همه چیز درباره پرفکت مانی

  جمعه، 30 خرداد 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
همه چیز درباره پرفکت مانی
نگهداری موجودی در پرفکت مانی شامل سود سالیانه ۴ درصد می شود که به صورت ماهیانه به حساب انتقال داده می شود. انتقال وجوه به حساب اغلب از طریق صرافی های آنلاین، انتقال بانکی، سیستم های پرداخت دیگر و ووچر (ای-ووچر) صورت می پذیرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در عمل بسیار شبیه به Liberty Reserve و Pecunix بوده است اما امکانات بیشتری برای کاربران خود ارائه می دهد. این شرکت در سال 2007 و در پاناما تاسیس و ثبت شده است. اما دارای مقر اصلی در زوریخ سوئیس است. با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر میتواند هر یک از حسابهای موجود (به عنوان مثال، دلار، یورو، طلا و بیت کوین) را انتخاب کند. ارسال و دریافت پول بسیار آسان است. دارندگان حساب میتوانند به راحتی از e-Vouchers یا هر روش دیگر تأیید شده برای انتقال پول به حسابهای PM خود استفاده کنند. Perfect Money یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتا جدید هنوز آنقدر محبوبیت خود را بدست نیاورده است. صادقانه بگویم، بعضی از مردم در حال تصمیم گیری درباره این موضوع هستند که آیا به پرفکت مانی به عنوان یک سیستم مطمئن اعتماد کنند یا نه.

پرفکت مانی


یک حساب پرفکت مانی معاملات الکترونیکی را بسیار آسان می کند. اجازه می دهد تا برای پرداخت آنلاین به دیگر سیستم های ارز دیجیتال و بالعکس آن استفاده شود. در تنظیمات حساب کاربری، حساب کامل مالی شما می تواند برای پرداخت های خودکار به هر یک از شرکت های تجاری شرکت یا حساب های شخصی تنظیم گردد. نگهداری موجودی در پرفکت مانی شامل سود سالیانه ۴ درصد می شود که به صورت ماهیانه به حساب انتقال داده می شود. انتقال وجوه به حساب اغلب از طریق صرافی های آنلاین، انتقال بانکی، سیستم های پرداخت دیگر و ووچر (ای-ووچر) صورت می پذیرد. یکی از مواردی که باعث می شود Perfect Money از بقیه جدا شود، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو، دلار و بیت کوین در زمان لحظه ای است.


نگهداری موجودی در پرفکت مانی شامل سود سالیانه ۴ درصد می شود که به صورت ماهیانه به حساب انتقال داده می شود

انواع حسابهای پرفکت مانی در دسترس چیست؟

حساب U که یک حساب دلار آمریکا است؛ حساب E که حساب یورو معادل آن است؛ حساب معادل طلا یا حساب G است. چهارمین حساب، حساب معادل بیت کوین است که با حرف B شروع می شود. بدون توجه به نوع حساب شما، شما می توانید پول در حساب کاربری خود را در نرخ فعلی بازار بین المللی مبادله کنید.

نحوه دریافت و ارسال پول در پرفکت مانی


هشت راه برای دریافت یا ارسال پول به حساب کامل مالی شما وجود دارد: انتقال مستقیم از حساب بانکی، انتقال بین بانکی، صرافی های تایید شده، پایانه های نقدی، کارت های اعتباری معتبر در چین، SMS های واریز وجه، ارز دیجیتال و کارت های اعتباری/ ووچر های خود پرفکت مانی.

انواع حساب در پرفکت مانی

در سیستم پرفکت مانی سه نوع حساب مختلف تعریف شده است که کاربران می تواند بین این ۳ حساب انتخاب کنند. هر کدام از این سه حساب، مزایایی به همراه دارد. این سه حساب به ترتیب معمولی (Normal)، ویژه (Premium) و همکار (Partner) نام دارد.

۱. حساب عادی

هر کاربری که در وب سایت پرفکت مانی ثبت نام می کند، در این دسته قرار می گیرد. کاربران این دسته می توانند به راحتی از قابلیت های مختلف این سامانه برخوردار شوند.

۲. حساب ممتاز

در پایان سال فعالیت خود در پرفکت مانی و یا در صورت رسیدن گردش حساب به میزانی مشخص (حدود ۱۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن)، می تواند برای ارتقا حساب کاربری خود درخواست دهد. برای این منظور باید درخواستی به واحد مشتریان پرفکت مانی ارائه دهد. از مهمترین مزایای حساب ممتاز، کمتر بودن کارمزد خدمات و تراکنش ها نسبت به حساب عادی است.

۳. حساب همکار

حساب همکار نوع سوم حساب ها در پرفکت مانی است. این نوع حساب در اختیار اشخاص عادی قرار نمی گیرد. در واقع تنها نمایندگان سیستم های پرداخت و یا صرافی ها که دارای تراکنش های روزانه هستند می توانند چنین حسابی داشته باشند. این نوع حساب برای شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک بسیار سودمند است. حساب همکار پرفکت مانی امکان پرداخت های بین شرکتی را سرعت می بخشد. این حساب همکار کمترین میزان کارمزد را داشته و سود سالیانه ۸ درصد نیز به کمترین موجودی ماهانه تعلق می گیرد.

امنیت پرفکت مانی


برخلاف Liberty Reserve، حسابهای Perfect Money اهداف فیشینگ کمتر قرار گرفته اند، زیرا از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. شرکت پرفکت مانی، موانع امنیتی را ایجاد کرده است که از سرپیچی و معاملات غیر قانونی با استفاده از یک حساب قانونی کمک می کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

ابتدا اینکه، یک راه این شرکت این است که از طریق سیستم امنیتی IP آدرس تمام ورود و خروج های کاربران را ثبت می کند. در طول ثبت نام یک حساب پرفکت مانی، آدرس IP کاربر وارد می شود. بنابراین، اگر این کاربر سعی کند دسترسی به حساب خود را از یک آدرس IP متفاوت، پس باید یک کد PIN خاص وارد کنید.

دومین مورد اینکه اگر تنظیم شده باشد، Perfect Money در هر زمان که یک IP جدید در تلاش برای دسترسی به حساب شما باشد، درخواست احراز هویت از طریق SMS می کند. این یک راه عالی برای در امان ماندن از هک شدن است.

سوم اینکه، از آنجا که هکرها معمولا به دنبال راهی برای دسترسی به حساب ها هستند، کارت Perfect Money Card را ایجاد کرده است که چندین کد بر روی آن دارد. بنابراین هر بار که قصد انجام یک معامله دارید، باید کد را برای انجام معامله پر کنید.

دسترسی به حساب پرفکت مانی


کاربران برای دسترسی به حساب پرفکت مانی خود می توانند از طریق سایت و یا اپلیکیشن گوشی خود اقدام کنند. اپلیکیشن هم بر روی سیستم عامل اندروید و نیز iOS در دسترس قرار دارد. کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن گوشی به خدمات زیر دسترسی داشته باشند:

ایجاد و ورود به حساب کاربری اپلیکیشن پرفکت مانی
پرداخت
تبدیل ارز
مرور سریع صورتحساب
واریز و برداشت پول از سیستم
فعال سازی و خرید الکترونیکی با استفاده از کوپن پرفکت مانی
اضافه کردن حساب های جدید
درخواست نمودن تیکت پشتیبانی

انگیزه از پیوستن به پرفکت مانی چیست؟


Perfect Money یک سیستم پرداخت خوب است. این شرکت نه تنها تلاش می کند که سیستم پرداخت اصلی قوی با ارائه خدمات خوب داشته باشد، بلکه همچنین با اضافه کردن برخی از انگیزه ها قصد دارد کاربران بیشتری جذب کند. یکی از راه های انجام این کار، ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر معامله است. همچنین، مدیران سایت ها با استفاده از لوگو Perfect Money در وب سایت های خود، فرصت استفاده از تخفیف هزینه ها را دارند. پاداش ها به مشتریانی که در سیستم معرفی کاربر شرکت می کنند و یا کسانی که تعداد زیادی از معاملات را در حساب کامل مالی خود در طول یک دوره مشخص ارائه می دهند، تقدیم می شود.

نتیجه


یک کاربر می تواند پول را از طریق ارز دیجیتال واریز کند. پرداخت از طریق سیستم های الکترونیکی فوری انجام می پذیرد. یک کاربر همچنین می تواند حساب خود را با اضافه کردن ووچر و یا یک کارت اعتباری که به صورت آنلاین در دسترس است، تأمین مالی کند. راه دیگر این است که از طریق کارت های اعتباری چینی صادر شده توسط بانک های تجاری چین اقدام به واریز وجه کند. شما همچنین می توانید با استفاده از صرافی ها معتبر – تبادل وان ایکس چنج– اقدام به انتقال وجه (خرید پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی) به حساب خود کنید.

پرفکت مانی در واقع در همان کلاس لایبریتی رزرو قرار دارد. به عنوان یک سیستم پرداخت، این امکان را برای افراد فراهم می کند که به طور ایمن و در زمان واقعی پول واریز و دریافت کنند. خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار یورو و یورو و به تازگی بیت کوین، با حساب Perfect Money بسیار آسان است.

البته مواردی درباره Perfect Money وجود دارد که ممکن است برخی کاربران با آن مشکل داشته باشند. به عنوان مثال، امکان توقف تراکنش وجود ندارد. ۱ لحظه پس از انجام یک معامله دیگر کنترلی بر روی آن ندارید. تنها کاری که نیاز است مراقب انجام آن باشید این است که حتما پیش از انجام هرگونه پرداختی از فروشنده یا دریافت کننده وجه اطمینان کامل کسب کنید تا با مشکل از دست رفتن دارایی خود مواجه نشوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند