دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

هدیه مورد علاقه خانمها 

چهارشنبه، 27 فروردین 1399
بهترین گل به عنوان هدیه برای خانم ها گلی است که حس واقعی شما را به آن ها منتقل کند.

زندگی فناوری محور امروزی با سرعت در گذر است. این سبک زندگی عوارض متعددی بر کیفیت هرروزه ی ما گذاشته است. عوارضی چون استرس، بی حوصلگی و خشم. کارشناسان برای گریز از این عوارض راه های متعددی مانند ورزش و مطالعه را پیشنهاد می کنند. اما هریک از این راه ها نیازمند صرف هزینه و زمان زیادیست که از عهده ی زندگی امروزه ما خارج است. در عوض طبیعت راهکاری پیش روی بشر می گذارد که از این سبک زندگی به سوی بهبود سلامت روانی گام بردارد. راهکاری ساده به نام "گل". حضور گل پیرامون افراد موجب بروز احساس شعف و رضایت از زندگی می شود و رفتار اجتماعی را به شیوه ای مثبت و به مراتب فراتر از تصور، تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر بدبینانه بنگریم در می یابیم که گل ها هیچ نفع منطقی برای انسان ندارند؛ نه به عنوان غذا مصرف می شوند و نه می توان گل های زینتی را به عنوان دارو کشت کرد. پس چه رازیست که بشر طی هزاران سال دست از کشت گل برنداشته است؟ آری! تنها به دلیل ایجاد حس مثبت و زیبایی شناختیست که از دیرباز گل ها با مشقت فراوان کاشته و استفاده می شوند. در واقع می توان گفت که اگر انسان لحظاتی را برای بوییدن گل صرف کند، احتمال اینکه از این زندگی ماشینی جان سالم به در برد بیشتر می شود.

در بین افراد مختلف، آقایان تمایل کمتری به گل دارند تا بانوان. آقایان زیبایی گل را می پذیرند اما هدایای دیگر را به آن ترجیح می دهند. در مقابل، بانوان تمایل زیادی به هدیه گرفتن گل دارند. دلیل این دوگانگی چه می تواند باشد؟ چرا گل زنان را محصور خود می کند اما مردان به آن بی تفاوتند؟

چرا خانم ها به گل عشق می ورزند؟

البته باید توجه داشت که برخی بانوان هیچ علاقه ای به گل ندارند و برخی آقایان در هر مناسبتی برای عزیزان خود گل را به عنوان هدیه انتخاب می کنند. دلیل تمایل بیشتر بانوان به گل ایناست که از دوران باستان همگان گل را آمیخته با محبت می دانند و بانوان نیز درک بیشتری از محبت دارند. به همین دلیل است که هیچ گاه هدیه کردن گل به یک خانم جهت جلب محبت وی شکست نخواهد خورد. گل سطح شادی و هیجان بانوان را تا چند روز بالا می برد و به گسترش درک و شناخت آن ها منجر می شود. به طور کل چند دلیل وجود دارد که بانوان به گل ها علاقمندند.

حس زنانگی

می توان گفت هیچ چیزی به اندازه گل ظرافت و زنانگی را در خود جای نداده است. خانم های جوان تر این ظرافت را بیشتر به خود ربط می دهند و از همین رو گل را دوست دارند. برخی گل های ظریف تر چون ارکیده و شیپوری نیز صرفا برای هدیه دادن به بانوان استفاده می شوند.

طبع عاشقانه

گل یک هدیه ذاتا عاشقانه است. عطر و بوی دلنشین آن ها و ارتباط با مراسم عروسی و شادی و تولد آن ها را به هدیه ای ایده آل برای نشان دادن احساسات بدل کرده است. به عنوان یک هدیه مطلوب عاشقانه، دسته ای از گل های مورد علاقه یک زن را به وی هدیه دهید و ضمن ابراز توجه به علایق او، احساسات خود را به وسیله گل ها منتقل کنید. هر گل نماد و کاربردی دارد و نوع به خصوصی از پیام را بازگو می کند. در وبسایت فروشگاه آنلاین گلیتال می توانید در مورد انواع گل، ویژگی ها و معانی و کاربرد هریک مطالعه کنید.

معانی عمیق

بسیاری از گل ها معنای نمادین دارند که آنها را به بیش از یک هدیه معمولی روزمره تبدیل می کند. برای هر مناسبت گل درخور همان مناسبت را تهیه کنید و اگر مخاطب شما معنی گل را متوجه نشد، برای او مفهوم و نماد آن گل را شرح دهید و دلیل انتخاب آن گل را توضیح دهید.

خاص بودن

وقتی به یک زن گل هدیه می دهید یعنی به وی علاقه دارید و او را از سایر زنان مجزا کرده اید. همین امر حس خاص بودن به زن مورد علاقه شما می دهد و اعتماد به نفس وی را بالا می برد. هنگامی که یک خانم خوش شانس در دفتر کارش دسته گلی از سوی عزیزی دریافت می کند، حس فوق العاده ای در خود و حس حسادتی در سایر همکاران به وجود می آورد! پس شما نیز برای عشق زندگی خود گلی تهیه کنید و او را در محل کاریا منزل غافلگیر کنید و اجازه دهید این حس ناگهانی افزایش شادی و اعتماد به نفس را تجربه کند.

مجددا باید بگوییم که هر گل معنا و مفهوم خاصی دارد. گلی می تواند عشق را بیان کند و گل دیگری از همان نوع با رنگی متفاوت تنفر را. پس لازم است پیش از انتخاب گل به معنا و مفهوم، جایگاه، کاربرد و مخاطب آن توجه کنید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید. گلیتال با توضیحات مفصل در مورد انواع گل شاخه ای و سبد و غیره این قدرت را به شما می دهد. این بار برای خرید هدیه گل را در ذهن خود داشته باشید و به صورت آنلاینی گلی سفارش دهید و به معجزه گل ها ایمان بیاورید.

5 گل مناسب هدیه برای خانم ها:

رز صورتی:

آمارها نشان می دهد خانم ها عاشق این هستند که رز صورتی هدیه بگیرند! اگر هدیه دادن یک دسته گل پر از شاخه های رز برای شما هزینه بر است، می توانید از ترکیب چند شاخه رز صورتی با گل های دیگر استفاده کنید

رز قرمز:

رز قرمز بی شک به عنوان یکی از رمانتیک ترین گل ها برای هدیه به یک خانم به شمار می رود. انواع مختلفی از کیفیت های آن نیز در بازار وجود دارند که متناسب با کیفیت، گران تر یا ارزان تر هستند. با این که برای روز عشق (ولنتاین) انبوهی از رز قرمز توسط گل فروشان فروخته می شود، اما این گل می تواند هدیه ای برای سالگرد ازدواج، تولد و یا خواستگاری نیز باشد.

گل آفتابگردان:

گل آفتابگردان نیز یکی از بهترین گل هایی است که برای هدیه به یک خانم مناسب است. رنگ زرد نماد گرمی و علاقه نسبت به شخصی است که گل آفتابگردان را به او هدیه می دهید.گل آفتابگردان ظاهری شبیه به خورشید نیز دارد. که نشان دهنده قدرت، حس مثبت و خوشحالی است.چون روی این گل همیشه به سمت خورشید است، می تواند نماد وفاداری به معشوق باشد.وقتی به عنوان هدیه برای یک خانم گل آفتابگردان را انتخاب می کنید، این پیام را به او می رسانید که او نور و در واقع خورشید زندگی شماست.این گل کمیاب یا گران نیست اما در نوع خود خاص و زیباست.

ارکیده:

هرچند گل ارکیده عمر کمی دارد اما بعد از افتادن گل آن نیز، گیاه باقی می ماند و بعد از مدتی دوباره گل می دهد. این گل نمادی از خوش شانسی، امید و عشق است. هم چنین از سال ۱۸۰۰ به بعد نمادی از لوکس بودن نیز محسوب می شود. گل ارکیده رنگبندی متنوعی برای انتخاب دارد. این گل یکی از بهترین انتخاب های هدیه برای خانم ها در روز تولد و ولنتاین به شمار می آید.

گل آلسترومریا:

این گل می تواند انتخاب دیگری برای هدیه به یک خانم باشد. گل آلسترومریا علاوه بر آن که دلالت بر دوستی دارد، نشان از خود گذشتگی است و می تواند این پیام را به محبوب شما برساند که شما قدردان ایثارهای او هستید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه