ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 1 بهمن ماه 1398

  سه شنبه، 01 بهمن 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 1 بهمن ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 1 بهمن ماه 1398

فال روزانه سه شنبه 1 بهمن 1398

تصویر

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه امروز به کندی شروع به کار می کنید، اما به سرعت می توانید دنده زندگی را عوض کنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی در پیش رو داشته باشید، مایل هستید که موقتا کار را کنار بگذارید تا از فرصتی که برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده کنید. اما اوقات خوبی داشتن اکنون برای خوشحال کردن شما کافی نیست، کاری را انجام دهید که باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا کنید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

چشمان و گوش هایتان را خوب باز کرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی تان امروز بوجود آمد، آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید که منبع این خوشی که در زندگی شما بوجود آمده را مشخص کنید. اما پیش بینی کردن احتمالا باعث می شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست که چگونه برای اتفاقی که در شرف وقوع است آماده می شوید، هنوز باید یکی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره کی پیش می آید، سعی کنید که از لحظه حال لذت ببرید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز می توانید به سرعت حرکت کنید و ناگهان در حال حرکت، می بینید که باید از راهی که رفته اید، عقب نشینی کنید. متاسفانه، این نوع از حقایق تغییر یافته برای کار شما مناسب نیستند، حتی اگر شما را قادر سازند که با مشغولیت های ذهنی خود را سرگرم کنید. به هر حال، بهتر است که الان کمتر به دنبال کار و فعالیت باشید و سعی کنید کمتر زیرک و چابک باشید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می کند. اگر چه ممکن است تماس هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد، اما این واقعا واکنش های احساسی شما است که می تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می تواند مفید و موثر باشد، اما بهتر این است که از نمایش های غیر ضروری دوری کنید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

خلاقیت شما امروز می تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همکاری کنید، کار بهتری می توانید ارائه دهید. مشارکت اکنون می تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینکه توانایی شما برای مبادله کردن بسیار بالاست. اما شریکی را انتخاب نکنید که نیاز به کار دستی دارد، بهتر است شریکی را انتخاب کنید که تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت کوچکی در پیش رو دارید. هر وقت که امکانش را داشتید حتما از آن استفاده کنید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز احساس پریشانی و آشفتگی کنید و بخواهید مقدار زیادی از انرژی تان را برای این صرف کنید که چیزهایی را به مرکز توجه تان بازگردانید. نیازی به این نیست که الان نیازهای خود را کنترل کنید؛ چون نمی توانید. فقط توجه خود را به چیزی که به نظر می رسد مهم تر باشد متمرکز کنید تا زمانیکه بوسیله آنچه بعدها می آید جایگزین شود.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

درکتاب معروف مارک تواین، تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می دهید می توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی داشته باشید، مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

قدرت مثبت اندیشی می تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی آید. اما شما می توانید بوسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

خوش بینی های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می کنید دوام نیاورد، اما شما می توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی داند که شما می خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود، اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید، می توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید، ممکن است بعضی از در و پنجره هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می شود مسئولیت های مهمی که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه های اجتماعی می تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز احساس کاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانکه دیگران مستقیما به شما نگاه می کنند بدون اینکه حتی توجه کنند که شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز، اکنون شما می توانید از میان ایستادگی های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ کس از تلاش های بی پایان شما قدردانی نکند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یک مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می رسد، اما انرژی فراوانی از شما می گیرد. نگران این نباشید که هر کس چه فکری می کند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (240 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (213 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (98 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (79 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (69 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (58 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا : به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 چهره رنگ پریده و طبیعی فریبا نادری در اتاق گریم +عکس خلاقیت هوشمندانه شهرداری تبریز در نصب بنر برای اَخم و تَخم معلم حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس تمرینات سنگین ورزشی رامین رضاییان زیر نظر محمدرضا گلزار/ گلزار وارد فاز جدیدی از زندگیش شد+ فیلم شباهت بی‌حد و اندازه محمدطاها به برادر خوش صدایش علی طولابی/ ماشاءالله یکی از یکی زیباتر و خوشتیپ تر+ویدیو آیا در گرجستان فارسی صحبت می‌کنند؛ در گشت شهری تور تفلیس به مترجم نیاز داریم؟ خلاقیت منحصربفرد محمود احمدی نژاد در ایجاد جایگاهی برای دیدارهای مردمی‌اش با یک درِ از جا کنده شده و یک نرده در کوچه‌شان+عکس نوآوری‌ های فناوری در سلامت: دسترسی و کیفیت عکسی زیبا و لورفته از بچه داری سردار آزمون، ابرستاره فوتبال ایران در فرودگاه/ چه دختر خوشگل و نازی! قمار: بازی با آتش یا دروازه ای به سوی ثروت؟ نگاهی به جشن تولد لاکچری نورا دختر دوم علی دایی با تم سیندرلا+عکس/ قیافه شهریار ایران با این کلاه دیدنی شده😍
تیتر امروز   
دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا : به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد! موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/ پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند+عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...