ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنجشنبه 24 مرداد ماه 1398

  پنجشنبه، 24 مرداد 1398   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنجشنبه 24 مرداد ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 24 مرداد ماه 1398

فال روزانه پنجشنبه 24 مرداد 1398

تصویر

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند. نیروی شما زیاد است بنابراین باید امروز از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید، تسلیم نشوید. امروز شما و عشقتان می توانید از سطح عمیقی از عشق و علاقه لذت ببرید. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که باعث می شود به راحتی از موانع عبور کنید. اگر از عشق و ماجراهای آن می ترسید، بهتر است فرار کنید! امروز از موفقیتی که برایتان اتفاق می افتد عصبانی می شوید. دیگران با ایده های جدید جلو می روند و پیشرفت می کنند و شما حس می کنید دچار روزمرگی شده اید. این ضرب المثل قدیمی را فراموش نکنید که: اگر نمی توانی آنها را شکست دهید، به آنها بپیوند. شما هم بجای آنکه خمود و ساکت یک جا بنشینید، به قطار پیشرفت آنها برسید و داخل آن بپرید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

توانایی شما برای تردستی در کارهایی که در دست اقدام دارید امروز به کارتان می آید. اطلاعات شما مثل برق و باد در حرکت است و ممکن است از شما بخواهند قدمی بردارید و ثروت خود در علم و دانش را به اشتراک بگذارید. ممکن است امروز با یکی از رؤسای خود مشاجره کنید. یادتان باشد که روش های قدیمی همیشه بهترین روش ها نیستند. شاید این روش ها قبلاً تأثیرگذار بودند، ولی خیلی چیزها عوض شده است. انرژی ملایم و شیرینی در فضا وجود دارد که توانایی رساندن شما به چیزی که می خواهید و نیاز دارید را دارد. این انرژی رسماً شما را در رابطه تان یاری می کند. امروز روزی عالی برای با هم بودن و تقسیم کردن داشته ها است، چه غذا باشد، چه صحبت، چه موسیقی و چه چیزهای دیگر، حتی کاری نکردن. شخصیت آزاداندیش شما امروز خیلی به کمکتان می آید. هر کاری که به شما استقلال بدهد را انجام دهید. دنبال فرصت هایی باشید که به شما فرصت خودتان بودن را بدهد.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین خرداد ماه

اگر چیزی هست که باید برایش بجنگید، امروز زمان آن رسیده که حتماً این کار را بکنید. مدتی است که شما تحقیقات و بررسی هایی انجام داده اید تا این را به نحو احسن صورت دهید. زمان حرکت رسیده است. شما انرژی و سرزندگی فراوانی دارید و غریزه جنگجوی شما بسیار قوی و نیرومند است. حس می کنید مانند آتشفشانی هستند که گدازه های داغ شما در حال فوران هستند. ایمان داشته باشید و غرایزتان را دنبال کنید. شما معمولاً خیلی پرحرف هستید ولی گاهی هم پیش می آید که با چاقو هم نمی توان دهانتان را باز کرد. امروز از آن روزهایی است که شما انگار اصلاً نمی توانید حرف بزنید و این امر عجیبی است. شاید موضوعی که می خواهید درباره اش حرفی بزنید به ناشناخته ها مربوط می شود و شما کمی از عواقب آن می ترسید. ولی اگر قدم اول را بردارید، تفاوت زیادی را مشاهده می کنید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین تیر ماه

اگر فکر می کنید که پول و درآمد کافی ندارید، زمان آن رسیده که کاری در این باره صورت دهید. آیا مطمئن هستید که شما حداکثر تلاشتان را برای کسب درآمد بالا می کنید؟ شاید شما مدتی است که می خواهید شغلتان را عوض کنید، ولی چیزی هست که مانع شما می شود. شما چه فکری می کنید؟ سعی کنید دلیل یا مانع را بیابید. با انرژی امروز به نظر می رسد که روابط دچار وقفه و مکثی می شوند و حس می کنید که انگار از فردی که بسیار به شما نزدیک است دور شده اید. به احتمال زیاد مشکل از رفتار یا نگرش سخت گیرانه است و باید با کمک هم و صحبت کردن در مورد آن این مشکل را رفع کنید. باید ببینید که کجا با خودتان صادق و روراست نبوده اید و چکار می توانید بکنید تا آن را جبران کنید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما خانه خود را مثل کسی تمیز می کنید که مشکل توجه و دقت دارد. هیچ وقت یک کار را کامل انجام نمی دهید. آینه و کابینت حمام دستشویی را تمیز می کنید، ولی کف آن را فراموش می کنید. همه جا را کامل تمیز کنید. اتاق به اتاق پیش بروید. در محل کار شما حس خوبی دارید و از پراکندن این حس خوشحالید. روحیه شما بالاست و با همه خوب تا می کنید. بهتر است تماس ها و ارتباط های بهتری با اطرافیان برقرار کنید. رابطه ای که واردش می شوید از یک اتفاق ساده به یک مسئله جدی تبدیل می شود. شما او را مخفیانه تحسین می کردید، ولی چشم انداز صمیمیت شما برایتان خیلی زیاد به نظر می رسد. بهترین کار این است که کاملاً خودتان باشید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است خوش شانس ترین روز ماه شما باشد. ولی انرژی امروز نقش شما را پررنگ تر می کند. به عبارت دیگر، خوش شانسی چیزی است که شما امروز باید برای آن کار کنید. اگر امروز شانس شما به میزان باورنکردنی بالا برود، احتمالاً به این علت است که شما کاری کرده اید که اینطور شود. امروز شما از انرژی زیاد روز تقدیر می کنید و این روحیه مناسبی برای آن است که به دیگران و نیازهای آنها رسیدگی کنید. حال و هوای آرام زیادی وجود دارد که باعث می شود زندگی خود به خود همه چیز را درست کند. زمانی عالی برای در میان گذاشتن احساسات و حرف زدن درباره چیزهایی است که قبلاً نمی توانستید بطور روراست و رک آنها را بگویید و این برای شما آرامش بخش است.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین مهر ماه

دیگر نباید در مورد کسی که برای اهمیت زیادی دارید فداکاری کنید. شاید بگذارید فردی به رفتار اعتیادآور و خطرناک خود ادامه دهد فقط بدین دلیل که می خواهید از دعوا کردن با او اجتناب کنید. بدانید که این رفتار برای هیچ کدام از شما خوب نیست. هرچه بیشتر این دروغ را ادامه دهید، هر دو طرف بیشتر آسیب می بینند. صریح باشید و نگرانی های خود را رک و راست بگویید. امروز در یک مهمانی یا مناسبت اجتماعی واقعاً سر از پا نمی شناسید. جذابیت بسیار قوی و نیرومند می شود و برایتان سخت است که مقاومت کنید. شما عموماً روش ساده تری را برای رمانس ترجیح می دهید و رفتار طرف مقابل را کمی آمرانه می یابید. با این حال باید خوش بگذرانید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین آبان ماه

کاملاً مشخص و واضح است که شما به کاری که انجام می دهید ایمان دارید. در مسیر رسیدن به هدفتان هیچ ترس یا تردیدی ندارید و در آبهای آرام این اقیانوس کشتی تان را به پیش می رانید. این فضای آرام حاصل تعهد جدید شماست. برای موفقیت هایتان به خود جایزه بدهید، ولی قبل از جشن نهایی چند روز صبر کنید. امروز شما با عشقتان و عزیزتان خیلی مهربان هستید. اگر اخیراً روی اعصاب هم بودید، امروز جبران آن ناراحتی ها را می کنید و با هم مهربان می شوید. شاید بهتر باشد برایش هدیه کوچکی بخرید تا واقعاً او را خوشحال کنید. یا او را به شام رمانتیکی ببرید. حالا باید به مسائل شخصی رسیدگی کنید تا بتوانید هفته خوبی داشته باشید. امروز روز تمرکز روی خود و نیازهای خود است. گاهی به خودتان برسید و فقط به کار فکر نکنید. اگر به خودتان استراحت بدهید، کارهایتان را راحت تر انجام می دهید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز آرزوی آزاد بودن می کنید. پروژه هایی که شامل شراکت می شود شما را خیلی به جلو می رانند، زیرا از اینکه کارها انجام می شوند انگیزه می گیرید. شرکای شما از شما الهام می گیرند و همه شما شجاعت لازم برای انجام ناممکن ها را می یابید. شجاعت را با حماقت اشتباه نگیرید. در موقعیت های دشوار، همیشه باید احتیاط پیشه کرد. امشب سر قرار، بحث داغی پیش می آید و دیگر شب رمانتیکی نخواهد بود. شما در این بحث بهترین و بدترین جنبه های اخلاقی تان را نشان می دهید. دقت کنید که چه می گویید. امروز شروع یک چرخه دوهفته ای است که به احتمال زیاد به نفع شماست. تفکر شما در راستای تفکر آنهایی است که ارتباط کاری با شما دارند. این مسیر شما را به سمت پیشرفت های شگفت انگیز هموار می کند.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین دی ماه

اخبار فوق العاده ای دریافت می کنید و این برای شما هیجان انگیز است، در نتیجه نمی تواند روی موقعیت فعلی تمرکز کنید. این تا مدتی اشکالی ندارد. دوستان و عزیزان شما درکتان می کنند. پیاده روی کنید و هیجان خود را دور کنید. این چیزی است که بدان نیاز دارید. از انرژی امروز برای ایجاد تغییر در حیات عشقی خود استفاده کنید. به نظر می رسد که جواب شما در گرفتن راهنمایی درست است. شما شاهد هماهنگی های غیرعادی هستید. بگذارید جواب ها از درون خودشان را نشان دهند و امشب به رویاها و خواب های خود اهمیت دهید. زیرا چیزهای مهمی برای گفتن دارند. مکالمه ای که امروز دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه یک صحبت کوچک با فردی از محل کارتان رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین بهمن ماه

نگرانی های مالی امروز اعصاب شما را بهم می ریزد. بهتر است روی کاری تمرکز کنید که باید انجام دهید تا بدین ترتیب مشکلاتتان حل شود و زمان شما به ناراحتی در مورد آنها نگذرد. ذهن تجاری شما امروز در سطح بالایی کار می کند. اگر تمرکز تان را حفظ کنید، می توانید غوغا کنید. نقشه ای بکشید و آن را عملی کنید. امروز حس خوش بینانه شما و عشق شما به رقابت برای شما نقش مثبتی دارد. مردم خودشان را می گیرند و دوست ندارند قدمی به عقب بردارند. بهتر است که انتظار زمان آرامش و صلح را نداشته باشید. زیرا این زمان زمان پرانرژی و فعالی است. اگر بتوانید جایی بروید که با عشقتان ورزش کنید از امروز کمال استفاده را می برید. امروز کمی بدون فکر کار می کنید. کارهای شما شتابزده و نسنجیده است. این موجب می شود که بعداً برایتان مشکل پیش بیاید. شما روی زمین ناهمواری هستید. پس با احتیاط جلو بروید.

فال روزانه در روز 24 مرداد 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما در دنبال کردن و پیش بردن پروژه ها معرکه هستید، ولی شاید در شروع آنها زیاد خوب عمل نکنید. امروز زمانی عالی برای شماست تا ثابت کنید که می توانند شروع کننده خوبی هم باشید. انرژی بسیار زیادی دارید که به شما کمک می کند از عهده این کار برآیید. از این انرژی بهره برید و روی چیزهایی کار کنید که ارزش شروع کردن را دارند. امشب می توانید بیرون بروید و با عشقتان شام رمانتیکی بخورید. اگر منتظر فرصتی بودید تا بعد از مشغله هایتان با او زمانی را سپری کنید، امروز وقتش است. برنامه ریزی کنید و امشب به مهمانی، سینما یا شام بیرون بروید و از با هم بودن لذت ببرید. اینکه یک نفر امروز با اعتماد به نفس کامل با شما حرف می زند دلیل نمی شود که حق با او باشد. فردی که با او روبرو می شوید، ایمانی قوی دارد. این فرد به ایده های خود مطمئن است، ولی دلیل نمی شود که شما هم ایده های او را باور کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (50 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده