فال روزانه امروز پنجشنبه 16 فروردین ماه 1403

  چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ID  کد خبر 382417
فال روزانه امروز پنجشنبه 16 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 16 فروردین 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه


پس از گذر از دورانی پر از تلاش و خستگی، بالاخره زمان آن رسیده است که بر روی صندلی آرامش بنشینید و نفسی عمیق بکشید. موضوعی که مدت ها ذهن شما را به خود مشغول کرده بود، حال با فراغت ذهنی که به دست آورده اید، فرصتی مناسب برای حلّ آن فراهم شده است. افزایش سطح انرژی و اعتماد به نفس شما، در یافتن راه حل های مناسب برای این مشکل کمک کننده خواهد بود. به زودی دریچه های قلب شما به روی عشق گشوده خواهد شد و طعم خوش عشق و محبت را خواهید چشید. با وجود روحیه اجتماعی شما، این اواخر تمایل به دوری از شلوغی و حواشی در شما افزایش یافته است. ایده ها و افکاری در ذهن شما پرورش می یابند که شاید از نظر دیگران دور از دسترس و غیرقابل تحقق باشند. واقعیت این است که شما قادر به انجام هر کاری هستید که اراده آن را داشته باشید. هیچ مانعی نمی تواند جلودار شما باشد و رویاهایتان هیچ مرزی نمی شناسند.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


به زودی به یک فعالیت گروهی دعوت خواهید شد. با وجود مشغله هایتان، شرکت در این فعالیت را از دست ندهید، زیرا اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را به دست خواهید آورد که در زندگی تان تغییرات مثبتی ایجاد خواهد کرد. امروز فرصتی برای دیدار با دوستان تان و همچنین آشنایی با افراد جدید خواهید داشت. این افراد می توانند در آینده ی نزدیک به دوستان صمیمی شما تبدیل شوند. ظاهر جدی شما ممکن است دیگران را به اشتباه بیندازد. سعی کنید با لبخند و خوشرویی بیشتر، چهره ای صمیمی تر از خود به نمایش بگذارید. در محیط کار مراقب حرف زدنتان باشید و از بیان سخنان نسنجیده و جنجال برانگیز خودداری کنید. حضور فردی لجباز و یکدنده در اطرافتان، شما را آزرده خاطر خواهد کرد. با حفظ احترام، سعی کنید از درگیری با این شخص خودداری کنید و او را از خود دور نگه دارید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه


امروز توجه شما به اطرافیانتان بیشتر خواهد شد و متوجه تغییراتی در آنها خواهید شد. این تغییرات می تواند در ظاهر، رفتار یا حتی طرز فکر آنها باشد. در ابتدا، این تغییرات ممکن است شما را کمی نگران کند. اما جای هیچ نگرانی نیست، لازم است در تنهایی خود به این تغییرات فکر کنید و آنها را به دقت بررسی کنید. این تأمل به شما کمک می کند تا از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید. اگر اخیراً در یک رابطه عاطفی شکست خورده اید، این فرصت را مغتنم بشمارید و گذشته را فراموش کنید. شانس یاری شماست و می توانید در یک رابطه جدید و سالم قدم بگذارید. شرایط ویژه ای در پیش رو دارید که از شما تعهد و تلاش مداوم را طلب می کند. هم اکنون زمان آن رسیده است که تمام توان و انرژی خود را صرف انجام کاری کنید که به آن علاقه دارید و نسبت به آن احساس مسئولیت می کنید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه


امروز در هاله‌ای از تردید و ابهام غوطه‌ور هستید. گویی دو نیروی متضاد در وجودتان در حال کشمکش هستند. از یک سو، میل به بیان احساسات و افکارتان در شما موج می‌زند، اما از سوی دیگر، عقل و منطق شما را از این کار باز می‌دارد. به ندای درونتان گوش فرا دهید، در سکوت و آرامش، بهترین تصمیم را خواهید گرفت. از به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده‌هایتان با دیگران نترسید. تبادل نظر و اندیشه، دریچه‌های جدیدی را به روی شما خواهد گشود. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی قرار گرفته‌اید که شما را دچار تردید و نگرانی کرده است. این پیشنهاد می‌تواند در زمینه کاری یا احساسی باشد. با دقت و وسواس به این پیشنهاد فکر کنید و تمام جوانب آن را بسنجید. این پیشنهاد می‌تواند فرصتی برای پیشرفت و خلاقیت شما باشد. یک اتفاق غیرمنتظره شما را شاد خواهد کرد. این اتفاق می‌تواند هدیه‌ای از طرف یک دوست یا عزیزانتان باشد، یا خبر خوشی که به شما می‌رسد.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه


تغییری در زندگی شما در حال رخ دادن است. این تغییر می‌تواند در زمینه شغلی یا عاطفی باشد. در هر دو صورت، این تغییر برای شما خوشبختی و پیشرفت به ارمغان خواهد آورد. اکنون زمان آن است که فهرستی از تمام اهداف و آرزوهایتان را تهیه کنید و برای رسیدن به آنها گام‌های عملی بردارید. ممکن است در ابتدای راه به کمک اطرافیانتان نیاز داشته باشید. خجالت و غرور را کنار بگذارید و از آنها کمک بخواهید. همه چیزهایی که می‌شنوید را باور نکنید. گاهی اوقات افراد برای رسیدن به خواسته‌های خود، دروغ‌هایی را به زبان می‌آورند. هوشیار باشید و با دقت به صحبت‌های دیگران گوش دهید. به جزئیات توجه کنید. گاه کلید حل یک معما یا پاسخ یک سوال در جزئیات نهفته است. با دقت به اطراف خود نگاه کنید و هیچ چیز را از قلم نیندازید. اگر می‌خواهید عزیز و محبوب باشید، با کوچکترها مهربان‌تر باشید و به بزرگترها احترام بیشتری بگذارید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه


بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، فرصتی برای دیدار با دوستان خود پیدا خواهید کرد. این دیدار، دریچه‌ای نو به سوی روابط عمیق‌تر و پایدارتر خواهد گشود. اگر مجرد هستید، احتمال ملاقات با نیمه گمشده خود در این جمع دوستانه وجود دارد. موضوعی ذهن شما را به خود مشغول کرده است. اگر این موضوع با رابطه عاطفی شما مرتبط است، به تنهایی برای حل آن تصمیم نگیرید. نظرات و پیشنهادات شریک زندگی خود را جویا شوید و به طور مشترک راه حلی برای آن پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این رابطه دوطرفه است و تلاش‌های یک‌جانبه شما به نتیجه مطلوبی نخواهد رسید. اگر در فکر انجام معامله‌ای هستید، بهتر است آن را به تعویق بیندازید. شرایط فعلی برای انجام معامله مناسب نیست و احتمال ضرر و زیان برای شما وجود دارد. به انتظار کسی که منتظر پاسخ شماست، پایان دهید. هر چه بیشتر ببخشید، بیشتر دریافت خواهید کرد.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه


در محیط کار با مشکلاتی روبرو شده‌اید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. نگران نباشید، این مشکلات به زودی با کمک یکی از دوستانتان حل خواهد شد. اگر نگران شرایط مالی خود هستید، باید به شما بگویم که به زودی تمام مشکلاتتان برطرف خواهد شد و پولی هنگفت به حسابتان واریز می‌شود. به یاد داشته باشید که شما به هیچ وجه تنها نیستید. افراد زیادی هستند که در هر شرایطی از شما حمایت خواهند کرد. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده‌اید. هر چه سریع‌تر این نگرانی را با شریک زندگی خود در میان بگذارید و با او صحبت کنید. برای دریافت جوابی، خودتان را بیش از حد کلافه نکنید. این همه عجله فقط باعث پشیمانی شما خواهد شد. تکلیف خود را با شخصی هر چه زودتر روشن کنید. بلاتکلیفی به نفع هیچ یک از شما نیست. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه


امروز بهترین فرصت برای گذراندن وقت در کنار خانواده و عزیزان تان است. در خانه بمانید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. این لحظات خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. اخیراً رابطه شما با یکی از دوستانتان کمرنگ شده است. این موضوع باعث دلخوری او شده است. اگر فکر می‌کنید که این رابطه ارزش ادامه دادن دارد، شک و تردید را کنار بگذارید و با او قرار ملاقاتی بگذارید. گفتگوی رو در رو بهترین راه برای حل کدورت‌ها و سوءتفاهم‌ها است. فردی به شما پیشنهادی داده است که جرات پاسخ مثبت به آن را ندارید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و حرف دلتان را بزنید. نترسید و از فرصت‌هایی که به شما دست می‌دهد، استفاده کنید. هیچ کس نمی‌تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه خودتان اجازه این کار را به او بدهید. مراقب باشید و اجازه ندهید دیگران از احساسات شما سوءاستفاده کنند. در جمع‌ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پنهان نکنید. انزوا و گوشه‌گیری به شما کمکی نخواهد کرد.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه


پس از انتظارها و دلتنگی‌ها، بالاخره فرصتی برای تجربه آرامش در کنار شریک زندگی‌تان فراهم می‌شود. در این روزهای خوش، غبار غم و اندوه را از ذهنتان بزدایید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. در زندگی عاطفی شما اتفاقی رخ خواهد داد که بی‌تفاوت از کنارش نگذرید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و با شجاعت و صداقت عمل کنید. این اتفاق می‌تواند نقطه عطفی در روابط عاطفی شما باشد. کسی به شما مراجعه می‌کند و از شما تقاضای کمک دارد. اگر در توانتان هست، دریغ نکنید و دست یاری به سوی او دراز کنید. اما اگر توانایی کمک به او را ندارید، با وعده‌های دروغین او را دلگرم نکنید. صداقت و راستی بهترین راه حل در این موقعیت است. در انجام کاری که به شما سپرده شده است، نهایت دقت و جدیت را به خرج دهید. سهل‌انگاری و بی‌دقتی شما می‌تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد. به تعهدات خود عمل کنید تا مجبور به عذرخواهی و جبران خسارت نشوید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه


امروز بهترین زمان برای بیرون رفتن از خانه و معاشرت با افراد مختلف است. با اعتماد به نفسی که در شما موج می‌زند، می‌توانید در هر جمعی بدرخشید و نظرها را به خود جلب کنید. موضوعی از صبح ذهن شما را درگیر کرده است. با شجاعت و قدرت، از آن عبور کنید و اجازه ندهید انرژی شما را تحلیل ببرد. به یاد داشته باشید که گذشته‌ها، پلی به سوی آینده نیستند. با انعطاف‌پذیری در برابر پیشنهادهای دیگران، دریچه‌ای نو به سوی تجارب جدید خواهید گشود. از یکنواختی زندگی دوری کنید و با آغوش باز به استقبال چالش‌ها و فرصت‌های جدید بروید. در محیط کار، مسئولیت‌پذیری شما زبانزد همگان است. این خصلت نیکو، اعتماد و احترام مدیران را به شما جلب خواهد کرد. از پذیرش مسئولیت‌های جدید نترسید، زیرا شما توانایی انجام آنها را دارید و این امر، پله‌ای برای ترقی شما خواهد بود.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه


امروز از نظر جسمی و روحی سرشار از انرژی هستید. گویی نیرویی بی‌نظیر در شما جریان دارد و میل به فعالیت و پویایی در شما موج می‌زند. از این انرژی به بهترین نحو استفاده کنید و آن را در مسیر درست تخلیه کنید. ذهن شما در آسمان‌ها سیر می‌کند، اما پاهایتان محکم روی زمین استوار است. حفظ تعادل میان این دو حس، چالشی است که امروز با آن روبرو هستید. به گذشته نگاه کنید و کارهایی که به شکست منتهی شده‌اند را بررسی کنید. با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، از تکرار آنها در آینده جلوگیری کنید. با شجاعت و تیزبینی، علل شکست‌ها را بیابید و برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید. به احساسات خود توجه کنید. کسی در حال تحریک عواطف شماست و این می‌تواند آغازگر رابطه‌ای عاطفی باشد. شاید تا به حال به چنین رابطه‌ای فکر نکرده باشید، اما این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 16 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه


امروز خبری خوش به گوشتان خواهد رسید، این خبر چنان شادی و شعفی در شما ایجاد می‌کند که تا مدت‌ها خاطره آن در ذهنتان باقی خواهد ماند. روز عاشقانه‌ای در پیش دارید. به دیدار شریک زندگی خود بروید و با جادوی کلمات، عشق و صمیمیت را در رابطه‌تان افزایش دهید. گفتگوی صمیمانه و عاشقانه، کلید حل بسیاری از مشکلات و چالش‌ها در روابط شما خواهد بود. شما برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده خود دارید. اگر با عزم و اراده و پشتکار به دنبال تحقق این برنامه‌ها باشید، آینده‌ای روشن و درخشان در انتظارتان خواهد بود. شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده است. تصور می‌کنید که رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اما اینطور نیست. سعی کنید با صبر و حوصله با او رفتار کنید و به جای قضاوت، او را درک کنید. در یک بحث کاری، انعطاف‌پذیری را چاشنی کار خود کنید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (259 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (222 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (177 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (145 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (64 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (63 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (62 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (59 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (59 نظر) (فیلم) دفاع جانانه پزشکیان از داماد حسن روحانی / به هر کشوری برود با کله قبولش می‌کنند! (52 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (46 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (46 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (34 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (27 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فروش فیلم مبتذل کودکان در تلگرام با شماره کارت بانکی!
داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی صادر می شود
آنهایی که پای صندوق رای نیامدند هم مردم ما هستند
جنایت‌های مرد قصاب در مشهد؛ از فروش گوشت الاغ تا کودک‌آزاری
فتاح: نگاه مثبت رهبری به رئیس جمهور منتخب یک سرمایه است
خانم عزیز اعضای بدن داماد نمی‌تواند مهریه باشد، قابل وصول نیست!!!
نامه جوانان بلژیکی به رهبر معظم انقلاب: عمیقا تحت تأثیر شمائیم
درخواست جنجالی رتبۀ اول کنکور پزشکی "اتل خان رحیم زوی" از طالبان/ دانشگاه‌ها را به روی خواهران باز کنید
ارائۀ درس 2 واحدی هوش مصنوعی از مهر امسال در دانشگاه‌ها
ویدیو/ دکتر الهی قمشه‌ای: "زرتشتیان" آتش‌پرست نبودند/ آتش 3 راز مهم و اساسی در دل خود دارد
(عکس) ابتکار خارق‌العاده یک فروشنده خیابانی در استفاده از علم/ پخت مرغ با هزار آینه و قدرت نور خورشید! / فقط بدیش اینه تو هوای ابری کاربرد نداره😂
ویدیو/ درخت "اکالیپتوس رنگین‌کمانی" یکی از عجیب‌ترین درختان دنیا با پوستی رنگارنگ
ویدئو /به دنبال تربیت ایده‌آل فرزندتان و افزایش اعتماد‌به‌نفس در او هستید؟ این پدر را الگوی خود قرار دهید!
ویدیو/ دکتر سعید عزیزی: چرا بچه‌های نسل 2000 درس نمی‌خوانند؟/ خدایا پناه می‌برم به تو از درسی که خواندم اما به دردم نخورد!
لو رفتن شرکت ثبت شده مسعود پزشکیان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 2 مرداد 1403
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...