فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم

  چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 6 دقیقه
فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم
خرید و فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی امروزه با توجه به کاربردهای فراوان این سازه در حمل و نقل، جابجایی بار و نگهداری کالاها بسیار گسترده شده است. پالت چوبی از انواع مختلفی از چوب ساخته می‌شود که ایمنی و استحکام متفاوتی دارند.

چوب باتوجه به مزایا و ویژگی‌های منحصربفرد خود در صنعت پالت‌سازی نقش بسیار مهمی دارد و طیف گسترده‌ای از پالت‌ها ساخته شده از جنس چوبی هستند. با این حال مقاومت و استحکام برخی از برخی دیگر بالاتر است. از این رو در زمان خرید پالت چوبی ارزان و پالت پلاستیکی باید به سطح کیفیت محصوب توجه نمود. باکس چوبی یا جعبه‌های چوبی نیز نمونه‌های دیگر سازه‌های چوبی پرکاربرد در صنایع مختلف به خصوص صنایع غذایی و برای صادرات مواد غذایی هستند.

پالت‌ها و جعبه‌های چوبی در صنایع حمل و نقل و برای انبارداری نوین گزینه بسیار مناسبی هستند. هر سطح کیفی از این محصولات می‌توانند کاربردی خاص داشته باشند. در ادامه به انواع پالت چوبی، پالت پلاستیکی و کاربردهای باکس چوبی اشاره خواهیم نمود.

پالت چوبی

انواع پالت چوبی کدام است؟

همانطور که گفته شد پالت چوبی یکی از سازه‌های چوبی مستحکم و ایمن برای جابجایی کالا، حمل بار، نگهداری از کالاها در انبار و ... می‌باشند. این سازه‌ها دارای کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف هستند. از همین جهت وزن قرارگرفته روی این سازه‌ها در جنس آن‌ها موثر است. به‌منظور خرید پالت چوبی ارزان ابتدا باید به جنس کالاهایی که تصمیم داریم روی پالت بگذاریم آگاه باشیم. همچنین سطح و نوع انبار، نحوه انتقال، ماشین‌آلات و ... نیز روی جنس پالت تاثیرگذار هستند. علاوه‌بر انواع پالت چوبی همانند پالت دو شاخه، تک شاخه، بلاک، استرینگر، حمل و نقل و ... در زیر به انوع دیگر این سازه‌ها می‌پردازیم:

پالت یک رو و دورو

برخی از انواع پالت را از هر دو طرف و برخی دیگر را تنها از یک طرف می‌توان استفاده کرد. از این رو مشتری باید براساس نیاز و کاربری خود پالت مورد نظر را انتخاب نمایند.

پالت دو طرفه و چهار طرفه

طراحی پالت‌های دوطرفه بگونه‌ای است که تجهیزات جابجایی و ماشین‌آلات بتوانند آن‌ها را از دو طرف بلند کنند. پالت‌های چهارطرفه نیز امکان حمل از هر چهار طرف را دارند.

پالت چوبی یورو

این نوع سازه چوبی ساخت اروپا است و از همین‌رو با نام یورو شناخته می‌شود. پالت یورو همراه با محصولات وارداتی به کشور وارد می‌شود.

پالت صادراتی

این نوع سازه چوبی، به‌منظور ارسال کالاهای مختلف به سایر کشورها استفاده می‌شود و دارای مهرگندزدایی می‌باشد.

پالت چوبی مارون

این پالت قابلیت تحمل بار تا 2 تن را دارد و از هر چهار طرف نیز می‌توان آن را حمل نمود.

پالت پتروشیمی

همانطور که از نام این پالت مشخص است، این سازه‌ها بصورتی طراحی و ساخته شده‌اند که در صنایع پتروشیمی استفاده شوند.

پالت پرس وود

در ساخت پالت پرس وود از الیاف و براده‌های چوب یا در حالت کلی از چوب‌های بازیافتی استفاه می‌شود و مقاومت چندانی ندارد.

پالت سرامیکی

این نوع پالت‌ها قابلیت تحمل بار تا 1800 کلیوگرم را دارند و برای حمل سرامیک و بسته‌بندی آن مناسبند.

خرید و فروش پالت چوبی دست دوم و نو

کاربرد پالت چوبی چیست؟

به‌منظور درک بهتر مفهوم پالت چوبی در زیر قصد داریم به کاربردهای این سازه بپردازیم:

صادرات

یکی از کاربردهای مهم این سازه‌ها در صادر و وارد کردن انواع محصولات و کالاهاست. همانطور که می‌دانید برخی از کالاهای صادراتی وزن سنگینی دارند، شکستنی هستند و یا احتمال آسیب‌دیدگی آن‌ها بالاست. از این‌رو برای جلوگیری از هرگونه آسیب در طول مسیر باید از آن‌ها مراقبت شده و از تجهیزاتی مناسب و مقاوم برای حمل و نگهداری آن‌ها استفاده نمود. استفاده از پالت چوبی بدین منظور بسیار مناسب است؛ زیرا این سازه‌ها دارای مقاومتی بالا در برابر فشار محصولات سنگین بوده و دچار شکستگی و خرابی نمی‌شوند.

حمل و نقل

یکی از متداول‌ترین موارد استفاده از پالت چوبی، در صنعت حمل و نقل است. این سازه‌ها جهت حمل و نقل انواع بار و کالاها بکار می‌رود. جنس این سازه‌ها بسیار مقاوم است و امکان حمل و نقل آسان محصولات را بدون آسیب به آن‌ها فراهم می‌کند. از طرفی این سازه‌ها دارای طول عمر خوبی بوده و تا سالیان سال در حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این محصولات در صنعت حمل و نقل به دلیل وزن سبک و قیمت نسبتا پایین، موجب کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌گردد.

انبار داری

از پالت چوبی برای انبارداری و قفسه‌بندی محصولات استفاده می‌شود. این سازه‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند که این امر سبب شده تا براساس نیاز و فضار مورد نظر بتوان از ابعاد مناسب آن‌ها در انبار استفاده نمود. با استفاده از این محصولات می‌توان تمامی کالاها را منظم و مرتب در انبار قفسه‌بندی کرد و به بهترین شکل مدیریت فضای در دسترس را انجام داد.

ساخت صنایع چوبی

کاربرد دیگر پالت چوبی به‌منظور ساخت انواع محصولات چوبی می‌باشد. این سازه‌ها را همچنین می‌توان برای ایجاد دکوراسیونی منحصربفرد و شیک در خانه و اتاق خواب استفاده نمود. افرادی که ایده‌هایی خلاقانه در طراحی دکوراسیون اتاق خواب و منزل خود دارند می‌توانند از این سازه‌ها کمک بگیرند. پالت چوبی در ساخت تخت خواب، مبل، صندلی، میز و انواع صنایع دستی کاربرد دارد.

قیمت پالت چوبی دست دوم و نو

مزایای استفاده از پالت چوبی

در زیر به برخی از مزایای استفاده از این سازه‌هلی چوبی خواهیم پرداخت:

  • قابلیت تحمل وزن بالا

  • دوستدار محیط زیست

  • ساخت آسان و سریع

  • قیمت پایین

  • امکان حرکت بین طبقات

  • عدم لغزش کالاها روی آن

امکان فروش و استفاده دوباره از پالت دست دوم

قیمت پالت چوبی

کاربردهای مختلف باکس چوبی یا جعبه چوبی

جعبه چوبی یا باکس چوبی صادراتی یکی از انواع سازه‌های چوبی است که کاربردهای گوناگونی دارد. این سازه‌ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلف با مقاومت متفاوتی ساخته می‌شوند. استفاده از باکس چوبی در کارخانجات و شرکت‌ها موجب تسهیل عملیات بسته‌بندی و امنیت در حین حمل و نقل کالا می‌گردد. در صادرات انواع کالاها بخصوص صادرات مواد غذایی، باکس چوبی یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود. از طرفی در صنایع ساخت قطعات خودرو و هواپیما نیز از باکس چوبی استفاده گسترده‌ای می‌شود. حمل کالاها توسط لیفتراک و جک دستی از روی جعبه چوبی یا پالت چوبی بسیار راحت‌تر بوده و احتمال آسیب‌دیدگی کمتری را نیز به دنبال دارد.

در زیر به برخی دیگر از کاربردهای باکس چوبی اشاره می‌کنیم:

  • ایمنی در حمل و نقل و جابجایی کالا

  • جابجایی کالا در سردخانه‌ها

  • قفسه‌بندی و چیدمان کالا در انبار

  • جابجایی کالاها در انبار

  • حمل و نقل انواع محصولات و کالاها

انبار کردن کالاها

پالت پلاستیکی

تفاوت پالت چوبی و پالت پلاستیکی چیست؟

در زمان قدیم اغلب از پالت چوبی وفلزی استفاده می‌شد، اما با پیدایش پالت پلاستیکی استفاده از این محصولات نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. در بیان تفاوت پالت پلاستیکی و چوبی می‌توان گفت پالت چوبی امکان تعمیر و بازیافت دارد و همچنین کم هزینه‌تر از پالت پلاستیکی است. پالت چوبی به نسبت پالت پلاستیکی توانایی تحمل وزن بیشتری را نیز دارد. اما این پالت‌ها دارای معایبی همچون تراشه داشتن، خرابی در محیط مرطوب، وجود درصدی خطا در تولید و .. هستند. اما پالت پلاستیکی دارای قابلیت شستشو و استریلیزه بودن، دوام بیشتر و مقاوم دربرابر رطوبت است. اما پالت پلاستیکی گران است، به آسانی تعمیر نشده و استحکام کمتری دارد.

در حالت کلی مشتری باید براساس نیاز خود یکی از انواع پالت چوبی، پالت پلاستیکی و پالت باکس پلاستیکی را خریداری و استفاده نماید. ما در شرکت نواچوب ارائه دهنده بهترین کیفیت پالت پلاستیکی و چوبی با دوام و قیمت عالی می‌باشد.

فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی با بهترین قیمت

در شرکت نواچوب سازنده انواع پالت چوبی و پالت پلاستیکی با عالی‌ترین کیفیت ممکن می‌باشیم. لازم به ذکر است که تولید پالت پلاستیکی، پالت چوبی، باکس و جعبه چوبی صادراتی توسط ما بدون هیچ محدودیتی و به صورت سفارشی برحسب نیاز شما عزیزان انجام می‌شود. فروش پالت چوبی دست دوم و فروش پالت پلاستیکی دست دوم از دیگر خدمات ما در مجموعه نواچوب است. شما عزیزان می‌توانید تا برای خرید و فروش پالت چوبی و پالت پلاستیکی نو و دست دوم با اطمینان خاطر از کیفیت بالای انواع پالت با ما در ارتباط باشید.

https://navachoob.com


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (73 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان