دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حضور تیم ایران در المپیک 2024 با لباس های مشکی بی نام/ عدم رونمایی از لباس رسمی، اسپرت و هتلی تیم ملی ایران از سوی کمیته المپیک! +ویدئو و عکس 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ساعد نیوز: در این ویدئو حضور تیم ایران در المپیک 2024 با لباس های مشکی بی نام را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بازی‌های المپیک تابستانی 2024 که با نام رسمی بازی‌های المپیاد سی و سوم (Games of the XXXIII Olympiad) شناخته می‌شود، یک رویداد چندورزشی است که به میزبانی پاریس از 5 تا 21 مرداد 1403 (26 ژوئیه تا 11 اوت 2024) برگزار می‌شود.

روز گذشته دومین کاروان تیم ملی ایران به المپیک 2024 پاریس اعزام شدند که بازهم عدم رونمایی از لباس تیم ملی و راهی کردنِ این ورزشکاران با لباس‌های مشکی که به احتمال زیاد توسط برند ایرانی اما بی‌نام تولید شدند دوباره خبرساز شد. روزنامه فرهیختگان نوشت؛ رونمایی قطره چکانی و مخفیانه لباس باعث شده تا طراحی و برند تولید کننده اون مشخص نباشه.

با وجود اینکه تنها 6 روز به آغاز بزرگترین رویداد ورزشی جهان باقی‌مانده هنوز از لباس رسمی،اسپرت و هتلی تیم ملی ایران از سوی کمیته المپیک رونمایی نشده. این روزنامه همچنین گفته،؛ با توجه به ایام عاشورا و تاسوعا، عدم احترام به افکار عمومی و فرار از تغییرات احتمالی، علت پنهان‌کاری این موضوع است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
ترجمه تخصصی کتاب
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در آماده‌شدن برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ پدر من زحمت نکش خود پشه با دیدن آلت قتل فرار می‌کنه😂
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"