دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دستگیری زن افغانی با درآمد 1 میلیون و 600 هزار تومان در ساعت! 

جمعه، 09 شهریور 1403
کد خبر: 406084
ساعدنیوز: خوب است که بدانیم هر روزه تعداد زیادی از این افراد در پوشش گدایی و نیازمند و اغلب با شگرد‌های خاص و معمولاً در قالب باند‌های سازمان‌یافته، با ایجاد ترحم و...، روزانه میلیون ها تومان درآمد کسب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، این زن متکدی وی که از اتباع غیرمجاز و فاقد مدارک اقامت قانونی است، فقط درظرف مدت 4ساعت حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان از رهگذران گدایی کرده بود که مبالغ مذکور، به همراه این فرد به مأموران انتظامی تحویل داده شد.

زن متکدی با همراه‌داشتن بالغ بر 65 میلیون ریال وجه نقد در اسلام‌شهر (تهران) دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شهرستان شد.

مأموران گشت امور اجتماعی معاونت خدمات شهری شهرداری اسلام‌شهر تهران در حین گشت‌زنی، یک زن تبعه افغانستان را که در روی پل‌عابر پیاده ابتدای خیابان زرافشان در حال تکدی‌گری بود را در متوقف کردند که در بازرسی از وی مبلغ بالغ بر 6 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط کردند.

بنا به اظهارات این زن متکدی وی که از اتباع غیرمجاز و فاقد مدارک اقامت قانونی است، فقط درظرف مدت 4ساعت حدود 65 میلیون ریال از رهگذران گدایی کرده بود که مبالغ مذکور، به همراه این فرد به مأموران انتظامی تحویل داده شد.

خوب است که بدانیم هر روزه تعداد زیادی از این افراد در پوشش تکدی و نیازمند و اغلب با شگرد‌های خاص و معمولاً در قالب باند‌های سازمان‌یافته، با ایجاد ترحم و...، روزانه میلیون‌ها تومان درآمد کسب می‌کنند.

لازم است با اقشار مختلف مردم با عدم حمایت ازاین افراد، به این چرخه معیوب که با نگاه عاطفی به متکدیان کمک می‌کنند مانع از گسترش تکدی‌گری در جامعه شوند.

بایدمردم بدانند که این‌گونه افراد با شگرد‌های خاص و معمولاً در قالب باند‌های هدایت شده با عجزولابه و جلب ترحم مردم روزانه چندین میلیون تومان پول به جیب می‌زنند، در صورتی که مردم با عدم حمایت خود از این افراد، مجموعه مدیریت شهری را در اجرای موفق طرح‌های مربوط به معضلات اجتماعی یاری کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 09 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) سری تصاویر قدیمیِ رنگی از آبادان در سال 1337، ثبت شده توسط چارلز شرودر آمریکایی / از گونی بازی آمریکایی ها تا جشن روز کارگر
سوژه شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
ژاله صامتی: همسرم سر یه سریال بدجوری درگیر من شده بود بهم پیشنهاد داد و منو از پدرم خواستگاری کرد+ویدئو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
وایرال شدن لبخند دلنشین و ادامه‌دار مسعود پزشکیان هنگام نگاه کردن به چهره رهبر معظم انقلاب در اولین میزبانی دیپلماتیک‌اش+عکس
خلاقیت خنده دار راننده ایرانی برای ضد سرقت کردن پیکان با قفل مخصوص طلا فروشی‌ها+ ویدیو/ بانک مرکزی سوئیس همچین تجهیزاتی رو استفاده نمیکنه😂
خونه و محل زندگی فاطیما بهارمست، نغمه سریال ازسرنوشت به سبک خونه های شیراز با چیدمان گیاه پرنده بهشتی+عکس چقدر دنج و خوشگل
نگاهی به گریم پرشین کت زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه +عکس/ اون کوچولوی ناقلا اون وسط چی می گه
(ویدئو) خیانت بزرگ این خلبان ایرانی در جنگ تحمیلی 8 ساله!/ چه چیزی او را به چهره ای منفورتر از صدام تبدیل کرد؟!
ترجمه تخصصی کتاب