دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

فیلم آخر الزمانی از طوفان آمریکا / توفان میلتون فلوریدای آمریکا + ویدیو دیدنی 

جمعه، 27 مهر 1403
ساعدنیوز: تحت تأثیر توفان میلتون در بسیاری از شهر‌های فلوریدا وضعیت اضطراری اعلام شد و دستور تخلیه سریع 15 مورد از شهر‌های ایالت فلوریدا داده شد. در کنار قطعی گسترده برق، آب برخی از مناطق هم قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ توفان سهمگین میلتون بیش از 2 میلیون خانه و کسب و کار را در ایالت فلوریدای آمریکا بدون برق کرد و موجب تخلیه ده‌ها شهر در این ایالت و فرار مردم از خانه‌هایشان شد.

بیش از 2 میلیون و 600 هزار خانه و محل کسب و کار تحت تاثیر توفان مرگبار میلتون در ایالت فلوریدا بدون برق ماندند و درگیر سیل شدید و خرابی‌های وحشتناکی شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، توفان میلتون به عنوان توفان رده سوم روز چهارشنبه وارد فلوریدا شد و خرابی‌های حاصل از توفان هلن که هنوز مدت زیادی از آن نگذشته است را چندین برابر کرد.

طبق گزارشات منتشر شده در برخی از شهر‌های فلوریدا، سرعت توفان به بالای 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) هم رسید.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی خطاب به مردم کشورش عنوان کرده بود که این طوفان ممکن است بدترین طوفانی باشد که فلوریدا در یک قرن گذشته به خود دیده است و از ساکنان این ایالت خواسته بود تا هرچه سریع‌تر خانه‌هایشان را پیش از آغاز توفان ترک نمایند.

تحت تأثیر طوفان میلتون در بسیاری از شهر‌های فلوریدا وضعیت اضطراری اعلام شد و دستور تخلیه سریع 15 مورد از شهر‌های ایالت فلوریدا داده شد. در کنار قطعی گسترده برق، آب برخی از مناطق هم قطع شد.

حدود دو هفته پیش نیز طوفان هلن موجب خسارات شدیدی در غرب فلوریدا شد و دست‌کم جان 230 نفر را گرفت. طبق گزارشات ارائه شده هنوز در برخی از شهر‌های ایالت فلوریدا امکان ارائه خدمات اضطراری به شهروندان وجود ندارد.

ضمن اینکه هنوز هم آماری از خسارات جانی توفان میلتون در فلوریدا ارائه نشده است.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 27 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به بازیگران سریال کیمیا در کنار فرزندانشان/ از آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا تا فرزندان دورگه گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)