قتل زن صاحبخانه توسط سرایدار به خاطر سقط جنین

  سه شنبه، 01 اسفند 1402 ID  کد خبر 376387
قتل زن صاحبخانه توسط سرایدار به خاطر سقط جنین
ساعد نیوز: مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نویز به نقل از مشرق، اول بهمن امسال، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از قتل مادرش خبر داد.

با گزارش این خبر، بازپرس محمدجواد شفیعی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در یکی از خانه‌های میدان شوش آنها جسد زن 65 ساله را در حالی پیدا کردند که خفه شده بود.

پسر مقتول در تحقیقات گفت: امروز چندین‌بار با مادرم تماس گرفتم و از آنجایی که پاسخ نداد، نگران و راهی خانه‌اش شدم. اما به‌محض ورود با جسد مادرم مواجه شدم.

از آنجایی که مادرم بیمار بود و سنی از او گذشته بود، احتمال دادم که بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. اما کمی که دقت کردم متوجه شدم طلاهای مادرم که حدود 400 میلیون تومان ارزش داشت و دو کارت بانکی‌اش که 35 میلیون تومان موجودی داشت سرقت شده است بنابراین مطمئن شدم مادرم را کشته‌اند و طلاها و کارت‌های بانکی‌اش را سرقت کرده‌اند.

متهمان آشنا

به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه آثاری از ورود به‌زور به خانه زن میانسال دیده نشد. از سویی آثار کبودی روی گردن مقتول نشان از قتل توسط فرد یا افرادی آشنا داشت.

در ادامه معلوم شد که سرایدار جوان خانه و همسرش هم‌زمان با قتل زن میانسال ناپدید شده‌اند. از آنجایی که آنها کلید ورود به خانه را داشته و با مقتول آشنا بودند انگشت اتهام به سمت زوج جوان گرفته شد.

دستگیری اطراف پایتخت

تحقیقات برای دستگیری این زوج ادامه داشت تا اینکه مشخص شد زوج جوان تهران را ترک کرده و به شهرهای شمالی کشور رفته‌اند. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند متهمان پس از مدتی زندگی مخفیانه در شهرهای شمالی، راهی اطراف تهران شده و در شهرستان رباط‌کریم ساکن شده‌اند.

بدین ترتیب با هماهنگی‌های قضایی؛ تیمی از کارآگاهان جنایی راهی رباط‌کریم شده و زوج جوان را بازداشت کردند.

مرد سرایدار در برابر مدارک پلیسی به قتل زن صاحبخانه اعتراف کرد: سه سال قبل با شراره به صورت موقت ازدواج کردم و از همان موقع برای سرایداری به خانه مقتول آمدیم. مقتول اتاق‌های خانه‌اش را به افراد مختلفی اجاره می‌داد و ما هر ماه کرایه‌ها را برایش جمع‌آوری می‌کردیم و به او می‌دادیم.

مدتی قبل همسرم باردار شد. مقتول برای شرکت در مراسم مرگ یکی از اقوامش به شهرستان رفته بود و من هم در نبودش کرایه مستأجرانش را که 35 میلیون تومان شده بود جمع کردم تا به محض آمدن به او بدهم. ساعت یک و نیم صبح روز حادثه اول بهمن، مقتول از سفر برگشت و به سراغ من آمد و پول‌هایش را خواست.

مرگ جنین

متهم گفت: زمانی که پول‌ها را به او دادیم، گفت کرایه‌ها 45 میلیون تومان بوده نه 35 میلیون تومان، بعد به من تهمت زد که تو 10 میلیون تومان از پول‌هایم را برداشتی. با شنیدن این حرف، خیلی ناراحت شدم به اتاقم رفتم تا رسید پرداختی مستأجران را برایش ببرم اما وقتی به اتاق صاحبخانه برگشتم همسرم را دیدم که روی زمین افتاده است و از درد ناله می‌کند. با نگرانی پرسیدم چه اتفاقی افتاده است که همسرم گفت؛ زن صاحبخانه با لگد به شکمش زده و او را هول داده است.

با دیدن این صحنه خیلی ناراحت و عصبانی شدم و بی‌اختیار به طرفش حمله کردم و دستانم را روی گلویش گذاشتم. نمی‌خواستم او را به قتل برسانم، اما زمانی که به خودم آمدم، متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

مرد جوان ادامه داد: ترسیده بودم و از طرفی همسرم بشدت درد داشت. کیسه پول‌ها را داخل کوله پشتی گذاشتم و دو کارت عابر بانک مقتول و طلاهای او را برداشته و با همسرم از خانه فرار کردیم. من برای مقتول کار می‌کردم و رمز عابر بانک‌هایش را می‌دانستم. بعد از فرار، اول همسرم را به دکتر بردم که متأسفانه آنجا متوجه شدم بچه‌ام سقط شده است. بعد طلاها را فروختیم و خانه‌ای اجاره کردیم.

با اعتراف مرد جوان، همسرش نیز اعتراف کرد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شده و تحقیقات ادامه دارد.

برچسب ها: قتل سرایدار

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (10 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان