي لرزد و ديوارها فرو مي ريزد به تعبير آوار نگاه کنيد. به هر حال زمين لرزه و زلزله نشان از حوادثي است که بيشتر جنبه عام دارد و بي ثباتي و تشنج عمومي تعبير شده است.

تعبیر خواب به روایت معبرین غربی

زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می دهد. البته بایستی به این نکته دقت کنید که زمین لرزه در خواب معانی و مفهوم ضعیف تری نسبت به واقعیت خواهد داشت. دیدن زمین لرزه و زلزله در مناطقی که به مراتب بیشتر زلزله خیز هستند تعبیری چندانی نخواهد داشت و دانستن اینکه شما در لحظه زلزله چه عملی انجام می دهید و با چه کسانی هستید در تعبیر و تفسیر خواب لازم و ضروری است.
زلزله در خواب بیشتر به معنای شوک و اتفاقی ناگهانی است این می تواند در بیداری به معنای از دست دادن شغل و یا تهدیداتی این چنینی باشد.

تعبیر خواب به روایت کارل گوستاو یونگ

خواب دیدن زمین لرزه بیانگر این است که یک تکان شدیدی را تجربه می کنید که ثبات و بنیان شما را تهدید می کند(متزلزل می کند). خواب، حس نا امنی، ترس ها و حس بی یاوری شما را تاکید می کند. چیزی در زندگی تان است که به خاطرش احساس تقصیر می کنید؟

اگر شما پناهی از زمین لرزه بیابید و به آن پناه ببرید، بر این چالش ها غلبه خواهید کرد. اگر شما در طول زمین لرزه گیر بیفتید یا صدمه ببینید، شما از یک سری فقدان و کمبود در زندگی تان رنج خواهید برد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

احساس زمین لرزه در خواب، نشانه آن است که میان ملت ها جنگ درخواهد گرفت و نشانه پریشانی و شکست در حرفه است.

تعبیر خواب به روایت کتاب فرهنگ تفسیر رویا به قلم تونی کریسپ

  • زمین لرزه یا زلزله: نا امنی، فروپاشی عقاید، نگرش ها و پیوندهایی که به نظر قابل اطمینان می آمدند، از میان رفتن یا آرام گرفتن تنش های کهنه یدن. این تصویر همچنین ممکن است نشان دهد تغییراتی چنان بزرگ و اساسی درون شما ایجاد شده که دیگر از زمین زیر پای خود مطمئن نیستید.
  • وارد شدن به مرحله بلوغ و همینطور پای گذاشتن از بزرگسالی به میان سالی نیز ممکن است به صورت زلزله تصویر شود.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

زلزله: تغییرات، بی ثباتی

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

ديدن زلزله در خواب، نشانه ى پيشامدهاى غير منتظره است. اگر خواب ببينيد كه زلزله خسارت وارد كرده، به اين معناست كه دچار زيان و ضرر مالى مى شويد.

تعبیر خواب به روایت هانس کورت

  • زلزله در خواب، بيانگر وقوع اتفاقات ناگوار است.
  • بی ثباتی علت اصلی انواع مشکلات در زندگی است. این مشکلات در نهایت منجر به عدم اطمینان و آسایش در زندگی می گردد. این موضوعاتی به حدی می تواند در زندگی فرد تاثیر گذارد که او را غرق در حالت افسردگی گرداند.
  • زلزله نمادی از ابهام و فقدان برنامه روشن برای آینده است. هنگامی که شخصی در مورد زلزله خواب می بیند، می تواند نمایی اجمالی از تجربه زندگی واقعی خود را ببیند. به عنوان مثال، فردی ممکن است در مورد شغل خود مطمئن نباشد، یا ممکن است به دلیل یک موقعیت ناپایدار نگران باشد. فکر از دست دادن شغل بسیار آزار دهنده بوده و این می تواند نه تنها برای فرد بلکه برای کل خانواده او ناراحتی ایجاد کند. از این رو، وقتی کسی در خواب زلزله ای را می بیند، علیرغم اینکه آن را در زندگی واقعی تجربه نکرده است، می تواند نشان دهنده این باشد که او باید وضعیت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کند و راهی برای مقابله با آن بیاندیشد. زلزله ها به یکباره اتفاق می افتند و مشکلات ناخوانده ای را وارد زندگی مردم می کنند. با این وجود، آمادگی فرد در لحظه مواجه مشکلات مهم است. از این رو شخص باید بتواند محکم بماند و بی ثباتی را برای آینده ای بهتر از بین ببرد.

تعبیر خواب موضوعی زلزله

  • دیدن خرابه های یک شهر پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که یک شهر یا یک خانه در اثر زلزله تخریب شده است، نشانه ی احساسات پنهان در درون شما است. احتمالا این احساسات با کسب و کار و حرفه ی شما در ارتباط است. برنامه ها و ایده های کاری شما شکسته خورده و اکنون احساس می کنید تمام تلاش تان بیهوده بوده است. قطعا شما باید روی آینده تمرکز کنید و از توجه بیش از حد به گذشته اجتناب کنید.هم چنین این خواب می تواند نشانه ی شکست در یک رابطه ی عاطفی باشد. احتمالا اخیرا به یک رابطه پایان داده اید و اکنون احساس می کنید زندگی تان چیزی کم دارد. اگر این احساس به خاطر فردی است که ارزش مبارزه کردن را دارد، باید سعی کنید اوضاع را بهتر کنید یا حداقل احساسات تان را پاک کنید.

  • دیدن سالم ماندن خانه تان پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که خانه تان در زلزله سالم مانده است، این خواب نشان دهنده ی خانواده تان است. اگر نگران اعضای خانواده تان هستید می توانید آرام باشید چون قرار نیست اتفاق بدی برای آن ها یا شما رخ بدهد. این خواب نشان دهنده ی آن است که هیچ یک از دشمنان نمی توانند بر آن ها یا شما غلبه کنند و آسیب بزنند. اگر در خواب دیدید که تمام شهر تبدیل به خرابه شده و خانه ی شما آسیبی ندیده، تعبیرش این است که شما می توانید دشمنان تان را شکست بدهید. آن ها نمی توانند نقشه هایشان را اجرا کنند و به شما آسیب بزنند. پس با آرامش بخوابید و بدانید که در امنیت هستید.

  • تعبیر خواب احساس امنیت در هنگام زلزله: اگر در خواب دیدید که هنگام زلزله احساس امنیت می کردید، تعبیرش این است که تمام برنامه هایتان با موفقیت پیش خواهدرفت و می توانید همه چیز را به موقع به سرانجام برسانید. در واقع این خواب یک نشانه ی مثبت و نشانه ی خوش شانسی است. اگر از نظر مالی در وضعیت دشواری هستید، این خواب خبر خوشی برایتان دارد. قرار است ثروتی به دست بیاورید یا با کمک فردی بدهی هایتان را بپردازید.

  • آسیب دیدن در اثر زلزله: اگر در خواب دیدید که قربانی زلزله شده اید، تعبیرش این است که قرار است فاجعه ای در زندگی تان رخ دهد. این خواب می تواند با زندگی شخصی یا کاری تان در ارتباط باشد، اما به هر حال وضعیت پیش رو آسیبی به شما نمی زند. برای هرچیزی که سر راه تان قرار می گیرد آماده باشید و از اتفاقاتی که در راه است شگفت زده نشوید.

  • دیدن لرزش در اثر زلزله: اگر خواب دیدید که زیر پایتان در اثر زلزله به شدت می لرزد، نشانه ی آن است که به زودی خبر بدی از یک فرد می شنوید. این خبر می تواند درباره ی فردی نزدیک به شما باشد یا ممکن است درباره پروژه های کاری تان باشد. این خبر خوب نخواهدبود، پس در دوره ی پیش رو مراقب باشید و از شنیدن آن خبر شگفت زده نشوید. خودتان را با اوضاع وفق دهید و هر اتفاقی افتاد واکنش هیجانی نشان ندهید.

  • دیدن شکاف در زمین پس از زلزله: اگر در خواب دیدید که زمین پس از زلزله شکاف خورده است، تعبیرش این است که شاید درباره ی چیزی فکر می کنید اما نمی توانید تصمیم بگیرید. شما نمی توانید تصمیم بگیرید که چه بکنید و ظاهرا هیچ کس نمی تواند مشاوره ی درست به شما بدهد. این تصمیمی است که باید خودتان و بدون کمک دیگران بگیرید. اگر از دیگران کمک بخواهید شاید بعدا پشیمان شوید، چون ممکن است در نهایت همه چیز اشتباه از آب در بیاید.

  • تماشای زلزله در خواب: اگر در خواب دیدید که مشغول تماشای زلزله هستید اما جای شما امن است، معنی اش این است که به زودی خبر بدی از یک فرد می شنوید. این خواب هم مانند مورد قبلی که ذکر شد، نشانه ای منفی است و احتمالا درباره ی زندگی کاری یا شخصی تان خبر بدی به شما می رسد.

  • دیدن پناه گرفتن هنگام زلزله : اگر در خواب دیدید که از زلزله فرار می کنید و پناه می گیرید تعبیرش این است که تصمیمات آنی می گیرید و معمولا بعدا به ضررتان تمام می شود. باید تمرین کنید درباره ی کارهایی که می خواهید انجام دهید بیش تر فکر کنید. وقتی شتابزده تصمیم می گیریم معمولا درباره ی آینده فکر نمی کنیم و این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. گاهی ممکن است چیزی در نگاه اول درست به نظر برسد اما وقتی در دراز مدت آن را بررسی می کنیم کاملا اشتباه است. بنابراین هنگام تصمیم گیری خیلی دقت کنید.

  • شنیدن صدای زلزله در خواب : اگر خواب دیدید که صدای زلزله را می شنوید، معنی اش این است که شاید دوستان یا اقوام نزدیک تان به شما خیانت کرده اند. شما قربانی شرایطی خواهیدشد که آن ها ایجاد کرده اند و برای بهتر کردن اوضاع هیچ کاری از شما بر نمی آید. مراقب اطرافیان تان باشید و به آن ها اعتماد نکنید چون ممکن است در نهایت آسیب ببینید. مراقب باشید به دیگران چه چیزهایی می گویید و همه ی رازهایتان را برای همه افشا نکنید، مگر این که مطمئن باشید آن ها دوستان واقعی تان هستند.

  • شنیدن درباره ی زلزله: اگر در خواب دیدید که جایی زلزله آمده و دیگران درباره اش صحبت می کنند، معنی اش این است که به زودی به سفری مهیج خواهیدرفت. این سفر چشم هایتان را باز می کند و چیزهای زیادی از آن می آموزید. به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید و چمدان هایتان را برای یک ماجراجویی واقعی ببندید.

  • دیدن خاکستر و دود زلزله در خواب : اگر خاکستر و دود زلزله را در خواب دیدید، به معنی یک درگیری اجتماعی احتمالی است که در نزدیکی شما رخ می دهد. شاید این درگیری قبلا در اطراف تان رخ داده و اکنون شما آن را در خواب تان می بینید.

  • دیدن نجات دادن فردی در زلزله : اگر فردی را در زلزله نجات دادید، معنی اش این است که دوست یا یکی از اقوام نزدیک شما بدشانسی بزرگی را تجربه خواهدکرد. او به کمک شما نیاز خواهدداشت و باید برای نجات او از آن چه سر راه اش قرار می گیرد، آماده باشید. این فرد کسی است که برای شما بسیار عزیز است و همیشه یار و حامی شما بوده است، و اگر به او کمک نکنید، خیانت کرده اید.

  • دیدن دیگران در حال نجات خودشان از زلزله: اگر در خواب دیدید که دیگران از زلزله فرار می کنند و شما آن ها را تماشا می کنید، تعبیرش به اعضای خانواده تان مربوط می شود. آن ها به کمک شما احتیاج خواهندداشت و شما باید حمایت شان کنید. شاید یک نفر مریض شود و شما باید از او مراقبت کنید. خانواده مهم ترین چیز در دنیا است و حتی اگر نسبت به اقوام تان بی تفاوت باشید، خانواده تان نزدیک ترین دوستانی هستند که در زندگی خواهیدداشت.

  • دیدن گرفتار شدن هنگام زلزله : اگر در خواب دیدید که هنگام زلزله گیر افتاده اید تعبیرش این است که در زندگی واقعی احساس گرفتاری می کنید و راهی برای خارج شدن از این وضعیت پیدا نمی کنید. زندگی تان با چیزی که آرزویش را داشتید کاملا متفاوت است و نمی دانید چگونه دوباره اوضاع را درست کنید. وقتی این اتفاق می افتد بهترین کار این است که تصمیم هایتان را بازبینی کنید و به اشتباه هایی که احتمالا مرتکب شده اید، فکر کنید. گاهی راه حل در دسترس تان است و گاهی برای رسیدن به جایی که می خواستید، باید خیلی تلاش کنید.

  • دیدن از دست دادن فردی در زلزله: اگر در خواب دیدید که در زلزله یکی از نزدیکان تان را از دست داده اید، شاید بازنمای احساساتی باشد که نسبت به آن فرد دارید. احساس می کنید شما دو نفر از هم دور شده اید و اوضاع مثل همیشه نیست. شاید وقت آن است که صادقانه با این فرد صحبت کنید تا بتوانید احساس تان را توضیح دهید و برای وضعیت فعلی راه حلی دو جانبه پیدا کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

191 دیدگاه
  دیدگاه ها
پاسخ بدین
1 سال پیش

من خواب دیدم زلزله اومده دخترم کنارم خواب بود هرکاری میکردم نمیتونستم بلندبشم
حیدری
2 سال پیش

سلام خواب دیدم زلزله اومده من داخل خونه هستم فقط سگم رو بغل گرفتمو به بقیه میگم پلشید بریم بیرون زلزله اومده ولی همچنان دنبال گوشیمم میگشتم تعبیرش چیه
بازدیدکننده
2 سال پیش

کلاس چهارم و چهار صفحه قرآن و نجات ،
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام دیشب خواب دیدم رفتیم تفریح پیش ابشار بودم که داشتم پاهامو توی اب میشستم که یه دفعه صدای جیغ زنی از همون مردم اونجا بلند شد که داد میزنه زلزله منم از کنار رود خونه رفتم بالا پیش پسرم و دخترم داشتم دادمیزدم که پسرم پیدا کنم دستشو بگیرم یه دفعه زمین مثل گهواره تکون میخورد تا رسیدم به پسرم ولی از ترس داشتم سکته میکردم دیدم یه دفعه زمین لرزه وایساد واقعا ترسناک بود خداخودش کمکمون کنه در روز قیامت پناه به تو میبرم یاخدا 😭😭😭
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب ی جایی بودیم ک نمشناختم اولین بار بود اونجا بودیم با خانوادمو دوتا دختر خاله های مامانم یحو زلزله اومد و ی طرف دیوار ریخت دفعه اول ک زلزله اومد خانوادم پناه گرفتن با همون فامیلا ی جایی منو پسر خالم که نوزاده نتونسیم بریم پیششون بقلم بود خوابندمش زمین روش خوابیدم اوار نریزه روش رو خودم بریزه اون چیزیش نشه ولی رو هیچ کدوممون نریخت دفعه دوم پیش ی ستون با کل خوانوادم پناه گرفتیم و بعدش ک تموم شد فرار کردیم بیرون هیچ کدوممون چیزیمون نشد بعد بغیر از ما ی خانواده دیگم بودن اونام فرار کرده ب
فاطمه
2 سال پیش

من خواب دیده بودم تو مدرسمون زلزله ۶ یا ۷ ریشتری اومده بود سقف ریخت رو کلاس ششمی ها بهد پنجمی ها همه مردن ولی ما کلاس چهارم بودیم فرار کردیم سرایدار و معلم و مدیر و ... فرار کردن اما دانش آموز ها بعصی هاسون نتونستن مدرسه از هم پاشید شب قدر این خواب رو دیدم تو شب قدر هم ۴ صفحه قرآن خوندم ولی باز این خواب بد رو دیدم!
مرسل
2 سال پیش

سلام خواب دیدم در مدرسه هستم که زلزله میشه میاییم صحن حویلی مدرسه بیدار شدم بعدا نماز صبح را خواندم قرآن شریف تلاوت کردم دو باره خواب شدم دو باره خواب دیدم که در حیات خانه ما هستم با خانم برادرم حرف میزنم که باز هم زلزله میشه میخایم فرار کنیم که از آسمان سنگ میاید با دیدن سنگ من به خواندن کلیمه شروع میکنم بسیار بلند
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم همین خوابو دیدم فقط حرمو ندیدم ولی تو حرم بودیم پناه گرفتم بین دوتا دیوار و چیزیم نشد بقیه هم چیزیشون نشده بود همه سالم بودن فقط تعبیرش میخاسن بدونم
بازدیدکننده
2 سال پیش

مرد عنکبوتی نبین به سنت نمی‌خوره
بازدیدکننده
2 سال پیش

بزرگی زلزله حداکثر ۱۰ ریشتر هست
نرگس۲۳۲۰
2 سال پیش

با سلام و تشکر از اینکه مطالب بسیار عالی هستن. در صورت امکان تعبیر خواب منم لطف کنین انجام بدین. خواب دیدم که تو زندان هستم با زندانی های زیاد زن و مرد که محکوم به اعدام هستم و برای انجام حکم ما رو میارن و من تو خواب به لحظه جان دادن فکر میکنم و احساس میکنم که خوبه و ترسم از بین میره ولی ناگهان زلزله میشه و در زندان باز میکنن و همگی به حیاط زندان میریم ،یه جایی اونجا هست که میگن اگه ادنجا نماز بخونی خوبه و من تو صف وضو وایمیسام،ناگهان به این فکر میکنم مرگ با اعدام بده گریه میکنم و دعا میکنم.
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم که زلزله را من سری پا شودم بعد سری ارم شود ارم که شود زلزله من نشستم تعبیر اش را میشه بیکی لطفا
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

خونه مادر بزرگم و اون موقع تارم تموم شد چون همه خونه خای شهر مادر بزرگم رو قوی و مهکم کردم اما خونه مادر بزرگم رو نتونستم مهکم و قوی کنم رفتم پیش مادر بزرگم باید داروهاش رو میخورد من بهش دادم و بالاسرش وایستادم که ساختمان ریزش کنه من بتونم مادر بزرگمو نجات بدم فهمیدم که از قبل یکم تار اضاف اوردم ورش داشتم و زلزله۱۱/۳ریشتری اومد و من دویدم سمت مادر بزرگم و مادر بزرگم رو با تارم سالم رسوندمش روی زمین و همون لحضه من موردم♥️♥️🌹 تعبیرشو لطفا بگید ممنون♥️ خسته نباشید🌹
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

خواب دیدم من مردانکبوتیم که زلزله اومد زلزله۳اتفاق افتاد بار اول من تو شهر داشتم میجرخیدم و خونه های درحال ریزش رو با تارم میگرفتم و فقط در کل شهر۲خانه ریخت که اونارو هم از خونه در اوردم فقط خونشون ریخت من فهمیدم که ۸/۵ریشتر اومد و با خودم فکر کردم که امکانش هست دوباری اتفاق بیوفته خدس زدم ۹/۴الی۱۱/۵ریشتر زلزله میاد و با خودم فکر کردم برم به شهر های دیگر اما همه اون شهری که نجات دادم رو به یک تاری‌چسبوندم که تکون نخورن چون امکان ریزش‌ خونه۱۰۰/۱۰۰بود خونه ها رو با تارم مهکم کردم و رفتم خونه مادر
تعبیر خوابمو بگید
2 سال پیش

من خواب دیدم زلزله اومد همون لحظه یک دزد هم وارد خونم شد و من به سمت پایین رفتم ودرد هم پشت من می اومد بعد من کلید ماشین باهام بود و اون دزد کلید ماشینمو گرفت و ماشینمو دزدید بعد از پشت خونه روم ریخت بعد زنم بیدارم کرد چون ویلا لواسونم رو دزد وسیله هاش رو دزدین وسایلی که دزدیدن:جواهر،ماشین،لوستر،گاوصندوق،دلار، تابلو های گرون،مجسمه های نیم میلیاردی و……… لطفا بگید تابیر خوابمو🌹 خسته نباشید♥️
ناشناس
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله اومده بود وهمه جا آتیش گرفته بود ومردم داشتن میسوختن وزمین دهن باز کرد از شدت زلزله وخونه ها رفتن داخش همه جا آتیش گرفته بود ومنم آتیش گرفتم ویهو از خواب پریدم تعبیرش چیه؟ یاخداا
ناشناس
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله اومد وشب بود وخونمونم تاریک بود وزلرله زیادی میومد ما تو خونه بودیم ومامانوبابام کنار هم وایسادن ولی من روزمین بودم واز بابام کمک میگرفتم که دستمو بگیره وبلند شم ودر بریم اما بابام کمکم نکرد و میگفتم در بریم اما بابام میگفت میترسم درو باز کنم ممکنه خونه بریزه.. وای چه خواب وحشتناکی بود
بی نام
2 سال پیش

خواب دیدم زلزله اومد ولی شدید بود طوری ک نتونی تکون بخوری انگار زمین لغ بود ؟؟؟
محمد
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم تو اپارتمان بودم یهو زلزله اومد فرار کردم اومدم بیرون اما پدرم جا موند اپارتمان خراب شد من از شدت ناراحتی رفتم سمت خرابها
بازدیدکننده
2 سال پیش

نگران نباشید چیزی نیست
شهین رحیمی
2 سال پیش

سلام .من تو خواب دیدم تو یک بانک هستم وزلزله امد و بانک تکان خورد اما اتفاق خاصی نیوفتادوهمه سالم بودیم
آیلین
2 سال پیش

موتور و صورت بچه هرو تو دستشون گرفته بودن که میگفتن چرا کشتیشون با گریه چرا کشتیشون چرا که دیگه از خوب بیدار شدم اما چیزی که خودم برداشت کردم این بود که منظورش با مادر و پدر بچه بود و اونم که گفت چرا کشتیشون زلزله اما خیلی میرقتن از کپچه عبور میکردن حتی یه زن حامله ای هم دیدم که ماسک همین مال بیمارستانا رو دهنشه و بهوش هم هست و داره با شوهرش حرف میزنه و شوهرشم موتورو میرونه و قیافه زنه رو خوب یادمه اما نمیشناختمش گیج شدم خدا لطفا معنیش رو بگین بهم😥😫
آیلین
2 سال پیش

من خواب دیدم زلزله امده چون دسته جاروبرقی خیلی بد میلرزید و فقط مامانم و یکی از آجیم بود که گفتم بهشون گفتن نه بابا زلزله کجا بود بعد گفتن اره راست میگی بعد در کمد اروم عقب جلو میشد که یهو محکم خورد تو سرم و از خواب پریدم اما دوباره خوابیدم دوباره زلزله میومد اما من چیزیم نبود و سالم بودم و فقط من و مامانم و بابام بودیم که مامانم با سرعت زیاد از خونه رفت بیرون بابابام که منم دنبالشون رفتم که همه با موتور از کوچه رد میشدن که توی دوتا موتور بچه بود اما هیچکس رانندگی نمی کرد که مامانم و بابام سمت
مریم
2 سال پیش

من خواب دیدم کاملا جای جدیدی هستم باآدمای جدیدخانواده جدیدوخیلی زلزله شدیدکه حس کردم که واقعاخونه خودمه شدیدولی جای خراب نشدفقط خیلی لرزش شدیدی بودتوفکرم تو جای جدیدوخانواده جدیدمنظورچیست نمیدونم؟
امیر
2 سال پیش

من خواب دیدم ازدواج کردم با همونی که میخوامش و داریم جهیزیه میاریم تو خونه و دراز کشیدیم برا استراحت زلزله شد و یه اتش سوزیم از پنجره دیدم رفتم برم یه جا امن تا در امان باشم ولی به خانومم هرچی میگفتم پاشو توجه نمیکرد
سحر
2 سال پیش

من یکسال است که از شوهرم جدا زندگی میکنم و با همسرم خیلی مشکل دارم و بشدت کینه ای شده ، در یک خواب دیدم که بار اول تو خونه مادرشوهرم هستم و وقتی خواست شوهرم بیاد توی خونه زلزله اومد و شوهرم حواسش از من پرت شد و من رفتم ( با خشم و غضب میخواست بیاد سمتم ) و بار بعد هم دیدم تو مغازه شوهرم در حال خرید هستم ، به محض ورود شوهرم زلزله شد و اون پاش لغزید و من باز تونستم فرار کنم . تعبیرش چیه ؟ ولی زلزله ها خیلی شدید بود
رضا
2 سال پیش

سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که با خانواده خودم یعنی پدر و مادر و برادر کوچک تر جلوی در خونه مادر بزرگم وایسادیم... انگار تو خواب من هی اصرار داشتم که از جلوی در بریم کنار و جای دیگه ای صحبت کنیم... بعد هیو زلزله اومد و خونه چند طبقه ای یهو ریزش کرد و فرو ریخت... تو این حال من پشت دیوار پناه گرفتم تا چیزیم نشه ولی سرمو که بر گردوندم دیدم پدرم یه تیکه شیشه رفته تو گردنش و داره خِر خِر میکنه ولی هنوز روی پاهاش وایساده بود... منم که این صحنه رو دیدم داد زدم یا امام رضا رفتم سمتش
امیر علی
2 سال پیش

من خواب دیدم چند بار تو خونم بودم زلزله اومد زیاد نبود فقط چند بار این خواب رو دیدم
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیر است انشاءالله. برای شما از طرف خانواده مشاجراتی پیش خواهد آمد که شما مشکل حل میکنید و با توکل به خدا و البته لطف خداوند پیروز میشوید.تخم مرغ نشانه ای از قدرت و ثروت است.
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیره انشاءالله.مشکلی براتون پیش میاد و شما به مادرتون پناه میبرید و اونو سپر بلای خودتون میکنید.
بازدیدکننده
2 سال پیش

انشاءالله که خیر باشد.بین شما و خانواده درگیری پیش میآید که منجر به آزرده شدن روح مادرت میشه.
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم توی خونه تنها بودم و زلزله آمد لوسترها تکان میخوردن منم پاشدم وسایلای باارزشم رو چن تیکه برداشتم ک برم بیرون ولی زلزله تموم شد منم بیرون نرفتم
بازدیدکننده
2 سال پیش

فهمیدی تعبیرش چی بود؟
mortrza
2 سال پیش

سلام خسته نباشید من خواب دیدم انگار فیلم میبینم که یه جا زلزله هست وداخلش زیر پای مردم خالی می شود بعد از خواب که بلند می شوم یه اتاقم که من بلند شدم مادرم که ۳ ماه پیش فوت کرده و خانومم هردو خوابن هرچی مادرمو صدا میکنماصلا جواب نمیده خانمم سریع بلند میشه یه پس لرزه کوچیک میاد اخر مادرم یه دفعه میپره
بازدیدکننده
2 سال پیش

من هم همین خواب رو دیدم
بازدیدکننده
2 سال پیش

شما ی شخص پولداری
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام وقت بخیر من توخواب دیدم تو یه خونه قدیمی هستم وزلزله خیلی شدیدی شد وسقف خونه بعضی از جاهاش ریخت واهن های سقف تیراهن ها دولا میشدن ومن محکم سرمو گرفته بودم نشسته بودم خیلی ترسیده بودم که کامل خونه تاب میخورد یه چند دقه طول کشید تا تموم شد میخواستم اگه میشه لطفا تعبیر کنید ممنونم سینا
بدبخت
2 سال پیش

من یه خواب دیدم که زلزله اومد لوستر افتاد زمین بعد رفتم دنبال گربم و مامانم و داداشم بعدش رفتیم بیرون نمد چیشد رفتیم تولدمو تو یه جای خیلی بزرگ و شیک گرفتیم یه جایی شبیه دوبی کراشمم اونجا بود مثلا همه چی خوب بود ولی از خونه خبر نداشتم گربمم دیدم با یه گربه خیابونی اشتباه گرفتم میشه بگید چی میشه معنیشش؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

زلزه تحول بزرگی خواهد بود در زندگیتا ترک دیوارها به معنای این است که دشمنتان را خواهید دیدوبرانهاپیروز خواهید شد انشاالله
ناشناس
2 سال پیش

من خواب دیدم که زلزله میاد ولی یادم نیست کوچکتر میکردم نگین از استان کهگیلویه و بویراحمد
نورا
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله شد انگار دوباربود بار اول زیاد نبود بار دومش خیلی زیاد شد و من ترسیدم و ب سمت راه پله رفتم ولی جایی هم خراب نشد میخواستم تعبیرشو بدونم مرسی🙏🏻
سارا
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم دوبار زلزله اومد باراول شدید نبود ولی باردوم باورکنین اینقد شدید وطولانی بوده (جالبه فرارنمیکردم فقط کنج دیوار که میگن جای امنیه وایساده بودم وسقفو نگامیکردم ووقتی دیدم خیلی شدید وطولانی شد شوع کردم به گفتن.......⬅️) اشهدو خوندم ولی هیچی خراب نشد تنها توخونه بودم وخدا روشکر بخیر گذشت. میخام بدونم تعبیرش چیه ممنونم 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹
علی
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم تو خونه قدیم پدر بزرگم بودیم ... و یهو زلزله خیلی شدیدی اومد خیلی شدید من فرار کردم رو جاده خودم رسوندم و فک کردم اخر زمان ..... هیچ آسیبی ندیدم ولی خیلی ترسیده بودم ب دیوار ها نگاه میکردم ک داشتن ترک می خوردن ولی چیزی فرو نریخت و همش نگران بقیه بودم...لطفا تعبیر کنید ممنوم
نازنین زهرا دلجو
3 سال پیش

واقعا
نازنین زهرا دلجو
3 سال پیش

خواب اینجوریه نهخاب
محمدرضا خدائ
3 سال پیش

سلام من تو خواب دیدم که ۳بار زالزله شد که باراول وباردوم ملایم بود ولی بار۳خیلی خیلی شدید بودو زمانش هم مثلا۱دقیقه شد که من خودمو به زور رسوندم پیش مادرم که ببینم بهش چیزی نشده دیدم چیزی نشدکه من رفتم پشتش وایستادم جلوی پنجره نشسته بود ترسیدم بریزن رفتم وایستادم پشتش گه چیزی به سرش نریزه . لوسترهای اوتاق جوری تکان میخوردکه به سقف میخوردن لوسترها توی خواب ازترسم داشتم سکته میکردم بخدا تروخدا تعبیر این خواب من چی هستش لطفا بهم بگین ممنون میشم ازلطف شما منتظرجوابتون هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا من هم الان همین خواب رو دیدم
مهدی
3 سال پیش

من دیدم در خواب زلزله شده و هیچ جا یی خراب نشد ومن از ترس قل هو الله احد را با صدای بلند می خوندم
مهران
3 سال پیش

خاب دیدم بر اثر زمین زلزله از بام خانه افتادم و سالم ماندم اما خانه ترک برداشته بود
ابراهیم کاظمی
3 سال پیش

سلام خواب دیدم پسرم بغلم بود یه دفعه دیدم دل پسرم داره صدای قل قل میاد زیاد بعد یهو زلزله اومد
نسرین
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم داشتم نماز میخوندم و زلزلە شد سلام اخرای نمازم بود اما پاشدم از ترس اینکە بچەهام زۆر اوار بمونن اما تونستم بچەهامو ببرم بیرون خونە همراە شوهرم بودم و مهمونی بودیم اما دختر کوچیکم خونە خودمون بود فوری رفتیم خونە و دختر بزرگم رفت دختر کوچیکمونو کە خواب بود اورد بیرون دیوار حیاط خونەمون ریخت البتە خوابم تو یە روستا بود کە تا حالا ندیدمش و خونە ماهم یە خونە خیلی خیلی قدیمی روستایی بود و فقط نصف دیوار حیاطش ریخت خونە همسایە ها هم کمی دیوار ریخت میشە تعبیرشو بگید؟ ممنون
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام.زلزله یعنی یک حادثه بزرگ و تلخ در زندگی.اگه در زمان زلزله آسیب دیدید یا زمین خوردید.تعبیرش به همان اندازه آسیب بد است.اما اگر سالم کاندید یعنی از حادثه نجات خواهید یافت.و اگر با سرما یا برف همراه باشد یعنی آن حادثه موجب غم خواهد شد.که البته هرچه سردتر باشد غم بیشتری است.و هر چه مدت زمان زلزله یا شدت آن بیشتر باشد.یعنی حادثه سخت و مهیب تر است
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خواب دیدم که زمین میلرزید و صدای غرش زمین میومد و من با صدای یلند میگفتم یا امام حسین ،یا امام حسین ...
بازدیدکننده
3 سال پیش

شاید صدقه لازم داره که ازت کمک میخواد
بازدیدکننده
3 سال پیش

پولدار میشی
بازدیدکننده
3 سال پیش

اخی
بازدیدکننده
3 سال پیش

آخی عزیزم
هستی
3 سال پیش

من خواب دیدم تویه ساختمونی هستم که جلوش کلا شیشه است ومن ومادرم اونجابودیم که من دیدم زمین داره میلرزه ولی مادرم میخواست فرارکنه گفتم فرارنکن مگه نه میمیری برواون گوشه ستون وایسا هیچی نمیشه بعدتکوناخیلی شدیدشد ومن داشتم ازاون ورشبشه میدیدم که ساختموناکاملاباخاک یکسان شدومن تو شوک بودم وچشاموبستموگفتم خدایاالانه که بمیریم چشاموبازکردم ولرزش تموم شدوماوساختمون هیچیمون نشدوبه مادرم گفتم که پشت سرم بودباهم خارج شدیم.میشه تعبیرخواب منوبگیدممنون میشم.
بازدیدکننده
3 سال پیش

من خواب دیدم توی یه خانه قدیمی هستم یهو یه زلزله آمد اما جایی زیاد خراب نشد چند نفره و یک بچه کوچک انجا نبود. دیوارها و سقفی چند سانتی پایین آمدن کامل نریختن من فقط بچه را که نمیشناختم بقال کردم درب را با لگدت شکستم دویدم بیرون و بقیه هنوز توی خونه بودن و بمن نگاه می‌کردند با خود میگفتم من چرا یک بچه قریبه را که نمیشناسم نجات میدام من با بچه انطرف درب شکسته بیرون از خانه استاده بودیم آنها که هنوز در خانه بودن نگاه می‌کردیم تعبیرش چیه نگران شدم پاسخ
شاهپور
3 سال پیش

من خواب دیدم توی یه بازار قدیمی مثله بازار وکیل شیرازم یهو یه زلزله طولانی مدت آمد اما جایی زیاد خراب نشد نگران بچهام بودم که بیرون پاساژ تو خونه بودن دویدم طرف خونه کفشهام هم دیگه پام نبود تعبیرش چیه نگران شدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

الهی چقد مسلمانی شما مسلمان کی بودی عزیزم
ناشناس
3 سال پیش

در ضمن فقط زمین لرزید و جایی خراب نشد
ناشناس
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم با مادربزرگم رفتیم داخل پاساژ بعد زلزله اومد همه از پاساژ رفتیم بیرون دستامون و گذاشتیم رو سرمون و از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟؟
عرفان
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم همسایه هامون باهم دعواشون شده بعد صدای مترو میاد . همه فکر میکردیم متروئه که من یهو گفتم زلزله. وقتی میرفتم به سمت چهارچوب حس کردم زمین داره میلرزه و سرم گیج میره. تعبیرش چیه؟
س
3 سال پیش

خواب دیدم که مادرم رفته بود بیرون من و خواهر مم توی خونه بودیم یکدفعه ی زلزله ی اروم اومد و ما سریع پناه گرفتیم زلزله همین جوری داشت زیاد تر میشد و چند دیقه طول کشید مادرم زنگ زد و گقت لباس بپوشید دارم میام مامانم ویدیو کال گرفته بود کنارش ی عالمه ادم بود انگار همه ریخته بودن بیرون لباس پوشیدیم تا خواستم بیام بیرون مادرم و دیدم که داشت با همسایه ها حرف میزد
رویا
3 سال پیش

سلام‌من خواب دیدم زلزله اومد من بچه هامو زیرم طوری نگه داشتم که بهشون چیزی نخوره واگه بخوره به من بخوره همم رو به قبله وایستادم که اگه بمیرم رو به قبله بمیرم ولی زلزله زود تموم شد وچیزی خراب نشد ونریخت
بازدیدکننده
3 سال پیش

پادشاه ظالم.قحطی و گرانی
بازدیدکننده
3 سال پیش

🤣🤣🤣
امیر محمد
3 سال پیش

سلام خسته نباشید دیشب مادرم برادرم پسر خاله ام عموم و پسر عموم همگی خواب زلزله رو دیدند واقعا عجیبه !!!! امکان داری قحطی در پیش باشه یعنی تعبیرش چیه.؟
خانم نورا
3 سال پیش

خواهرم خواب دیده خونشون زلزله اومده ولی جایی خراب نشده فقط زمین زیر پاهاش لرزیده۰تعبیرش چیه؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام و عرض ادب بپرسید ببینید آیا دِین به گردن دارند(حق الله و حق الماس) ؟ اگر دارند به خانوادشون و ولی ایشان بگید تا در ادای آن دین کوشا باشند انشاءالله که خیر است
زهره
3 سال پیش

سلام میشه لطفا جواب بدید من یکی از دوستان صمیمیم حدودا یک ساله فوت کرده من هر بار ک خوابشو میبینم توی زلزله‌ست یبار خواب دیدم داره زلزله میاد و من دستشو گرفتم و کمکش کردم تا زیر آوار نیفته یکبار هم خواب دیدم زلزله اومده و بمن گفتن دوستت زیر آوار مرده اما نمرده بود و من پیداش کردم خواهش میکنم بگید تعبیر خوابم چیه چن وقته خیلی حال روحیم بهم خورده
Oveys
3 سال پیش

سلام خواب دیدم منو پدرم داریم از کنار رود خونه ای رد میشیم ماهی های بزرگی تو اب بودن بعد من دبال یه چیزی میگردم تا باهاش ماهی بگیرم کیسه بزرگ یکم پاره پیدا کردم باهاش یه ماهی حدود یک متری گرفتم از داخل اب باز بادست گرفتمش
باران
3 سال پیش

دیشب خواب دیدم اگه میشه جواب بدین نگرانم خواب دیدم زلزله آمده و من تو اتاقم هستم و نقاشی میکشم و هیچ ترسی ندارم پدرم وارد اتاق من میشود و روی زمین می خوابد که خستگی پاهایش در برود آژیر صدا میده من پدرم را کول می کنم و به حال خانمان می برم وقتی از اتاق امدم بیرون سقف اتاقم آمد پایین وقتی واد حال شدم همچی بهم ریخته بود مادرم روی ی مبل نشسته بود از اول تا آخر لطفا بگید ممنون میشم
بازدیدکننده
3 سال پیش

😂😂خاستی بگی ویلا داری نمی دونستی چطور بگید
بازدیدکننده
3 سال پیش

باسلام خدمت شما دوست عزیز و به امید سلامتی برای شما و خانواده محترمتان اول اینکه خواب خودتون رو برای هرکس تعریف نکنید دوم نگران نباشید از کسانی بپرسید که برای جواب تعبیر خواب آگاهی دارند و عالمند التماس دعا دارم
Shima
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم داخل یه برج زندگی میکنم با دوتا پسرام یهو همه جا لرزید همه چیز به هم ریخت خیلی آدم دورو برم بودن همه داخل یه طبقه بودیم انگاری یه ارگانی نمیدونم بسیج بود یا پلیس اومده بودن کمکمون من همش میگفتم بایدبریم طبقه های پایین تر تا بتونیم فرار اما اون پلیسا نمیگذاشتن تا من خودم با دوتا پسرام رفتیم واز اون برج بیرون رفتیم طبقه هاهمش فرو میرختن من خیلی ترسیده بودم بیشتر رای جان دوتا پسرام الانم که بیدار شدم خیلی میترسم😭😭😭😭
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمت گرم با این خوابت
قلی پلنگ
3 سال پیش

عجب خوابی !!! قطعا شما راست میگین و همچین خوتبی دیدید
شیوا
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم توی یه صحرا هستم که جلو دیدم یه مسجد با عظمت قرار داره که خیلی هزینه اش کرده بودند،اول که یه روحانی اومد سخن رانی کنه بعد دیدم با شلوار لی داره میره بالای منبع که من گفتم دیگه روحانی ها هم لباس خودشون قبول ندارند بعد به روحانی لباس سیاه اومد با یه دوربین خیلی شیک من تا دیدم گفتم مردمان کشورم اب و غذا ندارند و تو خرجیشون موندند چرا باید مسجد به این باشکوهی بسازند توی صحرا و اومدم بیرون و همه اش دعا میکردم که خدایا چرا اینطوری و خرابش کن روی سرشون به چند دقیقه نرسید زلزله شد
شیوا
3 سال پیش

لزله اومد و مسجد خراب شد و زمین دهن باز کرد و من به اطرافیانم گفتم مراقب باشید و یه دختر بچه با لباس قرمز پرت شد داخل زمین همینجوری که زمین داشت بسته میشد دستش گرفتن بیارنش بیرون اما زمین بسته شد و رو به روم یه مسجد خیلی ساده و مثل یه کتابخانه ساده درست شده بود که همه رفتیم توی مسجد
عبدالستار
3 سال پیش

سلام دیشب خواب دیدم هوا بارانی هست داخل ساختمان بلندی در تهران بودم ساختمان شروع به لرزیدن کرد از پنجره به پایین نگاه کردم دیدم تمام ماشین ها تصادف کردن از ساختمان خارج شدم باران شدید بود 70 درصد ساختمان ها تخریب شده بود سیل را افتاد همه جا رو آب گرفته بود من و چندین نفر رو ساختمانی گیر افتاده بودیم بیشتر مردم کشته شده بودن تهران نابود شده بود
شایلین
3 سال پیش

من دیشب خواب دیدم که زلزله شده و پدرم اصلا نبود و مادرم را یهو گم کردم و فقط با برادر چهار ساله ام ماندم بعد از خانه زدم بیرون بعد زمین از وسط نصف شد و برادرم لیز خورد و در قسمت باز شده زمین فرو رفت و مرد 😢😭 و فقط من ماندم و حسابی گریه میکردم و ترسیده بودم و موج جمعیت منو به این طرف و اون طرف میبرد و من یه جایی برای نجات پیدا کردم که خیلی تنگ بود و میترسیدم ازش بگذرم و یهو زمین به شدت لرزید و من از خواب پریدم . تعبیر این خواب چیست ؟
محمد امین
3 سال پیش

من خواب دیدم داخل یه خانه هستم داشتم کار میکردم دیدم دیوارها ترک برون اما فرار کردم داشتم تو خیابان میدویدم که دیدم زمین لرزه است
محمد امین
3 سال پیش

سلام فاطمه قصد ازدواج داری
بازدیدکننده
3 سال پیش

من خواب دیدم زمین میلرزه همه جا خراب میشه امامن فرار کردم
فاطمه
3 سال پیش

من تو خواب دیدم که یکی منو تهدید می کرد ترسیده بودم که زلزله اومد بدو بدو رفتم وسایل مهم رو برداشتم که یهو زیر آوار موندم و.. که یهو از خواب پریدم
زهرا
3 سال پیش

در خواب دیدم که پسر بچه ام را شیر میدهم و زلزله ای رخ داد و خانه لرزید اما اتفاقی نیفتاد تعبیر ان چیست
R
3 سال پیش

من خواب دیدم که برای جشن تکلیف رفتم حرم امام رضا ع که زلزله اومد با دوستام رفتم رو منبر زلزله اومد منبر زیر پام شکست واقعا ترسیده بودم ک از خواب بیدا شدم
النا
3 سال پیش

من خواب دیدم ک برای جشن تکلیف رفتم حرم امام رضا ع
pedram
3 سال پیش

خواب دیدم به مدت طولانی زلزله اومده و فقط خونه خودمون میلرزهو یه وسایل از سقف افتاد کی میدونه معنیشو
سبحان
3 سال پیش

سلام من سبحان هستم. منم همچین خوابی دیدم، برادر کوچیک دارم ولی توی خواب ندارم.
محمد
3 سال پیش

خواب دیدم روی سکوی خونه ی قبلیمون واستادیم و 3 تا شیر در حیاط درحاله گشتن هستند بعد زلزله شدید اومد و ما همه فرار کردیم رو به بیرون اما آبجی بزرگم رفت داخل و هرچی هم صداش کردیم به روی خودش نیاورد و بعد ما که با فرار از حیاط رفتیم بیرون اون 3 تا شیر هیچکدوم از خانواده رو کارنداشتن ولی اومدن طرف من و پای منو گاز گرفتن و از خواب پریدم(((لطفاااااا اینو تعبیر کنید خیلیییی واجبه)))
بازدیدکننده
3 سال پیش

تا الان هیچ اتفاقی واست نیوفتاده؟؟؟ چون منم همچین خوابه وحشتناکی دیدم امروز میترسم برم بیرون😑
بازدیدکننده
3 سال پیش

من تقریبا هر شب خواب زلزله میبینم
علی
3 سال پیش

من درخواب دیدم که در منزلی که ساکن هستیم زلزله نیم شدید امده و چیزی را خراب نکرده حتی دکوراسیون منزل ما و من از درس بردار کوچک خودم را به گوشه از خانه بردم و در آغوش گرفتم
متین
3 سال پیش

من در خواب دیدم که یک مکانی زلزله اومده(خانه ما هم جزؤ آن مکان بود) . و راه را بسته اند و نمیزارن کسی به آن قسمت که خراب شده بروند و فقط می‌گفتند از این جا به بعد زلزله همه جارا خراب کرده بعد شنیدم که مادرم مرا صدا می‌زند به سوی مادرم رفتم و دیدم که استاد دانشگاهم کنار مادرم ایستاده. بعد مادرم گفت که استادت ساعت سه امتحان می‌گیرد از شما منم گفتم که تو این اوضاع... بعد استادم گفت اشکال نداره من نمره قبولی رو بهت میدم ولی نمیخواد امتحان بدی. و بعد از خواب پریدم
شیما
3 سال پیش

من خونه پدرم بود .و خواب میدم که خواب هستم یدفعهه حس کردم زمین لرزه هی تند تند تر میشد .بلند،شدم شروع کردم به گریه کردن وبچه هامو زیر بدنم جا دادم دستمو گذاشتم روسرشون.وهی گریه میکردم ومیگفتم لااللله اللا ملک و حق المبین...تعبیر این خواب من چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

😐😐😐😐😐
بی نام
3 سال پیش

من در خواب دیدم خونهٔ عموم بودم یک لحظه من گفتم زلزله کسی باور نکرد ولی دفعهٔ دوم خیلی تند تر بود همه باور کردند رفتیم بیرون همه جا پر از شیر بود روی پنجره یه خونهٔ مادر بزرگم نشسته بودند بعد مهمون اومد گفت زلزله شما 4/5ریشتر بوده دلیل این خواب چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خواب زلزله رو ک دیدی اتفاقی برات افتاد!؟ تو رو خدا بگو
نیلوفر
3 سال پیش

دیشب خواب دیدم زلزله اومد من بیدار شدم اعضای خانوادم رو صدا می کردم بیدار نمی شدن روشون پتو انداختم وقتی شدید شد اونا بیدار شدن رفتن جلو در وقتی داشتم میرفتم به سمت در زمین فرو ریخت و ما جلو در بودیم وقتی دیدم جلو دریم و خونه داشت فرو میریخت به خواهرم گفتم اساس هام گفت ول کن صبح که بیدار شدم فهمیدم ویلام رو دزد زده واقعا چرا قبل این که اتفاقی بیوفته ما خواب می بینیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من مسافرت میرم خوبه
مهدی
3 سال پیش

من همین که رفتم یه نگاه بندازم دیدم 4 تا مهدی دیگه هم هست بجز من😐
مهدی
3 سال پیش

من خواب دیدم یه زلزله اومد که به جرعت میتونم بگم 100 ریشتر بود، اطرافم به حدی میلرزید که چشمام همه جا رو تار و چند تا چند تا میدید، جوری که انگار یکی داره سرم رو با سرعت زیاد تکون میده، تو خوابم از خواب بیدار شدم و رفتم پیش ستون و یادمه پس لرزه هم داشت و خیلی طولانی بود، ولی هیچ چیزی خراب نشد و هیچ گرد و غباری ندیدم....
مهدی
3 سال پیش

اغا منم خیلی خواب زلزله میبینم شاید مشکل از خون باشه چربی خون بالا یا فشار بالا علت هم میشه .من ۳ روز یه بار خواب زلزله میبینم
امیرعلی
3 سال پیش

من خواب دیدم ک زلزله امده و شهری درحال سوختن است و ناگهان صدای آژیر خطر آمد و من از ساختمان خارج شدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا منم همین خواب و دیدم لطفا ادمین تعبیرکنید
n
3 سال پیش

خواب دیدم زلزله خیلی خیلی شدیدی اومده جوری که همه جا میره بالا پایین و زلزله خیلی هم طولانی بود و من و خواهر کوچیکم و مامانم روی تخت خوابیدیم که زلزله میاد خیلی شدیددددد من خواهر کوچیکم رو بغل میکنم و بعد مدتی زلزله تموم میشه و نه ما نه خونه نه هیچی اصلا تکون نمیخوره
مهدیس
4 سال پیش

منم دقیقا تو ی هفته دو بار خواب زلزله دیدم . دقیقا هم چیزی خراب نمیشد و میلرزید . ب چ شدتی کل خانوادم میدیدیم ک لوستر تکون میخوره ولی چیزی نمیریخت . همش میگفتم الان میریزه ولی فقط میلرزید ... شاید اتفاقی بخواد بیوفته
مهسا
4 سال پیش

اولین بار بود یه چنین خوابی میدیدم برام خیلی عجیب بود و خیلی کنجکاوم ببینم تعبیرش چیه خواب دیدم توخونه با مامان بابام و خواهرم و دوقلوش نشستیم یهو خونه شروع کرد به لرزیدن خیلی ترسناک بودددد خیلییی شدت لرزیدنش زیاد شد اما چیزی ریخته نشد فقط همه جا داشت تار میشد گرد وخاک میشد دیگه همو نمیدیدیم بعد خواهرم که روبه روم بود یه انگار له شد سرش اومد رو پاهاش اصلا یه وضعی غیر قابل توصیف....واقن تو خواب ترسیده بودم دقیقا مثل زلزله بود اما زلزله نبود توخواب با خودم گفتم ایوای آخرزمان ک میگفتن اینه هااا
♡♡
4 سال پیش

سلام وقتتون بخیر مامان من خاب دید که زلزله امده و جلو در اشپزخونه وایساده و منو فقط صدا میکنه میشه لطفا تعبیرشو بگین🙏
زهرا
4 سال پیش

خواب دیدم منو دخترم و خواهرم و مادرم خونه عموم بودیم من از اون خونه میترسیدم چون حس میکردم جن داره اما زنعموم داشت سفره شامو میچید کباب داشتن ی دفعه ما داشتیم از تو حیاط نگاه میکردیم یه ساختمون خیلی بلند بود که شروع به ریزش کرد اول دو طبقه بالاییش فرو ریخت و بعد بقیش فقط طبقه اولش باقی موند خیلی وحشتناک بودمن فقط با صدای بلند میلرزیدم و میگفتم یا حضرت زهرا یا علی که اوار تا جلو پامون اومد امارخونه ما نلرزیدمردمودیدم تو آوار که ی دفعه خواهرم داد زد کسی زندس؟ صدای ناله میومدرفتیم که نجاتشون بدیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم که زلزله آمد ما فرار میکردیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

درخواب دیدم که زلزله آمد و خانمان شروع به لرزیدن کردیواش یواش خاک میریخت انگار مثل شن ومن دست دخترم و پسرم تو بغلم از خانه به راه پله فرار کردیم و همسایه بالا که برادر شوهرم هستن را صدا کردم و گفتم که بیاید بیرون زلزله اومده
مهدی زعفرانلو
4 سال پیش

با سلام خواب دیدم زلزله امد من دامادمان ودیگران از سوی خانمان که خراب شد به بیرون رفتیم رو به سوی قبله بعد از چند قدمی وایستادیم ولبخند بر لب با توجه به اینکه چهار عدد تخم مرغ با ارم نوشته وسالم در دستان من بودند
بازدیدکننده
4 سال پیش

دوعلت وجود دارد در تعبیر خواب .. منظور از زلزله علت این است که پادشاه روی مطرح خواهد تا به انسان زیان برسانن.. علت دوم .. یا مریضی دامنگیر مردم خواهد شد
سارا
4 سال پیش

من همین الان چنین خوابی دیدم. خیلی هولناک بود و اینکه پسر ۱۱ سالم و مادرم با من بودن و من هوشیارشون کردم و بردم جای امن.
بازدیدکننده
4 سال پیش

دقیقا من هم چنین خوابی دیدم بااین تفاوت که پسرهفت ساله ام بامن بود وازايشان هم بایک بالش مراقبت میکردم.الله اکبر
حسین از مشهد
4 سال پیش

خواب دیدم زلزله شدیدی اومد من رفتم زیر کم در واستادم همه جا تکان شدیدی میخورد ولی چیزی خراب نشد منم سوره آیت الکرسی رو میخوندم تموم که شد ازخواب پریدم ..تعلیرش چیه ؟ممنون
Mehdi
4 سال پیش

سلام منم دیشب خواب دیدم همه جا میلرزه ولی زلزله کلان تو خواب خوب نیست
زهره
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم با دخترم تو خونه هستیم ک زلزله اومد و دوتایی روی زمین پرت شدیم ب صورتی ک من نمیتونستم بچرخم و با زحمت زیاد برگشتم ک من روی دخترم چهار دست و پا وایسم ک اوار روش نریزه چیزی خراب نشد فقط میشنیدم از تو کوچه داییم ک همسایمونه داد میزد مواظب باشید همسایه ها زمین داره میلرزه خواهش میکنم تعبیرشو بهم بگید توی یک ماه دوبدر خواب زلزله دیدم ولی اوار و خراب نداشته
زهرا
4 سال پیش

خواب دیدم از قبل شروع یه پسر جونی زلزلهدرو پیش بینی کرده ولی همه بی تفاوت بودن داخل اتوبوسی منو پسرم بودیم پل خراب میشه من از اتوبوس میوفتم بیرون پسرم داخل اتوبوس میمونه میوفتن پایین پل منم خودمو میندازم پسرم نجات میدم زلزله وحشت ناکی بود خواهش میکنم جواب منو بدین
5678Haniye
4 سال پیش

منم همین خواب و دیدم با این تفاوت که من میتونستم حرف بزنم ولی بلند نه
5678Haniye
4 سال پیش

منم همین خوابو دیدم ، تعبیرش چیه؟
A
4 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم در حین خواب زلزله اومد و سقف ریخت ولی هیچکس چیزیش نشد بعدم سریع از اون خونه بیرون زدیم تعبیرش چیه ؟
S
4 سال پیش

سلام دیشب خواب دیدم زلزله اومده ولیرهیجا خراب نشده بعد همسرم تو اون زلزله نجاتم میده...
بازدیدکننده
4 سال پیش

منخواب دیدم که یکی به من گفت حنف وزمین فرو شدند وزلزله آمد
.
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم که تهران به شدت لرزید و همه مردم تو خیابون هستن خیابان پر شدن از مردم همه جا خراب شده بود همه دچار بیچارگی شده بودن خیلی خواب بدی بود میشه اینو برام تعبیر کنید
S
4 سال پیش

من خواب دیدم ک زلزله اومده و من خوابم و بیدار میشم میبینم زلزله هست اما نمیتونم از جام بلند شم طولانی خونه میلرزه ولی چیزی خراب نمیشه و برای کسی اتفاقی نمیوفته احتمالا همینطور ک نوشته شده زلزله تعبیر عمومی داره قراره باز دلار بره بالا و گرونی زیاد بشه مردم بدبخت تر شن
مم
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم دیشب که تو حرم امام رضا هستم همینطور که تو حیاط نشستیم یکدفعه احساس میکنم زلزله اومده همه با چادراشون همونجا پناه میگیرن هیچی خراب نمیشه و جالب اینکه حرم امام رضا که رو برومون بود تکون نمیخورد جایی که ما نشسته بودیم تموم میخورد ولی هیچی نشد فقط بشدت لرزید.
N
4 سال پیش

سلام،من مجرد هستم و خواب دیدم در منزل پدربزرگم هستبم و تقریبا همه جمع هستند،بعد من نوزادی رو ب فرزندی قبول کرده و شیر میدادم،بعدش جشنی برای اون بچه گرفتیم،بعدش زمین لرزه شد بچه رو گزاشتم تو کوچه خودم برگشتم وسایل بردارم ،بعدش زمین لرزا قطع شد رفتم اوردم بچه رو
صبور
4 سال پیش

با سلام .... من خواب دیدم زلزله شدیدی شده و خانه کسی خراب نشده جز خانه‌ی ما ، منم در بغل یک بچه داشتم و همسرم را صدا میکردم داد میزدم و همسرم رو صدا میکردم .... اخرش همسرم امد پسر بزرگمم داشت به شدت گریه میکرد ولی دخترکوچکتراز پسرم در خواب نبود با صدای دادو فریاد خودم از خواب بیدار شدم ... ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگید
نیابش
4 سال پیش

مامان بزرگم خواب دیده بود که زلزله اومده و یک صدای شدیدی از دیوار اومده که برای زلزله بود و من و خواهرم نبودیم فقط مامان بزرگم بود و پدرم. پدرم توی اتاق بود و مامان بزرگم داد میزد میگفت ناصر بیا ناصر بیا .( ناصر اسم پسرش و پدر من است) که پدرم اصلا نمیومد نمیدونم خواب بود یا چیکار میکرد توی اتاق بود و مامان بزرگم تا میخواست درو باز کنه زلزله قطع شد میخواستم تعبیر این خواب و بگید🙏🙏🙏
مسلمان
4 سال پیش

با سلام من خواب دیدم چند بار باد شدید می امد و دوبچه و مادرش که غریبه بود از من تقاضای کمک میکردن باد اول خودم رو زمین گذاشتم باد دوم خود روی دوبچه انداختم بعدش یکم منطقه خوب شد فرار کردیم و بعد من ی دفعه پریدم بالا و اومدم پایین بدو ن اینکه صدمه ببینم . لطفا تعبیر چیست اگر میتوانید پاسخ دهید نمی توانید پس سایت جعلی است
Azim
4 سال پیش

سلام میخواستم تعبیرشو بدونم ممنون
مری
4 سال پیش

باسلام ،من این خواب رو ساعت ۹ صبح دیدم ، تو یه روستایی هستیم که نمیشناسیم،،مادر و خواهر و عمه و چند اشنای دیگر هم هستند،صدای داد همسرمو میشنوم که میگه بدو بیا ،،رفتم تو حیاط،گفت زلزله اومده ،گفتم نه،تو همین بین یه سگ جلوی در میبینیم که واق واق های عجیبی میکرد و مردی رو تو کوچه دیدیم که گربه شو بقل کرده بودو میدوید ،،دخترمون تو کوچه بود گفتیم یا خدا الان زلزله میشه و شد ،خیلی تکونهای شدیدی بود و همزمان دخترمونو گرفتیمو و گریه میکردیم ،هم از ترس هم اینکه خداروشکر سالمیم.بقیه سالم بیرون اومدن.
بازدیدکننده
4 سال پیش

چه جالب من هم همین خواب رو دیدم بالای یه برج بودم که استخر داشت و برج شروع به لرزیدن کرد با شدت زیاد میلرزید و تکون های شدید میخورد ولی با خودم میگفتم اگه به مردن باشه همه جا آدم میتونه بمیره پس همینجا بمون ولی جالب اینجاست که حس ترس نداشتم اصلا
فرشید
4 سال پیش

سلام.خواب دیدم زلزله شد همه جا لرزید و دیوارها ریخت.اما من دخترکوچیکم رو بغل کرده بودم و برای اینکه اون نترسه براش آهنگ میخوندم و باهم میخندیدیم همه جا ریخت اما من سرپا بودم . نکته جالب اینکه مادرم رو که ۲۳ سال هست به رحمت خدا رفته خیلی واضح دیدم که خونه پدریشون هست و با گریه و نگرانی دنبال برادر کوچیکش میگرده. ضمنا من اینروزها بعلت یک معامله نسنجیده خیلی نگران و مضطربم.
مهدا
4 سال پیش

سلام، یکبار که در تهران زلزله آمده بود من خواب بودم و داشتم خواب خیلی خوبی میدیدم که یهو خوابم قطع شد و به اندازه ی چند ثانیه خوابم قطع شد و دیدم که دارد زلزله می آید و خانواده ما دست هایشان را روی سرشان گذاشته بودند بعد از ۵ ثانیه خوابم تمام شد و ادامه ی خواب شیرین قبلی را دیدم وقتی صبح از خواب پا شدم دیدم اتاق خودم نیستم از مامانم پرسیدم که چرا من تو اتاق خودم نیستم گفت دیشب زلزله ای آمد من تو را آوردم تو اتاق خودم. یعنی من وقتی خواب هستم و زلزله می آید در همان لحظه ی زلزله خواب زلزله میبینم و
بازدیدکننده
4 سال پیش

منم خواب دیدم که زلزله خیلی شدیدی اومد و من خانواده م همه نشسته بودیم،من بلند شدم و پناه بردم،ولی وقتی به خانواده م نگاه کردم دیدم همگی ردیف خوابیدن،تا اومدم داد برنم که بلند بشید و پناه ببرید دیوار ریخت رو سرشون ولی تو خواب احساس کردم که سالمن‌،تعبیرش و میشه بگید😁
هستی
4 سال پیش

من خواب دیدم که زمین لرزه اومده ولی هیج جا تکون نمی خورد و فقط گل ها تکون میخوردند تا آنجایی که دیدم ولی هیچ صدمه‌ای ندیدیم همه سالم بودیم و یهو از خواب بیدار شدم و به مامانم تعریف کردم ولی من ساعت شیش صبح أین خواب رو دیدم خوااااااااهش میکنم که تعبیرش رو بگین حتمااااااا🙏🙏🙏
امیر
4 سال پیش

دقیقا این خوابو من دیشب دیدم با همین جزعیات ناموسا تعبیرش چی میشه
زهرا۲
4 سال پیش

خواب دیدم خونه مادربزرگم یا خونه خودمون زلزله اومده تیرآهن های سقف افتادن اما خونه فرونریخته،مامان و مامان بزرگمم پیشم بودن سالم خداروشکر ب کسی چیزی نشده بود اما من همش دلهره داشتم خونه نریزه
سارا
4 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم خونه ی مادربزرگم هستیم که دو یا سه بار زلزله اومد و من و مامانم رفتیم زیر چارچوب در مادربزرگم نمیدونم چیکار کرد ولی هیچکدوم مون آسیب ندیدیم بعد رفتم تو حیاط دیدم دیوار کناری یکم فرو ریخته.
mitra
4 سال پیش

خواب دیدم زلزله شده ولی خونه ی خودمون نیس،با مامانم و بابام بودم ،هی فریاد میزدم و صداشون میکردم بیان بیرون،خدا رو شکر همه سالم اومدیم بیرون
فاطمه
4 سال پیش

من ساعت ۱۲ ظهر خواب دیدم که در خانه ای نا اشنا که البته در خواب متللق به مادربزرگم بوده مشغول خواندن نماز ظهر هستیم که زلزله پدید می اید امید وارم تعبیر بدی نداشته باشد
سوگل
4 سال پیش

من خواب دیدم توی استخر هستم با کلی آدم ها و بچه ها و چندین بار پشت سر هم زلزله های طولانی و شدید میومد ولی میگفتن ساختمان اونجا ضد زلزله اس واسه همین بهتره بمونیم همونجا. ولی به قدری شدید بود که من فقط فریاد میزدم الان مادرم حتماً زیر آواره چون خونه‌ی ما قدیمیه.... انقدر گفتم مامان مامان از خواب پریدم.
اشکان
4 سال پیش

الان خواب زلزله دیدم بیدارشدم وقت اذان صبح بود24امه ماه رمضان. خواب دیدم زلزله اومده من تو کوچه بودم زمین مثل موجی تکون می‌خورد ساختمون ها چه پیچی میخوردن ساختمون بغلی ما تو خواب( که البته تو بیداری اون منطقه کلا برام ناشناسه ولی تو خواب خونمون بود) یهو ریزش، کرد ساختمون ما موند زرفتم زن و بچم رو خبرشو بگیرم همینطور سنگ های بزرگ بود سمتم میومد هیچکدوم تو خواب بهم نخوردن از یه دیواری بلندی بالا رفتم که برم سمت خونمون یکی میخاست منو ازدیوار پرت کنه هلم داد ولی نیفتادم از خواب پریدم خیلی خواب عجیبی بود به زلزله هم فکر نکردم قطعا تعبیری داره چون معنادار بود خدا شانس بیارم شر نباشه برام
محدثه
4 سال پیش

من خواب دیدم در خانه ای نااشنا ولی درخواب مطعلق به عمه ام همگی با یک جمعیت زیاد درانجا برای شام رفته ایم وخانواده شوهرعمم که خیلی پرجمعیت هستند در خواب هم انجا هستند و زلزله رخ میدهد همه میبینن زلزله هست ولی کسی تکان نمیخورد همه ایستاده ایم و میگوییم زلزله است اما بدون خرابی که همه خانه های اطراف ماهم حس کرده ولی بعداز تمام زلزله همه بیرون هجوم اوردند ان هم با اعتراض من دران حین ولی روز روشن یکی از،بچه پولدار هایی که نسبتشان درخواب فامیل شوهرعمم بود از من خواستگاری میکند ۱۶سال دارد
زری
4 سال پیش

باسلام .من خواب دیدم بامادرم وخواهرم ویسری دیگه ازفامیل مادری رفتیم منزله دخترخاله ی مامانم.نمیدونم چراساک ومانتوی دیگه ای ام دستمون بود .بعددیوارخونه ی دخترخاله مامانم انگارروش کاهگل زده شده بود خودش ازخونه رفته بود بیرون براکاری منم داشتم بادخترش بازی میکردم .یهو انگارکه زمین لرزه شد وکاهگل شروع به ریزش کردماازخونه باهمه فامیل اومدیم بیرون وهمه سالم بودند بعدشم دخترخاله گفت هرچن وقت یباراینطوری میشه این محله ایرادی نداره ماام وسایل وساکمونو برداشتیم رفتیم ازاونجا.ولی همش برای اون وخانوادش ناراحت بودم.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خواب دیدم مناره ها و گنبد حرم حضرت معصومه فرو ریخت و عده ای جوان بی بند وبار و لا ابالی انجا جمع شدند
بازدیدکننده
4 سال پیش

خواب شما جنبه عمومی دارد...احتمالا در روستایی که هستید بین افراد روستا اختلافاتی میشود و این اختلافات به ضرر تمامی اهالی روستاست
بازدیدکننده
4 سال پیش

اتفاق عمومی رخ خواهد داد که به شما آسیبی نمیرسد...سعی کنید زندگی خود را داشته باشید و به امور زندگی دیگران کاری نداشته باشید.
بازدیدکننده
4 سال پیش

مراقب شوهرتان باشید....احتمالا در زندگی یه اتفاقی برایش بیوفتد که ناخوشایند باشد و ضرر مالی را در پی داشته باشد...
بازدیدکننده
4 سال پیش

اتفاقی در آینده برای اطرافیانتان میوفتد که ضرر بسیاری در بر دارد... شما از خویشان و شرکایی که به شما هر نوع پیشنهادی میدهند مخالفت کنید.
بازدیدکننده
4 سال پیش

با سلام سوره زلزال را همیشه در هر موقعیتی که هستید همراه داشته باشید
مهدی
4 سال پیش

دقیقا منم همینو دیدم خیلی بد بود 😑
مرتضی
4 سال پیش

با سلام.. من در روز یه خواب دیدم که زمین لرزه شدیدی شده و همه میترسند و این طرف و آن طرف میروند.. ولی نمیدونم چرا من نمی ترسیدم..
مریم
4 سال پیش

سلام خواب دیدم زلزله شده من خانه کسی هستم ویکی از بچه هام پیشم بود کوچیک وبرداشتم فرار کردم یه اجر هم در حال فرار سرم افتاد ومن ناراحت ۲تا بچه هام بود وناراحتی میکردم که دیدیم بابام بچه هام آوارد ولی هر تا شون هم دستشون شکسته وتو کج هستش من داد بیداد میکنم میگم بچه خواهرایه ناتنی ام شکونتن صدرصد وبابا با تمسخر خنده گفت در حال بازی شد
لیلا
4 سال پیش

دیشب خواب دیدم زلزله اومد فامیلمون هم بودند دودیدند از خونه رفتند بیرون. منم میخواستم برم بیرون که شوهرم دستمو کشید و نگذاشت برم. گفت بمون همین جا دیگه همه چیز تموم شد (ما می میریم). با ترس و‌ گریه موندم خیلی طولانی بود میدیدم داره اوار میریزه ولی ما چیزیمون نشد و اومدیم بیرون. کسانی که بیرون بودند گفتند بهمون مگه شما دیوونه بودید که نیومدید بیرون؟!
فاطمه
4 سال پیش

من خواب دیدم درخانه مادربزرگم که درروستاهست هستیم واسمون ابرهای سیاه داردویکدفه زلزله خیبی شدیدی می ایدولی خرابی به بارنیاورد
ماهان حاجی عزیزی
4 سال پیش

من در خواب دیدم که من و عمو زاده ی خودم و مادرش با چند تا از فامیل هاشان ما همگی از کنار خانه رد میشودیم که یک دفعه من یک ابر دیدم که خانه های روستای ما روش بود البته سیاه و سفید بود و من گفتم به زن عمو نگاه کن این ابر رو که یک دفعه دنیا لرزید و زلزله ی خیلی وحشتناکی روخ داد
احسان
4 سال پیش

سلام خواب دیدم همه خوابیدیم و شبه ناگهان زلزله میشه و طول میکشه منو و خانوادم به سوی درپناه بردیم تاازساختمان بیرون بریم ولی درفقل بود. کلید انداختم درو بازکردم و زلزله همچنان ادامه داشت. دوبار سوره قدر را بلند خوندم ولی زلزله همچنان ادامه داشت شروع کردم به خواندن سوره زلزال که ناگهان زلزله قطع شد. بااینکه طولانی بود اما خرابی بار نیاورد. این خواب رو قبل از اذان صبح دیدم و درخوابم هم شب بود نه روز. خواهش میکنم خواب منو تعبیر کنید.
حاج ممرضا غفاری
4 سال پیش

اون بختک بوده افتاده بوده روت😂
فاطمه
4 سال پیش

منم خواب دیدم زلزله طولانی می اومد ...احتمالا معنیش همین کرونا باشه؟ شایدم به روایت امام صادق بلای پادشاه و مسولین
9
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله آمده و من دراز کشیده بودم ن میتونستم حرکس کنم ن میتونستم حرف بزنم...!
بازدیدکننده
4 سال پیش

دقیقن منم همین خوابو دیدم
Sanam
4 سال پیش

خواب دیدم که دارم قالی میشورم و اذان است و یک پیرمردی داره نماز میخوان بالاخانه خدا بعدش یه نفر دیگه میگه اگر پدر یا مادر نماز میخوان شما هم در کنارش نماز بخواند دیدم یک دفعه مردم زیاد شدن که دارن نماز میخوان و ایشون سوجد بلد کردین با خودشون گفتن ما اینجا چیکار میکنیم و دو کف پول با طلا با خودشون بردین؟......
Sanam
4 سال پیش

خواب دیدم زلزله شد اما نمیتونم حرف بزنم و بلد شم
پروین
4 سال پیش

سلام در خواب دیدم که تو خونه پدرم بودم که چار بار زلزله آومد داد میزدم منو مامانم تو کوچه بودیم بار چار شدید اومد فرار میکردم که بدم تو خونه خواهرامو بیارم و ب پدرم بگم که بیاد بیرون زلزله نمیزاشت ب زور میرفتم تعبیر خوابم بگین
هوریا
4 سال پیش

من خواب دیدم زلزله ی خیلی شدیدی اومده ولی جایی ریخت از خونه ؟
narges
4 سال پیش

با سلام و خسته نباشید بنده دیشب خواب دیدم که خونمون داره تکون میخوره و اولین چیزی که توی ذهنم اومد این بود که زلزلس و بعدش خانوادمو بیدارم کردم که بریم بیرون از خواب پریدم خواستم ببینم تعبیرش چیه؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

مطمنی سربازان سپاه بودند نه ارتش؟؟!!
علی
4 سال پیش

خواب دیدم در بازار میوه فروشی بودم و در حال فرار از دست چند نفر ناشناس.یهو زلزله امد.ی منبع سوخت خیلی بزرگ از زیر زمین بیرون زد و چند سرباز سپاه دچار تشنج شدن و ب زمین افتادن.از انجا فرار کردم و ب سمت خانه آمدم.وارد آپارتمان که شدم دیدم فقط پله های طبقه ما. ۳ خراب شده.وپدرم انرا خیلی سریع ساخت.ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.
پری
4 سال پیش

من خواب دیدم که زلزله زمین بزرگراه های جلوی خونمون رو تکه تکه کرده بود بعد وایستاد من همه ی وسایلم رو جمع کردم و با زلزله ی دوم از خونه بیرون رفتم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام در زمان بیماری کرونا شما از خانه بیرون نمی آیید ولی برای مادر بزرگ کمی کسالت در پیش است
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام شما از منزل خارج نمی شوید در زمان قرنطینه برای مادر بزرگ هم کمی کسالت در پیش است
محسن
4 سال پیش

خواب دیدم ساختمان خونه مان بجوز میلرزد مدت طولانی همه خانواده ام خواب بودن مادر بزرگم که فلج بود از دنیا هم رفته بود تو خونه خواب بود من داشتم با مادرم صحبت میکردم که اجنهدست ازسرم ور نمیدارن همش نیگاهم میکنم مادرم گفت برات باید ببدمت دعا بگیرم که یهو زلزله آمد من خواهرم رو بلند کردم اما از ترس صدام در نمی آمد انقدر تکونش دادم بلند شد مادر بزرگم رو پاش یهو ایستاد تا اومدیم بریم بیرون زلزله تموم شد همسایه ها همه تو راپله بودن که یکی گفت خدا یا این از ویروس اینم زلزله گناهمون چیه که یهو گفت خدا رحم کرد و من گفتم حالا کی نارحم بشه بلخره خیلی ترسیده بودم در خونه خودمو زدم زمین رو زمین دراز کشیدم
پرسپولیسی
4 سال پیش

سلام اقا محمد بافکر نا جور خوابیدی
پرسپولیسی
4 سال پیش

من خواب دیدم که توخونه زلزله شده همسایه ها دارن میرن بیرون اما وقتی ما میخواستیم بریم زلزله تمام شد ولی چند ثانیه بعد پس لرزه شدید تر امد ماهم نرفتیم بیرون تعبیرش چیه بالا نبود
زهرا
4 سال پیش

سلام من خواب دیدم زلزله اومده و خونه مامانم که یه خونه قدیمی هست دیوار هاش آسیب دید ولی فرو نریخته و خونه خودمون هم فقط یکی از دیوارها یه ترک برداشت و من همسرم موقع زلزله کنار چهار چوب در ایستاده بودیم تا آسیب نبینیم
محمد
4 سال پیش

سلام من خواب بودم و یهو دیدم زلزله اومد در حالیکه دراز کشیدم و خونه میلرزید زیر سرم احساس میکردم سعی میکردم بیدارشم ولی انگار بختک افتاده بود روم نمیتونستم حس میکردم داداشم که بقل دستم خوابیده نمیدونه میخاستم بیدارشمو صداش کنم و از خواب پریدم دیدم خبری نیس خوابیدم باز تع
جواد
4 سال پیش

من خواب دیدم انگار توی یه شهر امریکایی بودیم بعد یهو یه برج بزرگ ریخت نمیدونم بخاطر زلزله یا چیز دیگه چون فقط همون ساختمون ریخت، یکی از دوستام زیرش بود و انگار اسیب دید اما پاشد و سالم شد و به ادامه کارش که فروش کله پاچه بود پرداخت، در اصل کارش چپونیه وکلی گوسفند داره، بعد دوتا از دوستای صمیمی ام همراهم بودند یه اتوبوس اومد اونا سوار شدند اما من نشدم، اونا رفتند منم پیاده دنبال ماجراجویی رفتم کنار اون ساختمونی ک ریخته بود و بیدار شدم، به نظرتون چه معنی میده چون شب قبلش اون دوست چوپانم حقایقی رو در مورد اون دوتا دوستایی ک توی خواب سوار اتوبوس شدند بهم گفت ک خیلی ناراحتم کرد و یه جور نامردی کرده بودند،
الناز
5 سال پیش

خواب دیدم زلزله شد ومن بیرون از خانه بودم سریع به فکر بچه ها افتادم وبعد سراغ خانه رفتم و دیدم بعضی طبقات آتش گرفتند ولی طبقه من در یکی از دیوار هاش شکاف بوجود آمده که نیاز به تعمیر دارد
مارال
5 سال پیش

من خوابم خیلی عجیب بود. خواب دیدم داریم تو حسینیه محلمون نماز میخوانیم و دعا میکنیم ، با مادرم بودم، من رفتم به یه گوشه مسجد(صحن) که ناگهان زلزله میاد و دیوار مسجد خراب میشه و منم دنبال مادرم بودم که پیداش کنم و فرار کنیم، مادرمو پیدا کردم اما خروجی حسینیه رو نمیتونستم پیدا کنم هول شده بودم این در حالی بود که کسای دیگه ای که تو مسجد بودند فرار نمیکردند و فقط دعا میکردند ، یه دختره راه خروجی رو بهم نشون داد و منو مادرم فرار کردیم...
ناشناس
5 سال پیش

اونوقت از کجا متوجه شدید 9 ریشتره
Mahan
5 سال پیش

من خواب ديدم کناره دوستامم يه دفعه يه زلزله حدودا ٩ريشتري اومد هيچ جا خراب نشد و هيچ تلفاتي نداشت
مریم
5 سال پیش

من خواب دیدم زلزله شروع شد زمین میلرزید داخل حیاط بودم بعدش من دست شوهرمو گرفتم بهش گفتم بیا از حیاط بریم بیرون کسی زخمی نشد و هیچ خونه ای هم خراب نشد تو خواب همه چی داشت میلرزید ممنون میشم تعبیرش رو بگید
Reza taheri
5 سال پیش

روشنک
5 سال پیش

من خواب دیدم که تو حیاط خونمونم و داره زلزله میاد بعضی از دوستامم هستند و کسایی ک ازشون خوشم نمیاد ولی خونه ای خراب نشد فقط خیلی میلرزید منم رفتم ی قسمت و دستمو گذاشتم رو سرم مث مانورایه مدرسه بعد یکی از کسایی هم ک خوشم نمیومد کمک کردم چون با خودم فکر کردم جونش خیلی مهمه الان تعبیر خواب من چی میشه و بعد از اون خواب دیدم تو ی خونه ایم که ی مادرو دختر هی دارن میرن میان بعد ی جورایی حس کردیم شیطان یا جنن از جلوم رد میکردن ولی قران میخوندم یکم راهشونو کج میکردن گلویه دختره رو گیر اوردم ک گرفتم و قران خوندم که مامانش اومد و اون موقع حس کردم روح بودن چون گفت من خودمم دارم از این وضعیت عذاب میکشم
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (417 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (171 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (152 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (145 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (44 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (44 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (39 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (28 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (28 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (27 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (27 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (23 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (20 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز با استفاده از المان های تاریخی حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار سکانس خنده دار برنامه "اسکار"/ وقتی نیما شعبان نژاد، نعیمه نظام دوست رو سرگرم میکنه که بقیه بتونن تمرکز داشته باشن، ولی بدتر شد همه چی🤣 خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از مارشملو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (ویدئو) خواستگاری شهاب حسینی، شمس تبریزی فیلم "مست عشق" از هانده ارچل / ترکی حرف زدن دیدنی پارسا پیروزفر (ویدئو) علت بامزه علاقه روناک سریال "نون خ" به زبان کره ای و تسلطش به این زبان/ میبینین چقدر بیرون سریال متفاوته حتی مدل حرف زدنش دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین (ویدئو) آهنگ جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا از شدت دلتنگی اش خلاقیت منحصربفرد رامبد جوان برای دلبری کردن از همسرش با الهام از اسم نگار+عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس... هنرنمایی دیدنی حامد آهنگی و یوسف صیادی با یکی از معروفترین آهنگهای جهانی/ رسما سالن رفت هوا صدای خاصی که داورهای "صداتو" با دلیل حذفش کردند ولی غوغایی به پا کرد که فَکِ همه خورد زمین/ ببین چه ترانه ای هم خوند چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال نون خ، بدون گریم قدرت بازیگری خیره کننده مریلا زارعی در سکانسی از سریال افعی تهران/ ببینین چطور در چند لحظه با لحن و نگاه و زبان بدن قدرت بازیگریشو به رخ میکشه! قاب سه نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار با مادربزرگ و خواهرزاده نازش در خانه پدربزرگش +عکس/ ثبت این لحظه به دست آیسان خانوم بوده😍 نسبت شیدا خلیق و ناهید مسلمی بازیگران سریال زوج یا فرد در واقعیت چیست؟ اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم!
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! ماجرای شنیدنی آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف ناگفته های زندگی شخصی علی دایی که شوکه تان خواهد کرد/ از دانشگاه شریف تا گیتارنوازی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده