ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403

  شنبه، 25 فروردین 1403 ID  کد خبر 383865
فال روزانه امروز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 26 فروردین 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز و تو روزای آینده، تکنولوژی نقش خیلی مهمی تو زندگیت داره.شاید یه سری تغییرات تو سیستم کاریت و محل کارت اتفاق بیفته که باید خودتو باهاشون هماهنگ کنی و یاد بگیری چطور از تجهیزات جدید استفاده کنی.شاید هم بخوای تو یه دوره ی آموزشی شرکت کنی و اطلاعاتت رو در مورد کامپیوتر و اینترنت بالا ببری.هر چی که باشه، یه چیز قطعی و واضحه: تو این زمینه خیلی موفق می‌شی.تو یه استعداد خیلی خوب تو یه حرفه یا یه هنر داری. با تمرین و تلاش می‌تونی این استعداد رو تقویت کنی و به جای خیلی خوبی برسی.به یه فامیل سر بزن، خیلی دلتنگ تو شده.برای گفتن یه حرف باید از یه نفر اجازه بگیری. تا می‌تونی از بحث و دعوا تو خونه دوری کن.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز یهو یه عالمه کارت می‌یاد سرت و کلی کار باید انجام بدی. شاید برنامه‌ریزی کرده بودی که امروز خونه رو تمیز کنی و یه عالمه وسایل رو سر و سامون بدی، ولی انقدر تو کار و شغلت غرق می‌شی که وقتی می‌رسی خونه دیگه نه حال و حوصله‌شو داری و نه توانشو. تو محل کارت هم یه عالمه مشکل و بحران ریز و درشت پیش میاد، ولی خوشبختانه می‌تونی همشون رو حل کنی. آرزوت برآورده می‌شه. ترس و نگرانی رو بذار کنار، چون فقط تو ذهنت هستن. با یه دوست قدیمی که دوری یه تماس بگیر و حرف بزن. نوشتن یه نامه شاید کار ساده‌ای باشه، ولی خیلی می‌تونه طرف مقابلو خوشحال کنه. به یه تماس تلفنی هم هر چی زودتر جواب بده.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین خرداد ماه


برای تو که در این دنیای دیجیتال غرق کار و تلاش هستی، خبرهای خوبی دارم. کامپیوتر و تکنولوژی جدید مثل رگ حیات توی کار و زندگیت می‌مونه و روز به روز هم نقشش پررنگ‌تر میشه. امسال حسابی از این تکنولوژی‌های جدید پولدار می‌شی. اما یه شرط داره! باید خودت رو به روز نگه داری و دنبال یادگیری چیزهای جدید باشی. یه فرصت طلایی توی مسیرت قرار می‌گیره که نباید از دستش بدی. شاید یه جایی یه چیزی بشنوی که مسیر زندگیت رو عوض کنه. یا شاید یه ملاقاتی که فکر می‌کنی مهم نیست، دریچه‌ی جدیدی به روی دنیا برات باز کنه. یه پیشنهاد کاری هم بهت میشه که نیت خیر پشتش هست. اما قبل از قبول کردن، یه ذره بیشتر تحقیق کن و ببین قضیه چیه. در کل روزهای پربرکتی در انتظارته، پر از فرصت‌های جدید و پول و ثروت. فقط یادت باشه که برای رسیدن به اینها باید تلاش کنی و از یادگیری دست نکشی.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین تیر ماه


انگار نمی‌تونی به کسی “نه” بگی! همش دنبال این هستی که بقیه چی می‌خوان و طبق میل اونا رفتار می‌کنی. اما کائنات یه چیزی بهت می‌گه: “بسه دیگه! وقتشه که به خودت و خواسته‌هات فکر کنی!” خبر خوب اینه که امروز همه چی به کامته و یه عالمه فرصت داری که ایده‌هاتو عملی کنی. فقط یه کم صبور باش و اگه یه جا گیر کردی، زود جا نزن. یه چیز دیگه هم هست: اگه مجردی و حال و حوصله عشق و عاشقی نداری، بدون که یه چیزی از گذشته توی دلت مونده و باید یه تکونی به خودت بدی و بذاری آدم‌های جدید وارد زندگیت بشن. امروز یه بحث و جدل هم ممکنه پیش بیاد، ولی تو سعی کن سکوت کنی و اعصابتو خورد نکنی. دعوا و مرافعه هیچ فایده‌ای نداره و فقط حالتو بد می‌کنه. به گوشتم رسیده که یه خبری از عشقت بهت می‌رسه که دلت رو شاد می‌کنه. اگه هم کسی بهت زور می‌گه، یه کم محکم باش و زیر بار نرو، وگرنه تا ابد باید نازشو بکشی!

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز قراره از طریق دوست و رفیقت یه عالمه چیزای جدید یاد بگیری که حسابی ذوق زده میشی. خلاصه که حسابی آماده‌ای که یه عالمه تجربه‌های جدید توی زندگیت داشته باشی و حرفای امروز دوست و رفیقت یه عالمه انگیزه بهت میده که یه تکونی به خودت بدی و یه چیزای جدید رو امتحان کنی. خلاقیت تو هم توی اوجه و اگه بتونی ازش درست استفاده کنی، می‌تونی یه عالمه کارای خوب بکنی. فقط یه چیزی: یادتم باشه که زیاده‌روی تو خوردن و آشامیدن خوب نیست! گذشته رو هم ول کن بابا! مگه فایده‌ای داره که هی بهش فکر کنی و حال خودتو بگیری؟ ازش درس بگیر و قوی و با امید برو به سمت آینده. یه چیز دیگه هم هست: یه ذره منطقی باش و الکی کوه از کاه نساز. آخرش هم یه خبر خوب: یکی از اطرافیانت یه کاری رو به جای تو انجام میده و یه باری رو از رو دوشت برمی‌داره.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز یهو یه حس سفر بی‌برنامه بهت دست میده و ممکنه یهویی بگی “بریم یه جایی؟!”. اگه هم برنامه سفر نداری، احتمالا خیلی توی ماشین هستی و این ور و اون ور میری. شاید هم بگی “بریم دوستامونو ببینیم” یا “بریم یه خرده خرید کنیم”. ذهنت هم امروز حسابی فعاله و مدام داری به این فکر می‌کنی که چطوری خونه‌تو خوشگل‌تر کنی و یه کم دکوراسیونشو عوض کنی. فقط یه چیزی: به کارای روزمره‌ت هم برس! بذار اول اونا رو تموم کنی، بعد اگه وقت و حوصله داشت، برو سراغ تغییر دکوراسیون. یه کم هم از کار و مشغله‌هات دست بکش و یه نفس عمیق بکش، چون زیادی داری به خودت فشار می‌اری و استرس داری. به یه دوست هم بگو بیاد کمکت که یه کم از رو دوشت برداشته بشه. تو محل کار یا زندگیت هم یه آدمی هست که یه کم گیج و مبهوتت کرده. بهش یه فرصت بده که بیشتر بشناسش.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز یه عالمه خبر خوب بهت می‌رسه که حالتو حسابی خوب می‌کنه و باعث میشه که با یه دید مثبت‌تر به آینده نگاه کنی. شاید رئیست زنگ بزنه و بگه که قراره ترفیع بگیری، یا شاید هم شریکت تو کار یه خبر خوش از بالا رفتن یهوویی درآمد شرکت بهت بده. هر چی که هست، این خبرها یه عالمه تو کار و بار پولیت تاثیر می‌ذاره و یه عالمه پول توی جیبت می‌ذاره! اگه تو انتخاب یه راه موندی، با یه آدم عاقل و با تجربه مشورت کن که کمکت کنه بهترین تصمیم رو بگیری. یه چیز دیگه هم هست: یه جوری تفریح و سرگرمی برای خودت پیدا کن که هم بهت خوش بگذره و هم حالتو خوب کنه. فقط یه چیزی: الکی به یه عالمه چیزای الکی و بی‌خود دل نبند، چون خودت یه آدم باهوشی و با ذکاوتی هستی و می‌تونی بفهمی چی خوبه و چی بد. آخرش هم یه خبر خوب دیگه: یه کم وقت بذار برای خانوادت و باهاشون باش.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز خودتو آماده یه عالمه تغییر تو زندگیت کن. شاید اولش نفهمی چی داره می‌شه، ولی یه کم که بگذره و به عقب نگاه کنی، متوجه می‌شی که امروز چقدر روز مهمی بوده. شاید یه خبرهایی به گوشت برسه که باعث بشه یه عالمه فکر و ایده‌های جدید به ذهنت برسه. اگه دنبال یه کار یا شغل جدید می‌گردی، امروز یه ایده فوق‌العاده به ذهنت می‌رسه. فقط حواست باشه و از فرصت‌هایی که پیش میاد استفاده کن. شاید یه کم سخت باشه که بقیه رو راضی کنی که باهات همراه بشن و طبق نقشه تو پیش برن، ولی ولشون کن! این روزها حواست یه کم پرت شده و تمرکز نداری. اوضاع رو یه بار دیگه مرور کن و یه راه حل پیدا کن. یه آدمی هم توی زندگیت هست که داره رابطه رو تلخ می‌کنه. چه با منظوری و چه بی‌منظور، ازش دور شو. تو به هیچ‌کس هیچی بدهکار نیستی!

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز حسابی دلت می‌خواد یه عالمه چیز تو زندگیت رو عوض کنی، ولی مشکل اینه که نمی‌دونی دقیقا چی می‌خوای و دنبال چی هستی. بهترین کار اینه که با یه عالمه آدم حرف بزنی و ازشون نظر بخوای که شاید بتونن یه راه حلی بهت پیشنهاد بدن. می‌تونی یه عالمه تحقیق و مطالعه هم بکنی، چه تو اینترنت و چه تو کتاب و مجله. حتی می‌تونی تو یه عالمه تست روانشناسی شرکت کنی که بهت بگن چه شغل‌هایی به شخصیت تو می‌خوره. فقط یه چیزی: موقع خرید، زیاد از حد نخر! بالاخره یه روزی می‌رسه که می‌تونی یه تصمیمی رو که مدتهاست داری روش فکر می‌کنی بگیری و اوضاع خیلی بهتر از اون چیزی که فکر می‌کنی پیش می‌ره. فقط یه کم برنامه‌هاتو تغییر بده و از تغییر نترس، چون به نفع توئه. این فرصت رو از دست نده!

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین دی ماه


امروز یه روز خیلی شلوغ در انتظارت هست، ولی با وجود همه ی این کارا، حسابی سرحال و پرانرژی هستی. احتمالا یه کاری که خیلی وقته داری روش کار می‌کنی، بالاخره امروز تموم می‌شه و یه عالمه نتیجه ی خوب داره. چون این کار یه کم طول کشیده، شاید یه کم به خودت و توانایی‌هات شک کرده باشی، ولی با دیدن این اتفاقای خوب، حسابی خوشحال می‌شی و دیگه به خودت شک نمی‌کنی. غرق گذشته نشو، با همه ی سختی‌ها و آسانی‌های زندگی کنار بیا، نه ناامید شو و نه مغرور. اگه پشتکار داشته باشی، روزای پیش رو می‌تونه پر از اتفاقای خوب و قشنگ باشه. تو از رقابت لذت می‌بری و الان وقتش رسیده که بری تو میدون و بجنگی. شک نکن که برنده می‌شی!

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین بهمن ماه


امروز یه دعوت هیجان‌انگیز به یه ماجراجویی منتظرت هست. به هیچ وجه این فرصت رو از دست نده! تو دنبال یه عالمه تغییر تو زندگیت هستی و این دقیقا می‌تونه همون فرصتی باشه که دنبالش می‌گردی. این ماجراجویی می‌تونه یه سفر یهویی باشه، یا انجام یه کار جدید و متفاوت. هر چی که باشه، دنیاتو بزرگ‌تر می‌کنه و دیدتو وسیع‌تر. شاید بین تو و یکی از همکار یا دوستات سر یه کار یا یه چیز یه رقابت تنگاتنگ به وجود بیاد. ولی یه رقابت خوب و سالم می‌تونه خیلی به پیشرفتت کمک کنه. قدر فرصت‌هایی که تو زندگیت پیش میاد رو بدون، مخصوصا فرصت‌هایی که تو کار و شغلت هستن. تو بین دوستات خیلی محبوب شدی، چون اخلاقت رو عوض کردی و یه آدم خوب و مهربون شدی. تحرک بدنی هم هم برای جسمت خوبه و هم حالتو خوب می‌کنه.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 26 فروردین 1403 برای متولدین اسفند ماه


اگه دنبال یه تغییر تو کار و شغلت هستی، امروز بهترین فرصته که بری دنبال علایقت و یه عالمه تحقیق و بررسی بکنی. شاید حتی یهو دلت بخواد یه ریسک بکنی و یه کار مستقل برای خودت راه بندازی. اگه واقعا میخوای این کارو بکنی، به یه آدم قابل‌اعتماد و کاربلد نیاز داری که باهات شریک بشه. خوب فکر کن ببین کی می‌تونه تو این کار کمکت کنه. پیدا کردن بهترین آدم کار سختی نیست. این اواخر همه ی کارات یه کم طول کشیده و یه بسته یا یه نامه که منتظرش هستی، یا یه خبری که می‌خوای بشنوی هم با تاخیر بهت می‌رسه. انرژیتو الکی هدر نده و مدام خودتو با بقیه مقایسه نکن و با خودت مهربون‌تر باش. این روزا هم بالاخره می‌گذره. از یه دعوا و بحث هم دوری کن.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (64 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (31 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (24 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (21 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار اوستا معمار در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ مناطق محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق که توجه همه رو به خودش جلب کرد+عکس/ فقط نگاه های فرزاد حسنی (تصاویر) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستای صافکار در تعمیر ماشین مشتری حماسه ساز شد+عکس/استاد ببخشید دفتر صد برگ برای نوشتن جزوه کافیه😂 رونمایی از 4 قلوهای تو راهی مژده لواسانی و اسم های زیباشون/ خدا از الان حفظشون کنه+ویدئو ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری آرزوی محال پدر غزل بدیعی و رضا داوودنژاد برای بچه دار شدنشان/ 10 تا بچه هم کمه!+فیلم رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی فرهاد شهریزی، سنجر سریال گیلدخت / مبارکا باشه+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از آوازخوانی ترانه سریال پس از باران توسط پسر شمالی/ ماشالا چه صدایی!+فیلم خادمی ثریا قاسمی، خانم گل گیلدخت با چادر نماز سفید در صحن حرم امام رضا(ع)+عکس (ویدئو) دوربین مخفی این پسر خوش ذوق با سرکار گذشتن مردم/فقط واکنش مردم دیدنیه!!😂 آخرین عکس تهیه کننده ایرانی و همسر جوانش سارا صوفیانی قبل از ترک ایران/ زوجی که 28 سال اختلاف سنی دارند!+عکس لهجه اصفهانی بانمک و مسلط احمدرضا عابدزاده که به لطف داشتن همسر اهل اصفهان یاد گرفته +ویدیو/ فقط عرض ارادت آخرش! گریم معرکه آزیتا حاجیان و اکبر عبدی در نقش های ماندگار عجوزه پیر و پسرش/ اصلا قابل شناسایی نیست+عکس خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 عرض ارادت احساسی روسای جمهور دوره‌های مختلف به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ روحانی، احمدی نژاد و...
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...